Miksi naiset kuolaa lentäjien perään?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin lääkärien ja juristienkin. Miehen hyvä palkka -> naisen korkea elintaso.
Aika vaakalaudalla on elintaso, jos se on kiinni toisen ihmisen mielen oikuista.
Parempi, jos molemmat ovat nostamassa sitä yhteistä elintasoa.
Tottakai. Mutta aina on näitä unelmoijia, joiden mielestä mikään ei olisi ihanampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin lääkärien ja juristienkin. Miehen hyvä palkka -> naisen korkea elintaso.
Aika vaakalaudalla on elintaso, jos se on kiinni toisen ihmisen mielen oikuista.
Parempi, jos molemmat ovat nostamassa sitä yhteistä elintasoa.
Minä nautin lentäjämieheni palkasta täysin rinnoin ja id-lippujakin käytän melko paljon. En häpeile sitä yhtään. Itse teen osa-aikatyötä, pääasiassa kuitenkin sen vuoksi että muuten miehen työ ja perhe olisi hankala yhdistää.
Olen lentäjän vaimo ja ainakin omastani voin sanoa, että parempaa miestä ei löydy. On älykäs (akateeminen tutkinto löytyy myös), komea, fiksu, luotettava ja hauska. Palkka hyvä ja lippueduilla reissaamme paljon. En vaihtaisi pois <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan. Lentäjät eivät ole makuuni riittävän älykkäitä, lisäksi epäsäännölliset työajat ei ole kiva juttu.
Haluan korkeasti koulutetun miehen jolla on mahdollisuus työskennellä kotoa ja joka voi itse päättää työaikansa.
Riittävän älykkäitä? Nimenomaan älyä testataan pääsykokeissa ja sinne ei kyllä mitkään dillet pääse. Kyllä hoksottimet tulee olla kunnossa.
Mitäs jos kriteerit ovat hiukan korkeammat kuin "ei mikään dille"?
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Senhän piti olla DI?
Lentäjissä on paljon dippainssejä
Vierailija kirjoitti:
Olen lentäjän vaimo ja ainakin omastani voin sanoa, että parempaa miestä ei löydy. On älykäs (akateeminen tutkinto löytyy myös), komea, fiksu, luotettava ja hauska. Palkka hyvä ja lippueduilla reissaamme paljon. En vaihtaisi pois <3
Tämä on hieno asia.
Tunnen kolme lentäjää.
Yksi on etujen perässä menevä, sutki pikku ukkeli. Fyysisesti epämiellyttävä ja moraaliltaan kyseenalainen. Ajatukset eivät kiinnosta.
Toinen on komeahko mutta ilmeisen uskoton, avioliittonsa ryssinyt mies. En ole tutustunut hänen mielenliikkeisiinsä syvemmin, enkä aiokaan.
Yksi on mukiinmenevän näköinen, kiltin oloinen suurperheen isä. Oletan, että hän on ihan kiva mies.
Näistä yksi lähinnä sylettää, yksi säälittää, ja yksi on oikein kiva. Yksikään ei aiheuta kuolausta.
Eikö se ole hyvä vain ettei kaikki kuolaa niiden perään. Riittää, että suuri osa kuolaa ja vähempikin riittäisi.
Ehkä murto-osa naisista, mutta ei kaikki naiset
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Senhän piti olla DI?
Se ketä tykittää sitä DI paskaa on joku DI itse, joka kuvittelee tekevänsä itsestään houkuttelevamman hehkuttamalla DI tutkintoa päivittäin palstalla.
N30, DI
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä vain ettei kaikki kuolaa niiden perään. Riittää, että suuri osa kuolaa ja vähempikin riittäisi.
Suurimmalle osalle naisista lentäjämiehet on miehiä muiden joukossa eikä aiheuta mitään sen kummallisempaa reaktiota.
Mä kyllä unelmoin lentäjistä. Kertokaa millaisia vaimot ovat, millaisia ominaisuuksia? Jotta voin muokata itseni sellaiseksi :)
Hyvä elintaso eikä tarvitsee katsella miestä kotona juurikaan. Voi olla työtön ja mennä joka päivä miehen kustantamalle brunssille muiden tradwifejen kanssa.
Mä olen lentäjän vaimo ja mieheni palkka mahdollistaa mulle kotiäitiyden. Kaikki eivät varmasti voisi kuvitella jäävänsä kotiin, mutta mä nautin siitä.
Samasta syystä kuin miesstuertit. Uniformu, status ja kova palkka nostattaa kiiman.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miesstuertit. Uniformu, status ja kova palkka nostattaa kiiman.
Stuertti versus lentäjä? Huh. Ja tiesitkö ettei stuerteilla ole kova palkka lainkaan? Parhaimmillaankin ihan keskipalkan verran Suomessa. Lentäjien palkat sitten eri sfääreissä, mutta vastuu onkin eri kuin stuertin työnkuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, johon erittäin vaikeaa päästä ja nimenomaan ei auta, että jossain pääsykokeessa tuurilla onnistuisi vaan pitää olla kokonaisvaltaisesti alfa. Monella lisäksi korkeakoulutus taustalla kuten siskoni miehellä.
Lisäksi hyvät tulot ja hyvät edut. Naisille myös seksikäs univormu voi olla se juttu.Mikä alfa? Ilmojen bussikuski ja reissulasse.
Ehkä lähempänä junan kuskia, kun juuri mitään liikenteeseen reagointia ei tarvita. Ainakin kärsivällisyys on lentäjillä kohdillaan, kun pitää joka päivä vaan istua ja odottaa valtaosan ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, johon erittäin vaikeaa päästä ja nimenomaan ei auta, että jossain pääsykokeessa tuurilla onnistuisi vaan pitää olla kokonaisvaltaisesti alfa. Monella lisäksi korkeakoulutus taustalla kuten siskoni miehellä.
Lisäksi hyvät tulot ja hyvät edut. Naisille myös seksikäs univormu voi olla se juttu.Mikä alfa? Ilmojen bussikuski ja reissulasse.
Ehkä lähempänä junan kuskia, kun juuri mitään liikenteeseen reagointia ei tarvita. Ainakin kärsivällisyys on lentäjillä kohdillaan, kun pitää joka päivä vaan istua ja odottaa valtaosan ajasta.
Tar
Koko ajan pitää olla tarkasti kartalla mikä tapahtuu. Lentäjän työ on vastuullista, koska ollaan 10 km korkeudessa ja kaukana kaikesta
No he ovat riittävän älykkäitä ajamaan isoa konetta.
Luuletko, että siinä menee älykkyyden yläraja?