Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
8701/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Henrik vieläkään huomannut että Alex Martin vai onko se Axel Martin on palannut? Luulisi että olisi kiva vaihtaa pari sanaa, koska Nellan lähtö oli olevinaan niin traumaattinen.

Kieltämättä erikoista etteivät ole vielä missään törmänneet. Mikäli Alissasta ja Alexista tulee pari, ehkäpä tämän myötä myös Henrik ja Alex kohtaavat vihdoin. Alissa jo siellä ravintolassa mainitsi Alexille Henrikin olevan hänen sukulaisensa.

Vierailija
8702/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repe Suorsa mainittu joitain viestejä sitten. Ikoninen ja huikea hahmo joka tarvittaisiin takaisin elämään säädytöntä elämää. Suorsa voisi pokailla Paavoa pipo päässä niin olisivat samalla aaltopituudella.

Kuka näytteli Repeä ja onko vielä mitenkään aktiivi?

En löytänyt mitään netistä enkä löytänyt että olisi juuri muuta näyttelijänä tehnyt. Sen sijaan se drinkkien tarjoajan näyttelijä on tunnetumpi henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8703/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik sortuu taas käyttämään,, onkohan tämä Henrikin hahmon alasajo,ja lopulta sarjasta poistuminen? Henrik Ekholm tuli sarjaan muka niin hienona,bättre folk,

Vierailija
8704/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrik sortuu taas käyttämään,, onkohan tämä Henrikin hahmon alasajo,ja lopulta sarjasta poistuminen? Henrik Ekholm tuli sarjaan muka niin hienona,bättre folk,

Mitättömäksi jäänyt hänen roolinsa. Hukattiin huolella mitä olis voinut olla mutta huonosti on käynyt Dahlialle ja kaikki jotka olleet viimevuosina mukana.

Vierailija
8705/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Henrik vieläkään huomannut että Alex Martin vai onko se Axel Martin on palannut? Luulisi että olisi kiva vaihtaa pari sanaa, koska Nellan lähtö oli olevinaan niin traumaattinen.

Tässä on se yksi sarjan musta-aukko ja koomisuus. Sarjassa kaikki joutuvat kaiken kaikille. Mutta jostain syystä Alexin paluu ei ole millään muotoa kantautunut Henrikin korviin. 

Toinen sarjan musta-aukko on se, että Aaro Dahlia ja Gunnar asuvat samassa rapussa mutta he eivät koskaa törmää toisiinsa. Yhtä omituista on se, että heitä ei yhtään vaivaa tai pelota Aaron läsnäolo samassa elinpiirissä kun palauttaa mieleen, mitä Aaro teki heille. Aaro yritti surmata Dahlian sentään ja Gunnarin loppuelämäkseen laitokseen. 

Ovatko Dahlia ja Gunnar anteeksiannon mestareita. Oikeita toisen posken kääntäjiä. Kristittyjä! 

Vierailija
8706/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö muuten Mariannan muuttaa hiustyyliiään koska tuo kampaus ei ole ns purratukka? Purralla on nykyään varsin viehättävä korvien taakse menevä pitempi kampaus.

Ei kai kukaan omista kenenkään hiustyyliä. Viikon viimeisessä jaksossa tukkaa on sävytetty punaiseen taittavalla. Näkyy etenkin valossa ettei ole enää pikimusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8707/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö muuten Mariannan muuttaa hiustyyliiään koska tuo kampaus ei ole ns purratukka? Purralla on nykyään varsin viehättävä korvien taakse menevä pitempi kampaus.

Ei kai kukaan omista kenenkään hiustyyliä. Viikon viimeisessä jaksossa tukkaa on sävytetty punaiseen taittavalla. Näkyy etenkin valossa ettei ole enää pikimusta.

Mietin yhdessä välissä onko hahmon hiukset peruukki kun se on niin töppö ja tehdyn oloinen. Taitaa olla näyttelijän omat hiukset, vai onko? Hiuksilla varmaan halutaan kuvata Mariannan "outoutta" kuin että hahmo olisi empaattinen. 

Vierailija
8708/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Henrik vieläkään huomannut että Alex Martin vai onko se Axel Martin on palannut? Luulisi että olisi kiva vaihtaa pari sanaa, koska Nellan lähtö oli olevinaan niin traumaattinen.

