Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (15448)
Mikä se video on, missä Stina sanoo, ettei sulhasella saa olla lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Onko se punainen koti Elisan koti tai siis hänen itse sisustamansa 🤔 en ymmärrä moista vaivannäköä, jos on alati liikkeessä. Tai sitten vuokrannut kalustettuna.
Bordellin punainen.
Vierailija kirjoitti:
Katselin Maajussille morsian -ohjelman jossa oli tämä Arttu-poika. Melkoisen törkeästi kohteli Stiinaakin, kun ei kertonut lapsesta vaikka tiesi että Stiinalle lapsi on nounou.
Onko tuolla Artulla ihan kaikki valot vintillä? Herää vaan sellainen ajatus mieleen jostain syystä. Ei siis minkäänlaista tilannetajua miten ihmisiä kohdellaan ja miten heidän kanssa keskustellaan.
On se ainakin ovela, kun yrittää peitellä sekoilunsa ja rajanylitykset hessuhopomaiseen hönöyteen.
Kiinnostaisi myös tietää, mitä on tämä "että hän avautui liian nopeasti ja olisi pitänyt malttaa odottaa myöhempään suhteessa".
Vierailija kirjoitti:
Iinan ja Mikon suhde vaikuttaa liiankin rauhalliselta. Kameralle puhuvat ja analysoivat oppikirjamaisesti. Utulan ohjelmassakin mietittiin, ettei ilo pirskahtele eikä intohimoista ihastusta näy ruutuun. Samaa olen itse miettinyt. Pahaa enteilevältä kuulosti, kun Mikko sanoi, että voisi ruveta rakentamaan tunteita. Mutta sit tulin ajatelleeksi, että Iina ja Mikkohan on ainoat, jotka todella ymmärtää, mistä on kyse järjestetyssä avioliitossa. Joko asiantuntija tai sukulaiset valitsee puolison, ja ihastuminen voi rakentua kuukausien tai vuosien aikana. Normaali alun voimakas ihastuminen ja rakastuminen ei kuulu automaattisesti kuvioon eikä ole edes välttämätöntä avioliiton jatkumiselle.
Ainut vaan, että järjestetyissä avioliitoissa suku, joka on tuntenut sinut sen 30 vuotta, keskustelee puolison suvun kanssa hartaasti siihen pohjautuen, miten hyvin niillä tiedetyill ominaisuuksilla ja elämäkokemuksilla voisi mätsätä. Pikkusen eroa johonkin juostenkustuun Mtv:n hakuun, mussä kukaan ei sinua tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iinan ja Mikon suhde vaikuttaa liiankin rauhalliselta. Kameralle puhuvat ja analysoivat oppikirjamaisesti. Utulan ohjelmassakin mietittiin, ettei ilo pirskahtele eikä intohimoista ihastusta näy ruutuun. Samaa olen itse miettinyt. Pahaa enteilevältä kuulosti, kun Mikko sanoi, että voisi ruveta rakentamaan tunteita. Mutta sit tulin ajatelleeksi, että Iina ja Mikkohan on ainoat, jotka todella ymmärtää, mistä on kyse järjestetyssä avioliitossa. Joko asiantuntija tai sukulaiset valitsee puolison, ja ihastuminen voi rakentua kuukausien tai vuosien aikana. Normaali alun voimakas ihastuminen ja rakastuminen ei kuulu automaattisesti kuvioon eikä ole edes välttämätöntä avioliiton jatkumiselle.
Ainut vaan, että järjestetyissä avioliitoissa suku, joka on tuntenut sinut sen 30 vuotta, keskustelee puolison suvun kanssa hartaasti siihen pohjautuen, miten hyvin niillä tiedetyill ominaisuuksilla
Plus että ne suvut ovat vahvasti mukana siinä parin arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se punainen koti Elisan koti tai siis hänen itse sisustamansa 🤔 en ymmärrä moista vaivannäköä, jos on alati liikkeessä. Tai sitten vuokrannut kalustettuna.
Bordellin punainen.
Minusta se on sellaisen boheemin tai henkisen ihmisen koti. Syvällisen, joka toivoo henkistä yhteyttä ennen seksiä.
Ihan häkellyttävää tuo jatkuva seksin vaatiminen, ymmärtäisin jos habitus olisi eri, mutta ulkonäkö johti pahasti harhaan.
Samaa minäkin olen miettinyt. Miksi hakea tuollaiseen ohjelmaan, jos ei ole valmis vaikka muuttamaan toiselle paikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
"Ja mitä Mattiin tulee, niin en kyllä jaksais viikkotolkulla katella, syntyykö kiinnostusta. Kyllä sen tietää jo parin tapaamisen jälkeen, onko kemiaa vai ei."
Meitä on aika paljon myös ns. analyyttisluonteisia ihmisiä, jotka emme odota mitään tunteita tai kemioita kovinkaan nopeasti, koska emme kykene semmoisia kokemaan. Niiden sijasta teemme tutustumisvaiheessa selkeitä havaintoja: pidämmekö ulkonäöstä, olemuksesta, elekielestä, sanattomasta viestinnästä ja kehollisista reaktioista, haluaisimmeko riisua tämän ihmisen ja miellyttääkö ajatus seksistä tämän ihmisen kanssa, koemmeko hengenheimolaisuutta sivistystason, arvojen, prioriteettien ja elämäntavan suhteen, osuuko huumori kohdalleen eli naurammeko pinnistämättä samoille asioille jne. jne.Kuulostaa ehkä insinöörimäiseltä rasti ruutuun -lomakkeelta, mutta meidän luonteisillamme tutustuminen vain tapahtuu näin. Emme haastattele heti sisäisesti itseämme ett
Tiedän intohimoon kykeneviä heittäytyjiä, jotka käynät tämän havaintoihin pohjaavan monimuuttuja-analyysin läpi nopeasti ja tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaan, että järjestetyissä avioliitoissa suku, joka on tuntenut sinut sen 30 vuotta, keskustelee puolison suvun kanssa hartaasti siihen pohjaut
Plus että ne suvut ovat vahvasti mukana siinä parin arjessa.
