Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11013)

Vierailija
8721/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matias on kaikkien aikojen huonoimpia hahmoja. Yritetään siitäkin vääntää jotain oudolla pukeutumisella 🥱

Sillä halutaan osoittaa, ettei miehen tarvitse pukeutua perinteisen miehen tavoin ja korostetaan ristiinpukeutumista. Asu oli vaan kovin tätimäinen. 

Vierailija
8722/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias on kaikkien aikojen huonoimpia hahmoja. Yritetään siitäkin vääntää jotain oudolla pukeutumisella 🥱

Sillä halutaan osoittaa, ettei miehen tarvitse pukeutua perinteisen miehen tavoin ja korostetaan ristiinpukeutumista. Asu oli vaan kovin tätimäinen. 

Ei tarvitse, mutta tehtäisi se jollain oikeasti hyvillä hahmoilla eikä nepotismin istuttamilla täytehahmoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8723/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin helposti Henrik saatiin uudelleen kaman pariin! 🤭😂 

Samaa toistetaan. Eikö rikkaiden perijälle löydy muuta käyttöä? 🥱

No rikkaat perijät ne sitä koksua yleensäkin vetää kuin jotkut tavan nistit kadulla.

Vierailija
8724/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö toi Sievisen sakki ollenkaan vaan kuunteleeko ne vain Lassen jaaritteluita? 

Eikö Sievisen jämähtänyttä sakkia saada viskattua koskaan pois? Vähän väsyneet hahmot 🥱

Vierailija
8725/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias on kaikkien aikojen huonoimpia hahmoja. Yritetään siitäkin vääntää jotain oudolla pukeutumisella 🥱

Sillä halutaan osoittaa, ettei miehen tarvitse pukeutua perinteisen miehen tavoin ja korostetaan ristiinpukeutumista. Asu oli vaan kovin tätimäinen. 

Ei tarvitse, mutta tehtäisi se jollain oikeasti hyvillä hahmoilla eikä nepotismin istuttamilla täytehahmoilla.

Millä tavalla Matias on nepostimin avulla päässyt? :D

Vierailija
8726/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin helposti Henrik saatiin uudelleen kaman pariin! 🤭😂 

Samaa toistetaan. Eikö rikkaiden perijälle löydy muuta käyttöä? 🥱

No rikkaat perijät ne sitä koksua yleensäkin vetää kuin jotkut tavan nistit kadulla.

Vetää tai ei mutta halpaa täytejuonta laittaa vehnäjauhoa pussiin ja sitä rataa 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8727/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias on kaikkien aikojen huonoimpia hahmoja. Yritetään siitäkin vääntää jotain oudolla pukeutumisella 🥱

Sillä halutaan osoittaa, ettei miehen tarvitse pukeutua perinteisen miehen tavoin ja korostetaan ristiinpukeutumista. Asu oli vaan kovin tätimäinen. 

Ei tarvitse, mutta tehtäisi se jollain oikeasti hyvillä hahmoilla eikä nepotismin istuttamilla täytehahmoilla.

Millä tavalla Matias on nepostimin avulla päässyt? :D

Sekoitat hahmon ja näyttelijän. Hahmossa ei vaan mitään kiinnostavaa.

Vierailija
8728/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias on kaikkien aikojen huonoimpia hahmoja. Yritetään siitäkin vääntää jotain oudolla pukeutumisella 🥱

Sillä halutaan osoittaa, ettei miehen tarvitse pukeutua perinteisen miehen tavoin ja korostetaan ristiinpukeutumista. Asu oli vaan kovin tätimäinen. 

Ei tarvitse, mutta tehtäisi se jollain oikeasti hyvillä hahmoilla eikä nepotismin istuttamilla täytehahmoilla.

Millä tavalla Matias on nepostimin avulla päässyt? :D

Näyttelijä Elmeri on Remu Aaltosen lapsenlapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8729/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias on kaikkien aikojen huonoimpia hahmoja. Yritetään siitäkin vääntää jotain oudolla pukeutumisella 🥱

Sillä halutaan osoittaa, ettei miehen tarvitse pukeutua perinteisen miehen tavoin ja korostetaan ristiinpukeutumista. Asu oli vaan kovin tätimäinen. 

Ei tarvitse, mutta tehtäisi se jollain oikeasti hyvillä hahmoilla eikä nepotismin istuttamilla täytehahmoilla.

Millä tavalla Matias on nepostimin avulla päässyt? :D

Näyttelijä Elmeri on Remu Aaltosen lapsenlapsi.

Siskonsa vielä näyttelijä ja Vertin näyttelijä pääsi sarjaan koska on samaa kaveripiiriä.

Vierailija
8730/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamaran näyttelijä otettiin sarjaan koska on aito ammattistrippari mutta kyllä se voitais tuoda ihan kunnolliseksi hahmoksi takaisin. Juonitteleva bosslady on kaivattua lisäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8731/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias on kaikkien aikojen huonoimpia hahmoja. Yritetään siitäkin vääntää jotain oudolla pukeutumisella 🥱

Sillä halutaan osoittaa, ettei miehen tarvitse pukeutua perinteisen miehen tavoin ja korostetaan ristiinpukeutumista. Asu oli vaan kovin tätimäinen. 

Ei tarvitse, mutta tehtäisi se jollain oikeasti hyvillä hahmoilla eikä nepotismin istuttamilla täytehahmoilla.

Millä tavalla Matias on nepostimin avulla päässyt? :D

Näyttelijä Elmeri on Remu Aaltosen lapsenlapsi.

Siskonsa vielä näyttelijä ja Vertin näyttelijä pääsi sarjaan koska on samaa kaveripiiriä.

Ei ole Remulle elmeri mitään sukua.

Vierailija
8732/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matiaksen "perus-pirkko kolttu" 🤭😂 

😅😂 👚 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8733/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moilanen on Salkkareissa ilmeisesti jonkin sortin sosiaaliviranomaissuku. Sarjassa on ollut kolme eri Moilanen-nimistä sosiaalityöntekijää. 

Vierailija
8734/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismon ja Lassen näyttelijöiden aika jäädä eläkkeelle jos eivät saa muita töitä enää. Hahmot eivät antaneet vuosikausiin yhtään mitään sisältöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8735/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moilanen on Salkkareissa ilmeisesti jonkin sortin sosiaaliviranomaissuku. Sarjassa on ollut kolme eri Moilanen-nimistä sosiaalityöntekijää. 

Onko jälleen uusi Moilanen sosiaaliviranomaisena? 🥱

Vierailija
8736/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa tommonen nepotismi syyttely. Ilmeisesti täällä ollaan sitä mieltä, että ketään ei saisi palkata jos perheessä on yhtäkään alalla toimivaa tai julkkista. Eiväthän Elmeri tai Reetta ole tainneet tuoda omaa taustaansa julki missään. Ovat sukunsa ainoita näyttelijöitä. Heidän isänsä oli töissä Kansallisteatterissa muissa hommissa ja sitä kautta lapset pääsivät teatterille ja siellä kai heille syttyi palo ruveta näyttelijäksi. Elmerikin on ollut avustajana/roolissa ennen Salkkareita Aallonmurtajassa ja Siskonpedissä.

Vierailija
8737/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moilanen on Salkkareissa ilmeisesti jonkin sortin sosiaaliviranomaissuku. Sarjassa on ollut kolme eri Moilanen-nimistä sosiaalityöntekijää. 

Onko jälleen uusi Moilanen sosiaaliviranomaisena? 🥱

Moilanen-niminen naissosiaalityöntekijä hoiti aikoinaan Maijan asioita kun Romeon epäiltiin olevan koukussa huumeisiin. Myöhemmin Erkki Moilanen hoiti Sirun asioita ja sitten oli vielä kolmas Moilanen, joka kidnappasi Iljan.

Vierailija
8738/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismon ja Lassen näyttelijöiden aika jäädä eläkkeelle jos eivät saa muita töitä enää. Hahmot eivät antaneet vuosikausiin yhtään mitään sisältöä.

Miksi Lassen näyttelijän pitäisi jäädä eläkkeelle kun ei varsinaisesti ole ihan vielä eläkeiässä?

Vierailija
8739/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ismon ja Lassen näyttelijöiden aika jäädä eläkkeelle jos eivät saa muita töitä enää. Hahmot eivät antaneet vuosikausiin yhtään mitään sisältöä.

Miksi Lassen näyttelijän pitäisi jäädä eläkkeelle kun ei varsinaisesti ole ihan vielä eläkeiässä?

Mitä Lassen hahmo sisällöllisesti enää antaa Salkkareihin kun tyttäret ovat poissa ja Paula kuollut?

Vierailija
8740/11013 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä palstalaiset ovat mieltä, että onko toisen suuteleminen pettämistä? Tai oikeastaan suuri petos? Tässä on nyt tehty suurta numeroa Danielan ja Alexin suudelmasta. Yksi työpaikka kiristettiin sen avulla. Daniela tuntee suurta morkkista. Olli antoi Lailalle kengänkuvan perseeseen, koska oli suudellut pari kertaa Vertin kanssa. Uusimpana tämä Tatun ja Pirittan suutelu, josta Kallen oli pakko mennä kertomaan Sampolle aiheuttaen riidan ja pettämissyytöksiä. Se annettiin anteeksi mutta Tatu suuteli Kallea. Mahtaako ikinä selvitä vai jääkö salaisuudeksi? Kalle ei tietenkään kerro. Varmaan omissa pilvilinnoissa alkaa kuvitella, että heidän välille tulee taas jotain.

Kalle on selvästi samanlainen stalkkaaja kuin isänsäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä