Naiset, tajutkaa: mies pystyy olemaan vaikka vuosikausia naisen kanssa, josta ei ole vakavissaan
Esim. mies ja nainen seurustelevat vaikkapa 6 vuotta eläen avoliitossa. Mies ei koskaan kosi. Sitten tulee ero. Puoli vuotta suhteen päättymisestä mies on naimisissa uuden naisen kanssa ja heille on tulossa vauva.
Kuulostaako tutulta? Tätä tapahtuu koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville. Itse en tykkää kaikista irtokarkeista mutta jos niitä on nenän edessä niin kyllä tulee syötyä.
Kommentit (299)
Kyllä jotain rutkua voi sietää jos se ei mäkätä ja jos siltä saa pillua. Paitsi jos se on kasissyöjä. Niiden tekemät ruoat on mautonta baskaa ja ne piereekin alvariinsa.
Aloittaja kertoikin hyvin miesten tunteista ja niiden syvyydestä - niitä ei siis ole. Kovin moni mies on vain hyväksikäyttäjä.
Huh huh ja vielä miehet kehtaa syyttää että suomalaiset naiset nirsoja ja itse panevat kaikkea mikä liikkuu.
Kokemukseni mukaan naiset haluaa tunteita, että mies henkisesti ja emotionaalisesti läsnä ja rakastaa aidosti, harvalla on näin.
Ei mun narsisti (siis oikeasti röyhkeä julkinarsisti) rakasta ketään muuta kuin itseään, vaimo ja lapset olivat pelkkää rekvisiittaa, aikuisena sain käsityksen ja kuulin että isä teki lapsia äidin mieliksi, ei koskaan olisi halunnut olla perheen isä ja se kyllä näkyi meillä arjessa: isään ei saanut koskea, ei hakea turvaa eikä lohtua,, isän mielialat oli siitä kiinni paljonko äiti "antoi" Jos ei saanut tarpeeksi meni pettämään, keksi aina tekosyitä mistä raivota että pääs ovet paukkuen pettämään äitiä. Isällä oli kyltymätön seksihalu muttei yhtään mitään tunne elämää tai empatiaa ketään kohtaan.
Juu. Siksi olenkin linnottautunut norsunluutorniin enkä ole kenenkään "saatavilla". Pökkikööt miehet vaikka helpommin saatavilla olevia mieskavereitaan vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
On ihan naisen oma vika roikkua miehessä, joka ei naista rakasta. Ei siinä muuta kuin uutta kehiin, jos mies ei ole tunnustanut rakkauttaan 3kk sisään.
Voi, minulle tunnustettiin kyllä rakkautta, haluttiin avioon ja vaikka mitä. Mutta siinä kun sitten tutustuttiin, niin huomasin että siihen se oikeastaan jäikin. Hän halusi olla rakastunut ja mennä naimisiin, ja minä nyt vaan satuin kohdalle ja minuun olisi ollut tyytyminen.
Kyllä se rivien välistä tulee ennemmin tai myöhemmin esiin, onko toiselle oikeasti rakkaus vai tyyppisen kohde. Se vaan, kun sen ilmenemiseen voi mennä aikaa. Itse en missään nimessä enää mene parisuhteeseen tai rakenna elämääni sen varaan, että olen mahdollisesti taas tyytymisen kohde. Eli en muuta yhteen, en mene naimisiin jne. Voin seurustella kevyesti, en muuta. Silloin on ihan se ja sama onko toinen oikeasti rakastunut vai ei.
Tuskinpa tuossa tapauksessa naisenkaan puolelta suurta rakkautta on olemassa. Toista siedetään. Kun löytyy sopivampi, erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat.
Nainen se vasta onkin järjen ja logiikan riemuvoitto
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kertoikin hyvin miesten tunteista ja niiden syvyydestä - niitä ei siis ole. Kovin moni mies on vain hyväksikäyttäjä.
Tässä viestissä taas näkyy tyypillisen alaluokkaisen naisen, siis av-mamman sisäinen maailma. Vain tunteilla on merkitystä, ja kaikki isotkin elämän ratkaisut tehdään pelkästään tunteen varassa.
Joskus vielä teininä haaveilin meneväni naimisiin miehen kanssa ja perustavan perheen. Tätä palstaa ja uutisia luettuani olen alkanut ymmärtää, ettei naisten aikuisten oikeasti kannata ottaa miestä elämäänsä!
N28
Juu, tämä tietty miesten selkärangattomuus on aina ollut tiedossa on aina ollut meillä x-sukupolven edustajilla. Siksipä kannattaa pitää oma rima korkealla ja vaatia paljon. Munkin kanssa on kaksi miestä avioitunut ihan omasta halustaan. Vain ensimmäinen oli virhe mun kannaltani (ja kiukkusi kauan :)). Eniten harmittaa niiden naisten puolesta jotka ovat niin kilttejä että vaimoilevat avoliitossa, lapset ja kaikki, ja vaan salaa haluaisivat kosinnan. No eihän sellaista ole tulossa. Kiltit lapset eivät pyydä mitään, kiltit lapset eivät saa mitään.
Ainakin nykyään tämän päivän ihmiset vaihtaa lennossa toiseen "koska kyllästyttää toisen pärstä" Varsinkin nuorten vaihtokulttuuri jossa toinen nähdään "markkina-arvona" Ja jonakin objektina jonk voi asteikolla arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies, jonka olen jättänyt, on vuosia vonkunut päästä takaisin. En ole ottanut.
Mahtoi olla itsetuhoisia miehiä, kun tuollaista kylmää sarjajättäjää perään vonkuivat.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vielä teininä haaveilin meneväni naimisiin miehen kanssa ja perustavan perheen. Tätä palstaa ja uutisia luettuani olen alkanut ymmärtää, ettei naisten aikuisten oikeasti kannata ottaa miestä elämäänsä!
N28
Kiitos, samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä viestissä taas näkyy tyypillisen alaluokkaisen naisen, siis av-mamman sisäinen maailma. Vain tunteilla on merkitystä, ja kaikki isotkin elämän ratkaisut tehdään pelkästään tunteen varassa.
Eihän ratkaisuja voi tehdä mitenkään muuten. Järkiratkaisukin on tunneratkaisu: tämä tuottaa minulle eniten voittoa ja vähiten draamaa, joten valitsen sen, jotta koen tulevaisuuteni turvatumpana, koska pelkään epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
N28
Tosi pieni määrä miehiä (ja naisia) jotka haluaa oikeasti naimisiin ja olla vakavissaan, kun Suomessa arvot löyhentynyt ja moraali laskenut niin hyvä varmaan ettei lisää lapsia synnytä tänne kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on ihan eri asia kuin auto, asunto tai työpaikka. Ystävätkin valitaan usein tunteiden perusteella, ei laskelmoimalla kenestä saa nyhdettyä itselle eniten hyötyä. Ei kun miehethän tekee niin, ei ne tunne edes oikeaa ystävyyttä, vain hyötyä toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh ja vielä miehet kehtaa syyttää että suomalaiset naiset nirsoja ja itse panevat kaikkea mikä liikkuu.
Kokemukseni mukaan naiset haluaa tunteita, että mies henkisesti ja emotionaalisesti läsnä ja rakastaa aidosti, harvalla on näin.
Ei mun narsisti (siis oikeasti röyhkeä julkinarsisti) rakasta ketään muuta kuin itseään, vaimo ja lapset olivat pelkkää rekvisiittaa, aikuisena sain käsityksen ja kuulin että isä teki lapsia äidin mieliksi, ei koskaan olisi halunnut olla perheen isä ja se kyllä näkyi meillä arjessa: isään ei saanut koskea, ei hakea turvaa eikä lohtua,, isän mielialat oli siitä kiinni paljonko äiti "antoi" Jos ei saanut tarpeeksi meni pettämään, keksi aina tekosyitä mistä raivota että pääs ovet paukkuen pettämään äitiä. Isällä oli kyltymätön seksihalu muttei yhtään mitään tunne elämää tai empatiaa ketään kohtaan.
Niin. Kuvailet tyypillisen nisäkäskoiraan käytöstä: raivoamista, ölinää ja siittämistä.
Ettekö te ihmiset katso koskaan luontodokumentteja? Avatkaa yle areena ja katsokaa vaikka se ibex-dokkari. Ymmärrätte paljon sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rationaalinen ihminen ei hakeudu parisuhteeseen, se on pelkkää tunteilua varten. Rationaalinen ihminen laskee onko kannattavaa tehdä lapsia ja sen perusteella joko luovuttaa spermaa tai ryhtyy itselliseksi äidiksi.
Joten menepäs siitä luovuttamaan spermaa ja laskemaan matikkaa, laskukone. Turhaan täällä naisten huomiota kerjäät.
"Minä olin 15 vuotta aviossa ja syntyi 3 lasta ja meillä oli kaikki hyvin, seksiä paljon ja yhdessäoloa paljon, monella tavalla hyvä suhde. Sit yks kaunis päivä mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti ettei ole koskaan rakastanut minua oikeasti"
Varmasti mies noin ajatteli silloin kun teidät jätti mutta tunteet ovat ailahtelevia. Tuskin hän on oikeasti ollut 15 vuotta kanssasi ihan ilman rakkautta. Se on vain sitten loppunut ja myöhemmin hänestä on tuntunut jo niin kaukaiselta se rakkaus että hän ajatteli että sitä ei olisi edes ollut.
Jos itse haluat naimisiin, älä tee vauvaa miehen kanssa ennen papin aamenta.