Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko tietää miten toisen ihmisen luonne paljastetaan?

Vierailija
25.08.2025 |

Tämä on Carl Jungin neuvo.

Näin saat nopeasti selville mikä on kenen tahansa todellinen luonne:

Vie hänet kahville tai jonnekin missä on muita ihmisiä.

Tarkkaile sivusta miten hän kohtelee niitä ihmisiä joista hän ei pysty hyötymään mitenkään.

Kohteleeko hän kaikkia yhtä ystävällisesti.

Ja se tarkoittaa sitä, että seuraa kohteleeko hän ihan kaikkia, rikkaimmasta ja mahtavimmasta aina puliukkoon asti yhtä ystävällisesti.

--

Itse olen testannut kaikki ystäväni. Kannattaa. Suosittelen kaikille 

Minun ystäväkseni ei ole helppoa päästä.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hyvä esimerkki tästä on tämä kohu, miten laulaja Ariana Grande kohteli näitä työntekijöitä ja miten käyttäytyi kun ei tiennyt, että häntä kuvataan. Tapahtui 2015 - toivottavasti on kasvanut tästä ajasta. 

Vierailija
42/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo käytännössä toimii? Menette kahville ja jos kutsumasi kaveri ei tarjoa kaikille kierrosta, ei hän kelpaa kaveriksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammatiedettä.

Vierailija
44/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kahvilla paikallisella ABC:lla, ei siellä kohdella ketään mitenkään. Otetaan kahvi, maksetaan kortilla ja mennään pöytään. 

Millainen luonne minulla siis on? 

Vierailija
45/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo käytännössä toimii? Menette kahville ja jos kutsumasi kaveri ei tarjoa kaikille kierrosta, ei hän kelpaa kaveriksesi?

Kuinka käyttäytyy tarjoilijaa, kassaneitiä tai kokkia kohtaan. On tuo sinällään ihan ok testi, vaikka Ap:lla on muuten typeriä lisäyksiä muiden teorioihin. Ei tuo kuitenkaan kaikkea kerro. Esimerkiksi se mistä puhuu. Osa ihmisistä puhuu yllättävän paljon pahaa toisista ihmisistä / ryhmistä tai kansoista. Kun taas toiset ovat kiinnostuneita esim. asioista.

Vierailija
46/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et itse siis läpäisisi omaa testiä

---

Sehän tarkoittaa sitä, että vaadin itseltäni vähintään yhtä paljon kuin ystäviltäni. Ei niin että olisin sinänsä muita parempi ihminen. Puhumme nyt ihmisyydestä eikä kukaan tule ikinä siinä täydelliseksi. Huom. Testiä ei kannata käyttää ns. hyvesignalointiin. Se on hyvä myös itsetutkisteluun.

Ap

Vierailija
47/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kahvilla paikallisella ABC:lla, ei siellä kohdella ketään mitenkään. Otetaan kahvi, maksetaan kortilla ja mennään pöytään. 

Millainen luonne minulla siis on? 

Perusjuntti joka ei erotu edukseen.

Vierailija
48/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kimpaantuu ja lyö seinään, tiedät onko hän keeper tuleeko reikää vai ei. 

Mitään heikkoja en kelpuuttaisi suojeliakseni.

Vierailija
49/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo käytännössä toimii? Menette kahville ja jos kutsumasi kaveri ei tarjoa kaikille kierrosta, ei hän kelpaa kaveriks

---

Eihän tuo sinänsä vielä kerro mitään.

Muutamat hyvätkin ihmiset ovat luonteeltaan saitoja. Olen huomannut.

Nämä testaukset ovat aika laajoja asioita. Kukaan ei edes tajua että hän on testissä. Enkä testaa ihmisiä ilkeyttäni.

Ap

Vierailija
50/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä testaaja paljastaa todellisen luontonsa siinä samalla kun testaa ihmisiä

Vierailija
51/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaileva ihminen ei pääse kaveriksi. Testailu ei kuulu normaaliin kanssakäyntiin. Testailut kyllä huomataan.

Vierailija
52/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko myös kaikille että ovat juuri käyneet läpi testisi ja läpäisivätkö sen? Se kuuluu asiaan, kertoa.

Vierailija
53/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen luonne minulla siis

---

Sulla on ihan ok luonne.

Tuosta voi helposti saada neuroosin.

Kunhan olet oma itsesi ja lähtökohtaisesti hyväsydäminen ihan kaikille, vaikka et puhuisi kenellekään mitään.

Ja älä anna kenenkään kuitenkaan käyttää sinua hyväksesi, jos huomaat että jollakin on sellainen tapa. Sano tai osoita se hänelle nätisti.

Ap

Vierailija
54/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, asiakaspalvelijoiden kohtelu kertoo kyllä ihmisestä. Mutta meillä kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä tai kausia. Jos elämässä menee huonosti, on normaalia että sietokyky on alentunut. Kun on onnellinen, on helppo olla iloinen ja positiivinen, muut huomioiva yms. 

Vierailija
55/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on klassikko, että tarkkaillaan, miten ihmiset kohtelevat niitä, joista eivät voi hyötyä mitenkään tai jotka ovat statukseltaan selvästi alempana. 

No Carl Jung on klassikko.

Vierailija
56/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen luonne minulla siis

---

Sulla on ihan ok luonne.

Tuosta voi helposti saada neuroosin.

Kunhan olet oma itsesi ja lähtökohtaisesti hyväsydäminen ihan kaikille, vaikka et puhuisi kenellekään mitään.

Ja älä anna kenenkään kuitenkaan käyttää sinua hyväksesi, jos huomaat että jollakin on sellainen tapa. Sano tai osoita se hänelle nätisti.

Ap

Et itsekään ole pyhimys mitä vaadit muilta, mutta olet tekopyhä kontrolloija.

Vierailija
57/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hyvä esimerkki tästä on tämä kohu, miten laulaja Ariana Grande kohteli näitä työntekijöitä ja miten käyttäytyi kun ei tiennyt, että häntä kuvataan. Tapahtui 2015 - toivottavasti on kasvanut tästä ajasta. 

Marinista huhuttiin samaa. Shamppanjasosialisti.

Vierailija
58/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaileva ihminen ei pääse kaveriksi. Testailu ei kuulu normaaliin kanssakäyntiin. Testailut kyllä huomataan.

Olet karavaanari?

Vierailija
59/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaileva ihminen ei pääse kaveriksi. Testailu ei kuulu normaaliin kanssakäyntiin. Testailut kyllä huomata

---

Sinä et huomaisi :)

Mutta edelleenkin sanon, että minulla on ollut harvinaisen hyviä ystäviä koko elämäni ajan.

Tosi hienoluonteisia tyyppejä.

Heillä on paljon parempi luonne kuin minulla.

Ap

Vierailija
60/137 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testailuihini kuuluu muitakin testejä.

Jos joku tyyppi kohtelee huono - osaisempia huonosti, peli on menetetty.

Hän nimittäin ehti paljastaa siinä kaiken oleelliseen itsestään.

Ap

Kun tarpeeksi testailet, niin oletkin sitten yksin, koska SINÄ olet se henkilö, joka ei tule toimeen kenenkään kanssa.