Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
 Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valta saa naiset haksahtamaan huomattavasti vanhempiin miehiin mutta 85 v näyttää kasivitoselta on massia ( ex-valtaa)tai ei.
Njaa. Ei Jenni näytä vallan perässä juoksijalta. Hän tykkää vanhemmista, jotkut meistä nuoremmista. Me ollaan kaikki niin erilaisia.
Juu, maistuisko sulle 29 vuotta vanhempi:))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nimenomaan! Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Selittämällä ei ohiteta sairaalloista +50kg ylipainoa. Siinä ei ole mitään kivannäköistä. Lähinnä luokkaa järkyttävä.
Niin, ne Jannen 60 liikakiloa.
Tää on kyllä mielenkiintoista tässä(kin) ketjussa. Katrin kilot on iso ongelma, haukuttava juttu. Jannen kilot.. vaan on. He ovat öbaut saman kokoisia, mutta jostain syystä Katrin kiloja saa arvostella, mutta ei Jannen? Tervetuloa kaksoisstandardit!
Kun ei ja ei. Keskustelu lähti kun tuomittiin Janne, ei parempaakaan saa. Voi olla että ei, voi olla että saa. Mutta miehellä todellakin on oikeus valita vapaasti ja yhtenä suurena esteenä morsion +50kg. Ne ei kertakaikkiaan kiihota, ei mitenkään. Koko keskustelu yritetään ohittaa ja morsion sairas ylipaino, mutta kun miehelläkin on. Poistaako se morsion sairasta ylipainoa, ei poista. Aivan totta että myös parin miehellä on ylipainoa. Mutta huomion kiinnittäminen niihin, ei poista morsiamen vakavaa ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan ehkä itseäni, mutta mitä jos Elisa olisi Erkki ja Matti Maija. Näytettäiskö edes televisiosta sitä että Erkki valittaa miksi Maija ei vaan anna? Että vielä viimeisessä yhteisessä keskustelussa Erkki toteaisi, että hän tajusi heti kun lymyilit siellä seinän vieressä, että et aio koskaan koskea mua.
ja vaikka Erkki oli jo heti hääpäivänä sanonut että Maija ei kiinnosta vähääkään seksuaalisesti niin Maijan olisi pitänyt vaan jatkaa nöyrtymistä ja antautua heti kun Erkki haluaa.
Missä 2025 käydään tätä keskustelua jossa Elisa saa puhua näin ja miksi siihen ei puutu tuotanto, ei media? Jos sukupuolet olis toisinpäin olisi Erkki lytätty ja työstäänkin jo erotettu. Painostus on yksiselitteisesti väärin. Ja jos on kameran takana painostettu seksiin, tulisi sekin tuoda nyt keskusteluun.

Äh, olit vain niin epätoivoinen, ettei sinua sen takia haluttu. Kyllä mä olen saanut ihan hyvin seksiä Tinderistä silloin, kun olen halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valta saa naiset haksahtamaan huomattavasti vanhempiin miehiin mutta 85 v näyttää kasivitoselta on massia ( ex-valtaa)tai ei.
Njaa. Ei Jenni näytä vallan perässä juoksijalta. Hän tykkää vanhemmista, jotkut meistä nuoremmista. Me ollaan kaikki niin erilaisia.
Juu, maistuisko sulle 29 vuotta vanhempi:))))
Pitääkö alkaa taas puolaa solkkaamaan, kun ei suomea ymmärretä? Eikös täällä puolaksi väännetty tylsinä hetkinä ja johan keskustelu virkistyi!
"Eestis on ilusamaid ja saledamaid naisi kui Soomes."
"Soome naistel on kaaluprobleem."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan ehkä itseäni, mutta mitä jos Elisa olisi Erkki ja Matti Maija. Näytettäiskö edes televisiosta sitä että Erkki valittaa miksi Maija ei vaan anna? Että vielä viimeisessä yhteisessä keskustelussa Erkki toteaisi, että hän tajusi heti kun lymyilit siellä seinän vieressä, että et aio koskaan koskea mua.
ja vaikka Erkki oli jo heti hääpäivänä sanonut että Maija ei kiinnosta vähääkään seksuaalisesti niin Maijan olisi pitänyt vaan jatkaa nöyrtymistä ja antautua heti kun Erkki haluaa.
Missä 2025 käydään tätä keskustelua jossa Elisa saa puhua näin ja miksi siihen ei puutu tuotanto, ei media? Jos sukupuolet olis toisinpäin olisi Erkki lytätty ja työstäänkin jo erotettu. Painostus on yksiselitteisesti väärin. Ja jos on kameran takana painostettu seksiin, tulisi sekin tu
Äh, olit vain niin epätoivoinen, ettei sinua sen takia haluttu. Kyllä mä olen saanut ihan hyvin seksiä Tinderistä silloin, kun olen halunnut.
Eipäs vaihdeta puheenaihetta. Täällä joku mies vöitti,että mies ei ikinä ahdistuisi seksin pyytämisestä sillä tavalla mitä nainen ahdistuu. Ihan kukkua! Etkä sinä tiedä ollenkaan olinko epätoivoinen, et ole nähnyt niitä meidän keskusteluita. Tyypillinen palstalogiikka.
Minu jaoks on oluline puudutada.
Sairaalloinen ylipaino on ihan eri asia kuin reilu ylipaino ja minun mielestäni Katri eikä Janne kumpikaan ole sairaalloisen ylipainoisia.
Janne ja Katri kõlavad koos suurepäraselt ja Janne ei leia midagi paremat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökö, mökö Jannelle Katri olisi lottovoitto.
nimenomaan! Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Ainakaan parempaa naista kuin ...... tuskin löytää.
Katri on pomottaja, pelottava, määräilevä, suulas, kärsimätön, ahmatti, tilaavievä, vaativa, sairaalloisen lihava, ikäistään vanhemman näköinen, kaulaton Justiina. Vain kaulin puuttuu.
Älkää nyt hyvänen aika sentään vastatko tälle Katri-hullulle, joka tyrkyttää tuota "parempaa naista" hommaa viikosta toiseen. Eilen klo 7.20 jo alkoi tuo "postiivinen" puhe. 😳 Poistakaa nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä 2025 käydään tätä keskustelua jossa Elisa saa puhua näin ja miksi siihen ei puutu tuotanto, ei media? Jos sukupuolet olis toisinpäin olisi Erkki lytätty ja työstäänkin jo erotettu
No juu, ihan varmasti mies perääntyy jos nainen ottaa suoraan kullista kiinni. Mutta kyllä sitä seksiä baarista tai Tinderistä saa ihan helposti kummatkin sukupuolet, kunhan osaa keskustella normaalisti.
Jep jep. Kaikki on niin helppoa kun muita neuvoo
Onkohan Matilla jo tyttökaveri? Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Elisan kanssa perustivat pesän ja vauvakin kai jo tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa ei muuta pesää saatu kuon se kamala harakanpesätukka
Täällä poistetaan huolella ihan asiallisia kommentteja näköjään, mielenkiintoista. Eli Katri ja Janne näyttävät siltä, kuin olisivat jo vanha aviopari.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka monet haukkuvat tätä uusinta esareiden kautta, on siitä paljon kuitenkin syntynyt keskustelua!
Ahaa. Aika vähän ohjelmasta keskustelua. Sivukaupalla aivotonta paino ja panojankkausta.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa ei muuta pesää saatu kuon se kamala harakanpesätukka
Elisa esitteli pesäänsä jo häissä!
"väitän, että suurinta osaa naisia pelottaa. "
Tai vaikka ei suoranaisesti pelottaisi (miksi mennä yksin illalla lenkkipolulle jos pelottaa?), niin me naiset joudutaan olemaan valppaina, että onko kaikki muumit laaksossa sillä takanatulevalla vai ei.