Miksi naiset kuolaa lentäjien perään?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan. Lentäjät eivät ole makuuni riittävän älykkäitä, lisäksi epäsäännölliset työajat ei ole kiva juttu.
Haluan korkeasti koulutetun miehen jolla on mahdollisuus työskennellä kotoa ja joka voi itse päättää työaikansa.
Riittävän älykkäitä? Nimenomaan älyä testataan pääsykokeissa ja sinne ei kyllä mitkään dillet pääse. Kyllä hoksottimet tulee olla kunnossa.
Eivät he kuitenkaan mitään matemaatikkoja ole. Koneen käyttäminen ei ole mitään rakettitiedettä. (pun intended)
Älykkäät suunnittelee ne koneet, hieman tyhmemmät käyttävät niitä.
Oletpa katkera
Mistä ihmeestä katkera olisin? En vain halua miestä joka ei ole riittävän älykäs. Minulla sellainen on, ja olen hyvin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin lääkärien ja juristienkin. Miehen hyvä palkka -> naisen korkea elintaso.
Joo, mutta erona tosin se että lentäjät on normaaleja ihmisiä ulosanniltaan ja sosiaaliselta osaamiseltaan. Lääkärit ja juristit on usein enemmän tai vähemmän erikoista porukkaa.
Sehän riippuu aivan katsojan silmistä. Minun piireissäni lääkärit ja juristit ovat juuri niitä tavallisia, joiden kanssa on helppo kommunikoida.
Et ole lentäjiä tavannut?
Pari tunnen jopa, ja työssäni tavannut useamman. Enemmän duunarityylistä porukkaa, eivät mitään älykköjä tai suuria ajattelijoita.
Miksi miehet kuolaavat 20v isotissisten blondien perään? Kertokaa mulle!
Vierailija kirjoitti:
Korkea koulutus. Hyvä tulotaso. Ilmaiset lomamatkat. Rohkeus.
Korkea koulutus! Anna mun kaikki kestää! Ei ole akateeminen, mikä kai korkeakoulutukseksi edelleen lasketaan.
En kuolaa. Haluan miehen joka ei ole jatkuvasti töissä eikä tuo töitään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea koulutus! Anna mun kaikki kestää! Ei ole akateeminen, mikä kai korkeakoulutukseksi edelleen lasketaan.
Vaativa koulutus on, johon vain parhaista parhaat pääsevät. Lisäksi monilla lentäjillä akateeminen koulutus. Finnairilla lentää monta lääkäriä, juristia, DI jne.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät nimenomaan eivät tuo töitään kotiin. Versus moni toimistotyöläinen tms
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen liikennelentäjän kanssa. En hyödy mitenkään hänen palkastaan, eikä lippuedutkaan kovin kummoiset ole, paitsi jos olet äkkilähtö-tyyppinen matkailija. Toki ammatti tarkoittaa todennäköisesti tasaista luonnetta, mutta tasaisessa luonteessa voi olla myös huonot puutteensa (flegmaattisuus ja saamattomuus). Lisäksi työajat ovat sellaisia, että on paljon töissä viikonloppuisin ja yleisinä loma-aikoina.
Ei varmaan kannata rahan takia lentäjiä metsästää, parempi ansaita itse omat rahansa ja päättää niiden käytöstä.
No mut kun muutatte avoliittoon, ni hyödyt jo merkittävästi. Mies maksaa asumisen ja suurimman osan laskuista ja sulle jää omat ansiot lähes kokonaan henkilökohtaiseen käyttöön. Tämä sulla on ollut mielessä alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaativa koulutus on, johon vain parhaista parhaat pääsevät. Lisäksi monilla lentäjillä akateeminen koulutus. Finnairilla lentää monta lääkäriä, juristia, DI jne.
No ei edes ole vaativa. Ihan perustoope sen pääsee läpi jos fysiikka on oikea. Ja akateeminen Finnairlentäjä on harvinaisuus, tai jopa ihan omasta päästäsi keksimä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei edes ole vaativa. Ihan perustoope sen pääsee läpi jos fysiikka on oikea. Ja akateeminen Finnairlentäjä on harvinaisuus, tai jopa ihan omasta päästäsi keksimä juttu.
Eipä ole harvinaisuus. Mieheni on lentäjä AY:lla ja on myös DI. Tunnen kymmeniä ja kymmeniä lentäjiä ja monilla todellakin on akateeminen koulutus, jopa lääkäreitä on useampi. Myös amk- tai opistotason inssejä on. Eli sanoisin että korkeakoulututkinto on enemmällä kuin puolella lentäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen liikennelentäjän kanssa. En hyödy mitenkään hänen palkastaan, eikä lippuedutkaan kovin kummoiset ole, paitsi jos olet äkkilähtö-tyyppinen matkailija. Toki ammatti tarkoittaa todennäköisesti tasaista luonnetta, mutta tasaisessa luonteessa voi olla myös huonot puutteensa (flegmaattisuus ja saamattomuus). Lisäksi työajat ovat sellaisia, että on paljon töissä viikonloppuisin ja yleisinä loma-aikoina.
Ei varmaan kannata rahan takia lentäjiä metsästää, parempi ansaita itse omat rahansa ja päättää niiden käytöstä.
No mut kun muutatte avoliittoon, ni hyödyt jo merkittävästi. Mies maksaa asumisen ja suurimman osan laskuista ja sulle jää omat ansiot lähes kokonaan henkilökohtaiseen käyttöön. Tämä sulla on ollut mielessä alusta asti.
Eihän missään seurustelusuhteessa mitään hyödykään. Naimisiin sun pitää päästä, tosin voi olla että lentäjämies ei sellaista olekaan suunnitellut kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Hah, lentäjän ammatti on varmasti yksi sellainen parhaimmillaan missä työt eivät seuraa kotiin. Vai miten lentäjä töitään toisi kotiin?
Arvostettu ammatti, johon vaikeaa päästä JS hyvä liksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lentäjän lupakirja ole mikään korkeakoulututkinto. Pari vuotta autokoulun tyylistä opiskelua.
No miksei? Kuolaahan miehetkin lentoemojen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät nimenomaan eivät tuo töitään kotiin. Versus moni toimistotyöläinen tms
Joo. Työ on niin yksinkertaista, että eipä siinä ole mitään miettimistä enää kotioloissa. Eikä kukaan soittele perään. Työvaatteet riisutaan kuin mäkkäri kassa ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin lääkärien ja juristienkin. Miehen hyvä palkka -> naisen korkea elintaso.
Joo, mutta erona tosin se että lentäjät on normaaleja ihmisiä ulosanniltaan ja sosiaaliselta osaamiseltaan. Lääkärit ja juristit on usein enemmän tai vähemmän erikoista porukkaa.
Sehän riippuu aivan katsojan silmistä. Minun piireissäni lääkärit ja juristit ovat juuri niitä tavallisia, joiden kanssa on helppo kommunikoida.
Pari tunnen jopa, ja työssäni tavannut useamman. Enemmän duunarityylistä porukkaa, eivät mitään älykköjä tai suuria ajattelijoita.
Sellaisia, joille riittää suht yksinkertainen työ jossa on kohtuullinen liksa.