Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5945)

Vierailija
5741/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chachilla hyvÀ biisi. LisÀksi hÀn valovoimainen ja sellainen persoona, josta on helppo tykÀtÀ. HyvÀ Chachi. :)

TÀllÀ hetkellÀ ehdottomasti ÀÀni lÀhtee Chachille.

KyllÀ. Livet toki vaikuttaa. Esim Pete Parkkosen ÀÀni ei ole kummoinen livenÀ.

MitĂ€ ihmettĂ€ 😃 PetehĂ€n on huippu livenĂ€. Tietty kaikkea voi tapahtua liveissĂ€ mutta Peten ÀÀnestĂ€ oon ehkĂ€ vĂ€hiten huolissani

MillÀhÀn perusteella muutaku tÀn paikan mutu.

Itse olin TÀhdetTÀhdet- livekatsomossa kun veti suorassa tv-lÀhetyksessÀ Uptown Funkin ja Bed of roses melko tyylipuhtaasti paineen alla. Luulen ettÀ Liekinheitin on tehty siten ettÀ sopiin hÀnen laulutekniikkaansa ja hallitsee sen.

Vierailija
5742/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chachi oli mulle nÀiden kisojen pelastus. Muuten olisin jÀttÀnyt ÀÀnestÀmisen vÀliin, mikÀÀn muu biisi ei ole aiheuttanut yhtÀÀn mitÀÀn tunnetta tÀhÀn mennessÀ, Chachi on ihana!

Mihin ihmeeseen se Paalanen nyt yhtÀkkiÀ unohtui?

Tai Komiat ja Aleksin ihana hymy?

YmmÀrrÀt varmaan sinÀkin, ettÀ tÀÀllÀ on monta kirjoittajaa. Itse kirjoitin, ettÀ vielÀ mikÀÀn ei ole enne chachia innostanut. Joku muu fanittaa varmaan vielÀkin jotain toista biisiÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chachi oli mulle nÀiden kisojen pelastus. Muuten olisin jÀttÀnyt ÀÀnestÀmisen vÀliin, mikÀÀn muu biisi ei ole aiheuttanut yhtÀÀn mitÀÀn tunnetta tÀhÀn mennessÀ, Chachi on ihana!

Tai Komiat ja Aleksin ihana hymy?

Ei voi unohtaa :D :D niin valovoimaista biisiÀ ja solistia.

Vierailija
5744/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset siellÀ haukkuu, ulkomaalaiset kehuu, eli ei mitÀÀn uutta.

PelkkÀÀ omaa kuvitteluasi, et voi mitenkÀÀn tietÀÀ totuutta kaikkien kansalaisuudesta.

Vierailija
5745/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puhtaasti studioversiona Cherry cake on jopa suosikkini. 

Vierailija
5746/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ cherry cake on ihana!
Ihan paras kaikista, hyvÀ aamuherÀtys.

Niin oli. TÀssÀ alkoi olla jo olo ettei mikÀÀn iske. TÀmÀ on soinut töissÀ jo koko aamun.

Varastolla?

MikÀhÀn tÀnkin viestin sanoma on?

Useimmilla työpaikoilla ei voi luukuttaa musiikkia - olettaisin, ettÀ varastolla (ylipÀÀnsÀ jossain suorittavassa työssÀ) voi.

Vierailija
5747/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
5748/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HirveĂ€n monet sekĂ€ suomalaiset ettĂ€ ulkkikset hehkuttaa, ettĂ€ UMK:ssa on tĂ€nĂ€ vuonna huikea taso. ?? Hmmmm.... Omaan korvaan kyllĂ€ jokseenkin keskinkertaisia biisejĂ€. Jotain yritystĂ€ sinĂ€nsĂ€ on LiekinheittimessĂ€, mutta siitĂ€kin puuttuu jotain ja toisaalta siinĂ€ on kaikkea jopa liikaa. Takatukka on pilattu "mukahauskalla" hassuttelulla, ja Lululai jÀÀ vĂ€hĂ€n latteaksi. Ettan biisin nimeĂ€ en edes muista eikĂ€ siitĂ€ jÀÀnyt mitÀÀn mieleen. Sinikan biisi jĂ€i jollain tapaa mieleen, ehkĂ€ vain siksi kun on balladi ja sillĂ€ poikennut muista. Ja Chachi, persoonaton tusinakappale, joita tehty maailmalla varmaan tuhansia. Ja missĂ€ laulu ja melodia?? En vĂ€litĂ€ nĂ€istĂ€ lĂ€pipuhutuista biiseistĂ€ ollenkaan. Siis mikÀÀn kuulluista ei varsinaisesti ole huono, mutta itse en nyt nĂ€itĂ€ hehkuttaisikaan. 

Joku tÀÀllĂ€ on jo muistaakseni maininnutkin, ettĂ€ kaikista biiseistĂ€ puuttuu koku kohottava efekti tai  koukku. HyvĂ€ koukuttava kertsi tms. 

Aivan samaa mieltĂ€ olen. SiinĂ€ mielessĂ€ henk. kohtaisesti aivan sama, mikĂ€ nĂ€istĂ€ Wieniin lĂ€htee. Odotukseni tĂ€tĂ€ viimeistĂ€ biisiĂ€ kohtaan eivĂ€t ole kummoiset. 

Vierailija
5749/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paalasesta on ulkomaalaiset eniten innoissaan. Ainut joka erottuu joukosta. Minun ÀÀni lÀhtee Paalaselle. Varmaan aika moni mies ÀÀnestÀÀ myös. Ja sitten on meitÀ naisia, joita kurkkulaulu viehÀttÀÀ.

Vierailija
5750/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paalasesta on ulkomaalaiset eniten innoissaan. Ainut joka erottuu joukosta. Minun ÀÀni lÀhtee Paalaselle. Varmaan aika moni mies ÀÀnestÀÀ myös. Ja sitten on meitÀ naisia, joita kurkkulaulu viehÀttÀÀ.

MitenhÀn olet pÀÀtellyt, ettÀ Paalasesta ovat eniten innoissaan?

Vierailija
5751/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Takatukassa on koukuttava kertsi, ulkomaalaisten helpoo laulaa mukana takatukkkaa ja tanssia mukana 

Vierailija
5752/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi ehdokasta Komiat ja Paalanen. Olen varma ettÀ toinen niistÀ voittaa. Siksi en viitsi osallistua keskusteluun paljoakaan.

HyvĂ€. Pete ja Linda kuitenkin voittaa kirkkaasti umkin. Muistelen, ettĂ€ viime vuonna tÀÀllĂ€ ei uskottu ItĂ€vallan voittoon, vaikka kerroin, ettĂ€ asiahan on pĂ€ivĂ€n selvĂ€. En minĂ€kÀÀn tÀÀllĂ€ kĂ€y enÀÀ kuin huomenna kertomassa analyysini KikistĂ€. Sitten koko viisujen voittajasta juttelemaan, kun on sen ketjun aika. 

Vierailija
5753/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Cherry cake ei oo korvamato-biisi. Ja esiintyjÀ tarvii lisÀÀ kokemusta.

Vierailija
5754/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paalanen ei tule yltĂ€mÀÀn voittoon. ÄÀnestĂ€jĂ€ryhmiĂ€ on niin monia. EhkĂ€ jotkut keski-ikĂ€iset tĂ€dit ja sedĂ€t tykkÀÀ tĂ€stĂ€. Lapsia pelottaa, homot ei innostu, nuoret ÀÀnestĂ€nee jotain popimpaa jne. 

Vierailija
5755/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Takatukka on parasta huumoria. Rakastan tÀtÀ!!!

Vierailija
5756/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VielÀkin harmittaa, kun Mahmoodia ja miestanssijoita ei nÀhty viisulavalla, joten toivotaan ettÀ Noam Bettanilla on komeat miestanssijat mukana kuten DerniÚre dansessa. SilmÀ lepÀÀ ja rinnassa hakkaa riivatun lailla.

Vierailija
5757/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo cherry cake saattaa muuten nousta lasten suosikiksi. Lapset eivĂ€t ymmĂ€rrĂ€, mistĂ€ siinĂ€ lauletaan. Tajuavat vain kirsikkakakun. 

Vierailija
5758/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun feivorit

1. Komiat

2. Paalanen

3. Etta

Vierailija
5759/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mitÀ sinÀ siinÀ ymmÀrrÀt?

Vierailija
5760/5945 |
22.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ettÀ voi olla vastenmielisen nÀköinen otus. Pedarin unelma, vauvanaama.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn seitsemÀn neljÀ