Haluatko tietää miten toisen ihmisen luonne paljastetaan?
Tämä on Carl Jungin neuvo.
Näin saat nopeasti selville mikä on kenen tahansa todellinen luonne:
Vie hänet kahville tai jonnekin missä on muita ihmisiä.
Tarkkaile sivusta miten hän kohtelee niitä ihmisiä joista hän ei pysty hyötymään mitenkään.
Kohteleeko hän kaikkia yhtä ystävällisesti.
Ja se tarkoittaa sitä, että seuraa kohteleeko hän ihan kaikkia, rikkaimmasta ja mahtavimmasta aina puliukkoon asti yhtä ystävällisesti.
--
Itse olen testannut kaikki ystäväni. Kannattaa. Suosittelen kaikille
Minun ystäväkseni ei ole helppoa päästä.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaileva ihminen ei pääse kaveriksi. Testailu ei kuulu normaaliin kanssakäyntiin. Testailut kyllä huomata
---
Sinä et huomaisi :)
Mutta edelleenkin sanon, että minulla on ollut harvinaisen hyviä ystäviä koko elämäni ajan.
Tosi hienoluonteisia tyyppejä.
Heillä on paljon parempi luonne kuin minulla.
Ap
Huomaisin. Et ansaitse ystäviäsi, päästä heidät pahasta eli itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaileva ihminen ei pääse kaveriksi. Testailu ei kuulu normaaliin kanssakäyntiin. Testailut kyllä huomata
---
Mutta edelleenkin sanon, että minulla on ollut harvinaisen hyviä ystäviä koko elämäni ajan.
Ap
Huomaisin. Et ansaitse ystäviäsi, päästä heidät pahasta eli itsestäsi.
Halaa itseäsi kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko myös kaikille että ovat juuri käyneet läpi testisi ja läpäisivätkö sen? Se kuuluu asiaan, ker
---
En tietenkään kerro.
Voin sanoa kuitenkin, että minusta olen armollinen kaikkia ihmisiä kohtaan kun testailen. Ja tää on totta.
Ja koko ajanhan me jokainen voimme parantaa luonnettamme.
Ap
Älykäs ihminen osaa kyllä näytellä kohteliasta ja hyväkäytöksistä (kaikkia kohtaan) juuri sen aikaa kuin on tarpeen. Todellinen luonne tulee vasta ajan myötä.
Pikkuasioista (suihkuveden vaihtelu, arjen ikävät yllärit, tai yö teltassa ilman ruokaa ym.) raivoavat ihmiset ovat persoonaltaan häiriintyneitä tai/ ja epäkypsiä. Ei kyse ole "temperamentista". Raivarit ja turha huutaminen on moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuuntelee ja katselee Arkadianmäen jengin kirkumista ja haukkumista, miten ne suhtautuvat tavalliseen kansaan ja varsinkin heikoimpiin, he ovat paljastaneet jo luonteensa ihan julkisesti kaikkien edessä.
Riikka Purra : " politiikkaan ei kuulu empatia!"
Kyseinen muija paljasti luonteensa jo ennen eduskuntavaaleja.
Seuratkaa heitä niin pian totuus paljastuu teille.
Ap
Tämä viesti on aika paljastava...Ja ei, en äänestänyt yhtäkään hallituspuoluetta, enkä kannata heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Ap
Huomaisin. Et ansaitse ystäviäsi, päästä heidät pahasta eli i
---
En ole päässyt heistä eroon.
Kauan sitten lopetin ystävyyden parhaan ystäväni kanssa. Hän otti sen tosi raskaasti. Mutta pari vuotta myöhemmin osasimme selvittää asiamme ja ystävyys korjaantui kokonaan.
Mutta se ei jäänyt viimeiseksi kerraksi, koska tuli kyllä pahoja yhteenottoja senkin jälkeen. Mutta ihme kyllä asiat saatiin korjattua.
Meidän ystävyytemme on tulessa koeteltu.
En muista että kukaan olisi lempannut minua pois ystävyydestään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen osaa kyllä näytellä kohteliasta ja hyväkäytöksistä (kaikkia kohtaan) juuri sen aikaa kuin on tarpeen. Todellinen luonne tulee vasta ajan myötä.
Pikkuasioista (suihkuveden vaihtelu, arjen ikävät yllärit, tai yö teltassa ilman ruokaa ym.) raivoavat ihmiset ovat persoonaltaan häiriintyneitä tai/ ja epäkypsiä. Ei kyse ole "temperamentista". Raivarit ja turha huutaminen on moukka
---
Tämä kaikki riippuu mistä riippuu.
En koskaan lopeta ystävyyttä pikkuasioihin.
Jos joku hyvä tyyppi raivostuu, ei se ole maailmanloppu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo käytännössä toimii? Menette kahville ja jos kutsumasi kaveri ei tarjoa kaikille kierrosta, ei hän kelpaa kaveriksesi?
Kuinka käyttäytyy tarjoilijaa, kassaneitiä tai kokkia kohtaan. On tuo sinällään ihan ok testi, vaikka Ap:lla on muuten typeriä lisäyksiä muiden teorioihin. Ei tuo kuitenkaan kaikkea kerro. Esimerkiksi se mistä puhuu. Osa ihmisistä puhuu yllättävän paljon pahaa toisista ihmisistä / ryhmistä tai kansoista. Kun taas toiset ovat kiinnostuneita esim. asioista.
Kahvilassa aika harvoin on tarjoilijaa, kassaneiti on menneisyyttä (joku sanoo loppusumman) eli heippa ja kiitos riittää enkä eläissäni ole nähnyt kahvilassa kokkia.
Minusta ihmisestä kertoo eniten se, viekö käyttämänsä astiat niille varattuun telineeseen vai odottaako, että kassaneiti tekee työtä ja siivoaa pöydän. Ap ei huomannut tätä lainkaan!
Vierailija kirjoitti:
No joo, asiakaspalvelijoiden kohtelu kertoo kyllä ihmisestä. Mutta meillä kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä tai kausia. Jos elämässä menee huonosti, on normaalia että sietokyky on alentunut. Kun on onnellinen, on helppo olla iloinen ja positiivinen, muut huomioiva y
---
Tämä on ilman muuta selvää 👍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pikkuasioista (suihkuveden vaihtelu, arjen ikävät yllärit, tai yö teltassa ilman ruokaa ym.) raivoavat ihmiset ovat persoonaltaan häiriintyneitä tai/ ja epäkypsiä. Ei kyse ole "temperamentista". Raivarit ja turha huutaminen on moukkamaista.
Anna miehelle valtaa, niim näytät kuinka paha hän on.
Uskon että olet oikeessa. Myös eläinten kohtelu kertoo ihmisestä paljon.
70/71
Kyllä minä rekisteröin tuon kaiken.
Ei tuokaan ole mikään kynnyskysymys.
Hieno tyyppi läpäisee testin ihan itsestään ja hänestä vaan tulee hyvä ystävä.
Ja sitten on hienoluonteisia ja hyväsydämisiä ihmisiä jotka havaitsee, mutta ei kaikista tietenkään tule ystäviä.
Ap
Ei ihmisiä tarvitse mitenkään testailla mutta onhan se hyvä kiinnittää huomiota uusiin ihmisiin tutustuessa millaisia ovat eri tilanteissa ja erilaisten ihmisten seurassa ennen kuin syvempiä suhteita solmii.
Mies joka kiusaa, piinaa ja rääkkää eläimiä, tekee niin myös lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että olet oikeessa. Myös eläinten kohtelu kertoo ihmisestä palj
--
Kyllä. Ehdottomasti.
Ap
Tässä on vaan se ongelma, että monet narsistit kohtelee tuntemattomia hyvin kiillottaakseen omaa julkista kuvaansa, sitten taas läheisempiä kohtelee hyvin tai huonosti omien motiiviensa ja tunteidensa pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuuntelee ja katselee Arkadianmäen jengin kirkumista ja haukkumista, miten ne suhtautuvat tavalliseen kansaan ja varsinkin heikoimpiin, he ovat paljastaneet jo luonteensa ihan julkisesti kaikkien edessä.
Riikka Purra : " politiikkaan ei kuulu empatia!"
Kyseinen muija paljasti luonteensa jo ennen eduskuntavaaleja.
Seuratkaa heitä niin pian totuus paljastuu teille.
Ap
Esität muka viisasta mutta haukut toisia käyttäen vääriä viittauksia. Et siis kuulu välkkyihin, etkä hyväntahtoisiin ihmisiin. Mene siis muiden puliukkojen potkijoi
---
En esitä mitään välkkyä enkä viisasta.
Kerroin miten ihmisen todellisen luonteen saa nopeasti selville Carl Jungin ohjeen mukaan.
Toimii.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vaan se ongelma, että monet narsistit kohtelee tuntemattomia hyvin kiillottaakseen omaa julkista kuvaansa, sitten taas läheisempiä kohtelee hyvin tai huonosti omien motiiviensa ja tunteidensa pohjal
---
Juuri niin.
Eli testaaminen ei välttämättä ole lyhyt projekti.
Luin kerran, että narsistin tunnistamiseen menee lyhyimmän kaavan mukaan ainakin pari vuotta.
Ap
Anaalinen.