Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16939)

Vierailija
13881/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä workshop-jakso. Paitsi Matin heitto, että kettu k*see siilin päälle, siinä kohtaa havahduin hörähtämään :D

Vierailija
13882/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti vapautui toisten parien seurassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13883/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti näytti kommunikoivan ja elehtivän iinan kanssa hyvin. normaalisti. Elisa oli Matista kaukana kuin Kuu Maasta. Se hoikka naisasiantuntija puhuu kiireellä ja levottomasti tuolla muissa tilanteissa, mutta kameralle opetellut laahavamman ja hitaamman tavan esiintyä.

Vierailija
13884/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt ekaa kertaa tätä kautta jonkun 10 min. Mattihan on just tosi symppis ja "helponoloinen" puoliso. Sain hänestä herkänkin kuvan. Tuntuu että nyt on tosi väärä match laitettu hänelle ja tuli ihan fyysisesti paha olo kun tuntui että hän on suhteessa, jossa ei saa olla oma itsensä vaan täytyy olla varuillaan koko ajan. 

Vierailija
13885/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisyys ja läheisyys, seksiä se tarkoittaa kuitenkin, mutta eihän sitä voi ääneen sanoa. mutta onhan se outoa jos mies ei halua

Vierailija
13886/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää puhetta! Eikä nämä tee mitään muuta!?!?

Vierailija
13887/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt ekaa kertaa tätä kautta jonkun 10 min. Mattihan on just tosi symppis ja "helponoloinen" puoliso. Sain hänestä herkänkin kuvan. Tuntuu että nyt on tosi väärä match laitettu hänelle ja tuli ihan fyysisesti paha olo kun tuntui että hän on suhteessa, jossa ei saa olla oma itsensä vaan täytyy olla varuillaan koko ajan. 

Minun mielestä Mattia rikottiin Elisalla.

Vierailija
13888/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsellä tulisi ainakin aika huonoa ja ahdistunutta käytöstä jos joutuisi olemaan naimisissa miehen kanssa joka selvästi ei ole viehättynyt minusta fyysisesti. Muutenkin  ihmeellistä että herkkä Matti on naitettu räväkälle ja suoralle Elisalle. Ovat luonteeltaan aikamoiset vastakohdat, ja niin suuret erot harvoin toimii yhdessä. 

Eivät nämä ola naimisissa.

Pahoittelut väärästä sanavalinnasta, olisi pitänyt laittaa paritettu.

Miksi sille tulee huonoa käytöstä ja ahdistunutta oloa, jos olisit tässä ohjelmassa paritettu täysin erilaisen miehen kanssa, joka ei tunne fyysistä vetoa sinua kohtaan. Eihän se tietenkään ole mukavaa, että joudut pettymään odotuksissasi. Mutta aikuisesti sekin

Normaalielämässä tämä mies tai myöskään nainen, joka ei tunne sinuun fyysistä vetoa, ei jatka tapailua. Sehän on ihan normaalia. Tässä ollaan nyt sitouduttu ohjelman kuvauksiin ja siksi pitää edelleen tapailla 

Vierailija
13889/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalle teki hyvää olla muiden parien kanssa. Hän piti siitä.

Vierailija
13890/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tämä on kuin minun ja eksän viimeiset kuukaudet: eri terapeuteilla juoksemista ja jatkuvaa sanoittamista. Vrt suhteen alkumetrit: puuhailtiin kaikkea, retkeiltiin, kahviteltiin, juostiin nakuina hippaa ja paneskeltiin. Asiantuntijat vie nämä tämmöiselle "kun on mädännytty 15 vuotta" -matkalle. Onko tarkoitus kokea parisuhde lopusta alkuun, takaperin? 😀

Vierailija
13891/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa kyllä sanoi ohjelmassa useampaan kertaan,  että olisi tarvinnut kosketusta ja läheisyyttä, eikä seksiä. Ja ahdistus tuli siitä kun Matti välittömästi  väisti Elisan yritystä olla lähempänä. 

Elisa itse väisteli Matin kosketusta. Sanoi siinä hääjaksossa, että oli epämiellyttävää olla niin lähellä Mattia ja, että Matin käsi vyöräröllä tuntui  epämukavalle.

Tämä siis siitä, kun Elisan piti hääkuvia otettaessa olla Matin vieressä.

Vierailija
13892/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tämä on kuin minun ja eksän viimeiset kuukaudet: eri terapeuteilla juoksemista ja jatkuvaa sanoittamista. Vrt suhteen alkumetrit: puuhailtiin kaikkea, retkeiltiin, kahviteltiin, juostiin nakuina hippaa ja paneskeltiin. Asiantuntijat vie nämä tämmöiselle "kun on mädännytty 15 vuotta" -matkalle. Onko tarkoitus kokea parisuhde lopusta alkuun, takaperin? 😀

Näinpä. Erittäin hyvin kuvailit tuossa! Milloin aletaan käsitellä fyysisyyttä?

Vierailija
13893/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tää nauratti. Munkin mielestä alussa pitää nimenomaan tehdä ja kokeilla ja hassutella jotta syntyy yhteisiä kokemuksia. Jos siitä ei mitään isompaa tule niin ainakin on tullut vietettyä mukavaa aikaa toisen kanssa.

Vierailija
13894/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa kyllä sanoi ohjelmassa useampaan kertaan,  että olisi tarvinnut kosketusta ja läheisyyttä, eikä seksiä. Ja ahdistus tuli siitä kun Matti välittömästi  väisti Elisan yritystä olla lähempänä. 

Elisa itse väisteli Matin kosketusta. Sanoi siinä hääjaksossa, että oli epämiellyttävää olla niin lähellä Mattia ja, että Matin käsi vyöräröllä tuntui  epämukavalle.

Tämä siis siitä, kun Elisan piti hääkuvia otettaessa olla Matin vieressä.

Eiköhän toi homma sitten oltu katsottu jo siinä. Jos tuollaisen asian laukoo kameralle niin eihän sitä enää sanotuksi saa.

Vierailija
13895/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk mitä jaarittelua. Herranjumala jos mun pitäs jankuttaa, jaarittaa ja tutkia omia ja toisen tunteita tolla tavalla ja itseteflektoida kokoajan joka sanaa ja liikettä. Hirveesti psykologisoidaan ja vähän tehdään.

Miten hemmetillä kukaan voi olla ihmisen kanssa joka analysoi kokoajan toisen sanoja ja sanoo vielä ääneen että toinen sanoo (vastaa) väärin. Esim se kun nainen sanoo et ruoho pitäs tänään leikata, mies sanoo siinä hetkessä että  Jooo,    niin se ei riitä naiselle vaan heti pitää tulla analyysi millä sekunnilla mies tekee sen tms. Miksi ihmiset eivät tajua että me kaikki ollaan erilaisia ja varsinkaan että toisen ei tarvitse olla presiis sellanen kun minä haluan. Tehdä asiat sillä sekunnilla kun minä haluan .

Ei oo ihme ettei ihmiset pärjää keskenään kun kokoajan analysoidaan ja "sanoitetaan" niin toista kuin itseään. Enemmän tekemistä, vähemmän analyysiä, kyllä se yhteiselo sieltä syntyy jos on syntyäkseen.

Vierailija
13896/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisalle teki hyvää olla muiden parien kanssa. Hän piti siitä.

Kunnon kaasuvalotusta ihan kuin narsistin kanssa pariterapiassa. Elisa maalaili suhteesta ja itsestään kuvan, mitä Matti tuskin tunnistaisi, jos olisi ollut kuuntelemassa tarinat.

Vierailija
13897/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa ilmaisi häissä suoraan, ettei Matti herätä ulkosesti mitään tunteita ja miten inhottavaa oli olla valokuvissa hänen lähellään. 

On muuten surullista, että joku yhä edelleen vuodattaa täällä kuinka Julia oli kauhea ja naama väärinpäin, mutta suurin ongelma on se, että kauhea Julia jätti Artun. Eikös Artulle pitäisi olla vain siunaus että Julia jätti kun oli niin inhottava ja naama väärinpäin? Mitä sinä täällä enää asiasta keuhkoat?

Uskon, että Elisa raivostui niin syvällisesti siksi, ettei saanut Matista irti arkaluontoisia kohtia joita repiä. Hän olisi halunnut saada Matin vielä haavoittuvampaan tilaan eli saada paljastamaan kipukohtia ja menneisyyden yksityiskohtia, ja päästä sänkyyn. Hyi helvetti oikeasti kuka pystyy harrastamaan seksiä uuden ihmisen kanssa joka koko ajan tölvii, arvostelee ja kritisoi? Tämäntyyppiset ihmiset yrittävät heti alkuun penkoa toisen arat kohdat läpikotaisin ja he käyttävät myöhemmin tietoja aseina. Uskon, että seksi on Elisalle vallankäytön väline, koska hän kinuaa sitä myös ihmiseltä, josta ei näytä edes pitävän. 

Moni on sanonut nähneensä Elisassa omia piirteitään, ja moni ehkä on vaatinut läheisyyttä ja puhumista pitkäaikaiselta kumppaniltaan , mutta herranjestas tuntemattomalta ihmiseltä? Ensin pitäisi tutustua, rakastua ja luoda suhde, tuolla tyylillä suhdetta ei tietenkään edes tule. 

Vierailija
13898/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näillä voi vaan olla kivaa ja pitäisivät hauskaa !

Vierailija
13899/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko kukaan tehnyt niitä deittipurkin lappusia? janne ja katri lueskeli niitä kerran... mutta se on kummallista että fyysisyyteen liittyvät asiat vaietaan täysin. ihankuin tähän aikuisten avioliittoleikkielämään ei sex-asiat kuulu

Vierailija
13900/16939 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hiukan "katellaan"-tyyppinen nainen. En vastusta, ettenkö tekisi pyydettyä asiaa, mutta en välttämättä tee sitä oitis kun toinen käskee. Kyseessä ei ole vastarinta tai laiskuus vaan juuri se, että tekee asian omaan tahtiinsa. En itse osaa lainkaan komentaa tai vaatia tekemään oitis, tajuan hyvin, ettei toinen ihminen käy minun tahtiini eikä minulla ole oikeus sitä vaatiakaan. Riittää kun homma tehdään ellei se ole pakko tehdä heti. Kysynkin usein, että sopisiko sinulle, että...

Vaikka Katri ja vastaavat ovat mukavan tuntuisia ihmisiä. Nuo nopeasti tehtävät jutut ovat kyllä myös hiukan pomotusta ja asiat tehdään usein heidän malliinsa. Tyypillistä, että ensin asia sopii, mutta sitten ei kuitenkaan sovikaan. Siihen palataan, että kyllä minä mieleni pahoitin. Tai toinen reaktio on tuo mielenosoitus, että teen sen sitten itse kun et heti siihen ryhtynyt. Oliko esimerkiksi nurmikko

Katri ei todellakaan ole koko  ajan määräillyt :D

Katri on ymmärtänyt ja sietänyt Jannea yllättävän tyynesti.

Mutta Janne, toisin, kuin ulkoisesta olemuksesta voisi äkkiseltään päätellä, kilahtaa ilmeisesti aika äkkiä. Vi***ua sitä ja vi**tu tätä ja pitää lähteä rauhoittumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan