Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3894)
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit vois vaan lopettaa. Väkisin tehdään katsojille jotka eivät osaa päästää irti. Minulle se oli helppo kun tyhmyyden taso oli mennyt tietyn sietokyvyn yli.
Hyvä sittenhän voit myös lopettaa keskustelussa jatkuvan parjauksen. Ihan yhtä tyhmyyttä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunnarin rahojen huijaaminen oli aikoinaan sekin ylilyöty ja nyt Alissa tulee takaisin. Osti kämpän niillä rahoilla 🥱
Eikö se Jirin rahoilla tai jotenkin huijasi toisella nimellä asunnon oston Jiriltä kun ei halunnut Alissalle myydä.
Herukan myynti tuli myöhemmin. Entisen Gunnarin rahoilla osti sen kämpän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit vois vaan lopettaa. Väkisin tehdään katsojille jotka eivät osaa päästää irti. Minulle se oli helppo kun tyhmyyden taso oli mennyt tietyn sietokyvyn yli.
Hyvä sittenhän voit myös lopettaa keskustelussa jatkuvan parjauksen. Ihan yhtä tyhmyyttä sekin.
Perusteltu kritiikki ei ole tyhmyyttä.
Oletan että vanhojen hahmojen kyselyllä tarkoitetaan nyt Inka Haapalan näyttelijää Sarea, joka on kertonut, ettei koskaan olla pyydetty takaisin Inkan rooliin. Jokaista sarjassa ollutta ei kysellä takaisin. Varmasti voit itsekin laskea, että yhtään isompia hahmoja sarjassa on satoja. En väitä etteikö Inka voisi tulla takaisin, mutta käsikirjoittajat koittavat kokonaisuutta kaivaa. Inkalla ei ole mitään. Saataisiko Inkasta enää kiinnostavaa? Ei tämän päivän Salkkareihin enää kuulu potiillinen öyhötys. Inka olisi tylsä ja tavallinen. Lähtikö hän opiskelemaan lähihoitajaksi? Sairaalaan duuniin. Onpas jännä ja kiva paluu.Totta kai varmasti keksit paremman paluun, mutta muistakaa käsikirjoittajat. Eivät asiat mene siten kuin me toivomme.
Asioita ei tarvitse toistella. Se on meille kaikille mukavampaa, kun sivut eivät täyty jokaisena päivänä valituksista, jotka ovat sanatarkasti samoja seuraavana päivänä ja Sagaa ja Tamaraa toivotaan koko ajan takaisin. Kirjoittakaa edelleen sinne Jodeliin kun siellä sentään tuotanto lukee. En mä normi ihmisenä voi mitään millekään.
Vierailija kirjoitti:
Oletan että vanhojen hahmojen kyselyllä tarkoitetaan nyt Inka Haapalan näyttelijää Sarea, joka on kertonut, ettei koskaan olla pyydetty takaisin Inkan rooliin. Jokaista sarjassa ollutta ei kysellä takaisin. Varmasti voit itsekin laskea, että yhtään isompia hahmoja sarjassa on satoja. En väitä etteikö Inka voisi tulla takaisin, mutta käsikirjoittajat koittavat kokonaisuutta kaivaa. Inkalla ei ole mitään. Saataisiko Inkasta enää kiinnostavaa? Ei tämän päivän Salkkareihin enää kuulu potiillinen öyhötys. Inka olisi tylsä ja tavallinen. Lähtikö hän opiskelemaan lähihoitajaksi? Sairaalaan duuniin. Onpas jännä ja kiva paluu.Totta kai varmasti keksit paremman paluun, mutta muistakaa käsikirjoittajat. Eivät asiat mene siten kuin me toivomme.
Mikä kokonaisuus? Noel 🥱 Salla 🥱 Kaikki 🥱 Mitä Alissalla nyt sitten on? Paluu Akin luokse jonka kuviot nekin olleet melkein kokonaan Alissan poissaolon ajan täysin 🥱 Alissa tulee kämppäänsä jossa Joannan ja Kristianin touhut 🥱
Vierailija kirjoitti:
Monet vanhat hahmot ovat joko lopettaneet uransa tai eivät halua olla sarjan kanssa tekemisissä. Lauraakin toivotaan monet kerrat, mutta syyn voi jokainen arvata. Ehkä joskus voisi piipahtaa niittaamassa Aaron tarinan. Kaikki ei ole yksinkertaista kuten oletetaan.
Camilla voisi puolestaan tulla pistämään Noelin tarinan pakettiin sitten kun Noel on joskus poistumassa sarjasta. Mielestäni olisi vain sopivaa jos Noel poistuisi Camillan kautta, koska Camillan myötä Noel myös aikoinaan tuli sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet vanhat hahmot ovat joko lopettaneet uransa tai eivät halua olla sarjan kanssa tekemisissä. Lauraakin toivotaan monet kerrat, mutta syyn voi jokainen arvata. Ehkä joskus voisi piipahtaa niittaamassa Aaron tarinan. Kaikki ei ole yksinkertaista kuten oletetaan.
Camilla voisi puolestaan tulla pistämään Noelin tarinan pakettiin sitten kun Noel on joskus poistumassa sarjasta. Mielestäni olisi vain sopivaa jos Noel poistuisi Camillan kautta, koska Camillan myötä Noel myös aikoinaan tuli sarjaan.
Saga valitsi hallituksen kanssa Noelin takaisin toimitusjohtajaksi ja millä perusteella? Häiritsevää eikö Saga ollut tietoinen minkä takia Camilla ja Sabrina heittivät Noelin pihalle yhtiöstä? Noel ei saanut töitä juristina epärehellisyyden takia. Niin älytön käänne se miten Noel pääsi yhtiölle takaisin. Saga auttaisi Camillaa saamaan Noelin lopullisesti ulos.
Näyttelijöiden kannattaa rohkeasti olla myös oma-aloitteisia mikäli paluu kiinnostaisi. Kallenkin näyttelijä on kertonut että duunit teatterissa alkoivat loppumaan ja oli kahden pienen lapsen isä, joka kaipasi enemmän aikaa perheensä parissa. Oli itse lähettänyt sähköpostin tuotannolle ja ehdottanut, jos Kalle palaisi maitojunalla kotiin. Tuotanto siitä sitten innostui. Jos ei olisi kysynyt itse ei välttämättä olisi koskaan palannut.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijöiden kannattaa rohkeasti olla myös oma-aloitteisia mikäli paluu kiinnostaisi. Kallenkin näyttelijä on kertonut että duunit teatterissa alkoivat loppumaan ja oli kahden pienen lapsen isä, joka kaipasi enemmän aikaa perheensä parissa. Oli itse lähettänyt sähköpostin tuotannolle ja ehdottanut, jos Kalle palaisi maitojunalla kotiin. Tuotanto siitä sitten innostui. Jos ei olisi kysynyt itse ei välttämättä olisi koskaan palannut.
Näyttelijöiden harteille ei voi laittaa sitä jos laatu sakkaa. Niiden tuottajien, käsikirjoittajien, ohjaajien kädenjälkeä se on.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/465ebfc9-e681-4bd0-85d3-23093e…
Vertin poistuminen sarjasta oli pienoinen yllätys koska olin jo odottanut että Erikan jälkeen Vertistä ja Lailasta tehdään pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijöiden harteille ei voi laittaa sitä jos laatu sakkaa. Niiden tuottajien, käsikirjoittajien, ohjaajien kädenjälkeä se on.
Ei niin mutta jos kaipaa töitä kannattaa tehdä sen eteen itsekin jotain :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/465ebfc9-e681-4bd0-85d3-23093e…
Vertin poistuminen sarjasta oli pienoinen yllätys koska olin jo odottanut että Erikan jälkeen Vertistä ja Lailasta tehdään pari.
Onhan tässä vielä aikaa ennen kuin Vertti poistuu. Akseli, Elmeri ja Leevi lopettivat kuvauksissa marraskuun lopussa ja jaksot tulevat ulos varmaankin vasta joskus maalis-huhtikuun puolella. Ehkäpä Erika saa jo seuraavissa ennakoissa tietää Vertin ihastuksesta Lailaan ja päättää jäädä Singaporeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei ollut se. Evan rooliin haki satoja ihmisiä. Tuotannon valintojen summa ketä siellä on.
Saa nähdä piikitteleekö Alissa Dahlialle että HÄN on Gunnarin ex, eli siis tavallaan myös rouva Mustavaara. Tietenkin voi olla toidtepäinkin, Dahlia narisee naksuttaa Alissalle.
Jos olisin käsikirjoittaja ja Noelin näyttelijä ilmoittaisi haluavansa poistua sarjasta, Noel poistuisi sarjasta näin: Danielan toinenkin raskaus epäonnistuu, jonka myötä avioparina välit kiristyvät entisestään. Lopulta Noel päätyy todella radikaaliin ratkaisuun ja riistää hengen sekä itseltään että Danielalta. Ruumiit löydetään vasta monta päivää myöhemmin kun ovat jo mätänemistilassa. Marika ja Susu tulevat Danielan hautajaisiin. Ennen henkensä riistämistä Noel on kirjoittanut tunnustuskirjeen, josta selviää kaikki Noelin tekemät kauheudet aina Matiaksen yliajosta lähtien. Näin Noelin todellinen luonne ja teot paljastuvat vihdoin kaikille - tosin vasta Noelin itsensä kuoltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei ollut se. Evan rooliin haki satoja ihmisiä. Tuotannon valintojen summa ketä si
Kannattaako näitä vanhoja muistella? Eikö ole selvää että yli 10 vuotta sitten Äijö äijöili ja se on historiaa. Kuten on Eva Tamminenkin.
Varmasti vähintään Olli saa tietää Lailasta ja Vertistä ja se nappikauppa tulee julki. Lokakuussa teinien somepäivänä näyttivät kuvattua materiaalia, jossa Matias ja Olli keskustelivat (koulun?) edessä ja kaksikkoa kohti käveli Vertti ja meni ohi sanomatta sanaakaan reppu selässä. Myös Lailan ja Vertin näyttelijät postailleet yhdessä.
https://youtube.com/shorts/IKHpROgSuFA?si=mGGBi9pxxE5un9Ug
Empä olisi uskonut Dahlian pakaroiksi 😳
Eikö se Jirin rahoilla tai jotenkin huijasi toisella nimellä asunnon oston Jiriltä kun ei halunnut Alissalle myydä.