Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko tietää miten toisen ihmisen luonne paljastetaan?

Vierailija
25.08.2025 |

Tämä on Carl Jungin neuvo.

Näin saat nopeasti selville mikä on kenen tahansa todellinen luonne:

Vie hänet kahville tai jonnekin missä on muita ihmisiä.

Tarkkaile sivusta miten hän kohtelee niitä ihmisiä joista hän ei pysty hyötymään mitenkään.

Kohteleeko hän kaikkia yhtä ystävällisesti.

Ja se tarkoittaa sitä, että seuraa kohteleeko hän ihan kaikkia, rikkaimmasta ja mahtavimmasta aina puliukkoon asti yhtä ystävällisesti.

--

Itse olen testannut kaikki ystäväni. Kannattaa. Suosittelen kaikille 

Minun ystäväkseni ei ole helppoa päästä.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopein keino on haukkua kokoomuslaisia. Jos vastapuoli suuttuu, hän on kokoomuslainen ja sellainen = ei jatkoon.

Toimii 101%:sti myös Persuihin.

Nimimerkin käyttö on myös ehdottomasti hyvä tapa kartoittaa vastakeskustelija.

-winner-

Vierailija
102/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siis käytännössä suoritat testisi? Itse kun en kahvilassa käydessä harrasta mitään kanssakäymistä tuntemattomien kanssa. Jos joskus joku tuntematon pyytää apua (käytännössä ei tapahdu koskaan) niin toki au

--

Itse asiassa en voi sille mitään.

Rekisteröin automaattisesti.

Aivoni raksuttavat nopeasti.

Mutta kokemuksesta voin sanoa, että tuo testi paljastaa ehkä nopeimmin ihmisen luonteen.

Ap

Ja vaikka ihmiset usein teeskentelevät jne niin olet satavarma että kaikki on sinun nähtävissäsi- testi siis paljastaa sinun ylimielisyytesi ja suuruusharhasi, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö huolestua kun muija mäkättä kun annan kerjäläisille kolikoita? Siis ulkomailla ollessa. Varsinkin naisille ja vanhuksille kun niille on kovempaa joutua kerjuul

--

Ei tietenkään. En ainakaan minä huolestuisi.

Olisin toiminut omantuntoni mukaan joten antaa hänen mäkättää.

Ap

Meinasin tuota naisystävän asennetta, onko vaan nuuka vai eikö osaa yhtään asettua toisen kenkiin. Ei siellä kuitenkaan kukaan huvikseen ole lapaojossa, ei se niin kivaa 

---

Minusta tuo kuuluu ihan ns. normaaliin elämään jos joku mäkättää.

Sekin on inhimillistä. Emme ole pyhimyksiä.

Minusta Carl Jungin testissä on kyse suuremmista linjoista.

Ap

Vierailija
104/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään pitäisi testailla? Kuulostaa vähän sekopäiseltä. Itse ainakin kohtelen erityisellä rakkaudella läheisiäni. En vastaavasti kohtele ketään muuta. Sitten vuorossa on sukulaiset ja ystävät. Sen jälkeen tutut. Lopussa on vieraat ihmiset. Kaikille olen ystävällinen ammatista riippumatta, mutta en minä samaa empaattisuutta ja rakkautta kaikille jakele. Puliukoille harvoin sanon mitään. Minulla ei myökään ole ketään tuttua, joka kohtelisi näkyvän epäasiallisesti muita. Osa on vähän rasisteja, mutta silti osaavat käyttäytyä.

Vierailija
105/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testaan ihmisiä sillä että kun huomaan heidän testaavan, niin teen juuri niin kuin ei saisi tehdä ja katson reaktiota. Jos ei siedä virheitä ihmisissä ja testien 'huonoja' tuloksia, silloin ei ole ainesta ystäväksi.

Vierailija
106/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö huolestua kun muija mäkättä kun annan kerjäläisille kolikoita? Siis ulkomailla ollessa. Varsinkin naisille ja vanhuksille kun niille on kovempaa joutua kerjuul

--

Ap

Meinasin tuota naisystävän asennetta, onko vaan nuuka vai eikö osaa yhtään asettua toisen kenkiin. Ei siellä kuitenkaan kukaan huvikseen ole lapaojossa, ei se niin kivaa sentään ole.

Kerjäävät rahoittavat rikkaiden romanien asunnot Romaniassa. Tukemalla heitä rahaa antamalla kerjääminen ja kerjäävien ihmisten hyväksikäyttö ei lopu koskaan.

Vierailija
107/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahviseurasi haluaa sinusta eroon, kätevintä on esittää olevansa ääliö ja käyttäytyä ääliömäisesti, jolloin itse haluat hänestä eroon, etkä jää roikkumaankaan.

Vierailija
108/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Ap

Meinasin tuota naisystävän asennetta, onko vaan nuuka vai eikö osaa yhtään asettua toisen kenkiin. Ei siellä kuitenkaan kukaan huvikseen ole lapaojossa, ei se niin kivaa sentään ole.

Kyllä minäkin suhtaudun hyvin nihkeästi kerjäämiseen, vaikka olen empaattinen. Siihen liittyy niin paljon rikollisuutta ja hyväksikäyttöä, joten en tue toimintaa. Jollekin katusoittajalle tai -taiteilijalle saatan antaan kolikon.

Vierailija
109/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testailuihini kuuluu muitakin testejä.

Jos joku tyyppi kohtelee huono - osaisempia huonosti, peli on menetetty.

Hän nimittäin ehti paljastaa siinä kaiken oleelliseen itsestään.

Ap

Hyvä testi. Itseäni nimittäin ärsyttää huono-osaiset enkä ikinä voisi ottaa naista, joka tuntee empatiaa sellaisia kohtaan.

Vierailija
110/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siis käytännössä suoritat testisi? Itse kun en kahvilassa käydessä harrasta mitään kanssakäymistä tuntemattomien kanssa. Jos joskus joku tuntematon pyytää apua (käytännössä ei tapahdu koskaan) niin toki au

--

Itse asiassa en voi sille mitään.

Rekisteröin automaattisesti.

Aivoni raksuttavat nopeasti.

Mutta kokemuksesta voin sanoa, että tuo testi paljastaa ehkä nopeimmin ihmisen luonteen.

Ap

Ja vaikka ihmiset usein teeskentelevät jne niin olet satavarma että kaikki on sinun nähtävissäsi- testi siis paljastaa sinun ylimielisyytesi ja suuruusharhasi, ei 

---

Sinulla on oikeus ajatella niin.

En kylläkään ymmärrä mitä tarkoitat ylimielisyydellä ja suuruusharhalla.

Usko jo, että en pidä itseäni yhtään sen parempana ihmisenä.

Ao

Vierailija
111/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse testaan ihmisiä sillä että kun huomaan heidän testaavan, niin teen juuri niin kuin ei saisi tehdä ja katson reaktiota. Jos ei siedä virheitä ihmisissä ja testien 'huonoja' tuloksia, silloin ei ole ainesta ystäv

---

Minusta tuo testi kertoo pohjimmiltaan sen, kuinka paljon ihmisiin voi luottaa.

Ap

Vierailija
112/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtuutat itsesi määrittämään kuka on hyvä ja kuka ei, eli pidät itseäsi parempana, joka tietää paremmin.

Vierailija
113/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Ap

Kerjäävät rahoittavat rikkaiden romanien asunnot Romaniassa. Tukemalla heitä rahaa antamalla kerjääminen ja kerjäävien ihmisten hyväksikäyttö ei lopu koskaan.

En puhunut romaaneista mitään.

Vierailija
114/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Ap

Kerjäävät rahoittavat rikkaiden romanien asunnot Romaniassa. Tukemalla heitä rahaa antamalla kerjääminen ja kerjäävien ihmisten hyväksikäyttö ei lopu 

---

No testataanpa nyt.

Miten suhtautuisit jos näkisit kerjäävän romanin?

Ap

Vierailija
115/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo en testaile ihmisiä, enkä pelaa mitään pelejä heidän kustannuksellaan. Mielestäni moinen kertoo enemmän testaajasta itsestään kuin testattavasta.

Vierailija
116/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Ap

Kerjäävät rahoittavat rikkaiden romanien asunnot Romaniassa. Tukemalla heitä rahaa antamalla kerjääminen ja kerjäävien ihmisten hyväksikäyttö ei lopu 

"No testataanpa nyt.

Miten suhtautuisit jos näkisit kerjäävän romanin?

Ap"

Pummaisin sulta 500 euroa ja veisin romanille.

Vierailija
117/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testailuihini kuuluu muitakin testejä.

Jos joku tyyppi kohtelee huono - osaisempia huonosti, peli on menetetty.

Hän nimittäin ehti paljastaa siinä kaiken oleelliseen itsestään.

Ap

Hyvä testi. Itseäni nimittäin ärsyttää huono-osaiset enkä ikinä voisi ottaa naista, joka tuntee empatiaa sellaisia koht

---

Se on hyvä testi. Minä taas olen huono - osaisten puolella. Eli en voisi muodostaa suhdetta sellaisen kanssa joka ei tunne empatiaa heikompaa kohtaan.

Kuten sanoin, Carl Jungin testissä saa aika hyvin selville tärkeimmät linjat 

Ap

Vierailija
118/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtuutat itsesi määrittämään kuka on hyvä ja kuka ei, eli pidät itseäsi parempana, joka tietää parem

--

Ei. Siitä ei ole kyse.

Usko jo vähemmällä, etten pidä itseäni sen parempana ihmisenä.

Tämä liittyy siihen kuinka paljon toiseen voi esim. luottaa.

Haluan "pelata" varman päälle. 

Sulla voi olla eri kriteerit ihmisille.

Riippuu tietenkin millaisia ihmissuhteita haet.

Ap

Vierailija
119/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo en testaile ihmisiä, enkä pelaa mitään pelejä heidän kustannuksellaan. Mielestäni moinen kertoo enemmän testaajasta itsestään kuin testatt

---

Perustele.

Ap

Vierailija
120/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

116/119

Hyvä huomio.

Ihan ok. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä