Miksi naiset kuolaa lentäjien perään?
Kommentit (245)
Kertokaa mullekkin. Itse olen nainen ja ystäväpiirissä on kymmeniä naisia. Yksi on lentäjän kanssa aviossa. Muilla ei ole ollut edes yhden yön suhteita näiden kanssa.
Korkea koulutus. Hyvä tulotaso. Ilmaiset lomamatkat. Rohkeus.
Samasta syystä kuin lääkärien ja juristienkin. Miehen hyvä palkka -> naisen korkea elintaso.
Ammatti, johon erittäin vaikeaa päästä ja nimenomaan ei auta, että jossain pääsykokeessa tuurilla onnistuisi vaan pitää olla kokonaisvaltaisesti alfa. Monella lisäksi korkeakoulutus taustalla kuten siskoni miehellä.
Lisäksi hyvät tulot ja hyvät edut. Naisille myös seksikäs univormu voi olla se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mullekkin. Itse olen nainen ja ystäväpiirissä on kymmeniä naisia. Yksi on lentäjän kanssa aviossa. Muilla ei ole ollut edes yhden yön suhteita näiden kanssa.
Eivät harrasta sellaisia. Siksi sulla ei ole edes ollut mahdollisuuksia.
Mä en kyllä kuolaa yhdenkään miehen perään hänen ammattinsa vuoksi. Kyllä se on se mies itse joka mua kiinnosta eikä hänen ammattinsa ja rahansa. Ei haittaa vaikka mies olisikin tavallinen duunari kunhan miellyttää mua niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät ovat haluttua seuraa naisten kesken ja heitä suhteellisen vähän. Joten ei ihme, että kaveripiirissä heitä ei enempää. En minäkään tunne ketään lentäjää tai puolisoa vaikka laaja tuttavapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kuolaa yhdenkään miehen perään hänen ammattinsa vuoksi. Kyllä se on se mies itse joka mua kiinnosta eikä hänen ammattinsa ja rahansa. Ei haittaa vaikka mies olisikin tavallinen duunari kunhan miellyttää mua niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Itseäni kyllä -pakko myöntää- kiinnostaa myös miehen ammatti, koska se kertoo paljon ihmisestä ja myös tuo mukanaan tiettyjä asioita, esim. myös mahdollisen korkean tulotason.
Tsekkaan aina kaikki univormumiehet (ja naiset). Ovat aina tyylikkäitä ja olemus on ryhdikäs. Roikkuvia housunpersauksia ja lepattavia t-paidan helmoja ei kukaan viitsi katsella.
N52
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko siitä, että Suomessa on lentäjiä vain kourallinen. Varsinkaan pienemmissä kaupungeissa niitä ei ole välttämättä yhtään, kun ei ole lentokenttiäkään.
En minä kuolaa (yhdenkään ukon perään)?
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mikä korkea koulutus? Tarkoitatko, että kun koulutus tapahtuu ilmassa niin silloin on korkealla?
Älyllisesti lentäjä ei kiinnosta yhtään. Ehkä joitain naisia tosiaan kiinnostaa hyvä tulotaso, ilmaiset matkat ja "rohkeus". Mutta kumpi lienee vaarallisempi ammatti, bussikuski vai lentäjä?
Ehkä tämä oli joskus eksoottinen ammatti, silloin kun lentoemännän ammattikin oli. Siitä on kauan aikaa.
Kaikki jo edellä mainittu, mutta sekin ehkä vetoaa, että ovat testattu kaikin puolin, myös henkiseltä kantilta, joten voi varmasti luottaa siihen että lentäjä ei ole ainakaan mikään psykopaatti tai myöskään täysi palikka.
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, johon erittäin vaikeaa päästä ja nimenomaan ei auta, että jossain pääsykokeessa tuurilla onnistuisi vaan pitää olla kokonaisvaltaisesti alfa. Monella lisäksi korkeakoulutus taustalla kuten siskoni miehellä.
Lisäksi hyvät tulot ja hyvät edut. Naisille myös seksikäs univormu voi olla se juttu.
Mikä alfa? Ilmojen bussikuski ja reissulasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä korkea koulutus? Tarkoitatko, että kun koulutus tapahtuu ilmassa niin silloin on korkealla?
Älyllisesti lentäjä ei kiinnosta yhtään. Ehkä joitain naisia tosiaan kiinnostaa hyvä tulotaso, ilmaiset matkat ja "rohkeus". Mutta kumpi lienee vaarallisempi ammatti, bussikuski vai lentäjä?
Ehkä tämä oli joskus eksoottinen ammatti, silloin kun lentoemännän ammattikin oli. Siitä on kauan aikaa.
Vaatimustaso ammattiin pääsemiseksi on jo kova. Suomen Ilmailuopistoon pääsee opiskelemaan vain pari prosenttia hakijoista. Seula on niin kova ja vaatimukset pitää täyttyä kokonaisvaltaisesti. Lisäksi työ voi etenkin poikkeustilanteissa olla haastavaa. Itse lensin Japanista Suomeen viime viikolla ja mentiin pohjoisnavan yli! Siinä kyllä luottaa henkensä lentäjien käsiin kun ollaan yhdellä syrjäisimmistä alueista maailmassa. Varalaskupaikat aika kaukana.
Miehekäs ammatti