Miksi naiset kuolaa lentäjien perään?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä palkka (Finnair), hyvä sosiaalinen asema myös vaimolle ja ID-liput joilla voi reissata ukon kanssa.
Siinä ne tärkeimmät.
Kyllä se noin taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, johon erittäin vaikeaa päästä ja nimenomaan ei auta, että jossain pääsykokeessa tuurilla onnistuisi vaan pitää olla kokonaisvaltaisesti alfa. Monella lisäksi korkeakoulutus taustalla kuten siskoni miehellä.
Lisäksi hyvät tulot ja hyvät edut. Naisille myös seksikäs univormu voi olla se juttu.Mikä alfa? Ilmojen bussikuski ja reissulasse.
Ehkä lähempänä junan kuskia, kun juuri mitään liikenteeseen reagointia ei tarvita. Ainakin kärsivällisyys on lentäjillä kohdillaan, kun pitää joka päivä vaan istua ja odottaa valtaosan ajasta.
Tar
Koko ajan pitää olla tarkasti kartalla mikä tapahtuu. Lentäjän työ on vastuullista, koska ollaan 10 km korkeudessa ja kaukana kaikesta&nbs
Ihan yhtä lailla junankuljettajan työ on vastuullista. Pitää pysyä hereillä ja katsoa eteensä. Ja usein ollaan kaukana kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, johon erittäin vaikeaa päästä ja nimenomaan ei auta, että jossain pääsykokeessa tuurilla onnistuisi vaan pitää olla kokonaisvaltaisesti alfa. Monella lisäksi korkeakoulutus taustalla kuten siskoni miehellä.
Lisäksi hyvät tulot ja hyvät edut. Naisille myös seksikäs univormu voi olla se juttu.Mikä alfa? Ilmojen bussikuski ja reissulasse.
Ehkä lähempänä junan kuskia, kun juuri mitään liikenteeseen reagointia ei tarvita. Ainakin kärsivällisyys on lentäjillä kohdillaan, kun pitää joka päivä vaan istua ja odottaa valtaosan ajasta.
Tar
Koko ajan pitää olla tarkasti kartalla mikä tapahtuu. Lentäjän työ on vastuullista, ko
Kaukana junassa kaikesta? Ei nyt oikein voi verrata lentokonetta, joka lentää 10 km korkeudessa jossain pohjoisnavan tai valtameren yllä. Juna voi aina pysähtyä pientareelle saman tien. Kaiken maailman kommentoijia täällä onkin
Vierailija kirjoitti:
Hyvä palkka (Finnair), hyvä sosiaalinen asema myös vaimolle ja ID-liput joilla voi reissata ukon kanssa.
Siinä ne tärkeimmät.
Mitä tarkoitat hyvällä sosiaalisella asemalla? Että mies tienaa kohtuullisesti? Se tarkoittaa hyvää taloudellista asemaa.
Sosiaalisella asemalla tarkoitetaan asemaa yhteisössä, arvostusta.
En kyllä ihan ensimmäiseksi sanoisi, että lentäjän vaimo olisi erityisen merkittävä tai arvostettu henkilö yhteisössään, ellei hänellä ole omia meriittejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ne tärkeimmät.
Mitä tarkoitat hyvällä sosiaalisella asemalla? Että mies tienaa kohtuullisesti? Se tarkoittaa hyvää taloudellista asemaa.
En kyllä ihan ensimmäiseksi sanoisi, että lentäjän vaimo olisi erityisen merkittävä tai arvostettu henkilö yhteisössään, ellei hänellä ole omia meriittejä.
Kyllä vaan on. Tunnen muutaman tällaisen vaimon ja koska mies on lentäjä niin arvostusta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tar
Koko ajan pitää olla tarkasti kartalla
Kaukana junassa kaikesta? Ei nyt oikein voi verrata lentokonetta, joka lentää 10 km korkeudessa jossain pohjoisnavan tai valtameren yllä. Juna voi aina pysähtyä pientareelle saman tien. Kaiken maailman kommentoijia täällä onkin
Tosiaan! Sinäkin olet niin taitava, että saisit junan pysäytettyä PIENTAREELLE.
Ei tuota voi ylittää.😂
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kuolaa yhdenkään miehen perään hänen ammattinsa vuoksi. Kyllä se on se mies itse joka mua kiinnosta eikä hänen ammattinsa ja rahansa. Ei haittaa vaikka mies olisikin tavallinen duunari kunhan miellyttää mua niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Yleistykset ovat aina hölmöjä, eli voit aivan hyvin poikkeus. Sekä miehillä että naisilla puolison ammatti (ja koulutus) itsessään vaikuttavat parinvalinnassa, ei ehkä paljoa mutta toki jotain.
Tuskin kukaan nainen on kiinnostunut miehestä hänen rahojensa vuoksi, mutta moni on kiinnostunut miehen varallisuuden tuoman korkeamman elintason vuoksi. Jos kerrot että voisit aivan hyvin perustaa perheen pysyvästi persaukisen miehen kanssa, niin kuulut vähemmistöön. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ne tärkeimmät.
Kyllä vaan on. Tunnen muutaman tällaisen vaimon ja koska mies on lentäjä niin arvostusta riittää.
Oikeasti? Taitaa olla melkoista rupusakkia teilläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kuolaa yhdenkään miehen perään hänen ammattinsa vuoksi. Kyllä se on se mies itse joka mua kiinnosta eikä hänen ammattinsa ja rahansa. Ei haittaa vaikka mies olisikin tavallinen duunari kunhan miellyttää mua niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Yleistykset ovat aina hölmöjä, eli voit aivan hyvin poikkeus. Sekä miehillä että naisilla puolison ammatti (ja koulutus) itsessään vaikuttavat parinvalinnassa, ei ehkä paljoa mutta toki jotain.
Tuskin kukaan nainen on kiinnostunut miehestä hänen rahojensa vuoksi, mutta moni on kiinnostunut miehen varallisuuden tuoman korkeamman elintason vuoksi. Jos kerrot että voisit aivan hyvin perustaa perheen pysyvästi persaukisen miehen kanssa, niin kuulut vähemmistöön. M51
Kuule M51, tämä voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta on paljon naisia, jotka ovat kiinnostuneita miehestä hänen rahojensa vuoksi. Joillekin lentäjän tulot ovat aivan jackpot.
Ja miehiäkin, joita kiinnostaa lähinnä naisen rahat ja/tai ulkonäkö.
Sellaista se elämä on. Kannattaa yrittää etsiä sellainen ihminen, jolla on suunnilleen sama tulotaso ja omaisuus, niin tästä on vähemmän haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että jotkut mielellään laittavat autopilotin pois päältä laskeutumisissa, että pysyy vähän ajotaito yllä. Onhan se puuduttavaa duunia.
Minä en ihaile. Minuun ei vetoa univormu eikä ko. koulutus. Arvostan hyvin paljon älykkyyttä (matemaattinen) eikä se kasva liikennelentäjän koulutuksella tarvittavalle tasolle. Lisäksi matkustavat aivan liikaa. Palkka on hyvä, mutta en sen takia ketään ota.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihaile. Minuun ei vetoa univormu eikä ko. koulutus. Arvostan hyvin paljon älykkyyttä (matemaattinen) eikä se kasva liikennelentäjän koulutuksella tarvittavalle tasolle. Lisäksi matkustavat aivan liikaa. Palkka on hyvä, mutta en sen takia ketään ota.
Nimenomaan matemaattista älykkyyttä lentäjä tarvitsee ja se testataan pääsykokeessa.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miesstuertit. Uniformu, status ja kova palkka nostattaa kiiman.
Eihän stuerteilla ole kova palkka? Palkkakuopassa ennemmin.
Millaisia ovat lentäjien vaimot?
En kuolaa lentäjien perään. N30
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kauniita nyt ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kauniita nyt ainakin
Pakko olla kun ottajia olisi. Saavat melkein kenet tahansa.
Eikai kukaan katsele kentällä lentäjiä iskeäkseen, itse tapailin miestäni toista viikkoa ennen kuin ammatti edes tuli tietooni. Mieheni oli lentäjä Hävittäjälentolaivue 11:ssä. Nyt 40 vuotiaana eläkkeellä ja viisi vuotta lentänyt finskin kaukolentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miesstuertit. Uniformu, status ja kova palkka nostattaa kiiman.
Stuertti versus lentäjä? Huh. Ja tiesitkö ettei stuerteilla ole kova palkka lainkaan? Parhaimmillaankin ihan keskipalkan verran Suomessa. Lentäjien palkat sitten eri sfääreissä, mutta vastuu onkin eri kuin stuertin työnkuva.
Sellaiset luetun ymmärtämiset siellä. Siis: miesstuertit ovat kiimassa lentäjiin. Tätä et ymmärtänyt. 🤣
Siinä ne tärkeimmät.