UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5987)
Chachi on samaa osastoa kuin Sini Sabotage. LÀhinnÀ ÀrsyttÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Chachin biisi kuulosti lastenlaululta paikoin. En usko ettÀ iskee kolmekymppisiin tai vanhempiin.
Jaa mÀ oon 60++ ja ainut joka nÀistÀ kolahti oli Chachi.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanpoliittisen tilanteen vuoksi Tanska voi olla vahvoilla WienissÀ. VÀhÀn riippuu osaavatko hyödyntÀÀ momenttinsa.
Kas kun vasemmisto ei ole hoksannut boikotoida Tanskaa ja vaatinut Grönlannin itsenÀisyymistÀ? TyhmÀÀ porukkaa, huutavat perÀssÀ mitÀ VenÀjÀ trollit kÀskevÀt, eli aina Yhdysvallat ja Israel pahiksia. Kuka tahansa diktaattori tai terroristiryhmÀ hyviÀ heppuja.
MinÀ olen 110v.+++ ja kyllÀ kilahti Chahcin biisi, nytkin tÀssÀ bailaan stringeissÀ sen tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun top: 1. Antti 2 . Etta 3. Komiat
Niin ehkÀ minunkin! Sitten Chachi ja Sinikka (jonka biisi soi itse asiassa koko ajan pÀÀssÀ; ihan muistuttaa 1990-luvun naislaulajien biisejÀ, joita kuuntelin silloin). ViimeisenÀ Pete&Linda. Oletan jo valmiiksi, ettÀ viimeisenÀ julkaistava ei tule olemaan mun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachin biisi kuulosti lastenlaululta paikoin. En usko ettÀ iskee kolmekymppisiin tai vanhempiin.
Jaa mÀ oon 60++ ja ainut joka nÀistÀ kolahti oli Chachi.
MinÀ olen Marilyn Monroe ja Elvis elÀÀ yhÀ, Àsken kÀveli vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauskan kuuloinen bilebiisi. Ei mikÀÀn ihmeellinen, mutta meininkiÀ on. Ainakin tÀmÀn umk-kauden kuuntelen sitÀ, mutta luulen vahvasti Takatukan saavan ÀÀneni. Takatukka siksi, kun on niin tavallisesta poikkeavaa.
33v
Tsatsi- ja lindafanit kÀyvÀt kierroksilla, nuo palstatorvet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkÀ minunkin! Sitten Chachi ja Sinikka (jonka biisi soi itse asiassa koko ajan pÀÀssÀ; ihan muistuttaa 1990-luvun naislaulajien biisejÀ, joita kuuntelin silloin). ViimeisenÀ Pete&Linda. Oletan jo valmiiksi, ettÀ viimeisenÀ julkaistava ei tule olemaan mun juttuni.
Etta, koska aito!
Paalanen. Muut on massaa. Kurkkulaulu saanut monia kehuja reagointivideoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, Linda&Pete, miljoona katselukertaa Youtubessa tuli Àsken tÀyteen!
MitÀ merkitystÀ niillÀ olikaan?
Niin, mikÀ merkitys on biisin suosiolla, hmm.
Eilen sillĂ€ ei ollut kuulemma mitÀÀn merkitystĂ€, kun joku kertoi ettĂ€ Paalasella tulee 200 000 katselua tĂ€yteen. đ Mutta ilmeisesti Lindan ja Peten kohdalla sillĂ€ onkin merkitystĂ€...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etta, koska aito!
đ
Kunpa finnjÀvelit ÀÀnestÀisivÀt musiikin eikÀ ulkonÀön mukaan. TÀmÀ kun euroviisut eikÀ Mr tai Mrs Finland-kisa.
Olen 7 vee ja tykkÀÀn Cacista <3 koko mun koulu luokka tykkÀÀ pojat ei
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen 110v.+++ ja kyllÀ kilahti Chahcin biisi, nytkin tÀssÀ bailaan stringeissÀ sen tahtiin.
Ehe ehe, ei nÀÀ trolliviestit auta yhtÀÀn et ihmiset pitÀÀ Chachin biisistÀ.
Chachi on ihan hyvÀ lisÀ tÀhÀn tarjontaan, mutta tuskin voittaa. Myös tanssin ja livelaulun yhdistelmÀ pelottaa vÀhÀn.
Vierailija kirjoitti:
Tsatsi- ja lindafanit kÀyvÀt kierroksilla, nuo palstatorvet!
150 kg palstapunkerot ovat itsekin "seksisymboleja" tÀllÀ tavalla :D
MinÀ petÀn miestÀni liekinheittimen tahtiin. Olen myös pöntöllö istunut aamupas kalla Peten laulun tahtiin, jotenkin sopii siihen.
Olen 44 ja tÀmÀ on uusi suosikkini. IkÀiseni ystÀvÀt tykkÀÀvÀt myös.