UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5945)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachi oli mulle nÀiden kisojen pelastus. Muuten olisin jÀttÀnyt ÀÀnestÀmisen vÀliin, mikÀÀn muu biisi ei ole aiheuttanut yhtÀÀn mitÀÀn tunnetta tÀhÀn mennessÀ, Chachi on ihana!
Mihin ihmeeseen se Paalanen nyt yhtÀkkiÀ unohtui?
Tai Komiat ja Aleksin ihana hymy?
YmmÀrrÀt varmaan sinÀkin, ettÀ tÀÀllÀ on monta kirjoittajaa. Itse kirjoitin, ettÀ vielÀ mikÀÀn ei ole enne chachia innostanut. Joku muu fanittaa varmaan vielÀkin jotain toista biisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachi oli mulle nÀiden kisojen pelastus. Muuten olisin jÀttÀnyt ÀÀnestÀmisen vÀliin, mikÀÀn muu biisi ei ole aiheuttanut yhtÀÀn mitÀÀn tunnetta tÀhÀn mennessÀ, Chachi on ihana!
Tai Komiat ja Aleksin ihana hymy?
Ei voi unohtaa :D :D niin valovoimaista biisiÀ ja solistia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset siellÀ haukkuu, ulkomaalaiset kehuu, eli ei mitÀÀn uutta.
PelkkÀÀ omaa kuvitteluasi, et voi mitenkÀÀn tietÀÀ totuutta kaikkien kansalaisuudesta.
Puhtaasti studioversiona Cherry cake on jopa suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ cherry cake on ihana!
Ihan paras kaikista, hyvÀ aamuherÀtys.Niin oli. TÀssÀ alkoi olla jo olo ettei mikÀÀn iske. TÀmÀ on soinut töissÀ jo koko aamun.
Varastolla?
MikÀhÀn tÀnkin viestin sanoma on?
Useimmilla työpaikoilla ei voi luukuttaa musiikkia - olettaisin, ettÀ varastolla (ylipÀÀnsÀ jossain suorittavassa työssÀ) voi.
HirveÀn monet sekÀ suomalaiset ettÀ ulkkikset hehkuttaa, ettÀ UMK:ssa on tÀnÀ vuonna huikea taso. ?? Hmmmm.... Omaan korvaan kyllÀ jokseenkin keskinkertaisia biisejÀ. Jotain yritystÀ sinÀnsÀ on LiekinheittimessÀ, mutta siitÀkin puuttuu jotain ja toisaalta siinÀ on kaikkea jopa liikaa. Takatukka on pilattu "mukahauskalla" hassuttelulla, ja Lululai jÀÀ vÀhÀn latteaksi. Ettan biisin nimeÀ en edes muista eikÀ siitÀ jÀÀnyt mitÀÀn mieleen. Sinikan biisi jÀi jollain tapaa mieleen, ehkÀ vain siksi kun on balladi ja sillÀ poikennut muista. Ja Chachi, persoonaton tusinakappale, joita tehty maailmalla varmaan tuhansia. Ja missÀ laulu ja melodia?? En vÀlitÀ nÀistÀ lÀpipuhutuista biiseistÀ ollenkaan. Siis mikÀÀn kuulluista ei varsinaisesti ole huono, mutta itse en nyt nÀitÀ hehkuttaisikaan.
Joku tÀÀllÀ on jo muistaakseni maininnutkin, ettÀ kaikista biiseistÀ puuttuu koku kohottava efekti tai koukku. HyvÀ koukuttava kertsi tms.
Aivan samaa mieltÀ olen. SiinÀ mielessÀ henk. kohtaisesti aivan sama, mikÀ nÀistÀ Wieniin lÀhtee. Odotukseni tÀtÀ viimeistÀ biisiÀ kohtaan eivÀt ole kummoiset.
Paalasesta on ulkomaalaiset eniten innoissaan. Ainut joka erottuu joukosta. Minun ÀÀni lÀhtee Paalaselle. Varmaan aika moni mies ÀÀnestÀÀ myös. Ja sitten on meitÀ naisia, joita kurkkulaulu viehÀttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Paalasesta on ulkomaalaiset eniten innoissaan. Ainut joka erottuu joukosta. Minun ÀÀni lÀhtee Paalaselle. Varmaan aika moni mies ÀÀnestÀÀ myös. Ja sitten on meitÀ naisia, joita kurkkulaulu viehÀttÀÀ.
MitenhÀn olet pÀÀtellyt, ettÀ Paalasesta ovat eniten innoissaan?
Takatukassa on koukuttava kertsi, ulkomaalaisten helpoo laulaa mukana takatukkkaa ja tanssia mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi ehdokasta Komiat ja Paalanen. Olen varma ettÀ toinen niistÀ voittaa. Siksi en viitsi osallistua keskusteluun paljoakaan.
HyvÀ. Pete ja Linda kuitenkin voittaa kirkkaasti umkin. Muistelen, ettÀ viime vuonna tÀÀllÀ ei uskottu ItÀvallan voittoon, vaikka kerroin, ettÀ asiahan on pÀivÀn selvÀ. En minÀkÀÀn tÀÀllÀ kÀy enÀÀ kuin huomenna kertomassa analyysini KikistÀ. Sitten koko viisujen voittajasta juttelemaan, kun on sen ketjun aika.
Cherry cake ei oo korvamato-biisi. Ja esiintyjÀ tarvii lisÀÀ kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Paalanen ei tule yltĂ€mÀÀn voittoon. ĂĂ€nestĂ€jĂ€ryhmiĂ€ on niin monia. EhkĂ€ jotkut keski-ikĂ€iset tĂ€dit ja sedĂ€t tykkÀÀ tĂ€stĂ€. Lapsia pelottaa, homot ei innostu, nuoret ÀÀnestĂ€nee jotain popimpaa jne.
Takatukka on parasta huumoria. Rakastan tÀtÀ!!!
VielÀkin harmittaa, kun Mahmoodia ja miestanssijoita ei nÀhty viisulavalla, joten toivotaan ettÀ Noam Bettanilla on komeat miestanssijat mukana kuten DerniÚre dansessa. SilmÀ lepÀÀ ja rinnassa hakkaa riivatun lailla.
Tuo cherry cake saattaa muuten nousta lasten suosikiksi. Lapset eivÀt ymmÀrrÀ, mistÀ siinÀ lauletaan. Tajuavat vain kirsikkakakun.
Minun feivorit
1. Komiat
2. Paalanen
3. Etta
No mitÀ sinÀ siinÀ ymmÀrrÀt?
Vierailija kirjoitti:
Hyi ettÀ voi olla vastenmielisen nÀköinen otus. Pedarin unelma, vauvanaama.
Itse olin TÀhdetTÀhdet- livekatsomossa kun veti suorassa tv-lÀhetyksessÀ Uptown Funkin ja Bed of roses melko tyylipuhtaasti paineen alla. Luulen ettÀ Liekinheitin on tehty siten ettÀ sopiin hÀnen laulutekniikkaansa ja hallitsee sen.