Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16219)

Vierailija
16021/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistan ehkä itseäni, mutta mitä jos Elisa olisi Erkki ja Matti Maija. Näytettäiskö edes televisiosta sitä että Erkki valittaa miksi Maija ei vaan anna? Että vielä viimeisessä yhteisessä keskustelussa Erkki toteaisi, että hän tajusi heti kun lymyilit siellä seinän vieressä, että et aio koskaan koskea mua.

ja vaikka Erkki oli jo heti hääpäivänä sanonut että Maija ei kiinnosta vähääkään seksuaalisesti niin Maijan olisi pitänyt vaan jatkaa nöyrtymistä ja antautua heti kun Erkki haluaa.

Missä 2025 käydään tätä keskustelua jossa Elisa saa puhua näin ja miksi siihen ei puutu tuotanto, ei media? Jos sukupuolet olis toisinpäin olisi Erkki lytätty ja työstäänkin jo erotettu. Painostus on yksiselitteisesti väärin. Ja jos on kameran takana painostettu seksiin, tulisi sekin tuoda nyt keskusteluun.

Olet oikeassa. Pahinta on kuitenkin tuo henkinen lyttäys, jota Elisa teki Matille. Monessa jaksossa hyökätään päälle, haukutaan ja uhriudutaan. Matille onnea kun jaksoi koko ohjelman loppuun asti. Monet eivät olisi jaksaneet. Esimerkiksi Julian luonteella oleva olisi laittanut nopeammin stopin koko suhteelle. 

Vierailija
16022/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ehkä miettiä, millä perusteella valitsee miehet elämässään, jos käsitys heistä on se, että nainen kelpaa vain hoikkana?

Aika usein elämässä syy moneen löytyy peilistä.

Millainen ennustaja pitää olla, että valitessaan näkee kymmenen vuoden päässä odottavat tapahtumat? Aikamoinen tietäjä oli sitten valitsijana mies tai nainen. Kyllä siinä pitää olla peilin lisäksi jo kristallipallokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16023/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ehkä miettiä, millä perusteella valitsee miehet elämässään, jos käsitys heistä on se, että nainen kelpaa vain hoikkana?

Aika usein elämässä syy moneen löytyy peilistä.

Miksi kieltämään totuutta vai onko tässäkin syy naisessa? Taitaa olla. Mielestäsi.

Eli mielestäsi ei ole olemassa onnellisia pariskuntia, joissa naisella on ylipainoa?

Näinhän täällä väitetään, että miehille kelpaa vain hoikka nainen.

Jenkkien lihavuus-laihdutusohjelmissa on usein pariskuntia, joissa vaimo saattaa painaa jopa 300 kiloa. Nainen vain lojuu sängyssä, ei pysty liikkumaan... Tällainen ilmiö kuuluu miehen perversioihin. Tietyt miehet kiihottuvat vain valtavista naisista. Usein yrittävät estää naisen pyrkimykset

Juu ja minulla oli asiakkaana laiha nainen,  joka oli lihottanut tyttärensä 130-kiloiseksi. Kyllä näitä mt-tapauksia on joka sukupuolessa.

Vierailija
16024/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä multakin biisiehdotuksia Matille:

''Älä tuu lääppimään''

''Anna mun olla''

''Kun puhun, sä et kuule''

''Miksi katot mua noin''

''Nainen kuin hyökyaalto''

''Kettu ja siili''

''Kameleonttina suhun mukaudun''

''Mä vetäydyn''

"En kuuntele huutoasi sun, vaikka oisit mun"

"Annettiin puolisoksi raivoisa ruusu"

"Kritisoi vaan mua, en silti kuuntele sua"

"Suudelma, jota ei koskaan tullutkaan"

"Valitukset sain, vaikka rakkautta vain hain"

Ja Jannelle:

Emmää emmää emmää

ja

Kattellaan

Vierailija
16025/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistan ehkä itseäni, mutta mitä jos Elisa olisi Erkki ja Matti Maija. Näytettäiskö edes televisiosta sitä että Erkki valittaa miksi Maija ei vaan anna? Että vielä viimeisessä yhteisessä keskustelussa Erkki toteaisi, että hän tajusi heti kun lymyilit siellä seinän vieressä, että et aio koskaan koskea mua.

ja vaikka Erkki oli jo heti hääpäivänä sanonut että Maija ei kiinnosta vähääkään seksuaalisesti niin Maijan olisi pitänyt vaan jatkaa nöyrtymistä ja antautua heti kun Erkki haluaa.

Missä 2025 käydään tätä keskustelua jossa Elisa saa puhua näin ja miksi siihen ei puutu tuotanto, ei media? Jos sukupuolet olis toisinpäin olisi Erkki lytätty ja työstäänkin jo erotettu. Painostus on yksiselitteisesti väärin. Ja jos on kameran takana painostettu seksiin, tulisi sekin tuoda nyt keskusteluun.

&nbsp

Me ei olla uskallettu vuoden 2015 jälkeen käydä enää marjassa eikä sienessäkään saati iltalenkillä.

Vierailija
16026/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä multakin biisiehdotuksia Matille:

''Älä tuu lääppimään''

''Anna mun olla''

''Kun puhun, sä et kuule''

''Miksi katot mua noin''

''Nainen kuin hyökyaalto''

''Kettu ja siili''

''Kameleonttina suhun mukaudun''

''Mä vetäydyn''

"En kuuntele huutoasi sun, vaikka oisit mun"

"Annettiin puolisoksi raivoisa ruusu"

"Kritisoi vaan mua, en silti kuuntele sua"

"Suudelma, jota ei koskaan tullutkaan"

"Valitukset sain, vaikka rakkautta vain hain"

Ja Jannelle:

Emmää emmää emmää

ja

Kattellaan

"Kattellaan" kuulostaa hitiltä jo nimensä perusteella.

Vierailija
16027/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka väitätte, ettei voi olla parisuhteessa, jos toista kohtaan ei ole romanttisia tunteita: onhan julkisuudessakin paljon pariskuntia, joilla on tosi iso ikäero ja silti he ovat tyytyväisiä. Tai varmaan ainakin mies on, mutta uskallan epäillä, että ehkä sillä naisella ei ole intohimoisia tunteita miestään kohtaan. Tässä esimerkkejä:

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Riitta Väisänen ja Spede Pasanen 

Sauli ja Jenni

Paavo ja Päivi Lipponen 

Hjallis Harkimo ja Jasmine Pajari

Jörn Donner ja vaimo/leski 

Vierailija
16028/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus hoikan miehen kanssa joka alkoi lihomaan. Vaikka itselläni on 30 kiloa ylimääräistä, lopetti himottamasta kun mies alkoi lihomaan. Erosimme kun kävi häiritsemään. Tämä tarina on tosi. 

Kuka meistä on sanomaan minkälaisen ihmisen pitää toisia himottaa?!

Vierailija
16029/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ei voi vaatia toiselta ominaisuuksia, joita itsellä ei ole. Jos itse ei pidä itsestään huolta pitämällä painon kurissa, ei voi vaatia toiselta samaa.

Vierailija
16030/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka väitätte, ettei voi olla parisuhteessa, jos toista kohtaan ei ole romanttisia tunteita: onhan julkisuudessakin paljon pariskuntia, joilla on tosi iso ikäero ja silti he ovat tyytyväisiä. Tai varmaan ainakin mies on, mutta uskallan epäillä, että ehkä sillä naisella ei ole intohimoisia tunteita miestään kohtaan. Tässä esimerkkejä:

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Riitta Väisänen ja Spede Pasanen 

Sauli ja Jenni

Paavo ja Päivi Lipponen 

Hjallis Harkimo ja Jasmine Pajari

Jörn Donner ja vaimo/leski 

Näissä on vetänyt puoleensa miehen valta-asema ja maine yhteiskunnallisesti. Jenni oli Saulin kamppiksen tukija ja sai aikamoisen hypyn omassa asemassa sekä omille ajatuksille Saulin kanssa. On helpottanut ja nopeuttanut omaa uraa. Päivi Lipposella sama juttu. Pääministerin nuori rouva sai hyvää nostetta myös omalle uralleen. Jasminesta emme olisi kuulleet, ja emme ehkä kuulisikaan, ilman Hjallista. 

Näiden asioiden lisäksi herroilla on varallisuutta jonkun verran, mutta erityisesti valta-asemassa oleva mies on aina kiinnostanut naisia ja saanut miehet näyttämään puoleensa vetäviltä. Luulen, että kodin seinien sisällä romantiikkaa riittää vaikka julkisesti ollaankin melko pidättyväisiä - esimerkkinä vaikka Sauli ja Jenni. 

Sama toimii myös toisinpäin. Katri Helena ja vuosikymmeniä nuorempi managerimies. Managerille on riittänyt töitä ja saanut manageroida Suomen kestosuosikkia. Tehnyt hyvää nostetta myös hänelle. 

Rakkauden tiet ovat kuitenkin tutkimattomat. Esimerkiksi demarien pj Lindtman ihastui vanhempaan naiseen vaikka hänellä itsellään on ollut tuota valta-asemaa rouvaa enemmän. Tai Ranskan Macron jne. 

Vierailija
16031/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aikamoinen läskipää itse, kun tulee sivukaupalla jankkaamaan paino ja laihdutusjuttuja enskarit ketjuun.

Kannattaa opetella tekemään oma ketju tuolle painonvartijat lätinälle, ketään ei kiinnosta täällä. Sinäkin varmaan osaat sen tehdä. Täällä puhutaan ensitreffit alttarilla ohjelmasta. 

Vierailija
16032/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin rumasti sanottuna niin en usko, että yksikään mies ahdistuu siitä niin paljon, kun nainen tyrkyttää pil*lua, kuin mitä nainen ahdistuu jos mies painostaa antamaan sitä pil*lua. 

Tää nyt ei vaan näin tasa-arvonaikanakaan ole asia, joka on molemmilla sukupuolilla sama.

Painostus on rumaa se on selvää, mutta jos sä painostat jotakin ottamaan jotakin tai jos sä painostat toista antamaan jotakin, on asia ihan eri. Nainen ei ole miehelle niin paha uhka, kuin mitä mies on naiselle näissä asioissa. Näin se vain käytännössä menee. 

Vierailija
16033/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka monet haukkuvat tätä uusinta  esareiden kautta, on siitä paljon kuitenkin syntynyt keskustelua!

Vierailija
16034/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paavo ja Päivi Lipponen "

No tuosta parista on ainakin sanottava ettei niillä ole muuta yhteistä kuin asunto (onko sitäkään enää) Päivihän sanoi jossain haastattelussa aika lailla siihen malliin että heillä on omat elämänsä. Paavohan on 84-vuotias kun taas Päivi 58 v. 

Ei kukaan nainen halua olla geriatrinen hoitaja kotonaan, mutta se on edessä jos ikäeroa on 26 vuotta.

Vierailija
16035/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden asioiden lisäksi herroilla on varallisuutta jonkun verran, mutta erityisesti valta-asemassa oleva mies on aina kiinnostanut naisia ja saanut miehet näyttämään puoleensa vetäviltä. Luulen, että kodin seinien sisällä romantiikkaa riittää vaikka julkisesti ollaankin melko pidättyväisiä - esimerkkinä vaikka Sauli ja Jenni. 

Niinkö luulet?

Ikäeroa peräti 29 vuotta. Muutama vuosi ja Jenni saa olla omaishoitaja vanhukselle.

Vierailija
16036/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin rumasti sanottuna niin en usko, että yksikään mies ahdistuu siitä niin paljon, kun nainen tyrkyttää pil*lua, kuin mitä nainen ahdistuu jos mies painostaa antamaan sitä pil*lua. 

Tää nyt ei vaan näin tasa-arvonaikanakaan ole asia, joka on molemmilla sukupuolilla sama.

Painostus on rumaa se on selvää, mutta jos sä painostat jotakin ottamaan jotakin tai jos sä painostat toista antamaan jotakin, on asia ihan eri. Nainen ei ole miehelle niin paha uhka, kuin mitä mies on naiselle näissä asioissa. Näin se vain käytännössä menee. 

Asia on niin, että et voi väittää jotain, jos et ole kulkenut sen ihmisen saappaissa. En tiedä miten muualla, mutta Suomessa mies ahdistuu heti, jos koitat häneltä nyhtää seksiä. Se on semmoinen psykologinen juttu. Olin pitkään sinkku ja jossain kohtaa aloin miettiä, että no edes seksiä on saatava, koska jo pelkästään ihoni "kuolee" jos kukaan ei ikinä koske. Puhumattakaan muista asioista mitä vieressä nukkuessa ja seksissä saa. En tiedä onko mikään suostuttelu ollut IKINÄ niin vaikeeta kuin se. Säälittävimmältä tuntui, että peilistä katsoi hoikka ja kaunis nainen, mutta vainoharha alkoi heti: "Ootko mies, kun tollasia kyselet?" "Joku tässä mättää jos ton näköinen nainen ei saa seksiä" -> poisti minut kuuntelematta, että tässähän minä sitä saamista yritän, mutta ei käy vastapuolelle... "Tommonen biisi profiilissa, nainen ei kuuntele tommosta musaa, ilmoitan sun profiilin, oot trolli." Tätä näin vaikka kuin, ehkä kolmelta kysyin, max viideltä. Ja ei, minulla ei ollut eikä ole vieläkään vakituttuja, joita nähdä seksin merkeissä. Siksi olin netissä ja baareissa en käy. 

Se on ihan feikkipaskaa, että mies olisi jokin aivoton ameeba, joka aina vain panee, kun saa mahdollisuuden. Yhden kerran minulle sanottiin jopa, että vastassahan voi olla vaikka joukko veljiäsi, jotka hakkaa minut. !

Toisaalta ymmärrän Elisaa, että hänen narratiivi on mennyt tuohon. Suomessa tai ainakin täällä Tampereella miehet kattelee hirveästi, otetaan yhtäkkiä yhteyttä kuukausien katotaan -vaiheen jälkeen. 🤦 Eli Elisan luonteella tämmöinen epäily ja vainoharha ei pannussa pysy ja lopputulosta voi seurata telkkarista: kiukkua ja hätää, painekattilan räjähtelyä, miksi häntä ei kosketa. Mutta tosiaan, kyllä se pitkää pinnaa vaati, että jaksoi kysellä. Olisi pitänyt olla vain turpakiinni, niin olisi ehkä voinut saadakin jotain. Kyllä ne miehet vain ahdistuu, paljonkin.

Vierailija
16037/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta saa naiset haksahtamaan huomattavasti vanhempiin miehiin mutta 85 v näyttää kasivitoselta on massia ( ex-valtaa)tai ei.

Vierailija
16038/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nimenomaan! Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Selittämällä ei ohiteta sairaalloista +50kg ylipainoa. Siinä ei ole mitään kivannäköistä. Lähinnä luokkaa järkyttävä.

Niin, ne Jannen 60 liikakiloa.

Tää on kyllä mielenkiintoista tässä(kin) ketjussa. Katrin kilot on iso ongelma, haukuttava juttu. Jannen kilot.. vaan on. He ovat öbaut saman kokoisia, mutta jostain syystä Katrin kiloja saa arvostella, mutta ei Jannen? Tervetuloa kaksoisstandardit!

Vierailija
16039/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valta saa naiset haksahtamaan huomattavasti vanhempiin miehiin mutta 85 v näyttää kasivitoselta on massia ( ex-valtaa)tai ei.

Jungnerin, Harkimon tai Sukarin naamarilla olisi toooosi vaikea löytää nättejä naisia, jos ei olisi vaikuttaja.

Vierailija
16040/16219 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa. Ei Jenni näytä vallan perässä juoksijalta. Hän tykkää vanhemmista, jotkut meistä nuoremmista. Me ollaan kaikki niin erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän