Miksi naiset kuolaa lentäjien perään?
Kommentit (245)
No YouTube on täynnä komeita lentäjiä. Vahtaa niitä, mutta ei tarvi omaksi ottaa. Kaikki nämä on naimisissa mitä minä olen kuolannut. Eipä ne hyvät miehet vapaana juoksentele kauan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat lentäjien vaimot?
Eiköhän kauniita nyt ainakin
Pakko olla kun ottajia olisi. Saavat melkein kenet tahansa.
😂😂😂
Täällä ilmeisesti lentäjien vaimot itsekseen kirjoittelevat. Vai lentäjät itse haaveilevat?
Tunnen lasteni harrastusten ja koulun kautta puolen tusinan verran lentäjien rouvia ja kaikki nämä ainakin vaikuttavat tosi maanläheisiltä ja reippailra, sellaisilta fiksuilta naisilta. Käsittääkseni ovat kaikki korkeasti koulutettuja. Ainakaan ketään näistä en voisi kuvitella tänne palstalle :)
Ei todellakaan kaikki halua. Paljon matkustavat on usein uskottomia reissuillaan, se on nähty.
Eipä se ainakaan matkustuseduista johdu.
Mekatsujen perään ei kuolaa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä vain ettei kaikki kuolaa niiden perään. Riittää, että suuri osa kuolaa ja vähempikin riittäisi.
Suurimmalle osalle naisista lentäjämiehet on miehiä muiden joukossa eikä aiheuta mitään sen kummallisempaa reaktiota.
Kun olin kauan aikaa sitten töissä Finnairilla, opettivat kokeneemmat työkaverit miten Finnairin paperisella taskukalenterilla ja henkilökortilla saatiin pi**ua baarista. Toimi joka kerta, ja ei tarvinnut valehdella olevansa lentäjä, riitti, että nainen itse päätteli niin. Kovin oli naiset lentäjän perään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä vain ettei kaikki kuolaa niiden perään. Riittää, että suuri osa kuolaa ja vähempikin riittäisi.
Suurimmalle osalle naisista lentäjämiehet on miehiä muiden joukossa eikä aiheuta mitään sen kummallisempaa reaktiota.
Kun olin kauan aikaa sitten töissä Finnairilla, opettivat kokeneemmat työkaverit miten Finnairin paperisella taskukalenterilla ja henkilökortilla saatiin pi**ua baarista. Toimi joka kerta, ja ei tarvinnut valehdella olevansa lentäjä, riitti, että nainen itse päätteli niin. Kovin oli naiset lentäjän perään...
Niinhän sitä sanotaan, että baarissa parhaiten naisia saa kertomalla olevansa lentäjä
Vierailija kirjoitti:
Mekatsu? Mikäs se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarista saa niitä baarin ruusuja. Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Täällä ilmeisesti lentäjien vaimot itsekseen kirjoittelevat. Vai lentäjät itse haaveilevat?
Tunnen lasteni harrastusten ja koulun kautta puolen tusinan verran lentäjien rouvia ja kaikki nämä ainakin vaikuttavat tosi maanläheisiltä ja reippailra, sellaisilta fiksuilta naisilta. Käsittääkseni ovat kaikki korkeasti koulutettuja. Ainakaan ketään näistä en voisi kuvitella tänne palstalle :)
Mäkin tunnen kolme. Näistä yksi on aidosti kiva ja viehättävä, hyvin luonnollinen ja maanläheinen. Taitaa olla ammatiltaan lastenhoitaja. Muut jätän kommentoimatta.
Älä yleistä. Ei kaikki miehetkään ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekatsu? Mikäs se on?
Mekaanikko.
Ilmiössä on kyse univormu fetissistä. Koskee monia muitakin pukuja kuten lääkärin, poliisin, sotilaan jne.. Tai ihan vaan tumma puku, bisnespuku.
Totuus on se että miehet näyttää hyvältä univormu/puku päällä. Joo, joku pläski persläpi ei muutu sillä komeaksi, mutta näyttää silti paremmalta kuin sottasessa t-paidassa, pieruverkkareissa ja karjala lippis päässä. Siistimpi olemus, virallisen ja juhlallisen näköinen. Nykyään vaan niin harva mies pukeutuu hienosti, joten univormujen ihailu on korostunut.
Naisetkin näyttää paremmalta ykköset yllä, ja heidän tyypillisiin työvaatteisiin on liitetty miesten toimesta fetisismiä (maid/sisäkkö, sairaanhoitaja, opettaja, kirjastotäti jne.).
En näe fetisseissä mitään pahaa, kunhan työtään tekeviä ihmisiä ei häiritä ja vedetä väkisin mukaan omiin fetisseihin. Painottaisin tätä erityisesti miehille. Liian moni ei erota todellisuuden ja lempipokensa rajaa vaan menee kähmimään ja ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan, että baarissa parhaiten naisia saa kertomalla olevansa lentäjä
Ei,ei,ei, e,ei ja ei! Missään nimessä EI SAA kertoa olevansa lentäjä. Hienovaraisilla vihjeillä uskotellaan naiselle, että ollaan lentäjiä, mutta nainen päättelee sen ihan itse. Jos menet suureen ääneen kertomaan olevasi lentäjä, olet todennäköisesti feikki, ja naiset kyllä tietää sen. Mutta jos nainen päättelee asian itse ja jos hän kysyy suoraan, pitää olla vähän epämääräinen mikä vain vahvistaa naisen käsitystä. En mene tämän tarkemmin ykistyiskohtiin, voi olla että nyky finnairilaiset käyttävät näitä kikkoja edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mitään vaimoja etsitty, vaan ihan panoseuraa. Ja tuli testattua sen ajan Helsingin kovan tason pintapaikoissakin, ja aina löytyi seuraa kun vain osasi pelata lentäjä-kortin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiössä on kyse univormu fetissistä. Koskee monia muitakin pukuja kuten lääkärin, poliisin, sotilaan jne.. Tai ihan vaan tumma puku, bisnespuku.
Totuus on se että miehet näyttää hyvältä univormu/puku päällä. Joo, joku pläski persläpi ei muutu sillä komeaksi, mutta näyttää silti paremmalta kuin sottasessa t-paidassa, pieruverkkareissa ja karjala lippis päässä. Siistimpi olemus, virallisen ja juhlallisen näköinen. Nykyään vaan niin harva mies pukeutuu hienosti, joten univormujen ihailu on korostunut.
Naisetkin näyttää paremmalta ykköset yllä, ja heidän tyypillisiin työvaatteisiin on liitetty miesten toimesta fetisismiä (maid/sisäkkö, sairaanhoitaja, opettaja, kirjastotäti jne.).
En näe fetisseissä mitään pahaa, kunhan työtään tekeviä ihmisiä ei häiritä ja vedetä väkisin mukaan omiin fetisseihin. Painottaisin tätä erityisesti miehille. Liian moni ei erota todellisuuden ja lempipokensa rajaa vaan menee
Kyllä se tietoisuus kovasta palkasta kiinnostaa myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mitään vaimoja etsitty, vaan ihan panoseuraa. Ja tul
Joo, koettu on. Helsingin pintapaikoissa nuorempana pyörineen lähes joka toinen mies oli lentäjä tai lääkäri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mi
🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä alapeukuttavat tuota, etteivätkö vaimot olisi kauniita?
😂😂😂