Naiset, tajutkaa: mies pystyy olemaan vaikka vuosikausia naisen kanssa, josta ei ole vakavissaan
Esim. mies ja nainen seurustelevat vaikkapa 6 vuotta eläen avoliitossa. Mies ei koskaan kosi. Sitten tulee ero. Puoli vuotta suhteen päättymisestä mies on naimisissa uuden naisen kanssa ja heille on tulossa vauva.
Kuulostaako tutulta? Tätä tapahtuu koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville. Itse en tykkää kaikista irtokarkeista mutta jos niitä on nenän edessä niin kyllä tulee syötyä.
Kommentit (304)
"Tätä tapahtuu, koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville."
Eli ap:n mielestä naisen olisi parasta ihan vain pysyä kylmänä monta vuotta.
Siitä se vasta ihana liitto syntyy.
Isäni ei tykännyt kun miehet pelasivat tunteillani. Saatatte tavata taivaassa...tai jossain ja omat teot tulee vastaan siellä. Jokainen nainen on jonkun isän tyttö. Kun pelaat, leikit tulella. Mutta tilanne on tietysti eri jos olit avoin ja rehellinen siitä, että et ole vakavissaan ja haluat vain kaverin viideksi vuodeksi. Silloin se on enemmän tietoinen valinta. Harva mies taitaa kuitenkaan olla kovin rehellinen vaan mielummin pelataan naisen tunteilla. Joillakin naisilla on myös kostava isä. Omille pojilleni olen opettanut, että ei saa leikkiä tyttöjen tunteilla eikä pyörittää monia naisia. Pitää olla rehellinen, ja varoittanut myös että jollakin tytöllä voi olla iskä tai veli joka tulee pesäpallomailan kanssa vastaan jos huono tuuri käy. Nuori teini kun oli yksi mies vähän leikki kanssani...isä oli käynyt kostamassa tavallaan. Tunnusti näin 20v jälkeen. En tiennyt, että hän tiesi.
Juu tiedetään, näitä miehiä on kenellä on oltava aina joku. Yksin ei voi olla ja kokoajan etsintä päällä jos löytyisi parempi
Ap! Hui kauheeta, minua ihan pelottaa, apuaaaa!