Erittäin hyvä pointti. He tukevat paria, jos alku ei ole kitkaton. Tässä meidän versiossa odottavat, että paskaon jo etulasissa, minkä jälkeen vievät auton vaan varikolle eli ilmoittavat että näiden yhteiselo ei jatku.
Vierailija kirjoitti:
Kausi 14, jakso 1, kohdasta n. 26 min alkaen. Löytyy Katsomosta edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin olen miettinyt. Miksi hakea tuollaiseen ohjelmaan, jos ei ole valmis vaikka muuttamaan toiselle paikkakunnalle.
Eihän ketään ole edes pakotettu muuttamaan, vaan avoimin ja ennakkoluulottomin mielin tutustumaan toiseen ilman, että heti alkaa tehdä ongelmaa siitä asuinpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole se mainosvideo, jonka perusteella kirjeitä ohjelman osallistujille kalasteltiin, vaan kokonainen ohjelma, jossa esitellään aivan kaikki kauden osallistujat, mukaanlukien ne joita ei kaikissa jaksoissa lopulta näytetä.
Vierailija kirjoitti:
jännä, kun miehet valittavat, että "miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun sitten tässäkin sairajassa Janne käytännössä antaa pakit Katrille. AInakin itse olen sellaisen käsityksen saanut, että Katri olisi ollut enemmän kiinnostunut Jannesta, mutta Janne ei Katrista.
No kun ne ei laske Katria naiseksi 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin Maajussille morsian -ohjelman jossa oli tämä Arttu-poika. Melkoisen törkeästi kohteli Stiinaakin, kun ei kertonut lapsesta vaikka tiesi että Stiinalle lapsi on nounou.
Onko tuolla Artulla ihan kaikki valot vintillä? Herää vaan sellainen ajatus mieleen jostain syystä. Ei siis minkäänlaista tilannetajua miten ihmisiä kohdellaan ja miten heidän kanssa keskustellaan.
Lopeta jo tuo Maajussijankutus. Toisin kuin täällä on valehdeltu mainosvideossa, jolla niitä kirjeitä pyydettiin lähettämään, ei sanallakaan mainittu lapsista. Kehtaattekin haukkua muita valehtelijaksi, kun itse ette muuta teekään kuin valehtelette.
Oletko ihan kunnossa? Stiinalle lapset oli nou nou ja Arttu ei kertonut lapsestaan. En maininnut sanallakaan mistään helvetin mainosvideosta, vaan katsoin juuri tuon ohjelman jossa asiat tuli harvinaisen selväksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaan, että järjestetyissä avioliitoissa suku, joka on tuntenut sinut sen 30 vuotta, keskustelee puolison suvun kanssa hartaasti siihen pohjautuen, miten hyvin niillä tiedetyill ominaisuuksilla
Itse luottaisin enemmän johonkin avioliittovälitystoimiston asiantuntijaan kuin sukuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole se mainosvideo, jonka perusteella kirjeitä ohjelman osallistujille kalasteltiin, vaan kokonainen ohjelma, jossa esitellään aivan kaikki kauden osallistujat, mukaanlukien ne joita ei kaikissa jaksoissa lopulta näytetä.
Niin. Tuossa esitellään se ihminen, hänen työnsä, elämäntilanteensa ja toiveensa, millaisilta ihmisiltä hän kirjeitä haluaa.
Kiusattu ihminen ei kuitenkaan ole mikään täydellinen ihminen. Sellainen jota kiusataan tai on kiusattu, voi yhtä hyvin itsekin kiusata tai muuten käyttäytyä huonosti.
Täällä näyttää olevan valloillaan ajatus, ettei Julia ole voinut olla epäkohtelias tai töykeä, koska hän on loukkaantunut Artun sanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo Maajussijankutus. Toisin kuin täällä on valehdeltu mainosvideossa, jolla niitä kirjeitä pyydettiin lähettämään, ei sanallakaan mainittu lapsista. Kehtaattekin haukkua muita valehtelijaksi, kun itse ette muuta teekään kuin valehtelette.
Oletko ihan kunnossa? Stiinalle lapset oli nou nou ja Arttu ei kertonut lapsestaan. En maininnut sanallakaan mistään helvetin mainosvideosta, vaan katsoin juuri tuon ohje
Jep, jep. Ensimmäistä kertaa palstalla, kuten aina.
Mitä Maajusseihin tulee, niin lyhyiden mainosvideoiden perusteella useimmat niitä kirjeitä innostuu lähettämään, ja siksi niitä lyhyitä videoita jatkuvalla syötöllä esitetäänkin, jotta ohjelmaan saataisiin osallistujia.
Matti ei jaksanut lukaista läpi lyhyttä tekstiä, jonka Elisa oli hänelle kirjoittanut, joten ei ole mitään syytä olettaa, että kukaan jaksaisi katsoa jotain tunnin mittaista ohjelmaa.
Missä se Artun esittely on tai missä kohtaa hänet nähdään Maajussi -ohjelmassa? Katsoin jo 2 ekaa tuolta tuotantokaudelta, mutta ei näkynyt miestä.