Tässä on se yksi sarjan musta-aukko ja koomisuus. Sarjassa kaikki joutuvat kaiken kaikille. Mutta jostain syystä Alexin paluu ei ole millään muotoa kantautunut Henrikin korviin. 

Toinen sarjan musta-aukko on se, että Aaro Dahlia ja Gunnar asuvat samassa rapussa mutta he eivät koskaa törmää toisiinsa. Yhtä omituista on se, että heitä ei yhtään vaivaa tai pelota Aaron läsnäolo samassa elinpiirissä kun palauttaa mieleen, mitä Aaro teki heille. Aaro yritti surmata Dahlian sentään ja Gunnarin loppuelämäkseen laitokseen. 

Ovatko Dahlia ja Gunnar anteeksiannon mestareita. Oikeita toisen posken kääntäjiä. Kristittyjä! 

Sarjan pahikset (Aaro, Noel, Sampo, Aki, jne.) eivät koskaan jää kiinni tai joudu mistään vastuuseen, koska hahmoja ei haluta sarjasta pois. Oikeassa elämässä Aaron teoista olisi käynnistetty poliisitutkinta, mutta Aaroa ei haluta pois sarjasta, joten kaikki painettiin villaisella. Eihän Aaro koskaan joutunut vastuuseen Evan kaappauksestakaan. Sen sijaan Eva virui viikkokausia syyttömänä tutkintavankeudessa Aaron ampumisesta epäiltynä. Joutuvat ainoastaan silloin vastuuseen jos ovat poistumassa sarjasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8709/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kenelläkään hahmolla, etenkään yli 2 vuotta sarjassa olleella ei olisi varaa jeesustella ja moralisoida kenenkään tekemisiä. Kaikki hahmot ovat jollakin tavalla pettäneet henkisesti tai fyysisesti joko omaa kumppania, ystävää tai työkaveria. Toimineet jossakin asiassa arveluttavasti. Se vain kuuluu ikään kuin sarjan henkeen, että vähän väliä moralisoidaan ja unohdetaan omat tekemiset. Niillä ei ole mitään merkitystä. Muuten kukaan ei voisi koskaan sanoa yhtään mitään, koska voisi sanoa, että säkin petit tai teit sitä ja tätä.

Vierailija
8710/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviääköhän ensi viikolla Iisan ja Petrin yhteys? Itse uskon et ma jaksossa Petri esittää Henrikille jonkun tarjouksen ja Henrik lähtee pois ja tapaa uudelleen myöhemmin hyväksyen tarjouksen. Mutta onko mitään enempää Petristä ja Suomessa olosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8711/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa ei avata yhtään mistä Matias pierasee ylleen sen koomisen koltun? Miksi mies ylipäänsä ostaa itselleen sellaisen vai onko se Magnuksen pukukaapista? 🤭 

Vierailija
8712/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiri kehotti Alexia hankkimaan deittisovelluksen ettei tarvi syödä kuormasta. Alex virnuili ettei se tarvitse sellaisia. Alexin tapa hankkia naisia on ensinnäkin jotenkin SAALISTAVA. Alexia ei häiritse eikä rajoita se että näillä hänen kohteilla on kumppanit. Nella. Nyt Daniela. Alex olisi oikeassa elämässä jotenkin tunnevammainen reppana. Kaikkine rahoineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8713/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lailan sebustus Vertille on perus-sääli lätinää, "sä löydät vielä jonkun". 🥱 

Vierailija
8714/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matiaksen "perus-pirkko kolttu" 🤭😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8715/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin helposti Henrik saatiin uudelleen kaman pariin! 🤭😂 

Vierailija
8716/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias on kaikkien aikojen huonoimpia hahmoja. Yritetään siitäkin vääntää jotain oudolla pukeutumisella 🥱

Vierailija
8717/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö toi Sievisen sakki ollenkaan vaan kuunteleeko ne vain Lassen jaaritteluita? 

Vierailija
8718/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin helposti Henrik saatiin uudelleen kaman pariin! 🤭😂 

Samaa toistetaan. Eikö rikkaiden perijälle löydy muuta käyttöä? 🥱

Vierailija
8719/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jirin muna kutistu juuri pari kolme senttiä. Alex ja Alissa tuli samaan ravintolaan. 😁 

Vierailija
8720/11008 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jirin muna kutistu juuri pari kolme senttiä. Alex ja Alissa tuli samaan ravintolaan. 😁 

Tamara tulee pian ravintolaan paisuttamaan miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä