Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7959)
Joanna on melko seksinhaluinen nainen ollut aina. Oli kiitollinen Noelille uudesta työpaikasta ja Noelkin vaikutti aika hymyileväiseltä. Olen ihan varma että kohta alkaa Mustavaaran saunalla tapahtua kun herra toimitusjohtaja ja siivooja alkavat tositoimiin. Daniela saa viimein pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Laura poistui sarjasta joutuessaan toiseen hoitolaitokseen Keski-Suomeen. Mä olen ajatellut Lauran edelleen olevan siellä vaikka kävikin hetken Paulan kanssa samassa laitoksessa. Mikäli Laura olisi edelleen hoidossa, todella sääli jos näin on, mutta uskoisin silloin olevan parempi, ettei kukaan kerro näitä Aaron seikkailuja Lauralle. Salla voi kyllä soitella Lauran kanssa vaikka sitä ei tuotaisi esille. Näinhän monessa muussakin paluussa on käynyt ilmi. Aki ja Alissa olivat pitäneet yhteyssä koko ajan.
Kyllä varmasti Laura ja Salla jonkinlaista yhteyttä pitävät. Kyllähän Susu ja Elinakin pitivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja Vainio olisi kiva nähdä joskus sarjassa. Onhan sarjassa tuttuja Aki, Kari, Ismo. Viimeksi nähty sarjassa vuonna 2013. En tiedä sitten haluaako palata?
Myös Laura Kiviranta. Mitähän Aaro tuumaisi?
Laura ja Noel voisivat tulla hyvin toimeen. Samassa asunnossa Laura asui ja molemmat asianajajia
Joku täällä puhui Tatun hahmon muutoksista loman jälkeen kuten hiukset trendikäämäksi/nuoremmaksi myös vaatetus on myös nuorentunut esim Musta bomber takki ja yhessä jaksossa oli tiukat mustat revityt farkut ja paljon t-paitoja.Paljon trendinkäämät, Koska ainakin Tatulla oli paljon ennen neulekauluspaitoja ja nahkatakki.
Lauraa kyllä haluaisin käymään vaikka edes lyhyen aikaan, kiinnostavaa ois nähdä Lauran ja Aaron kohtaaminen nyt! Haluaako näyttelijä sit palata,onkohan kysytty, tai kykeneeköhän
En minä tiiä, Pamela takas ja vie Ismon mukanaan, :D
Vierailija kirjoitti:
Joanna on melko seksinhaluinen nainen ollut aina. Oli kiitollinen Noelille uudesta työpaikasta ja Noelkin vaikutti aika hymyileväiseltä. Olen ihan varma että kohta alkaa Mustavaaran saunalla tapahtua kun herra toimitusjohtaja ja siivooja alkavat tositoimiin. Daniela saa viimein pettyä.
Joanna antaa herra toimitusjohtalle käsikivaa. Ehkäpä kenties suki suki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna antaa herra toimitusjohtalle käsikivaa. Ehkäpä kenties suki suki.
Saga näkee kaiken ja Tamara tulee hoitelemaan Joannan.
Saga ja Tamara hoitelevat Joannan jälkeen Noelin.
Yks ainoa asia, joka mietityttää teoriassa, että "Katri on Jennan äiti" on se, että Jennan sukunimi on Haarla. Olisiko Katri vaihtanut miehen johonkin Haarlaan, tai onko Jenna naimisissa itse?
Mitähän tuo Unisex-vessa jaksokuva meinaa? Magnus ja Lasse jossain baarissa ja katsovat oudot hymyt kasvoilla, onko tässä kyse siitä ennakoissa puhutusta baarikierroksesta. Jotain hauskaa he varmasti näkevät. Jotkut päätyvät varmaan sänkyyn sillä jakso on K12 ja seksimerkinnällä
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo Unisex-vessa jaksokuva meinaa? Magnus ja Lasse jossain baarissa ja katsovat oudot hymyt kasvoilla, onko tässä kyse siitä ennakoissa puhutusta baarikierroksesta. Jotain hauskaa he varmasti näkevät. Jotkut päätyvät varmaan sänkyyn sillä jakso on K12 ja seksimerkinnällä
Näkevät Jirin ja Alissan? Näin nopeasti. :D
Ellei Jenna tule sitten ryminällä sarjaan suoraan baarin vessasta. Se 25-30-vuotias naisrooli pitäisi näkyä jo lähiaikoina. Voi olla jo että tän viikon ennakoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ellei Jenna tule sitten ryminällä sarjaan suoraan baarin vessasta. Se 25-30-vuotias naisrooli pitäisi näkyä jo lähiaikoina. Voi olla jo että tän viikon ennakoissa.
Baarin vessasta kuin alusta asti huono Joanna? 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarin vessasta kuin alusta asti huono Joanna? 🥱
Mua naurattaa, kun arvasin tämän. Ihan oikeasti arvasin, että seuraava viesti on viittaus taas Joannan wc-seksiin ja saa hyvän syyn sitten vihata tuota Jennaa alusta asti vaikka se olisi muuten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan laittanut merkille, Tatun ulkoista olemusta muutettiin hieman Tatun lomalta paluun jälkeen. Hiukset, parta. Ehkä Tatun hahmo ei ollut riittävän homo tai riittävän trendikäs esittääkseen homoa...
Totta kai, itse taisin sen ensimmäisenä tänne tuoda ihan somessa olleiden kuvien perusteella. Vielä ei olla nähty vihreää takkia. Sen sijaan Kallen tyyli kaipaisi päivitystä. Enkä tarkoita välttämättä edes trendillisesti, vaan uusia vaateita. Jotkut takit ja paidat on ollut siitä asti, kun Lari oli ensimmäisen kerran kuvioissa. Jostain 2014 vuodelta. Kallelle on joskus ostettu uusia paitoja, mutta jostain syystä niitä nähdään vain hetken ja katoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan laittanut merkille, Tatun ulkoista olemusta muutettiin hieman Tatun lomalta paluun jälkeen. Hiukset, parta. Ehkä Tatun hahmo ei ollut riittävän homo tai riittävän trendikäs esittääkseen homoa...
Totta kai, itse taisin sen ensimmäisenä tänne tuoda ihan somessa olleiden kuvien perusteella. Vielä ei olla nähty vihreää takkia. Sen sijaan Kallen tyyli kaipaisi päivitystä. Enkä tarkoita välttämättä edes trendillisesti, vaan uusia vaateita. Jotkut takit ja paidat on ollut siitä asti, kun Lari oli ensimmäisen kerran kuvioissa. Jostain 2014 vuodelta. Kallelle on joskus ostettu uusia paitoja, mutta jostain syystä niitä nähdään vain hetken ja katoavat.
Sarja kaipaisi päivitystä sen verran ettei samoista naamoista pidetä kiinni väkisin näyttelijöiden työpaikan takia.
Noloa myöntää, mutta en just tämän keskustelun takia haluaisi uusia hahmoja tai vanhoja, koska usein saadaan kaikesta ongelma. Menee nytkin jo siinä ja siinä rajalla pitäisikö vain poistua ketjusta. Kun se tuo enemmän pahaa oloa kuin mitään aitoa iloa. Ennen sentään pystyi spekuloimaan. Nykyään mietin uskallanko mainita Joannaa, Sallaa tai Tatua missään, kun tietää miten kaikkeen suhtaudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarja kaipaisi päivitystä sen verran ettei samoista naamoista pidetä kiinni väkisin näyttelijöiden työpaikan takia.
Tuskinpa siksi... Työnantaja tekee mitä haluaa vai kuvitellaanko oikeasti näiden olevan jossain pakollisessa suojatyöpaikassa, koska käsikirjottajalla ei ole pokkaa pistää ulos?
" Laura, Laura, Laura..."