Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tajutkaa: mies pystyy olemaan vaikka vuosikausia naisen kanssa, josta ei ole vakavissaan

Vierailija
24.08.2025 |

Esim. mies ja nainen seurustelevat vaikkapa 6 vuotta eläen avoliitossa. Mies ei koskaan kosi. Sitten tulee ero. Puoli vuotta suhteen päättymisestä mies on naimisissa uuden naisen kanssa ja heille on tulossa vauva. 

Kuulostaako tutulta? Tätä tapahtuu koska nainen antaa itsensä liian helposti saataville. Itse en tykkää kaikista irtokarkeista mutta jos niitä on nenän edessä niin kyllä tulee syötyä. 

Kommentit (299)

Vierailija
41/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 15 vuotta aviossa ja syntyi 3 lasta ja meillä oli kaikki hyvin, seksiä paljon ja yhdessäoloa paljon, monella tavalla hyvä suhde. Sit yks kaunis päivä mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti ettei ole koskaan rakastanut minua oikeasti ja on vain odottanut mun ja lasten kanssa eläessään, milloin jäsen "ihonalaisensa" tai jonkinlainen oikea toinen puoliskonsa ilmaantuu ja nyt sellainen oli sit ilmaantunut ja mies halusi eron siinä heti paikalla. Kokosi tavaransa ja muutti vielä samana iltana tämän uuden naisen luo. 

Tuskin se syy yksin miehessä on. Olet vain katkera kun mies löysi sinua paremman. 

Eronneet aina laittaa mielellään eron syyt toiselle ja vähättelevät omaa osuuttaan eroon johtaneessa kehityksessä.

Vierailija
42/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 15 vuotta aviossa ja syntyi 3 lasta ja meillä oli kaikki hyvin, seksiä paljon ja yhdessäoloa paljon, monella tavalla hyvä suhde. Sit yks kaunis päivä mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti ettei ole koskaan rakastanut minua oikeasti ja on vain odottanut mun ja lasten kanssa eläessään, milloin jäsen "ihonalaisensa" tai jonkinlainen oikea toinen puoliskonsa ilmaantuu ja nyt sellainen oli sit ilmaantunut ja mies halusi eron siinä heti paikalla. Kokosi tavaransa ja muutti vielä samana iltana tämän uuden naisen luo. 

Tuskin se syy yksin miehessä on. Olet vain katkera kun mies löysi sinua paremman. 

Varmasti aika moni katkeroituis siinä vaiheessa kun luotettu kumppani paljastuu valehtelijaksi ja tajuaa, että on vuosikausia elänyt valheessa.

Sillä ajalla olis voinut olla jotain aitoakin.

Itse oon onnellinen että tuhlasin "vain" kolme vuotta tuollaiseen. Varmaan mäkin olisin löytänyt seuraa, jota oikeasti kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia naisen ei kannata koskaan tehdä aloitetta. Jos miehellä ei ole ketään, aloitteen tekevä nainen kyllä saa sen miehen, mutta ei miehen tunteita. Pelkkää ajan tuhlausta. Pahimmillaan vuosien.

Vierailija
44/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttu on! Itsekseen on paras elää.

Vierailija
45/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huh mikä juttu! 15 vuotta yhdessä ja uskot että teillä on kaikki hyvin. Kehenkään ei koskaan pidä luottaa liikaa, kannattaa ajatella, että aina voi tapahtua mitä vain.

Vierailija
46/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti aika moni katkeroituis siinä vaiheessa kun luotettu kumppani paljastuu valehtelijaksi ja tajuaa, että on vuosikausia elänyt valheessa.

Sillä ajalla o

Tai sitten on vain sanonut noin jos on tullut vaikka riitää. Monesti naisetkin katkerina haukkuu erossa miehen pitkänkin suhteen jälkeen.

Vierailija
47/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole aina niin mustavalkoista kun ei tahdo toisen sydäntä särkeä. Lopulta siinä kuitenkin niin käy ja fiilikset ovat aivan karmeat. Sitä tulee satuttaneeksi ihmistä, jolle ei edes tahtonut mitään pahaa. Vetkuttaminen ei asiaa toki yhtään parantanut. Siitä jää kuitenkin molempiin jälki. Toinen ei osaa jatkossa luottaa ja toinen miettii, onko minusta tähän vai päädynkö taas satuttamaan. Viimeksi en lähtenyt suoraan flirttiin mukaan, päässä pyörii voinko lähteä tähän vai onko se minulta taas pelkkää kusipäistä muna edellä juoksemista. Mimmi oli todella rohkea ja teki aloitteen mikä ei ikinä ole helppoa, olin lopulta kusipää ja jäädyin täysin. Sellainen tonnin seteli ilme ja kyllä hävettää. Eli ei mennyt sekään ihan niin kuin strömsössä. Olen vihanne kokolailla tehokkaasti ansainnut vaikka se ei ollut tarkoitukseni. Minä olen sarjamokaaja,. sori siitä.

Vierailija
48/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono pillu on parempi kuin ei pillua. Sitten vaihdetaan kun ilmaantuu jotain parempaa. 

No eikö sinkkuna olis laajempi vara valita ja enemmän vaihtelua

Vierailija
49/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies, jonka olen jättänyt, on vuosia vonkunut päästä takaisin. En ole ottanut. 

Vierailija
50/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole aina niin mustavalkoista kun ei tahdo toisen sydäntä särkeä. Lopulta siinä kuitenkin niin käy ja fiilikset ovat aivan karmeat. Sitä tulee satuttaneeksi ihmistä, jolle ei edes tahtonut mitään pahaa. Vetkuttaminen ei asiaa toki yhtään parantanut. Siitä jää kuitenkin molempiin jälki. Toinen ei osaa jatkossa luottaa ja toinen miettii, onko minusta tähän vai päädynkö taas satuttamaan. Viimeksi en lähtenyt suoraan flirttiin mukaan, päässä pyörii voinko lähteä tähän vai onko se minulta taas pelkkää kusipäistä muna edellä juoksemista. Mimmi oli todella rohkea ja teki aloitteen mikä ei ikinä ole helppoa, olin lopulta kusipää ja jäädyin täysin. Sellainen tonnin seteli ilme ja kyllä hävettää. Eli ei mennyt sekään ihan niin kuin strömsössä. Olen vihanne kokolailla tehokkaasti ansainnut vaikka se ei ollut tarkoitukseni. Minä olen sarjamokaaja,. sori siitä.

Siis et lähtenyt pettämään ja se kaduttaa? "Taas"?

Vai mitä ihmettä yrität kertoa?

Vierailija
51/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me se tiedetään, mutta miksi miehet ei vaan ole rehellisiä? Ja siis sanot suoraan, että miehen sanaan ei voi ikinä luottaa?

Vierailija
52/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vie nuoren naisen energiaa, aikaa, kiusaa tai ei ole tosissaan, mies on silloin vampyyri ja energiavampyyri. Alistaja siis.

Vierailija
53/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä ketään jolle olisi tolla tavalla käynyt, mutta jos joku omista existäni olisi 6kk eron jälkeen jo naimisissa ja vauva tulossa, niin kyllä mua naurattaisi 😂👍

Vierailija
54/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä. Tämän vuoksi ei kannata sitoutua pitkäksi aikaa samaan mieheen.

Eikä kannata hassata nuoruuttaan tavikselle, joka keski-iän villityksessä lähtee mahdollisuuden tullessa nuoremman matkaan. Kannattaa aina valita komein mies, vaikka sitten yhteinen aika olisi lyhyempi. Lähteehän komeakin lopulta mutta on mukava muistella hetkiä komistuksen kanssa. Tämä ei ole provo. 

Äitini valitsi miehen ulkonäön perusteella ja tein sanoin. Hyvä valinta!

Vierailija
55/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä. Tämän vuoksi ei kannata sitoutua pitkäksi aikaa samaan mieheen.

Eikä kannata hassata nuoruuttaan tavikselle, joka keski-iän villityksessä lähtee mahdollisuuden tullessa nuoremman matkaan. Kannattaa aina valita komein mies, vaikka sitten yhteinen aika olisi lyhyempi. Lähteehän komeakin lopulta mutta on mukava muistella hetkiä komistuksen kanssa. Tämä ei ole provo. 

Ja kauniimpia lapsia, jos niitä tulee. Mahdollisimman rikas ja komea. Näin opetan lapsilleni. 

Vierailija
56/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono pillu on parempi kuin ei pillua. Sitten vaihdetaan kun ilmaantuu jotain parempaa. 

No eikö sinkkuna olis laajempi vara valita ja enemmän vaihtelua

Yliarvioit keskivertomiehen mahdollisuudet hankkia säännöllistä seksiä.

Vierailija
57/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen tuossa mitään väärää tee. Mies siinä on toope, jos tyytyy naiseen josta ei välitä riittävästi.

Vierailija
58/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me se tiedetään, mutta miksi miehet ei vaan ole rehellisiä?

Rehellisellä puheella ei saa sitä tavoitteena olevaa säännöllistä seksielämää.

Sen hankkiakseen on tehtävä tunnetyötä, eli puhuttava pehmeitä.

Vierailija
59/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aina joku elämän rakkaus tai saavuttamaton ihastus, jonka perään haikaillaan suhteen aikana alusta loppuun saakka. Aina.

Vierailija
60/299 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me se tiedetään, mutta miksi miehet ei vaan ole rehellisiä?

Rehellisellä puheella ei saa sitä tavoitteena olevaa säännöllistä seksielämää.

Sen hankkiakseen on tehtävä tunnetyötä, eli puhuttava pehmeitä.

Idiootti. Kyllä nykyään naisetkin voi haluta ihan vaan seksiä ilman tunnesiteitä. Mä ainakin arvostin kun yks tyyppi sanoi suoraan, että haluaa vaan sänkyyn mun kanssa. Siksi sen kanssa sit lähdinkin, oli rehellinen.

Ne miehet jotka halutaan suhteeseen on ihan erilaisia.

Onko susta kiva kusettaa ihmisiä? Kai sä tajuat että siinä on toinen ihan elävä ja tunteva olento ja sen elämä kyseessä? Miksi tuhlaat sen aikaa?

Toivon jokaiselle että nää asiat kosahtaa vielä omaan nilkkaan ja karma laittaa tuntemaan sen saman mitä aiheuttaa viattomalle ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi