Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkaako teille ulkonäkö?

Vierailija
30.04.2024 |

Eli, jos oot tavannut netissä kiinnostavan tyypin ja tuntunut ihastuneelta häneen, mutta sitten livenä tavatessa ajatteletkin, että ai on tuon näköinen ja lopahtaa kiinnostus? Oon varmaan kuin Frendien Chandler, joka ajattelee 'Big head, big head!' 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Mutta eniten äly, osaaminen ja luonne.

Jos sinulla on pieni pää, kannattaa ottaa isopäinen jos suostuu.

Chandlerin tapauksessa Janice oli erikoinen persoona ja ääni ei paras. Näyttelijä itse oli päihdeaddikti.

Kaikilla ei ole varaa valita. Chandler sai ystävien kautta Monican. Viettivät aikaa yhdessä.

Vierailija
2/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonenäinen on turnoff. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chandlerin tapauksessa Janice oli erikoinen persoona ja ääni ei paras. Näyttelijä itse oli päihdeaddikti.

Kaikilla ei ole varaa valita. Chandler sai ystävien kautta Monican. Viettivät aikaa yhdessä.

Oon yhden kanssa kirjoitellut jo pidemmän aikaa, koska asuu kaukana. Meillä on aika samankaltaiset kiinnostuksen aiheet. Oli yllättäen onkin laittanut s-postiin profiilikuvansa ja katoin, että ai ton näköinen ja iso nenä. Ennen kuvan näkemistä olo tuntui ihastuneelta, mutta nyt en enää tiedä. En haluaisi ajatella liikaa ulkonäköä, mutta ei ajatuksille voi mitään eikä voi pakottaa itseään tykkäämään. Mutta toisaalta ei pitäisi ajatella pettyneensä ulkonäköön, koska hänhän on oikeastaan kirjekaveri eikä koskaan olla tavattu, tullaanko koskaan edes livenä tapaamaan muuta kuin videolla. Pitää siis asennoitua pelkkänä ystävänä ja siksi väärin arvioida ystävien ulkonäköä. 

Vierailija
4/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijän elämä eri asia kuin tv-sarjan hahmon. 

Vierailija
5/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille merkkaa, enemmän tai vähemmän mutta kuitenkin. Ylevillä ajatuksilla voi toki itseään pettää, mutta biologiaamme emme voi paeta.

Vierailija
6/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön voi korjata plastiikakirurgilla, mutta huonoa luonnetta tai älyn puutetta ei millään.

Vierailija
7/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille merkkaa, enemmän tai vähemmän mutta kuitenkin. Ylevillä ajatuksilla voi toki itseään pettää, mutta biologiaamme emme voi paeta.

Eikö kuitenkin ole aika sääli, jos on jo kauemman aikaa, sanotaan vaikka vuoden tuntenut jonkun näkemättä ollenkaan ja ihastunut tähän, mutta tavatessa kaatuu ulkonäköön? 

Vierailija
8/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ulkonäkö merkkaa, mutta ehkä ennemminkin niiltä osin mihin pystyy itse vaikuttamaan. Mun miesmaku on normaalipainoinen, tatuoimaton, ei lävistyksiä ja perus insinöörityyli eli kauluspaita ja farkut. Sen sijaan joku iso nenä tai pituus tai hiustenväri ei ole ikinä vaikuttanut ihastukseen.

Vierailija
9/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän se merkkaa. Syitä on varmasti useita, mm:

- Oma seksuaalisuus ja seksin tarve ei ole enää niin vahvaa, eli ns vähemmälläkin pärjää
- Tiedostan etten enää itse ole niin vetävä kuin nuorempana, eli en voi enää odottaa että kukaan kiinnostuisi minusta fyysisesti (joskaan se ei koskaan ole ollut se varsinainen syy)
- Oman ikäset kumppaniehdokkaat alkavat myös osoittamaan ikääntymisen merkkejä, eikä sen takia niin enää houkuttele fyysiseen kanssakäymiseen

Tämän kaiken takia fyysisyys on muuttunut vähemmän tärkeäksi, ja jos ei ole tarkoituskaan juuri olla intiimi (tai jos ollaan niin ihan perussettiä vaan, jossa ei tarvitse miettiä mitään ns extraa, vaan voi vaan hoitaa asia ns alta pois), ei sillä ole niin väliä jos toinen nyt ei niin kovin houkuttelevan näköinen olekaan. Jos kuitenkin on hyvä kumppani, hyvä ystävä, hauskaa seuraa niin eipä ulkonäkö niin tärkeää ole.

Vierailija
10/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon yhden kanssa kirjoitellut jo pidemmän aikaa, koska asuu kaukana. Meillä on aika samankaltaiset kiinnostuksen aiheet. Oli yllättäen onkin laittanut s-postiin profiilikuvansa ja katoin, että ai ton näköinen ja iso nenä. Ennen kuvan näkemistä olo tuntui ihastuneelta, mutta nyt en enää tiedä. En haluaisi ajatella liikaa ulkonäköä, mutta ei ajatuksille voi mitään eikä voi pakottaa itseään tykkäämään. Mutta toisaalta ei pitäisi ajatella pettyneensä ulkonäköön, koska hänhän on oikeastaan kirjekaveri eikä koskaan olla tavattu, tu

Päästä takaisin mereen - meille isonenäisistä pitäville. 

Vierailija
11/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauniit kasvot ja hyvä vartalo niin ei sillä ulkonäöllä niin väliä!

Vierailija
12/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijän elämä eri asia kuin tv-sarjan hahmon. 

Jos puhutaan ensin jostain fiktio-hahmosta ja sitten hollywood-tähdestä niin ollaan aika kaukana S-marketin Jormasta ja Annelista.

Vierailija
13/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha merkkaa enemmän. Hyvä ulkonäkö katoaa joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
14/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön voi korjata plastiikakirurgilla, mutta huonoa luonnetta tai älyn puutetta ei millään.

Kyllä se fätsous tulee viallisesta luonteesta ja yleensä kaikki masennukset tai alkoholismi ynnä muutkin jännät piirteet siinä ulkonäössä kyllä näkyy, että monesti kertoo jotain myös luonteesta ja valinnoista.

Vierailija
15/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nettideittailu on ihan mahdotonta juurikin siitä syystä, että ihastun miehissä ensisijaisesti olemukseen. Voi olla vaikka kuinka komeat kasvot tai mitä vaan, mutta jos ryhti on huono tms. niin ei sytytä..

Vierailija
16/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle kuitenkin merkitsee se, että on jotenkin sopivan näköinen, vaikka ei kaunista/komeaa hakisikaan ja SE että ei ole sellainen omasta mielestä ärsyttävän näköinen tai ärsyttävät ilmeet.

Tämä on juuri se tabu - eli vaikka ei haeta kaunista kumppania, niin ollaan silti valikoivia ulkonäön suhteen.

Vierailija
17/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ilmeet, eleet, puheääni ym ulkonäköä, nehän eivät varsinaiseti kerro luonteesta mitään?

Vierailija
18/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun on sillä rajoilla, että pystyisin panemaan.

Vierailija
19/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ulkonäkö on tärkeä asia. Ensivaikutelma luodaan muutamassa sekunnissa, eikä sitä voi jälkikäteen muuttaa.

Vierailija
20/55 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa merkkaa, mutta yleensä hyvän tyypin ulkonäöstä alkaa väistämättä tykkäämään kun tutustuu livenä. Jos sovitaan yhteen niin ulkonäkö ei ole este, esimerkiksi perus hygienialla pärjää todella pitkälle.