Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tajutkaa: mies pystyy olemaan vaikka vuosikausia naisen kanssa, josta ei ole vakavissaan

Vierailija
24.08.2025 |

Esim. mies ja nainen seurustelevat vaikkapa 6 vuotta eläen avoliitossa. Mies ei koskaan kosi. Sitten tulee ero. Puoli vuotta suhteen päättymisestä mies on naimisissa uuden naisen kanssa ja heille on tulossa vauva. 

Kuulostaako tutulta? Tätä tapahtuu koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville. Itse en tykkää kaikista irtokarkeista mutta jos niitä on nenän edessä niin kyllä tulee syötyä. 

Kommentit (299)

Vierailija
61/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina joku elämän rakkaus tai saavuttamaton ihastus, jonka perään haikaillaan suhteen aikana alusta loppuun saakka. Aina.

Tai jos ei, niin vähintään joku naispuolinen "kaveri vaan" mitä lähdetään paneskelemaan.

Vierailija
62/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju vaan lujittaa halua pysyä erossa miehistä kaikkien pettymysten jälkeen...

Seksi ja läheisyys kyllä kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään, miehet on kusipäitä. Sen takia en alakaan vakisuhteeseen, vaan paneskelen komistuksia silloin, kun huvittaa.

Vierailija
64/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina joku elämän rakkaus tai saavuttamaton ihastus, jonka perään haikaillaan suhteen aikana alusta loppuun saakka. Aina.

No, tottahan se on. Mutta hänkin on jo vanha ja rupsahtanut, joten haikailu kohdistuu ehkä omaan nuoruuteen ja tosirakkauden nuoreen muistoon.

Perheenisä 48

Vierailija
65/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko mies haluta vauvan naisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut?

Vierailija
66/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia naisen ei kannata koskaan tehdä aloitetta. Jos miehellä ei ole ketään, aloitteen tekevä nainen kyllä saa sen miehen, mutta ei miehen tunteita. Pelkkää ajan tuhlausta. Pahimmillaan vuosien.

Tämä. Näin on.

Vierailija
67/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä. Tämän vuoksi ei kannata sitoutua pitkäksi aikaa samaan mieheen.

Eikä kannata hassata nuoruuttaan tavikselle, joka keski-iän villityksessä lähtee mahdollisuuden tullessa nuoremman matkaan. Kannattaa aina valita komein mies, vaikka sitten yhteinen aika olisi lyhyempi. Lähteehän komeakin lopulta mutta on mukava muistella hetkiä komistuksen kanssa. Tämä ei ole provo. 

Äitini valitsi miehen ulkonäön perusteella ja tein sanoin. Hyvä valinta!

Mä olen myös aina valinnut mieheni ulkonäön perusteella, enkä ole joutunut katumaan.

Vierailija
68/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä haittaisi jos joku nainen vain tyytyisi minuun. Olisin luultavasti ihan onnellinen. Aina se yksinolon voittaa.

No ei, ei se voita. Kun toinen suhtautuu sinuun kylmästi, ja rivien välistä tuo vähän väliä esiin sen, miten on kanssasi vain koska ei saanut sitä oikeaa ihastuksen kohdettaan. Ja muistaa kehua sinulle ääneen muiden ulkonäköä jne, olethan sinä hänelle tunnetasolla enemmänkin kaveri kuin puoliso. 

Se rikkoo sisäisesti ihan uudella tavalla. Itse en mene enää parisuhteeseen, jotta varmasti vältän jatkossa tuollaisen tyytymissuhteen. Sen verran mieleenpainuva kokemus oli. 

Vierailija
69/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat. 

Ei vaan juurikin niin, että miehet menevät naimisiin, kun aidosti rakastavat. Sen hyvän vaihtoehdon kanssa eletään avoliitossa ja perustetaan perhe, mutta naimisiin ei mennä kirveelläkään. Sitten yllättäen, kun elämän rakkaus kävelee vastaan, unohtuu kaikki puheet siitä, kuinka avioliitto on vain paperinpala. 

Vierailija
70/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat. 

Avioliitto on taloudellinen sopimus. Ei sillä ole rakkauden kanssa tekemistä.

Näin moni mies ajattelee, kunnes kohtaa oikean rakkauden.

Vierailija
71/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä haittaisi jos joku nainen vain tyytyisi minuun. Olisin luultavasti ihan onnellinen. Aina se yksinolon voittaa.

Siinä olisi vaan aina pelko, että nainen rakastuu johonkin toiseen. Toisaalta suhteet päättyvät aina, viimeistään kuolemaan joten miksi ei ottaa sen vähän minkä pystyy.

Vierailija
72/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki miehet joutuvat ottamaan sen naisen jolle sattuu kelpaamaan. Ainoastaan ne tasokkaat miehet eli ne miehet joilla on rahaa,statusta,valtaa ja hyvää ulkonäköä saa valita naisista ne parhaat kumppanit.

Eli kannattaa mennä parisuhteeseen ulkonäkö, status jne edellä?

73/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta. Itse en löydä näköjään koskaan ketään joka haluais esim. Kosia, en tiedä mikä mussa on vikana. Seurustelu kyllä kelpaa mutta enempi ei

Mä taas löydän niitä jotka haluaa heti kosia, mutta pikku koeajan jälkeen ei näy enää missään. Y-kromosomi on erikoinen palikka.

Vierailija
74/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä toimintatapa, elämänsä voi hukata monella tavalla. 

Vierailija
75/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta. Itse en löydä näköjään koskaan ketään joka haluais esim. Kosia, en tiedä mikä mussa on vikana. Seurustelu kyllä kelpaa mutta enempi ei

Mulla on ex, kuka tykkää kosia kaikkia tyttökavereita ja muuttaa yhteen että pääsee kuppaamaan naista.

Haluatko yhteystiedot? Mua yrittänyt taas vähän väliä (niinkuin muita mun kanssa seurustellessa) niin on joku kumma aavistus, että hyppää tuosta naisesta seuraavaan heti kun joku uskoo sen löpinät.

AP, miksi miehet toimii näin? Itsekkyys?

Ex oli myös sarjakihlautuja joka hullaantui minuun ja halusi heti naimisiin. Minä toppuuttelin, enhän edes tuntenut häntä. Hän vei exälleen exän tavaroita vielä kun olimme yhdessä. En tyhmä epäillyt mitään, myöhemmin tajusin että minuun vaihdettiin len

Minulla muuten vastaava kokemus, eli kovasti oltiin haluamassa muuttaa yhteen ja kihlautua, vaikkei edes juuri vielä tunnettu.

Siinä kun aikaa vähän meni (en tietenkään suostunut vielä edes yhteenmuuttoon), niin huomasin miten henkisesti oli vielä kiinni exässään. Onneksi omat hälytyskellot kilkattivat kuin palohälytykset, enkä tehnyt mitään elämää mullistavia muutoksia suhteen takia, niin oli helppo erota kun näki mikä tosiasiassa se tilanne oli. 

Vierailija
76/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vie nuoren naisen energiaa, aikaa, kiusaa tai ei ole tosissaan, mies on silloin vampyyri ja energiavampyyri. Alistaja siis.

On ihan naisen oma vika roikkua miehessä, joka ei naista rakasta. Ei siinä muuta kuin uutta kehiin, jos mies ei ole tunnustanut rakkauttaan 3kk sisään.

Vierailija
77/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haukkumassa miehiä kun käyttäytyvät samalla tavoin kuin naiset itse, huvittavaa eikö vain? 

Aina etsimässä parempaa ja pitäen vaihtoehdot elossa. Pelimiehet ovat naisten luomia.

Vierailija
78/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien naisten unelmana ole päästä naimisiin, ap.

Vierailija
79/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko mies haluta vauvan naisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut?

Voi koska miehetkin pelkäävät kuolemaa ja omat lapset luovat illuusion kuolemattomuudesta. Ihan sama kuka siinä on toisena osapuolena, ks. Tsingis-kaani.

Vierailija
80/299 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näistä kuulee työpaikan illanistujaisissa. Naimisissa ollaan ja lapset on tehty mutta tunteita ei ole. Se tavallinen tarina että itse lähestyi sinnikkäästi vaikkei mies ollut juuri kiinnostunut muusta kuin korkeintaan panemisesta.

Joskus tapahtuu tuollaista, että mies tai nainen piirittää sinnikkäästi ja pitkään ihastuksensa kohdetta, kunnes sitten loppujen lopuksi se ihastuksen kohde vaan antaa periksi, ja lähtee suhteeseen heidän kanssaan. 

Noista tapauksista ei kyllä ikinä seuraa mitään hyvää.

Ei se ole sanottu. Ehkä läheisin ystäväni on ollut jo yli 20 vuotta avioliitossa naisen kanssa, josta ei ollut alkuun ollenkaan kiinnostunut, mutta loppujen lopuksi taipui kun nainen häntä sinnikkäästi piiritti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän