Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16935)
matti on liian feminiininen, alhaiset testot?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen jo yli viisikymppinen eikä meidän nuoruudessa ollu pariutuminen ja yhteinen seurustelu ollenkaan noin vaikeaa. Hirveetä analysointia ja niin itsensä kuin toisen tarkkailua kokoajan.
Kun kaikki oli hyvin elettiin ja tehtiin yhteisiä ja omia juttuja, kun meni hermo, tapeltiin, huudettiin ja paiskottiin ovia, jompi kumpi kumpi lähti pois ja hetken rauhoittumisen jälkeen sovittiin ja rakasteltiin.
Ainoa mitä tässäkin jaksossa ymmärrän, on ne ketkä ei tunne toista kohtaan mitään vetoa pikemminkin fyysisesti vierekkäin seisominenkin on hankalaa ja seisotaan varmuuden vuoksi vähintään 30 cm etäisyydellä ettei vahingossakaan kosketa toista, niiden on turha yrittää enää.
Juuri näin, 35 vuotta jo yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä, että ei pitäisi valita ohjelmaan sellaisia jotka lopettavat kesken.
Tämän kauden Julia oli valintana täys floppi. Ärsyttää 100:lla koko lässyttävä selittäjä.
Jos ETA:lla jatketaan vielä, niin toivoisin kirjallista sitoutumista olla ohjelmassa loppuun asti.
Sinä ressukka se jaksat. Tässä lopettamisessa on olleet asiantuntijatkin taustalla puoltamassa. Mölliskön sukulaiset yms. yrittävät valkopestä tätä, mutta onneksi jokainen voi itse tehdä johtopäätöksensä tyypistä. Kukaan fiksu nainen ei kyllä tuohon sekaannu.
Julian päätös, ja oli niin tiukkana että asiantuntijoilla ei ollut muuta mahista kin "puoltaa".
Spekulaatioilla mennään edelleen. Minusta Arttu vai
Loukkauksia ei kannatakaan hyväksyä.
Mutta kun se hiusjuttukaan EI ollut loukkaus, vaan A oli kehunut ruskeita hiuksia, ja kehu oli vain muuttunut haukuksi Julian päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä minäkin pysysin kaukana miehestä jolla on SININEN TUKKA (aikuinen mies) OMG.
Matti voi olla ihan ok näkönen pitkä raamikas mies mut se ohut siniseksi värjätty liuhuletti ei tee kyllä plussaa kellekään.
Matti mene parturiin!!!!!
Mene itse OMG. Matilla on tätänykyä lyhyt siilitukka.
Harmi :(
Pitkälettisiä on liian vähän ihailtavana.
Vierailija kirjoitti:
""Oliko se Matilta piilovit***lua, että sanoi ketun kusevan siilin päälle. Kun ei voi suoraan räjähtää, ilmaisee mielipiteensä edes jotenkin""
ei ollut kettuilua vaan joidenkin tarinoiden mukaan kettu tekisi noin jotta siilin piikit vähän aukeaisi ja kettu pääsisi hyökkäämään
Hyvä einstein! sä et tainnut ymmärtää mitä tolla piilovittuilulla tarkoitettiin. Tääl ihan ihmejengiä kommentoimassa.
Vierailija kirjoitti:
läheisyys ja läheisyys, seksiä se tarkoittaa kuitenkin, mutta eihän sitä voi ääneen sanoa. mutta onhan se outoa jos mies ei halua
Sinäkö vielä elät aikaa jolloin ajateltiin, että mies on aina valmiina, eihän se ole mies eikä mikään jos ei halua 24/7? Vaikka toinen olisi minkälainen ja laukoisi vaikka kuinka hirveitä loukkauksia?
Inhottavaa tuollainen, että kehuu itseään, että voi leikata ihmiset pois, kuin mattoveitsellä. Ei se kyllä positiivinen asia ole. Hei olen niin kylmä ihminen, että leikkaan vaan tsip tsip... ?
Saisko tänne vielä muutaman eläkeläisen kertomaan oman parisuhteensa alkutaipaleesta?
Ymmärrätte varmaan, että nuo on olleet kuukauden verran yhdessä, ja kerinneet varmasti leikkiä ja touhuta yhdessä. Jos yhdessä etukäteen suunnitellussa jaksossa käydään vähän teoriaa läpi ja puhutaan suhteesta, niin se ei tarkoita, että parit tekevät pelkästään sitä.
Luennolla kaikki muut tekivät muistiinpanoja. Raivotar ei. Hän on varmaan jo riittävän erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja Janne parina:
"mä haluan että mua kosketaan, se on mulle tärkeää"
"katotaan"
Janne sanoo kaikkeen "katotaan".. En ymmärtänyt sitä "sanon kaikkeen juu". Miksi Hanna ei edes tähän puuttunut? Antoi puhua puppua. Ei Janne omasta mielestäni sano huomiota herättävästi "juu" mikä olisi suht neutraali, vaan jättää kaiken auki "kattellaan" "ei sev väliä" niinku täälpäi sanotaa. Saatteko kiinni mitä meinaan? Hannan olisi pitänyt sanoa, että hetkinen Janne kuule, nyt kuulostaa kovin tutulta eli oletko itse huomannut että sanot "katsotaan" paljonkin, jopa?
Myötähäpeää tuotti se "valtavan hienosti reflektoitte" kun täällä on paljastettu, että seuraavassa jaksossa on taas nuttu nurinpäin. Janne vastuuseen, hän ei siitä säry. :)
Hanna ei sano ikinä mitään. Se on kaikkien aikojen huonoin asiantuntija, teoreetikko joka höpöttelee joutavuuksia kameralle. Samanlainen lässyttäjä kuin se Kanala, vai mikä sen pastorin nimi nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa tuollainen, että kehuu itseään, että voi leikata ihmiset pois, kuin mattoveitsellä. Ei se kyllä positiivinen asia ole. Hei olen niin kylmä ihminen, että leikkaan vaan tsip tsip... ?
Kertoo persoonallisuushäiriöstä tai muusta vakavasta luonneviasta.
Ja joku jankkaa tuota Artun kehua, vaikka asiantuntijatkin sanoivat rajojen yli astelun olleen toistuvaa ja jatkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne o hiras hämäläine.
Ennen muinoin erilaiset temperamentit täydensivät toisiaan, kun oli hyväksyvää ymmärrystä puolin ja toisin. Sotien jälkeen vilkkaat, tunteikkaat ja puheliaat karjalaiset pariutuivat niin hämäläisten kuin jäyhien pohjalaisten kanssa.
Nykyään on turn off ja red flag, kun toinen on erilainen ja käyttäytyy sopimattomasti; s.o. eri tavalla kuin Minä itse.
Tässä ETAssa heti tartutaan toisen erilaiseen tapaan kommukoida ja vaaditaan toisen muuttumista itsensä kaltaiseksi. "ei ole paljoa pyydetty sanoa muutakin kuin juu". Mitäpä on muutettaisinkin itseä ja lisättäisiin omaa ymmärrystä
Ihminen saa kyllä muuttaa itseään todella ja olla aikamoinen ajatustenlukija, jos toinen vastaa kaikkeen yhdella sanalla, vaikka s
Jos Janne vastaa nurmikon leikkuupyyntöön "juu". Niin tuo on ihan selvä myönteinen vastaus. Tottakai voi käydä hakemassa vaikka sitten kuulokkeet korville, jos haluaa. Mutta tuo ei käynyt Katrille, kun olisi pitänyt aloittaa nurmikon keikkuu heti. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisalle teki hyvää olla muiden parien kanssa. Hän piti siitä.
Kunnon kaasuvalotusta ihan kuin narsistin kanssa pariterapiassa. Elisa maalaili suhteesta ja itsestään kuvan, mitä Matti tuskin tunnistaisi, jos olisi ollut kuuntelemassa tarinat.
Omituista kyllä, Matti vaan peesasi Elisaa. Outoa, ettei hänkään tuonut totuutta esiin.
Halusi vain päästä helpolla eikä avautua enempää. Luultavasti myös välttää Elisan next level -raivoamiset.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni hän ei kehunut vaan selitti, että tämmöinen kaava minulla on ollut. Eihän tässä kohta uskalla edes päivää sanoa, kun se on jonkun mielestä omakehu tai liian alhaiset testot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä, että ei pitäisi valita ohjelmaan sellaisia jotka lopettavat kesken.
Tämän kauden Julia oli valintana täys floppi. Ärsyttää 100:lla koko lässyttävä selittäjä.
Jos ETA:lla jatketaan vielä, niin toivoisin kirjallista sitoutumista olla ohjelmassa loppuun asti.
Sinä ressukka se jaksat. Tässä lopettamisessa on olleet asiantuntijatkin taustalla puoltamassa. Mölliskön sukulaiset yms. yrittävät valkopestä tätä, mutta onneksi jokainen voi itse tehdä johtopäätöksensä tyypistä. Kukaan fiksu nainen ei kyllä tuohon sekaannu.
Julian päätös, ja oli niin tiukkana että asiantuntijoilla ei ollut muuta mahista kin "puoltaa".
S
Miksi vääristelet totuutta? Ei se Hanna peliä viheltänyt poikki vaan Julia keskeytti.
Matti oli ihana. Tainakin varmasti sen kaiken traumaattisuutensa alla. Onneksi pääsi terapiaan.
Mut vieläkö paljon tästä samasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin, että Matti olisi mies, joka ennen fyysisyyttä kaipaisi henkistä yhteyttä, niin yhteystiedot mulle pliis. Ei ole tähän ikään mennessä osunut kohdalle sellaista. Ja kommentti ihan kunnioituksella, vaikuttaa hienolta mieheltä.
Voin vinkata, että uskovaisissa näitä on paljon. Tietenkin, koska seksiä vasta myöhemmin, ja halutaan oikeasti tutustua siihen, kenen kanssa sitten seksiä loppuelämä ;) Tai jos ei luonteet natsanneetkaan, niin sitten juttu lopetetaan ennen kuin on menty suudelmia pidemmälle. Toki jos et ole uskis niin sitten meni vinkit harakoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Elisan alahampaita... kannattaisi fiksata kuntoon, esteettinen juttu.
Sinun kannattaisi fiksata asenteesi ja käytöstapasi kuntoon.
Ei ole kyse käytöstavoista, että mainitsee tästä asiasta, sillä nykymaailmassa hampaista huolehtiminen on itsestäänselvyys. Ja halusi sitä tai ei, hampaiden huonon kunnon perusteella tehdään ihmisestä erilaisia päätelmiä, esim. ettei hoida itseään, välinpitämättömyys, alkoholin käyttö, yms. vähän sama asia kuin että olisi aina likaiset hiukset, samalla tavalla näkyvä asia.
Esteettisiä juttuja ei korjata julkisella ja kaikilla ei ole varaa yksityiseen. Ei ole aina kyse itsensä hoitamattomuudesta, jos on esim. vinoutta hampaiss
Koska hammasjankutus jatkuu, sanon: Sannilla ja myös Marinilla on vähän vinot hampaat ja se tekee heistä seksikkäämmän. Elisaa ei rumenna hampaat, yhtään, vaan se käytös.
Ehkä just sen rumasta käytöksestä johtuu että ihmiset kiinnittää huomiota myös sen rumiin fyysisiin ominaisuuksiin huomiota. Se alapurenta ja resuiset hampaat on faktisesti rumat. Samoin sen harmaa iho. On käynyt pariin kertaan mielessä että onkohan se röökimuija. ainakaan ei ole mikään ulkoilmaihminen, sen näkee päälle päin.
Vierailija kirjoitti: ""Oliko se Matilta piilovit***lua, että sanoi ketun kusevan siilin päälle. Kun ei voi suoraan räjähtää, ilmaisee mielipiteensä edes jotenkin""
Matti kokee olevansa itse siili, joten piilovttli itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Pelottava käden elekin oli, vai kehittelinkö vain päässäni sen viuhtaisun?
Mutta en kyllä ajatellut että Elisa kehui itseään, vaan tuo oli minusta sitä hyvää raatorehellistä itsereflektiota.
Mene itse OMG. Matilla on tätänykyä lyhyt siilitukka.