Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kuolaa lentäjien perään?

Vierailija
25.08.2025 |

Kertokaa mulle! 

Kommentit (245)

Vierailija
241/245 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus. Hyvä tulotaso. Ilmaiset lomamatkat. Rohkeus. 

Korkea koulutus! Anna mun kaikki kestää! Ei ole akateeminen, mikä kai korkeakoulutukseksi edelleen lasketaan.

Vaativa koulutus on, johon vain parhaista parhaat pääsevät. Lisäksi monilla lentäjillä akateeminen koulutus. Finnairilla lentää monta lääkäriä, juristia, DI jne. 

No ei edes ole vaativa. Ihan perustoope sen pääsee läpi jos fysiikka on oikea. Ja akateeminen Finnairlentäjä on harvinaisuus, tai jopa ihan omasta päästäsi keksimä juttu. 

Tunnen lentäjiä, koska olen lentoemäntä. Aika monta akateemista todellakin on. <

Tai ainakin unelmissa 

Vierailija
242/245 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki. Kunnon raksaäijä mulle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/245 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustoomme muutti varsin komea mies, hieman lyhyt, mutta sporttinen ja fiksun oloinen. Aiemmin moikkasin ja pari sanaa vaihdoin sillon tällöin mutta sen enempää en kiinnittänyt huomiota. Nyt sain kuulla hänen olevan lentäjä sinivalkoisilla siivillä ja täytyy myöntää, että suhtautuminen muuttuihottis äijä onkin :)

Vierailija
244/245 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurustoomme muutti varsin komea mies, hieman lyhyt, mutta sporttinen ja fiksun oloinen. Aiemmin moikkasin ja pari sanaa vaihdoin sillon tällöin mutta sen enempää en kiinnittänyt huomiota. Nyt sain kuulla hänen olevan lentäjä sinivalkoisilla siivillä ja täytyy myöntää, että suhtautuminen muuttuihottis äijä onkin :)

Onko ees vapaa? 

Vierailija
245/245 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kirjoittelet tätä samaa juttua joka päivä? Hae nyt jo apua tuohon lentäjäfobiaasi. Sekopää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän