Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Kommentit (2500)
Aika yllättävää, että tuo Matiaksen homma on juonareissa ja kurkistuksessa spoilattu. Ehkäpä tietävät sielläkin, että asia on kaikkien arvattavissa etteivät enää jaksa pantata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta. Ihan massiiviset! 😱
Ai sulla boobsit?
Mitenkähän Matias selittää tilanteensa muille että on hom hom, vai sopivatko Magnuksen kanssa että salaavat asian. Ollikin on varmaa jotain että, SIISTII, voidaanks nyt tilata safkat 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku äijä vei Ferrarin Karin korjaamolle?
Sattui olemaan lähin korjaamo
Salkkareiden logiikalla se on tietysti Helsingin ainoa autokorjaamo.
Sitähän se on, niinkuin Salkkareissa kaikki on kaupungin ainoaa. Silti esim. kaupungin ainoassa sairaalassa eivät asioi muut kuin pihlisläiset, kaupungin ainoassa kaupassakaan ei näy muita kuin pihlisläisiä jne... Kaupungin ainoassa lukiossa sentään joskus näkee muita kuin Pihliksen nuorisoa.
Kaupungin ainoassa korjaamossa ei ole varashälyttimiä ym. turvallisuusvälineitä. Salla uskoo, että Karin täytyy omasta pussistaan maksaa satojen tuhansien eurojen arvoinen auto. Eikö Salla pyydä edes katsottavakseen vakuutusyhtiön päätöstä.
Tervetuloa takaisin 🤝🏻 Joo. Tämä kyllä romahduttaa korkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän Matias selittää tilanteensa muille että on hom hom, vai sopivatko Magnuksen kanssa että salaavat asian. Ollikin on varmaa jotain että, SIISTII, voidaanks nyt tilata safkat 🤭
Eiköhän toi jää ihan heidän väliseksi tällä kertaa. Muiden nuorten reaktiot tuskin poikkeavat. Miksi he olisi Matiasta vastaan kun Magnuskin on ok. Laila joskus oikein kehoitti etsimään tytön tai pojan.
Mä annan nämä mun sihteerilleni. Hän saa siivota homofoobikoiden suut heti puhtaaksi.
Totta kai Magnus vaikenee suudelmasta. Tuskin Magnuksen tunteet ovat mihinkään häipyneet. Saapa nähdä tapahtuuko jotain enemmän. Tosin ei ole kerrottu onko Magnus ja Paavo olleet vielä sillai :D
Ja sitten tämä onkin enää sinun poistumista vaille. Matkustamisen iloa.
Nyt mun pitää pyytää teitä poistumaan. Meidän täytyy valita uusi toimitusjohtaja.
Mä olen tän firman vanha toimitusjohtaja. Niin olet ja sut on vapautettu toimitusjohtajan tehtävästä.
Ei valvontakameroita korjaamolla eikä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Samposta tuli ihan sellainen viba kuin ois ihastunut Henrikiin. Pitkästä aikaa näki sen 🤭
Sampo onkin ollut tosi pitkään sinkkuna ja viimeisestä säädöstäkin vuosi. Itse epäilen Akin yrittävän seuraavaksi valloittaa Amandan tai vähintään Sampon osakkeet. Pieni ihastus ja sinisilmäisyys Henrikiä kohtaan voisi toimia.
Dahlia on niin kokoomus. Vain valioyksilöt kelpaa.
Kun tiedotimme Noelin erottamisesta niin pörssikurssi lähti jyrkkään nousuun.
Musta tuntuu, että loppujen lopuksi pitsanpaistaja päätyy Melvinin kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että loppujen lopuksi pitsanpaistaja päätyy Melvinin kanssa yhteen.
Miska Koistinen vai?
Vierailija kirjoitti:
Ei valvontakameroita korjaamolla eikä kaupassa.
Junttien romulavasteet.
Kristianin alamäki taitaa alkaa tästä Evan lähdöstä, mutta ennen kaikkea Nadjan lähdöstä.