Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16177)

Vierailija
15981/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oma akka ei minua jätä, kun joutuisi tyytymään seuraavaksi pullukkaan"

No miksi sinä et jätä sitä läskiä vaimoani?

Eihän sillä ole mitään tarvetta jättää sinua hoikkana pysynyttä miestä😆

Et taitaisi saada minkään näköistä tilalle, vaikka niin luulet ja oikeastaan tiedät sen itsekin

Koska olen kunnollinen mies ja en jätä noin pinnallisen syyn vuoksi, vaikka se sisimpääni raastaakin.

Kunnollinen mies ei kirjoittele vauvapalstalla miten vaimo inhottaa häntä, kun on lihonut. 

Nimettömänä voi kunnollinen mies purkaa turhautumista vaimonsa lihomiseen vaikka tällä palstal

Voi ottaa aikansa, mutta kyllä sinä totut lihoneeseen vaimoosi, jos vain haluat. Eli nyt se Tahdon-asia käyttöön. Rakkaus, kaiken se voittaa <3

Ei ne totu. Nainen on tasan tarkkaan miehen mielestä ihana kun se on oikean painoinen. Ja viis siitä onko se nainen aivoiltaan miten idiootti kunhan on vaan laiha. Henkisen puolen jutut ei siinä kiinnosta. Siihen on jokaisen naisen syytä oppia. Niin se miehillä vaan menee. Tuossakin tuo turhautunut niitä oikeita tunteitaan sitten palstoilla anosti esittelee. Ei hänkään ole tyytyväinen ennen kuin saa laihan naisen. Joka päivä miettii miten pääsisi entisestä ulkoisesti muuttuneesta naisestaan eroon. 

Vierailija
15982/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökö, mökö Jannelle Katri olisi lottovoitto.

Lottovoitto jossa bonuksena 50kg ylipainoa, kiitos ei sille lottovoitolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15983/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrilla on kyllä hyvä itsetunto. Noin se pitäisi olla jokaisella.

Vierailija
15984/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten mikään vitsi että Katria parempaa Janne ei saa. Ei tuollaista flegua jaksa kukaan nainen katsella, enkä usko Katrinkaan jatkavan vaikka Janne haluaisi.

Vierailija
15985/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ehkä miettiä, millä perusteella valitsee miehet elämässään, jos käsitys heistä on se, että nainen kelpaa vain hoikkana?

Aika usein elämässä syy moneen löytyy peilistä.

Vierailija
15986/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuten mikään vitsi että Katria parempaa Janne ei saa. Ei tuollaista flegua jaksa kukaan nainen katsella, enkä usko Katrinkaan jatkavan vaikka Janne haluaisi.

Mieluimmin ilman kuin, no jääköön mainitsematta. Miksi miehen pitää tarttua kynsin hampain kiinni johonkin, kun muka et muutakaan saa. Ehei ja ei. Positiivit mässäilköön keskenään. 

Vierailija
15987/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ehkä miettiä, millä perusteella valitsee miehet elämässään, jos käsitys heistä on se, että nainen kelpaa vain hoikkana?

Avaatko asiaasi enemmän?

Vierailija
15988/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kieltämään totuutta vai onko tässäkin syy naisessa? Taitaa olla. Mielestäsi.

Vierailija
15989/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15990/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on kyllä puistattava ihminen. Täytyy nostaa hattua, että tuo mies pystyy vetämään loppuun asiallisella linjalla. Itse olisin lähtenyt lätkimään ajat sitten, vaikka olisi tv-ohjelma kyseessä. Mietin vaan, että miten tuollainen tyyppi on päässyt kaikista seuloista läpi...

Vierailija
15991/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa on kyllä puistattava ihminen. Täytyy nostaa hattua, että tuo mies pystyy vetämään loppuun asiallisella linjalla. Itse olisin lähtenyt lätkimään ajat sitten, vaikka olisi tv-ohjelma kyseessä. Mietin vaan, että miten tuollainen tyyppi on päässyt kaikista seuloista läpi...

On kyllä erikoinen henkilö. Harvoin jos koskaan näkee noin hyökkäävää mitä E on ohjelmassa ollut. Käy lisäkierroksilla koko ajan ja ikäänkuin ruokkii omaa kiukkuaan. 

Vierailija
15992/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5eae4bfa-f74d-4608-91cf-bc807f…

Otapa Janneen yhteyttä, jospa matchaisi.

Nooran naama ärsyttää jo satunnaisina klippeinä mediassa. Vaikuttaa hiukan rasittavalta koohottajalta.

Vierailija
15993/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kerran suretti kaupassa kun oli ehkä kolmekymppinen pari vieressä karkkihyllyllä ja mies kysyi naiselta että otetaanko sulle tuota suklaata. Ihan tuollainen sinällään pieni juttu mutta liikuttava.Taisi olla itsellä ero just takana ja ajattelin että itselle ei tule kukaan ikinä sanomaan noin.

Minulla oli nuorena miespuolinen kämppis, joka toi omilla ruokaostoksilla käydessään mulle suklaata, kun oli aivan kamala menkkakramppipäivä. Oli harvoin kotona ja sattui just tällaisena päivänä kotiin ja omatoimisesti oli todennut, että kämppikselle voisi ostaa suklaata.

Nykyinen miespuolinen ystävä viimeisen 10 vuoden ajalta maksaa aina kahvilaostokset (nähdään harvoin) ja jos kutsuu jonnekin, automaattisesti maksaa sisäänpääsyt, ruoat ymv. tekemiset. Jos olen pahasti sairaana (asun yksin ja olen ajokortiton), käy tarvitt

Kutsutko sinä miespuolista kaveria jonnekin ja maksat vastavuoroisesti silloin? Tai käytkö sinä kaupassa jos hän on kipeä? Vai onko mies 10 vuotta ollut teidan kaveruuden ajan maksajan ja auttajan roolissa?

Voi, kun nämä vanhan liiton miehet ei rahaa naiselta ota. Yritetty on. -Eri.

Vierailija
15994/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Elisa olisi saanut vauhtia juntti Janneen.

Vierailija
15995/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katrilla on kyllä hyvä itsetunto. Noin se pitäisi olla jokaisella.

Katri on hyvä tyyppi. Katri menee eikä meinaa. Oikea asenne.

Vierailija
15996/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ helvetissä tilaa mitään vaikka on ilmaisjakso, sen jälkeen alkaa automaattisesti maksu pyöriä.

Eikö sitä voi katkaista heti sen ilmaisen kuukauden jälkeen ?

Tottakai voi, jos muistaa ja jos se on helppoa eikä monen klikkauksen ja mutkan takana.

Tilaaminen on aina helppoa.

Sen voi katkaista heti tilauksen jälkeen silti saat sen ilmaisen kuukauden.

Kiitos 💐🌷🌹

No, nyt Elisa liittymän omistajat saadaan katsoa mekin MTV+ näitä sankareita. Kivempi keskustella täällä, kun ollaan ajan tasalla.

Vierailija
15997/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taitaisi saada minkään näköistä tilalle, vaikka niin luulet ja oikeastaan tiedät sen itsekin

Koska olen kunnollinen mies ja en jätä noin pinnallisen syyn vuoksi, vaikka se sisimpääni raastaakin.

Kunnollinen mies ei kirjoittele vauvapalstalla miten vaimo inhottaa häntä, kun on lihonut. 

Nimettömänä voi kunnollinen mies purkaa turhautumista vaimonsa lihomiseen vaikka tällä palstal

Ei kun kovaa ajoa vaan sanois lääkäri.

Höpö höpö. Nykypäivän lääkäri sanoisi, että ota huomenna taas aamulääke normaalisti. Ja ylipainoiset: laihdutus.

Vierailija
15998/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä multakin biisiehdotuksia Matille:

''Älä tuu lääppimään''

''Anna mun olla''

''Kun puhun, sä et kuule''

''Miksi katot mua noin''

''Nainen kuin hyökyaalto''

''Kettu ja siili''

''Kameleonttina suhun mukaudun''

''Mä vetäydyn''

"En kuuntele huutoasi sun, vaikka oisit mun"

"Annettiin puolisoksi raivoisa ruusu"

"Kritisoi vaan mua, en silti kuuntele sua"

"Suudelma, jota ei koskaan tullutkaan"

"Valitukset sain, vaikka rakkautta vain hain"

Vierailija
15999/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kerran suretti kaupassa kun oli ehkä kolmekymppinen pari vieressä karkkihyllyllä ja mies kysyi naiselta että otetaanko sulle tuota suklaata. Ihan tuollainen sinällään pieni juttu mutta liikuttava.Taisi olla itsellä ero just takana ja ajattelin että itselle ei tule kukaan ikinä sanomaan noin.

Minulla oli nuorena miespuolinen kämppis, joka toi omilla ruokaostoksilla käydessään mulle suklaata, kun oli aivan kamala menkkakramppipäivä. Oli harvoin kotona ja sattui just tällaisena päivänä kotiin ja omatoimisesti oli todennut, että kämppikselle voisi ostaa suklaata.

Nykyinen miespuolinen ystävä viimeisen 10 vuoden ajalta maksaa aina kahvilaostokset (nähdään harvoin) ja jos kutsuu jonnekin, automaattisesti maksaa sisäänpääsyt, ruoat ymv. tekemiset. Jos olen pahasti sai

Paitsi viime kauden Jyrki, joka maksatti kaiken Jennillä. Oikea gigolo.

Vierailija
16000/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimettömänä voi kunnollinen mies purkaa turh

Totta että pas*ojakin miehiä on.

Mutta ei kaikki, haluan muistuttaa. Oikeasti kunnollisiakin miehiä on, ja he kyllä rakastavat pulskempiakin tyttöystäviään ja vaimojaan niin että nainen tuntee olevansa rakastettu <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä