Haluatko tietää miten toisen ihmisen luonne paljastetaan?
Tämä on Carl Jungin neuvo.
Näin saat nopeasti selville mikä on kenen tahansa todellinen luonne:
Vie hänet kahville tai jonnekin missä on muita ihmisiä.
Tarkkaile sivusta miten hän kohtelee niitä ihmisiä joista hän ei pysty hyötymään mitenkään.
Kohteleeko hän kaikkia yhtä ystävällisesti.
Ja se tarkoittaa sitä, että seuraa kohteleeko hän ihan kaikkia, rikkaimmasta ja mahtavimmasta aina puliukkoon asti yhtä ystävällisesti.
--
Itse olen testannut kaikki ystäväni. Kannattaa. Suosittelen kaikille
Minun ystäväkseni ei ole helppoa päästä.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Sinä et itse siis läpäisisi omaa testiäsi.
????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä. Pari muuta vinkkiä vielä:
-Tarkkaile miten ihminen reagoi ja käyttäytyy kun netti on hidas ja/tai pätkii
-Tarkkaile reaktioita kun suihkun vedenpaine on surkea ja/tai vaihtelee.
Elottomille prosesseille hermostuminen kertoo vain temparamenttityypistä. Arvoista ja empatiasta puhutaan vasta, jos sen turhaumansa purkaa muihin ihmisiin.
No ei se nyt kovin mukavaa ole olla yhdessä ihmisen kanssa joka huutaa elottomille esineille ja hakkaa niitä. Kaikenlainen turha aggressio on hyvin epämiellyttävää ja jos joku tosiaan raivoaa esineille on siitä vain pieni askel ihmisille raivoamiseen/pahoinpitelyyn.
Tämä. Olen se joka kirjoitti tuon suihkuviestin. Minä kiukuttelen milloin millekin objektille, mies kuuntelee vieressä. Hän on lehmänhermoinen ja loputtoman kärsivällinen, mutta ei varmaan ole kivaa asua saman katon alla tällaisen suihkullekiroilijan kanssa.
Katso mikä häntä huvittaa niin tiedät millainen hän on.
Vierailija kirjoitti:
En itse halua mennä kahvilaan, jossa on puliukkoja. Miksi ne edes olisi siel
---
Mutta jos sattuvat olemaan, miten siinä tilanteessa kohtelet heitä?
Ei sinne kahvilaan tietenkään ole pakko mennä.
Ap
Irtisanotaan töistä ja laitetaan elämään 595 työmarkkinatuella monta vuotta. Sitten katsotaan onko mukava.
Laita hänet telttaan yöksi ilman ruokaa niin todellinen luonne selviää.
23/25
Joku kirjoittikin suihkuviestistä, että se kertoo henkilön temperamenttityypistä. Olen samaa mieltä.
Minusta se on eri asia kuin luonne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin että olet nainen testeinesi. En halua lähellekään ketään testailijaa, jollaisia naiset usein ovat.
Voi ei, että nainen ihan tarkkailee, miten käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan. Aikamoinen paskatestaus tosiaan, tuosta ei moni mies pääse läpi.
Kannattaa tarkkailla, kuinka ihminen toimii kun kaikki ei satulaan menemään oman mielen mukaan? Aivan pienissäkin asioissa.
Alkaako haukkuminen ja kiukuttelu?
Vierailija kirjoitti:
Kun kuuntelee ja katselee Arkadianmäen jengin kirkumista ja haukkumista, miten ne suhtautuvat tavalliseen kansaan ja varsinkin heikoimpiin, he ovat paljastaneet jo luonteensa ihan julkisesti kaikkien edessä.
Riikka Purra : " politiikkaan ei kuulu empatia!"
Kyseinen muija paljasti luonteensa jo ennen eduskuntavaaleja.
Seuratkaa heitä niin pian totuus paljastuu teille.
Ap
Esität muka viisasta mutta haukut toisia käyttäen vääriä viittauksia. Et siis kuulu välkkyihin, etkä hyväntahtoisiin ihmisiin. Mene siis muiden puliukkojen potkijoiden joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elottomille prosesseille hermostuminen kertoo vain temparamenttityypistä. Arvoista ja empatiasta puhutaan vasta, jos sen turhaumansa purkaa muihin ihmisiin.
Totta kyllä varmaan. Silti suihkulle tai läppärille raivoaminen kertoo myös itsehillinnän puutteesta. Ikävä kyllä juuri eilen huusin suihkulle naama punaisena.
Empatiasta ja arvoista ainakin parisuhdemielessä saa tietää paljon kun tarkkailee miten mies käyttäytyy äitiään kohtaan.
Niin ja naisissa kuinka he käyttäytyvät isäänsä kohtaan.
Et onnistuisi minun kohdalla. En nimittäin lähtisi mihinkään kahvilaan.
En ala testailla ketään. Jos huomaan että joku testaa minua, hän on paljastanut olevansa ärsyttävä tyyppi ja pysyn kaukana.
Näen kyllä kuinka ihmiset käyttäytyvät. Jos ovat asiallisia tyyppejä, hyvä, jos taas ilkeitä, huono.
Ei välttåmättä kyse ole hyötymisestä. Jos vaikka on ihastunut niin toki hänelle on ystävällisempi kuin muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä varmaan. Silti suihkulle tai läppärille raivoaminen kertoo myös itsehillinnän puutteesta. Ikävä kyllä juuri eilen huusin suihkulle naama punaisena.
Empatiasta ja arvoista ainakin parisuhdemielessä saa tietää paljon kun tarkkailee miten mies käyttäytyy äitiään kohtaan.
Niin ja naisissa kuinka he käyttäytyvät isäänsä koh
Miehissä kuinka äitiään kohtaan. Osa jopa tappaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse halua mennä kahvilaan, jossa on puliukkoja. Miksi ne edes olisi siel
---
Mutta jos sattuvat olemaan, miten siinä tilanteessa kohtelet heitä?
Ei sinne kahvilaan tietenkään ole pakko mennä.
Ap
Miksi muita kahvilassa olijoita pitää kohdella jotenkin? Jos vain keskittyisi siihen omaan kahvikupposeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naisissa kuinka he käyttäytyvät isäänsä koh
Kaikilla meillä on joskus huonoja päiviä.
Mua on turha testata.
Jokaisella on omat arvonsa ja vaikken hyväksy toisen arvoja voin hyväksyä hänet ihmisenä.
Olisi ikävä tarkastella kaikkea vain omista lähtökohdistaan käsin, miettimättä toisen lähtökohtia tai tuntematta hänen historiaansa.
Osa ihmisistä haluaa testata. Mut on opetettu leikkimään kaikkien kanssa. Myös itseään fiksuina pitävien testaajien.
Vierailija kirjoitti:
Hauska idea, mutta ei oikeastaan kovin relevantti. Tunnen hyvin ainakin yhden ihmisen, joka saattaa oikeasti raivota teknisille vioille, vaikka sydän on kultaa. Hänellä vaan on monesti ihan hirveästi töitä ja paljon vastuuta, jolloin turhat viivästykset ovat aina pois jostain tärkeästä.
Omasta mielestäni ihmisen luonne näkyy silloin, kun hän saa haluamansa. Esim. kaikki ihmiset eivät todellakaan muutu parempaan suuntaan kun saavat paljon rahaa tai elämänsä upeimman työpaikan/kumppanin.
No ei se nyt kovin mukavaa ole olla yhdessä ihmisen kanssa joka huutaa elottomille esineille ja hakkaa niitä. Kaikenlainen turha aggressio on hyvin epämiellyttävää ja jos joku tosiaan raivoaa esineille on siitä vain pieni askel ihmisille raivoamiseen/pahoinpitelyyn.