Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3942)
Vierailija kirjoitti:
Epäuskottavaa että Iisa ei olisi puhunut Jutalle kauppa suunnitelmista. Miksi? No koska naiset eivät osaa pitää salaisuuksia vaan juoruaminen on niiden luonto.
En välttämättä laskisi Iisaa ja Juttaa kovin suuriksi ystäviksi. Iisakin tainnut piipahtaa pääasiassa hääasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/emmerdale-ennennakematon-kaanne/2037595
Britanniassa tulee Emmerdalen ja Coronation Street saippuoiden yhteisjakso. Rantabaari on toki samaa tuotantoa, että rahallisesti ei taitaisi tulla mitään extraa. Tässä oletettavasti kaksi eri tuotantoa yhdistää voimansa ja saa panostettua erikoisjaksoon nimeltä Corriedale. Suomessa jakso tulee joskus vuoden päästä.
Ajatuksena voisi olla hauska, jos nämä jotenkin niputettaisiin. Esimerkiksi Minna voisi hyvin käydä Salkkareissa. Olisi voinut olla Joannan sellikaveri tai Kikan, jos olisi vielä vankilassa.
Salkkarit ja Rantabaari eroaa siinä että on saippua ja draamasarjat.
Köh ihan Salkkareiden tuotanto mainosti uutta kautena sillä, että Salkkarit on päivittäisdraama eikä saippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Matias poistuu sarjasta.
Alissa olikin vielä ärsyttävämpi kuin muistinkaan. Miksi sen piti tulla takaisin sarjaan?
Odotan milloin pääsen katsastamaan Alissan perseen paremmin. Onko nähtävää vai ei. Harmi kun se white jeans lähti...
Onko miehet todella näin heikkoja lihalle?
Jos Joannasta tulee Jutuan uusi assari ihan mielenkiintoisena miten tulevat toimeen, koska Joanna ei taida olla Jutan lempi ihminen miten Mira kanssa meni
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Laila sanoi tossa lopussa, en saanut selvää. Mistä on huolissaan?
Matiaksesta muistaakseni.
Tulossa: "Mä oon sun äitis eikä toisinpäin!"
Tytär, Kerttu, yrittää puhua järkeä narkkariäidilleen, mutta se ei kuuntele eikä tajua mitään. Kyllä Kerttu on tuossa joutunut äidin roolin ottamaan ja huolehtimaan. Kertun talousrahat varasti heti tilaisuuden tullen, että pääsi taas narkkaamaan. Ois ennemmin myynyt itseään kuin alentunut varkaaksi. Jos mä olisin nainen, niin laittaisin pankkini tuottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Rosa Rusanen takaisin esittämään Iidaa, mutta ei taida palata? :/
Mitähän hänelle kuuluu?
Kieltämättä tätä toisinaan mietin itsekin. On ollut poissa julkisuudesta pian jo lähes vuosikymmenen verran. Käsittääkseni kuitenkin on ihan elävien kirjoissa ja voi hyvin. Eikös täällä joskus liikkunut huhuja että Rosa olisi nykyään vaatekaupassa töissä? Hyvin on kyllä pitänyt itsensä pois julkisuudesta, ei mitään merkkiä missään. Ei ole edes somessa aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Tytär, Kerttu, yrittää puhua järkeä narkkariäidilleen, mutta se ei kuuntele eikä tajua mitään. Kyllä Kerttu on tuossa joutunut äidin roolin ottamaan ja huolehtimaan. Kertun talousrahat varasti heti tilaisuuden tullen, että pääsi taas narkkaamaan. Ois ennemmin myynyt itseään kuin alentunut varkaaksi. Jos mä olisin nainen, niin laittaisin pankkini tuottamaan.
Narkkariin ei voi luottaa. Jos tämä Riikka on oikeasti elänyt monta vuotta, mahdollisesti jopa Kertun lapsuudesta enemmän tai vähemmän narkaten, niin vaikea kuvitella että enää kuntoon tulisi. Kurvin ja Piritorin jengi myy vaikka mummonsa jos sillä saa uuden satsin. Aivot ovat pehmenneet pahemman kerran ja elämä pyörii vain seuraavan annoksen ympärillä. Ihan varmasti Riikka(kin) on maksanut huumeita seksillä tai myynyt itseään jollekin, kuka on suostunut jonkun verran maksamaan. Kaukana mistään loistokkaasta seksinmyynnistä. Suoraan sanottuna Riikan tarina mun mielestä pitäisi päättää kuolemaan. Ei mitään muuta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkariin ei voi luottaa. Jos tämä Riikka on oikeasti elänyt monta vuotta, mahdollisesti jopa Kertun lapsuudesta enemmän tai vähemmän narkaten, niin vaikea kuvitella että enää kuntoon tulisi. Kurvin ja Piritorin jengi myy vaikka mummonsa jos sillä saa uuden satsin. Aivot ovat pehmenneet pahemman kerran ja elämä pyörii vain seuraavan annoksen ympärillä. Ihan varmasti Riikka(kin) on maksanut huumeita seksillä tai myynyt itseään jollekin, kuka on suostunut jonkun verra
Alkoholistin on tosi vaikeaa päästä alkoholista eroon, mutta se että narkkari pääsee huumeista eroon, niin siinä se vasta temppu onkin. Eikä sitä huumeista eroon pääsemistä helpota yhtään se, kun tämä yhteiskunta on ruvennut suhtautumaan huumeisiin sallivasti. Siellä huumemaailmassa nähdään, että huumerikolliset ovat kuninkaita ja alkoholistit alinta paskaa. Niille kyllä riittää rajattomasti ymmärrystä, varsinkin jos on niillä huumeilla tuhonnut jonkun elämän, kun on saanut jollain toisen käyttämään. Mahdotonta on päästä huumeista eroon, kun niissä kuvioissa saa ymmärrystä ja hyväksyntää loputtomasti. Siksihän se käyttö on niin perkeleesti lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se Kertun ankea lähiökämppä sisustettu studioon vai johonkin vuokrakämppään?
Se ja sama.
Toki Salkkarin lavasteet ovat heppoiset.
Mut, kun k o k o sarja on heppoinen.
Takertuminen sarjan lavasteisiin ja hahmojen pukeutumisiin on täysin toissijainen asia.
Ennemmin tätä sarja t a s o a pitää edes hitusen nostaa.
Lavasteet saavat vaikka romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria paikkaan uusilla nuorilla. Esimerkiksi Alissan näyttelijä aloitti syyskuussa ja sarjaan tulossa uusi poika, joka aloitti syyskuussa. Siksi olen vähän ounastellut, että onkohan taas yksi seksuaalivähemmistöläinen lisää. Matias ihastuu ja Magnus kihisee mustasukkaisena. Näinhän nämä joka ikinen kerta menee. Juuri ennen lähtöä menevät kimppaan ja poistuvat yhdessä. Ehkä uusi poika ja Paavo löytävät yhteisen sävelen. Väyrystä ei lisätty ollenkaan tunnariin. Pelkästään Vertti tungettiin Ollin, Lailan, Matiaksen ja Kertun kuvaan, jotta Alissa sai oman paikan.
Huonoimmat teinit nykyiset. Siru Honkasta ja Dani Liukkosta olen alkanut kaipailemaan takas.
Sirun näyttelijä on käsittääkseni jättänyt näyttelemisen taakseen. Enkä muutenkaan tiedä olisiko Sirulla mitään varsinaista syytä tulla takaisin. Tale on kuollut ja Janne ja Iidakin ovat poistuneet sarjasta jo aikaa sitten. Toki Ismo on yhä kuvioissa. Vähän sama homma kuin esim. Inkan kohdalla.
Tarviiko olla varsinaista syytä? Eihän niillä monellakaan palaajalla sellaisia ollut. Mikä syy Joonatan tai Marianna oli tuoda takas? En saanut niiden paluista juuri mitään irti. Sirun lisäksi voi aina tuoda uusia hahmoja jotka eivät liity mihinkään meneillä olevaan. Sirun mukana joku mielenkiintoinen uusi ammatti ja työpaikka jossa työkaverit. Jannen sisko voi olla Sirun ystävä tai mitä tahansa mahdollisuuksia on paluisiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi huoh. Taas tuo Jutta nillittää Ismolle.
Eikö ne ärsyttävyydet lähtis pihalle sarjasta? 😡
Vierailija kirjoitti:
Te jotka, ette katso Salkkareita. Mitä se on teiltä pois, jos joku muu katsoo?
Siinäpähän katot.
Jokainen kattoo tasolleen ja tyylilleen sopivia ohjelmia .
Salkkarit ovat laatuluokituksessa luokkaa Ö.
Ja ohjelmia pitää/saa arvostella vaikka niitä ei säännöllisesti katsoisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos Joannasta tulee Jutuan uusi assari ihan mielenkiintoisena miten tulevat toimeen, koska Joanna ei taida olla Jutan lempi ihminen miten Mira kanssa meni
Ja Joanna on Lassen exä. 🤭
Mikä toi kenttä on, missä nuoriso pelaa korista usein?
Vierailija kirjoitti:
Narkki todellisuudesta, Piritorin Pekko 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka, ette katso Salkkareita. Mitä se on teiltä pois, jos joku muu katsoo?
Siinäpähän katot.
Jokainen kattoo tasolleen ja tyylilleen sopivia ohjelmia .
Salkkarit ovat laatuluokituksessa luokkaa Ö.
Ja ohjelmia pitää/saa arvostella vaikka niitä ei säännöllisesti katsoisikaan.
Tämä on naurettavaa. Onko se sitten muka jotenkin parempaa, jos jollakin vauva.fi kaltaisella sivustolle pyörii ja haukkuu sarjoja? Ihan samalla tasolla tässä ollaan. Katsoitte mitä katsoitte.
IISAN KAUPPA.
Mitähän stylisti siellä mahtaa myydä ?
Vaatetta ?
Asusteita ?
Juhlasuunnittelua ?
Vai jopa pullaa ?
Ja sinne sit Ismo puotiapulaiseksi ? 😂
Sagan toimisto ja asunto nostaisi sarjan tasoa. Majatalot ja muut kopperoiset pois. Dahlian kartanoa kylkeen.
Mitä toi Laila sanoi tossa lopussa, en saanut selvää. Mistä on huolissaan?