Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kuolaa lentäjien perään?

Vierailija
25.08.2025 |

Kertokaa mulle! 

Kommentit (245)

Vierailija
61/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan siitä, ettei ole akateeminen ammatti. Ei ole, mutta akateemisia lentäjiä on paljon ja se ei ole heille pudotus sosiaalisessa statuksesta alaspäin vaan päinvastoin. 

Mieheni on DI sekä lentäjä. Dippainssiksi on paljon helpompi päästä opiskelemaan ja palkkakin huonompi (pääsääntöisesti). Lisäksi lentäjien kohtaama arvostus on suurta. 

On paljon ammatteja, jotka suoraan eivät ole akateemisia, mutta vaativat silti huippujuttuja ammattiin hakeutuvillta. Esim. astronautit. Lentäjistä aika monella on akateeminen koulutus ja käsittääkseni ainakin Suomen Ilmailuopisto suosii korkeasti koulutettuja jo alkukarsinnassa. 

Suomessa on akateeminen koulutus periaatteessa kaikkien saatavilla. Lentäjä ei ole akateeminen ammatti. Siinä kuljetetaan isoa konetta ja ihmisiä paikasta A paikkaan B.

Se ero onkin, että akateeminen tutkinto on kaikkien saatavilla (teoriassa), mutta lentäjien ei. Iso ero ja varmasti arvostus osittain juuri siksi. 

Mikä arvostus? Miten arvostus ilmenee? Anna esimerkkejä.

Vierailija
62/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että koska ne tienaa hyvin ja on etukäteen tiedossa millon ja kuinka kauan on poissa (vähintään) niin sit voi niillä rahoilla bilettää naisten kanssa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjä on siitä harvinainen ammatti että silnä näkee jo työpuvusta että rahaa tulee. Naiset tykkää rahasta.

😂😂😂

Paljon rahaa ja hyvät tulot on yleensä sellaisilla, jotka voivat itse valita mitä päälleen pukevat.

Ei se niin mene hyvä ihminen. Mieti vaikka just kirurgeja ja lentäjiä. Molemmilla voi palkka olla jopa 20k €, mutta kumpikaan ei työssään voi olla omissa vaatteissaan. 

Vierailija
64/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taas tyhmä aloitus. 

Vierailija
65/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että koska ne tienaa hyvin ja on etukäteen tiedossa millon ja kuinka kauan on poissa (vähintään) niin sit voi niillä rahoilla bilettää naisten kanssa;)

Katos joo. Ei tullut mieleen.

Lentäjä on hyvä puoliso sellaiselle, joka kaipaa omaa aikaa.

Vierailija
66/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos joo. Ei tullut mieleen.

Lentäjä on hyvä puoliso sellaiselle, joka kaipaa omaa aikaa.

Toisaalta voi olla myös viikon putkeen kotona, jolloin voi hyvin auttaa vaimoa kotitöissä. 

Vierailija
67/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjä on siitä harvinainen ammatti että silnä näkee jo työpuvusta että rahaa tulee. Naiset tykkää rahasta.

😂😂😂

Paljon rahaa ja hyvät tulot on yleensä sellaisilla, jotka voivat itse valita mitä päälleen pukevat.

Ei se niin mene hyvä ihminen. Mieti vaikka just kirurgeja ja lentäjiä. Molemmilla voi palkka olla jopa 20k €, mutta kumpikaan ei työssään voi olla omissa vaatteissaan. 

Kirurgi on arvostettu ammatti ihan syystä. Ja kirurgi voi pukea takkinsa alle vaikka pelkät stringit.

Mutta kirurginkin tulotaso on rajallinen. Puhun nyt ihmisistä, joilla on oikeasti rahaa.

Vierailija
68/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu persoonallisuus ja terveys, hyvät tulot ja lippuedut. Siinä se. 

Vierailija
69/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan. Lentäjät eivät ole makuuni riittävän älykkäitä, lisäksi epäsäännölliset työajat ei ole kiva juttu.

Haluan korkeasti koulutetun miehen jolla on mahdollisuus työskennellä kotoa ja joka voi itse päättää työaikansa. 

Vierailija
70/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs ammatti

Hyvä palkka ja pääsee matkustelemaan, siisti sisätyö sekä upea uniformu. 

Vierailija
71/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mullekkin. Itse olen nainen ja ystäväpiirissä on kymmeniä naisia. Yksi on lentäjän kanssa aviossa. Muilla ei ole ollut edes yhden yön suhteita näiden kanssa. 

Eivät harrasta sellaisia. Siksi sulla ei ole edes ollut mahdollisuuksia. 

Joo, no tuon yhden varatun lisäksi en tunne yhtään lentäjää. Ja siihen nimenomaiseen en koskisi kyllä pitkällä tikullakaan, sen verran perässä vedettävä malli on kyseessä. Ja mä en tosiaan itse harrasta yhden yön juttuja kenenkään kanssa, saman miehen kanssa nyt ollut 27v ollut aviossa. Enkä niitä harrastanut kyllä ennen avioliittoakaan.

Vierailija
72/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päivystän lentokentällä harvasen päivä kuolaamassa lentäjien perään. Olen juossut kirkuen heidän peräänsä ja pyytänyt nimmaria. Olen jopa laittanut heille eväskorin valmiiksi ym. Mitäs tässä vielä muuta voisi tehdä asian hyväksi? 

Vierailija
73/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mullekkin. Itse olen nainen ja ystäväpiirissä on kymmeniä naisia. Yksi on lentäjän kanssa aviossa. Muilla ei ole ollut edes yhden yön suhteita näiden kanssa. 

Eivät harrasta sellaisia. Siksi sulla ei ole edes ollut mahdollisuuksia. 

Kuinka tyhmä sä oikein olet? :D Miten joku kuvittelee tietävänsä jokaisesta lentäjästä, että nämä ei harrasta yhden yön suhteita? :D Aika yleisesti puhutaan, että moni lentäjä pettää.

Vierailija
74/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

😂😂😂

Rinnastatko kirurgin leikkausasun ja lentäjän univormun?

Kirurgi voi pukeutua aivan miten haluaa, mutta leikkaussalissa tarvitaan hygieniasyistä suojavaatteet.

Univormujen tehtävä on luoda keinotekoisesti välitöntä anonyymia auktoriteettia. Siksi niitä on sotilailla, bussikuskeilla, lentäjillä, mäkkärin kassoilla.

Kirurgilla on yleensä omaan koulutukseensa ja kokemukseensa perustuvaa auktoriteettia ihan riittävästi. Jotkut käyttävät potilaskohtaamisissa lääkärin valkoista takkia, mutta ei se ole mitenkään välttämätön.

Vierailija
75/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan. Lentäjät eivät ole makuuni riittävän älykkäitä, lisäksi epäsäännölliset työajat ei ole kiva juttu.

Haluan korkeasti koulutetun miehen jolla on mahdollisuus työskennellä kotoa ja joka voi itse päättää työaikansa. 

Riittävän älykkäitä? Nimenomaan älyä testataan pääsykokeissa ja sinne ei kyllä mitkään dillet pääse. Kyllä hoksottimet tulee olla kunnossa. 

Vierailija
76/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testattu persoonallisuus ja terveys, hyvät tulot ja lippuedut. Siinä se. 

Vähän niinkuin rotukoira?

Kylmä kirsu ja kirkkaat silmät?

Vierailija
77/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse päivystän lentokentällä harvasen päivä kuolaamassa lentäjien perään. Olen juossut kirkuen heidän peräänsä ja pyytänyt nimmaria. Olen jopa laittanut heille eväskorin valmiiksi ym. Mitäs tässä vielä muuta voisi tehdä asian hyväksi? 

😂😂😂😂

Vierailija
78/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen liikennelentäjän kanssa. En hyödy mitenkään hänen palkastaan, eikä lippuedutkaan kovin kummoiset ole, paitsi jos olet äkkilähtö-tyyppinen matkailija. Toki ammatti tarkoittaa todennäköisesti tasaista luonnetta, mutta tasaisessa luonteessa voi olla myös huonot puutteensa (flegmaattisuus ja saamattomuus). Lisäksi työajat ovat sellaisia, että on paljon töissä viikonloppuisin ja yleisinä loma-aikoina.

Ei varmaan kannata rahan takia lentäjiä metsästää, parempi ansaita itse omat rahansa ja päättää niiden käytöstä. 

Vierailija
79/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Oletko siinä Token edessä vai lähtöaulassa? 

Vierailija
80/245 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin lääkärien ja juristienkin. Miehen hyvä palkka -> naisen korkea elintaso.

Aika vaakalaudalla on elintaso, jos se on kiinni toisen ihmisen mielen oikuista.

Parempi, jos molemmat ovat nostamassa sitä yhteistä elintasoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi