Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
 Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka monet haukkuvat tätä uusinta esareiden kautta, on siitä paljon kuitenkin syntynyt keskustelua!
Ahaa. Aika vähän ohjelmasta keskustelua. Sivukaupalla aivotonta paino ja panojankkausta.🙄
Sun mielestä pariutumiseen ei vaikuta toisen ulkonäkö ja seksi?
Olet aidosti sitä mieltä, että vain kauniit ja normaalipainoiset pariutuvat? Tämä on vähän sama kuin lapsi ajattelee vanhempiensa panneen niin monta kertaa kuin on perheessä lapsia.
Katri on pomottaja, pelottava, määräilevä, suulas, kärsimätön, ahmatti, tilaavievä, vaativa, sairaalloisen lihava, ikäistään vanhemman näköinen, kaulaton Justiina. Vain kaulin puuttuu.
Mä mietinkin kuka hänestä tulee mieleen. Pekka Puupään Justiina. Sen aikaiset lihavat ovat nykyihmisten normaaleja. Vaikka Justiinakin lyllersi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka monet haukkuvat tätä uusinta esareiden kautta, on siitä paljon kuitenkin syntynyt keskustelua!
Ahaa. Aika vähän ohjelmasta keskustelua. Sivukaupalla aivotonta paino ja panojankkausta.🙄
Sun mielestä pariutumiseen ei vaikuta toisen ulkonäkö ja seksi?
Olet aidosti sitä mieltä, että vain kauniit ja normaalipainoiset pariutuvat? Tämä on vähän sama kuin lapsi ajattelee vanhempiensa panneen niin monta kertaa kuin on perheessä lapsia.
Mistä tuollaisen ajatuksen nyt oikein sait? Et osannut vastata mulle, vaan heitit ihan hatusta kysymyksen takaisin. 
Juu ei, ei vain normaalipainoiset ja kauniit pariudu. Mutta kenenkään ei ole pakko tykätä toisen ulkonäöstä vain siksi, että tässä ohjelmassa nyt on vain päätetty, että kun sinä olet läski, niin sinähän muuten pidät läskistä. 
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka väitätte, ettei voi olla parisuhteessa, jos toista kohtaan ei ole romanttisia tunteita: onhan julkisuudessakin paljon pariskuntia, joilla on tosi iso ikäero ja silti he ovat tyytyväisiä. Tai varmaan ainakin mies on, mutta uskallan epäillä, että ehkä sillä naisella ei ole intohimoisia tunteita miestään kohtaan. Tässä esimerkkejä:
Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen
Riitta Väisänen ja Spede Pasanen
Sauli ja Jenni
Paavo ja Päivi Lipponen
Hjallis Harkimo ja Jasmine Pajari
Jörn Donner ja vaimo/leski
Meinaatko, että Spedekin ON
Vierailija kirjoitti:
^ei voi vaatia toiselta ominaisuuksia, joita itsellä ei ole. Jos itse ei pidä itsestään huolta pitämällä painon kurissa, ei voi vaatia toiselta samaa.
Aina voi vaatia, eri asia on saako.
Vierailija kirjoitti:
^ei voi vaatia toiselta ominaisuuksia, joita itsellä ei ole. Jos itse ei pidä itsestään huolta pitämällä painon kurissa, ei voi vaatia toiselta samaa.
Eikä se ole hullu joka pyytää
Katrihullu uhkaa minua väkivallalla. Auttakaa, etten saa kaulimesta päähän! 😂
Vierailija kirjoitti:
"Paavo ja Päivi Lipponen "
No tuosta parista on ainakin sanottava ettei niillä ole muuta yhteistä kuin asunto (onko sitäkään enää) Päivihän sanoi jossain haastattelussa aika lailla siihen malliin että heillä on omat elämänsä. Paavohan on 84-vuotias kun taas Päivi 58 v.
Ei kukaan nainen halua olla geriatrinen hoitaja kotonaan, mutta se on edessä jos ikäeroa on 26 vuotta.
Tapailon joskus viiskymppistä naista, jolla oli 17 vuotta vanhempi mies ja kyllä heilläkin oli jo pitkään olleet erilliset makuuhuoneet ja muutenkin kuulosti olevan enemmän omaishoitoa kuin mitään parisuhdetta. Taloudellinen asema tuossakin ratkaisi, mutta kyllä nainen joutui toteuttamaan itseään suhteen ulkopuolella.
Lopettakaa jo nyt tuo paino ja ulkonäkö jankkaus, mitä teinejä täällä kirjoittelee. Satoja sivuja yhtä ja samaa trollausta ja haukkumista ei liity ohjelmaan enää mitenkään. Ei kiinnosta jonkun randomin ulkonäkömieltymykset. Kertoo myös älykkyydestä, jos ei osaa muusta puhua...
Tämä kausi on jotenkin huono ja hidas ylipäätään. Toivottavasti Iina ja Mikko jatkavat kuitenkin, heillä on sentään jotain toivoa. Kiinostavin hahmo on kuitenkin Iinan kissa ja nämä koirat joita on ohjelmassa nähty
Rakastan sitä, kun katson uutta jaksoa ja a sian tuntijat sanovat taas jotain typerää. En malta aina edes odottaa, mitä pointteja palstalla on huomattu! Saa välillä nauraa ihan ääneen! 😄 Ohjelma on pelkkä luonnos siitä, mitä palsta maalailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka väitätte, ettei voi olla parisuhteessa, jos toista kohtaan ei ole romanttisia tunteita: onhan julkisuudessakin paljon pariskuntia, joilla on tosi iso ikäero ja silti he ovat tyytyväisiä. Tai varmaan ainakin mies on, mutta uskallan epäillä, että ehkä sillä naisella ei ole intohimoisia tunteita miestään kohtaan. Tässä esimerkkejä:
Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen
Riitta Väisänen ja Spede Pasanen
Sauli ja Jenni
Paavo ja Päivi Lipponen
Hjallis Harkimo ja Jasmine Pajari
Jörn Donner ja vaimo/leski
Meinaatko, että Spedekin ON
Tai Donner:)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä multakin biisiehdotuksia Matille:
''Älä tuu lääppimään''
''Anna mun olla''
''Kun puhun, sä et kuule''
''Miksi katot mua noin''
''Nainen kuin hyökyaalto''
''Kettu ja siili''
''Kameleonttina suhun mukaudun''
''Mä vetäydyn''
"En kuuntele huutoasi sun, vaikka oisit mun"
"Annettiin puolisoksi raivoisa ruusu"
"Kritisoi vaan mua, en silti kuuntele sua"
"Suudelma, jota ei koskaan tullutkaan"
"Valitukset sain, vaikka rakkautta vain hain"
Ja Jannelle:
Emmää emmää emmää
ja
Kattellaan
"Kattellaan" kuulostaa hitiltä jo nimensä perusteella.
Sen takia Kirkan "Hengaillaan" oli hitti. 😅
Matti ei halua Elisaa eikä Elisa halua Mattia, mutta Elisa haluaisi että Matti haluaa häntä...
Minusta ikävintä Elisassa on noi ilmeet, ylimielinen ja halveksuva silmien muljauttelu. Ei hetkeksikään luovu vihamielisestä oikeassaolemisasenteestaan.
Kylläpä tollaiset ilmeet myös rumentaa ja vanhentaa.
Mutta sääli, jonkun sopivamman matchin kanssa oltais ehkä nähty ihan erilainen Elisa. Matti nyt veti tän erän kotiin epäsopivuudesta huolimatta, myönnän et ymmärrän mikä Matin käytöksessä Elisaa nyppii, mut silti oon vaan niin Matin puolella, kai se on se, et mielestäni on kohtuutonta suuttua toiselle siitä ettei se ole sellainen kuin SÄ haluaisit. Mattihan antaa Elisan olla oma itsensä, kun taas Elisa ei voi sietää sitä, että Matilla on oma tahto ja tämä toimii kuten itse haluaa (eli siis ei tee niitä asioita, joita Elisa ehdottomasti haluais että Matti tekee).
Lähtisin jopa Matin kanssa heti treffeille, jos olisin sinkku...
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pitää pullukoista, minä en. Kaikki eivät viehäty samoista asioista.
Millä tavalla Katri olisi parempi kumppani jos hän olisi 20kg kevyempi? Eikös hän edelleen olisi se sama ihminen kuin aiemmin. En minä ainakaan ole huomannut, että ylipaino estäisi häntä tekemästä niitä asioita mitä haluaa. Hän käy esim. Kylpylässä, harrastaa liikuntaa ja käy paljussa bikineissä.
Vierailija kirjoitti:
Matti ei halua Elisaa eikä Elisa halua Mattia, mutta Elisa haluaisi että Matti haluaa häntä...
Minusta ikävintä Elisassa on noi ilmeet, ylimielinen ja halveksuva silmien muljauttelu. Ei hetkeksikään luovu vihamielisestä oikeassaolemisasenteestaan.
Kylläpä tollaiset ilmeet myös rumentaa ja vanhentaa.
Mutta sääli, jonkun sopivamman matchin kanssa oltais ehkä nähty ihan erilainen Elisa. Matti nyt veti tän erän kotiin epäsopivuudesta huolimatta, myönnän et ymmärrän mikä Matin käytöksessä Elisaa nyppii, mut silti oon vaan niin Matin puolella, kai se on se, et mielestäni on kohtuutonta suuttua toiselle siitä ettei se ole sellainen kuin SÄ haluaisit. Mattihan antaa Elisan olla oma itsensä, kun taas Elisa ei voi sietää sitä, että Matilla on oma tahto ja tämä toimii kuten itse haluaa (eli siis ei tee niitä asioita, joita Elisa ehdottomasti haluais että Matti tekee).
Lähtisin jopa Matin kanssa heti treffeille, jos
Vaikuttaa siltä, että hän pitää itseään todella itsensä tuntevana ja mielen taidoissa taitavana vaikka asia on juuri toisinpäin! Minua myös kummastuttaa miten hän tietäväisesti nostelee kulmiaan ja diagnosoi Mattia, joka on siis hyvin humaani ja lempeä. En ymmärrä miten Matin itsehillintä kesti tuon kohtelun.
Tänä yönä ollaan vaan ja kattellaan , ei mennä nukkumaan.
Kesti kohtelun koska hän on kilttimies, jonka koko Suomen naiset haluaa. (Siitäkin huolimatta asia näin, että palsta täynnä sokeita kilttimiehiä, jotka ei tajua minkälainen "asset" kiltteys on.)
Kyllä. Sanoin katrihullulle eilen, että poistatan kaikki "Ainakaan parempaa naista kuin ..... tuskin löytää" -kommentit ja ne, jotka lainaa sitä (monistaa tuota sairaan jankutusta eteenpäin). Ja näin myös teen.
Monistaminen -aihe -> lue palstan säännöt