Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tajutkaa: mies pystyy olemaan vaikka vuosikausia naisen kanssa, josta ei ole vakavissaan

Vierailija
24.08.2025 |

Esim. mies ja nainen seurustelevat vaikkapa 6 vuotta eläen avoliitossa. Mies ei koskaan kosi. Sitten tulee ero. Puoli vuotta suhteen päättymisestä mies on naimisissa uuden naisen kanssa ja heille on tulossa vauva. 

Kuulostaako tutulta? Tätä tapahtuu koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville. Itse en tykkää kaikista irtokarkeista mutta jos niitä on nenän edessä niin kyllä tulee syötyä. 

Kommentit (299)

Vierailija
21/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri käy, jos lyöttäytyy yhteen tuommosten Laurien kanssa, joka ottaa sen jolle sattuu "kelpaamaan", ihan riippumatta onko mitään kiinnostuksia.

Lähes kaikki miehet joutuvat ottamaan sen naisen jolle sattuu kelpaamaan. Ainoastaan ne tasokkaat miehet eli ne miehet joilla on rahaa,statusta,valtaa ja hyvää ulkonäköä saa valita naisista ne parhaat kumppanit.

Vierailija
22/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta. Itse en löydä näköjään koskaan ketään joka haluais esim. Kosia, en tiedä mikä mussa on vikana. Seurustelu kyllä kelpaa mutta enempi ei

Mulla on ex, kuka tykkää kosia kaikkia tyttökavereita ja muuttaa yhteen että pääsee kuppaamaan naista.

Haluatko yhteystiedot? Mua yrittänyt taas vähän väliä (niinkuin muita mun kanssa seurustellessa) niin on joku kumma aavistus, että hyppää tuosta naisesta seuraavaan heti kun joku uskoo sen löpinät.

AP, miksi miehet toimii näin? Itsekkyys?

No en kyllä sellasta haluais 😀 onhan noita tietysti joka lähtöön😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä haittaisi jos joku nainen vain tyytyisi minuun. Olisin luultavasti ihan onnellinen. Aina se yksinolon voittaa.

Olisi varmaan todella kiihkeä, rakkauden ja seksin täyteinen suhde.

No mitä se on nyt. Itsariyksiössä möllötämistä ja kätteen vetämistä silloin kun ei ole töissä.

Vierailija
24/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan oikein että naiset tuhlaa aikaa tällaisten huijarien kanssa. Itse en kelpaa naisille kuin rahaa lainaamaan.

Vierailija
25/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tavannut miehiä, jotka haluavat muuttaa yhteen, mennä kihloihin ja naimisiin. Yhden kerran olen mennyt naimisiin. Hänen kanssaan saimme lapsiakin. Nyt ne on jo aikuisia. 

Vierailija
26/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan oikein että naiset tuhlaa aikaa tällaisten huijarien kanssa. Itse en kelpaa naisille kuin rahaa lainaamaan.

"Naiset" eivät ole yksi ja sama henkilö. Vaan erillisiä sieluja, olentoja ja ihmisiä. Joilla ei ole mitään tekemistä välttämättä toisen naisen kanssa, paitsi sukupuoli. Ellei ole joku yhtenevä joukko, jossa on yhdistäviä tekijöitä.

Vierailija
27/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kenenkään tarvitsisi olla "tosissaan." Ei vain nauttia seurasta ja elämästä. 

Jos nainen tahtoisi muuta, hän varmasti avautuisi asiasta. 

Vierailija
28/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti totta. Itse en löydä näköjään koskaan ketään joka haluais esim. Kosia, en tiedä mikä mussa on vikana. Seurustelu kyllä kelpaa mutta enempi ei

Mulla on ex, kuka tykkää kosia kaikkia tyttökavereita ja muuttaa yhteen että pääsee kuppaamaan naista.

Haluatko yhteystiedot? Mua yrittänyt taas vähän väliä (niinkuin muita mun kanssa seurustellessa) niin on joku kumma aavistus, että hyppää tuosta naisesta seuraavaan heti kun joku uskoo sen löpinät.

AP, miksi miehet toimii näin? Itsekkyys?

Ex oli myös sarjakihlautuja joka hullaantui minuun ja halusi heti naimisiin. Minä toppuuttelin, enhän edes tuntenut häntä. Hän vei exälleen exän tavaroita vielä kun olimme yhdessä. En tyhmä epäillyt mitään, myöhemmin tajusin että minuun vaihdettiin lennosta.

Minä katselin kaksi vuotta myöhemmin vierestä kuinka ex sekosi nuorempaan työkaverinsa ja minut vaihdettiin lennosta. Miehellä oli ihan selkeästi mielenterveysongelmia. Vai tommoisiako ne kaikki on? Ihan tavis, max 175 cm  ja vähän mahaa sekä oheneva tukka. Kaikenlaista sitä kokee kun vanhaksi elää.

Ei ikinä enää tavista. Eikä äkkirakastujaa. 

Vierailija
29/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä haittaisi jos joku nainen vain tyytyisi minuun. Olisin luultavasti ihan onnellinen. Aina se yksinolon voittaa.

No mitä se on nyt. Itsariyksiössä möllötämistä ja kätteen vetämistä silloin kun ei ole töissä.

Jos sulla on itsariyksiö, niin mulla on kuksarikaksio.

Tekemistä riittää ja seksiäkin tapahtuu. T. Itsestään huolehtiva nainen. 

Vierailija
30/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi sexy-doll. Kaikissa ikäluokissa ja väreissä. Todella kauniita naisia, pilu kuulemma todella aidon hyvä ja lämmitettäväkin. Mitä vielä kaipaisin?

Vierailija
31/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näistä kuulee työpaikan illanistujaisissa. Naimisissa ollaan ja lapset on tehty mutta tunteita ei ole. Se tavallinen tarina että itse lähestyi sinnikkäästi vaikkei mies ollut juuri kiinnostunut muusta kuin korkeintaan panemisesta.

Vierailija
32/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta naisilla se ei vaadi kuin haarojen levittämisen. Miehen pitää olla sitä, tätä ja tuota niin ehkä saat joskus jotain.

Vierailija
33/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja?

Mitä haluat, että nainen tuntee ja tekee?

Vierailija
34/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta naisilla se ei vaadi kuin haarojen levittämisen. Miehen pitää olla sitä, tätä ja tuota niin ehkä saat joskus jotain.

Hah, riittää että on ihmiselle ihminen. 

Vierailija
35/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis sä olet juuri sellainen tapaus mistä kannattaa pysyä erossa. Tyydyt kehen tahansa naiseen ja lähdet litomaan heti jos saat huomiota muualta.

Vierailija
36/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat. 

Avioliitto on taloudellinen sopimus. Ei sillä ole rakkauden kanssa tekemistä.

Vierailija
37/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näistä kuulee työpaikan illanistujaisissa. Naimisissa ollaan ja lapset on tehty mutta tunteita ei ole. Se tavallinen tarina että itse lähestyi sinnikkäästi vaikkei mies ollut juuri kiinnostunut muusta kuin korkeintaan panemisesta.

Joskus tapahtuu tuollaista, että mies tai nainen piirittää sinnikkäästi ja pitkään ihastuksensa kohdetta, kunnes sitten loppujen lopuksi se ihastuksen kohde vaan antaa periksi, ja lähtee suhteeseen heidän kanssaan. 

Noista tapauksista ei kyllä ikinä seuraa mitään hyvää.

Olen itse mies, enkä ikinä, mistään hinnasta jahtaisi ketään naista. Osaan kyllä aistia milloin nainen on kiinnostunut minusta, ja silloin ei tarvitse jahdata, vaan nainen on heti satasella mukana ja tekee etenemisestä helppoa.

Vierailija
38/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet menevät naimisiin naisen kanssa, joka on hyvä vaihtoehto, ei se jota oikeasti rakastavat. 

mikähän tässäkin on? No, ehkä hyvällä vaihtoehdolla on rahaa/perintöä ja tällä toisella ei? esimerkiksi. Tai paremman näköinen, paremmassa työpaikassa....

Vierailija
39/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 15 vuotta aviossa ja syntyi 3 lasta ja meillä oli kaikki hyvin, seksiä paljon ja yhdessäoloa paljon, monella tavalla hyvä suhde. Sit yks kaunis päivä mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti ettei ole koskaan rakastanut minua oikeasti ja on vain odottanut mun ja lasten kanssa eläessään, milloin jäsen "ihonalaisensa" tai jonkinlainen oikea toinen puoliskonsa ilmaantuu ja nyt sellainen oli sit ilmaantunut ja mies halusi eron siinä heti paikalla. Kokosi tavaransa ja muutti vielä samana iltana tämän uuden naisen luo. 

Tuskin se syy yksin miehessä on. Olet vain katkera kun mies löysi sinua paremman. 

Vierailija
40/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, mitä järkeä tuollaisessa on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä