Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (15626)

Vierailija
15381/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri kääntää mielenkiintoisesti huonot piirteensä neutraaleiksi.

Katri selitti miten hän lähtee jo tekemään jotain mitä ei jaksa odottaa toisen tekevän.

Hän tiedostaa sen olevan huono juttu, vaan pitäisi malttaa odottaa.

Hän kuitenkin sanoo tekevänsä jutun itse, jotta hänelle ei tulisi huono mieli, vaan itse tekemällä pysyy hyvä fiilis itsellä.

Yksinkertaisesti ilman hienostelua sanottuna Katri käskee tekemään jonkun jutun. Jos toinen ei heti tee mitä käsketään tulee Katrille ärsyyntyminen. Katri haluaa asian tehtävän HETI joten tekee itse, jotta saa tahtonsa läpi. Sitten on taas tyytyväinen kun mieleen juolahtanut juttu on tehty.

Ei mikään hyvä piirre vaikka millaiseen lahjapakettiin käärisi.

Vierailija
15382/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jännä, kun miehet valittavat, että "miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun sitten tässäkin sairajassa Janne käytännössä antaa pakit Katrille. AInakin itse olen sellaisen käsityksen saanut, että Katri olisi ollut enemmän kiinnostunut Jannesta, mutta Janne ei Katrista. 

No kun ne ei laske Katria naiseksi 🙈

Samoin Maajussit morsiammelle sarjassa kolme maajussia ei kelpuuttanut kolmea tavallista, viehättävää naista jotka olivat heihin ihastuneita. Taitaa olla p*skapuhetta tuo, että tavallinen mies ei kelpaa ja asia on päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15383/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se Artun esittely on tai missä kohtaa hänet nähdään Maajussi -ohjelmassa? Katsoin jo 2 ekaa tuolta tuotantokaudelta, mutta ei näkynyt miestä.

Ilmeisesti maajussien katsojaluvut on laskenut rajusti ja tuotanto tulee tänne kirjoittelemaan lööppejänsä 600 sivun verran. Pakko yrittää täysin loppuun kulutettu ohjelma pidettyä ohjelmistossa. Muuten Vappu joutuu etsimään muita hommia.

Vierailija
15384/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jännä, kun miehet valittavat, että "miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun sitten tässäkin sairajassa Janne käytännössä antaa pakit Katrille. AInakin itse olen sellaisen käsityksen saanut, että Katri olisi ollut enemmän kiinnostunut Jannesta, mutta Janne ei Katrista. 

No kun ne ei laske Katria naiseksi 🙈

Samoin Maajussit morsiammelle sarjassa kolme maajussia ei kelpuuttanut kolmea tavallista, viehättävää naista jotka olivat heihin ihastuneita. Taitaa olla p*skapuhetta tuo, että tavallinen mies ei kelpaa ja asia on päinvastoin.

Varsin huono onnistumisprosentti näyttää siis ihan järjestään olevan silläkin ohjelmalla. Arttu-vihaajan mielestä sekin on varmasti vain ja ainoastaan Artun syy, ettei peräti kolmen maajussinkaan suhteet onnistuneet, kun eivät kelpuuttaneet heihin ihastuneita naisia.

Vierailija
15385/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri selitti miten hän lähtee jo tekemään jotain mitä ei jaksa odottaa toisen tekevän.

Hän kuitenkin sanoo tekevänsä jutun itse, jotta hänelle ei tulisi huono mieli, vaan itse tekemällä pysyy hyvä fiilis itsellä.

Yksinkertaisesti ilman hienostelua sanottuna Katri käskee tekemään jonkun jutun. Jos toinen ei heti tee mitä käsketään tulee Katrille ärsyyntyminen. Katri haluaa asian tehtävän HETI joten tekee itse, jotta saa tahtonsa läpi. Sitten on taas tyytyväinen kun mieleen juolahtanut juttu on tehty.

Ainakin on löytänyt työn jossa saa käskyttää päivittäin ja porukka tottelee. Harva vänkää vastaan kun soittaa häkeen.

Vierailija
15386/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se Artun esittely on tai missä kohtaa hänet nähdään Maajussi -ohjelmassa? Katsoin jo 2 ekaa tuolta tuotantokaudelta, mutta ei näkynyt miestä.

Ilmeisesti maajussien katsojaluvut on laskenut rajusti ja tuotanto tulee tänne kirjoittelemaan lööppejänsä 600 sivun verran. Pakko yrittää täysin loppuun kulutettu ohjelma pidettyä ohjelmistossa. Muuten Vappu joutuu etsimään muita hommia.

Ohis, mutta kuka sitä Vappua oikeasti jaksaa kuunnella? 

Vierailija
15387/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on vähemmän hyviä piirteitä.

Mutta varsin mutkaton ja positiivinen ihminen kaikenkaikkiaan Katri näyttäisi olevan ja toivottavasti löytää kaltaisensa iloisen ja mukavan, toimeliaan miehen. Uskon kyllä että löytää. Toivon Katrille kaikkea hyvää, hänkin sai ohjelmassa ihan kohtuuttoman parituksen vetämättömästä ja negatiivisesta miehestä. Katrista sammuisi ilo tuossa suhteessa. 

Vierailija
15388/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin Maajussille morsian -ohjelman jossa oli tämä Arttu-poika. Melkoisen törkeästi kohteli Stiinaakin, kun ei kertonut lapsesta vaikka tiesi että Stiinalle lapsi on nounou. 

Onko tuolla Artulla ihan kaikki valot vintillä? Herää vaan sellainen ajatus mieleen jostain syystä. Ei siis minkäänlaista tilannetajua miten ihmisiä kohdellaan ja miten heidän kanssa keskustellaan. 

Lopeta jo tuo Maajussijankutus. Toisin kuin täällä on valehdeltu mainosvideossa, jolla niitä kirjeitä pyydettiin lähettämään, ei sanallakaan mainittu lapsista. Kehtaattekin haukkua muita valehtelijaksi, kun itse ette muuta teekään kuin valehtelette.

Oletko ihan kunnossa? Stiinalle lapset oli nou nou ja Arttu ei kertonut lapsestaan. En maininnut sanallakaan mistään h

Mitä Maajusseihin tulee, niin lyhyiden mainosvideoiden perusteella useimmat niitä kirjeitä innostuu lähettämään, ja siksi niitä lyhyitä videoita jatkuvalla syötöllä esitetäänkin, jotta ohjelmaan saataisiin osallistujia.

Matti ei jaksanut lukaista läpi lyhyttä tekstiä, jonka Elisa oli hänelle kirjoittanut, joten ei ole mitään syytä olettaa, että kukaan jaksaisi katsoa jotain tunnin mittaista ohjelmaa.

No tyhmä pitää ihmisen olla, jos ei jaksa katsoa muuta kuin puolen minuutin "mainospätkän" ihmisestä. Miten noin laiska ihminen jaksaa edes mitään kirjeitäkään rustailla? Nuo mainosvideot on kylläkin tarkoitettu HERÄTTÄMÄÄN se mielenkiinto, ja kun se mielenkiinto on herännyt, niin normaalit ihmiset katsovat myös sen esittelyvideon osuuden siitä maajussista. Ja se esittelyvideo oli hyvissä ajoin nähtävillä sekä telkkarissa että katsomossa. Ei sitä koko tunnin ohjelmaa tarvitse katsoa, jos ei halua, vaan sen kiinnostuksen herättäneen ihmisen löytää sieltä helposti. 

eri

Vierailija
15389/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina ja Mikko, tämän kauden viimeinen toivo, mutta en jaksa enää oikein uskoa heihinkään. Jatkavat kyllä varmasti viimeisessä jaksossa, mutta kuinka kauan sen jälkeen.

Tai sitten jos arki on heillä ihan muuta kuin nämä ohjelmassa nähdyt, viimeisen päälle hillityt ja asialliset puheenvuorot, joissa sanotaan ns. oikeita asioita, mutta kaikki tunne puuttuu. Katsokaapa oikein tarkkaan laiturilla käyty keskustelu. Tuntuuko teistäkin siltä, että sanaton viestintä välittää eri viestin kuin puhutut lauseet?

Vierailija
15390/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin käynyt katsomassa onko mies sellainen mulkqvist mitä täällä väitetään. Ilmeisesti on, kun ette arttulaiset tätä yksinkertaista asiaa paljasta.

Vierailija
15391/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on vähemmän hyviä piirteitä.

Mutta varsin mutkaton ja positiivinen ihminen kaikenkaikkiaan Katri näyttäi

Aika mutkikas loppujen lopuksi.Näyttää tykkäävän juupas eipäs väittelyistäkin.

Niitä on myös nähty tuolla parilla. Oli aihe mikä hyvänsä niin takertuu sanoihin. Sanoitpas, enpäs sanonut, no kyllä sanoit. 

Ja vaikka Janne selitti ettei ole mikään julkinen halailija niin pitihän siitäkin loukkaantua. Ihan vaan koska oli mahdollisuus.

Vierailija
15392/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi täällä kirjoitellaan Juliasta noin törkeään sävyyn. Asiantuntijoiden olisi pitänyt valita hänelle puoliso, jolla ei ole noin paljon "elettyä elämää" takana kuin Artulla. Joku älykäs ja positiivisella tavalla ulospäinsuuntautunut mies, joka olisi vähitellen rohkaissut Juliaa pois kuorestaan. Arttu on ehkä vähän liian koheltaja juuri Julian puolisoksi.

Kuule älykkäillä ei ole mitään puhuttavaa jonkun tuulilasimuijan kanssa. Se siitä. Piste.

Julialla on rakennusalan koulutus. Mikäs se olikaan Artun ammatti? Oliko se trukkikuski? 

Julia on hieno esimerkki siitä, että työtä tehdään vaikkei täsmälleen omaa alaa olisikaan, kun on laskusuhdanne ja työpaikat kortilla. Rakennusala on ollut suurissa vaikeuksissa pitkään. 

Vierailija
15393/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin käynyt katsomassa onko mies sellainen mulkqvist mitä täällä väitetään. Ilmeisesti on, kun ette arttulaiset tätä yksinkertaista asiaa paljasta.

Sellainen jota asia kiinnostaa osaa kyllä etsiä haluamansa. Itseä aihe maajussi ei kiinnosta. Olen ensitreffit alttarilla ketjussa.

Vierailija
15394/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi täällä kirjoitellaan Juliasta noin törkeään sävyyn. Asiantuntijoiden olisi pitänyt valita hänelle puoliso, jolla ei ole noin paljon "elettyä elämää" takana kuin Artulla. Joku älykäs ja positiivisella tavalla ulospäinsuuntautunut mies, joka olisi vähitellen rohkaissut Juliaa pois kuorestaan. Arttu on ehkä vähän liian koheltaja juuri Julian puolisoksi.

Kuule älykkäillä ei ole mitään puhuttavaa jonkun tuulilasimuijan kanssa. Se siitä. Piste.

Julialla on rakennusalan koulutus. Mikäs se olikaan Artun ammatti? Oliko se trukkikuski? 

Julia on hieno esimerkki siitä, että työtä tehdään vaikkei täsmälleen omaa alaa olisikaan, kun on laskusuhdanne ja työpaikat kortilla. Rakennusala on ollut suurissa vaikeuksissa pitkään. 

Ihailen. En edes tajua miten puhutaan itsensä työpaikkaan, mitä työtä ei ole aiemmin tehnyt. Minullekin kelpaisi mikä vain tuollainen työ, mutta a) en tiedä miten löytää tuhansista ilmoituksista, justiin b) miten saisin "uitua" työpaikkaan sisään ja mitä pitää sanoa (jos oma ala täysin eri). Joku kääntää tämänkin kommentin pälaelleen, mutta pointtina: arvostan.  :) <3

Vierailija
15395/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^tuntuuko sinun mielestäsi todennäköiseltä se ajatus, että Janne löytäisi itselleen hoikan/normaalipainoisen sporttinaisen?

Janne on ihan tavallinen Suomi mies. Ehkä jokunen kymmen tai 20 kilo tullut liikaa, mutta hänellä itsellään ei missään tapauksessa ole tuollaista 50 tai enempääkin kiloa liikaa. Kyllä tuollainen mies löytää vielä tavallisen jotain kuntoiluskin harrastavan naisen. Naisella saattaa olla kymmenen kiloa ylimääräistä, mutta ei puolen sataa kiloa liikaa tosiaankaan. Vähän pyöreyttä. 

No johan liioittelet :D Kyllä Jannella on ainakin 30 ellei 40 kiloa liikaa, samat kuin Katrilla.

Vierailija
15396/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jota asia kiinnostaa osaa kyllä etsiä haluamansa. Itseä aihe maajussi ei kiinnosta. Olen ensitreffit alttarilla ketjussa.

Oletpas ilkeä ihminen. Elisaksi Elisan paikalle?

Vierailija
15397/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noille amiksen käyneille raksahommia löytyy. Julia taitaa olla vaan liian herkkä niihin hommiin. Siellä juttu lentää eikä mietitä millä tyylillä puhutaan. Samasta syystä ei sovi toisenkaannkoulutuksensa hommiin. Vartijat saa kuulla päivittäistä pään aukomista. Niitä ei suoranaisesti arvosteta asiakkaiden toimesta. Jännä miksi tuollaisia ammatteja edes kävi. Ei luonne sovi niihin ollenkaan. Taitaa akateemisten taitojen puutteesta joutunut noihin tuulilasihommiin.

Vierailija
15398/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista sanoa, mutta menisin itsekin lukkoon Elisan tyyppisten ihmisten kanssa. Jos sattuisi samaan työyhteisöön tai kaveriporukkaan, vetäytyisin.

Kompromissikyky on tärkeä asia, myös se, että osaa kuunnella ja ottaa toiset huomioon. Elisa on melko egosentrinen. Kaikki asiat lähtevät minäkeskeisyydestä, hän on ehkä todella tottumaton ottamaan toisia huomioon? Olisiko ainoa lapsi? Kyllähän moni lähtee etsimään tervettä itsekkyyttä neljänkympin jälkeen, mutta E:n tapauksessa on vaikeaa spotata mitään muuta kuin sitä itsekkyyttä. 

Ai että miten ottaa päähän tämä ainoiden lasten lyttääminen. Ikäänkuin me kaikki oltaisi samanlaisista oloista lähtöisiä jos sisarusten määrä on sama.

Itse olen ainoa lapsi, olen herkkä, muut huomioiva ja empaattinen. Ikinä ei ole tarvinnut kilpailla huomiosta tai osuudesta muiden kanssa, ehkä se johtuu siitä.

Kyllä tällainen päällekäyvyys, hyökkäävyys ja toisen lyttääminen on jotain ihan muuta kuin sitä että on ainoa lapsi.

Vierailija
15399/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihailen. En edes tajua miten puhutaan itsensä työpaikkaan, mitä työtä ei ole aiemmin tehnyt. Minullekin kelpaisi mikä vain tuollainen työ, mutta a) en tiedä miten löytää tuhansista ilmoituksista, justiin b) miten saisin "uitua" työpaikkaan sisään ja mitä pitää sanoa (jos oma ala täysin eri). Joku kääntää tämänkin kommentin pälaelleen, mutta pointtina: arvostan.  :) <3"

sama juttu. Harva paikka suostuu jonkun pystymetsästä ottamaan ja kouluttamaan ja vielä maksamaan osaamattomalle. Toki jos on suhteilla saatu työpaikka on juttu eri. Suhteilla moni osaamaton saa töitä vaikka osaamista ei olisi.

Vierailija
15400/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Outoa, että täällä tuo kaikki kiistetään. Tiedetään siis asiat paremmin, kun Arttu itse." 

En tiedä onko täällä tuota höpöttelyä kiistetty. Se on kiistetty, että Arttu automaattisesti olisi manipuloiva psykopaatti ja narsisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan