Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (17337)

Vierailija
13681/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

han normaalilta ja itsestään hyvin huoltapitävältä hän näyttää. Nykyään ihmiset on niin lihavia että käsitys normaalipainoisesta on aivan vääristynyt. 

Katsokaapa kuvia 70-luvulta ihmisistä uimarannalla ja kaduilla niin selviää että aikuisten keskipaino oli varmaan 10 kg alempi kuin nyt. 

Mitä ihmettä, ainakin 20 kg on nyt keskimäärin enemmän, ellei enemmänkin.

10 kg ei välttämättä edes huomaa, ja oikeasti eron huomaa nyt selvästi.

No ei ole 20 kg, ei mitenkään. 10 kg on aika lähellä totuutta.

Vierailija
13682/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Suomalaiset ovat lihoneet 1970-luvulta asti, ja viime aikoina lihominen on kiihtynyt grafiikat näyttävät huolestuttavan kehityksen, jonka syy ei ole geeneissä

Lihomisen syy ei ole perimässä vaan ympäristössä, selviää tuoreesta tutkimuksesta.""

Hieno tutkimus. Eipä olisi osannut arvata ettei syy ole geeneissä.. Huokaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13683/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niinqu tajua, miten täällä Vauva.fi sivustolla on muka Suosituin ketju Ensitreffit alttarilla, joka on jo lukittu vuonna 2023 ?

Ilmoittakaa asiattomaksi. Jos tarpeeksi moni pistää, niin ehkä lähtee? Itsekin olen ilmoittanut ajat sitten mutta vielä on, täysin turhan panttina :(

Vie vain turhaa tilaa, kuten muutkin ikiaikoja sitten lukitut etusivulta. Saadaan uudempia, kivempia aiheita loppuunkaluttujen tilalle.

Vierailija
13684/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmätyöpäivänä huomasi psykologi Iidalla turhan voimakkaan auran. Selittää kiihkeästi sormet koukussa silmät palaen. Itse en haluaisi psykologin olevan energiaimuri, vaikka ihan ok juttuja muuten selittäisi. Harmonia ja rauhallinen ulosanti miellyttää enemmän. 

Vierailija
13685/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

han normaalilta ja itsestään hyvin huoltapitävältä hän näyttää. Nykyään ihmiset on niin lihavia että käsitys normaalipainoisesta on aivan vääristynyt. 

Katsokaapa kuvia 70-luvulta ihmisistä uimarannalla ja kaduilla niin selviää että aikuisten keskipaino oli varmaan 10 kg alempi kuin nyt. 

Mitä ihmettä, ainakin 20 kg on nyt keskimäärin enemmän, ellei enemmänkin.

10 kg ei välttämättä edes huomaa, ja oikeasti eron huomaa nyt selvästi.

No ei ole 20 kg, ei mitenkään. 10 kg on aika lähellä totuutta.

Aivan...ei 70-luvun keskiverto 75-kiloinen mies mitenkään voi painaa nyt keskimäärin 95 kiloa.. Yli 80 saattaa hyvinkin olla. 20 kg on iso massa joka muuttaa ihmisen ulkonäön totaalisesti.

Vierailija
13686/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmätyöpäivänä huomasi psykologi Iidalla turhan voimakkaan auran. Selittää kiihkeästi sormet koukussa silmät palaen. Itse en haluaisi psykologin olevan energiaimuri, vaikka ihan ok juttuja muuten selittäisi. Harmonia ja rauhallinen ulosanti miellyttää enemmän. 

Samoin huomasin. Ties mitä vetää. Maaninen.

Vierailija
13687/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset sinkut ryhmässä FB:ssa oli ennen tätä kautta EA-tuotannon viesti, että hakevat osallistujia ohjelmaan. Ei tainnut monta akateemista ilmoittautua.

Vierailija
13688/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan hampaat saattaa olla esteettinen haitta, mutta suurempi asia on, että ne romuttavat hänen itsetuntoaan. Peittelee suutaan nauraessaan kädellään ja ehkä juuri siksi ei uskalla olla kasvoiltaan avoin ja kauniisti ilmehtivä.

Huono itsetunto johtaa juuri tuollaiseen erittäin huonoon käytökseen, jota Elisa osoittaa.

Lisäksi kun on vahva alapurenta, alahammasrivi tulee näkyviin selvästi aina puhuessa. Sanna Marinilla sama. Alahampaat on yhtä tärkeät hoitaa oikomisella kauniiksi kuin ylähammasrivi.

Vierailija
13689/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee huomattua, kuinka tärkeää on näyttää ne tilanteet joihin myöhemmissä puheissa osallistujat viittaavat. Jos olisi näytetty vain Elisan jälkipuheet tilanteista tulisi aivan erilainen kuva. 

Matti ei huomioi, kosketa, vastaa mitään. Minua on nyt kohdeltu väärin. Ihmiset helposti luulisivat vain Matissa olevan vika ja asettuisivat Elisan puolelle syyttäen Mattia kylmäksi.

Nyt kun on nähty miten tilanteet meni, ei pelkät toisen puheet näyttääkin tilanne katsojille ihan erilaiselta. Osallistujathan voivat vaatia, ettei tiettyjä tilanteita näytetä. Se on kokonaiskuvan kannalta väärin. Jatkossa olisi hyvä, että se mistä puhutaan näytetään myös.

Matille ja Katrille pisteet siitä, että eivät ole lähteneet mustsvalkoiselle uhriutumislinjalle vaikka toisen sanomiset tai käytös olisikin ollut tökeröä.

Kyllä ihan erilaisen kuva ma

Ei kyllä ollut Elisa nauravainen ja iloinen ryhmätapaamisessakaan. Kaikki kyllä näki miten ylpeästi Elisa "leikkaa kuin mattoveitsellä " ihmisiä pois elämästään. Ei voi puhua Artusta ja Juliasta samana päivänäkään. Julia on kaukana Elisan käytöksestä. 

Juliasta ei saa syyllistä kyseisen parin jutun lopahtamiseen. Ei ne asiantuntijat silloin puhuisi kaikkien kuullen miten on jatkuvasti rikottu toisen rajoja. Rajat saa ja pitää olla,vaikka on tälläiseen ohjelmaan mukaan lähtenyt. 

Vierailija
13690/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin huomasin. Ties mitä vetää. Maaninen.

Muistan kouluajoilta kuinka liikunnnanopettajat olivat monesti tällaisia kohkaajia ja touhuttajia. Liikunta oli NIIIN tärkeä oppiaine. Tuolla koohotukselle ja pakkopesäpalloilla ja muilla muinaissuomalaisilla lajeilla kuten HIIHTO:(( ( kaikkien pitää kuulemma osata hiihtää...miksi pitää????) saatiinkin sitten moni vieroksumaan liikuntaa vuosikymmeniksi.

Vierailija
13691/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on varmaan houkuteltu Tinderistä mukaan tähän ohjelmaan. Vaikea kuvitella, että tuolla habituksella ja taustalla oleva lähtisi tällaiseen ihmiskokeeseen oma-aloitteisesti. Sitoutumisen aste ei ole ehkä ollut kovin korkealla, lisäksi siihen aivan vääräntyyppinen nainen. Matti kulkee tän reissun ihan zeninä läpi ja on kyllä todella kohtelias. Lisäksi tuon tasoiset miehet ovat valikoivia, koska heillä on varaa.

Matilla on niin kauniin rauhallinen katse. Niihin silmiin voisi upota. 💙

Vierailija
13692/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen kokenut, että vahva seksuaalisuuteni on miehille yllätys tai jopa uhka. Olen fiksu, akateeminen, kiltti, tunnollinen ja muut huomioiva nainen. Ehkä miehet odottavat, että olisin sängyssä "helppo" lähetyssaarnaajatyyppi, mutta kun olenkin kissapeto, joka haluaa erilaisia leikkejä, he eivät kestä sitä. Moni mies on sängyssä aika laiska ja mielikuvitukseton, koska heidän on helppo saada tyydytys pelkällä edestakaisella lantion liikkeellä. Onneksi nykyinen kumppani tykkää pitkistä esileikeistä, suuseksistä ja peppuseksistä.

Kiitti tiedosta.

Tuli vähän liikaa informaatiota kyseiseltä henkilöltä (vai liekö palstamies vauhdissa taas). Kuitenkin komppaan sen verran, että miehet kyllä TOIVOO naisen omaavan korkean libidon mutta hirvittävän moni ei osaa diilata sitten kun sellainen osuu k

Odotat siis saavasi max palvelua oman tahtisi ja vaatimustasosi mukaan, sori parisuhde ei toimi niin 

Mikä ihmeen max palvelu minun vaatimustason mukaan? On se helvetti kummallista jos minä en saisi koskaan päättää siitä, milloin harrastamme seksiä mutta en myöskään siitä, milloin me EMME harrasta. 

Vierailija
13693/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Hyvin kirjoitit. Oikeasti parisuhteissa on niinkin erikoisia ja hankalia ihmisiä, etteivät nämä osallistujat edusta mitään kelpaamatonta ääripäätä. Jopa Elisalle voi löytyä sopiva kumppani, joka antaa tarpeeksi sparrausvastusta eikä takerru toisen analyysiin. Itse asiassa Elisan analysointi jäisi vähiin, kun rinnalla/vastassa on maskuliininen mies, joka ei kysele eikä kyseenalaista.''

Mutta mistä tällaisia machosparraajamiehiä riittäisi kaikille Elisan kaltaisille räiskyville, ylianalysoiville ja tylyttäville sinkkunaisille? Jotenkin tuntuu, että elisamainen käytös/luonne ei ole ehkä nykyään niin yleisesti hyväksyttyä miehillä.

Vierailija
13694/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin makuuni liian innokas ja vilkas omaksi terapeutikseni, mutta tällaiseen tv-ohjelmaan sopii näyttävän ulkonäkönsä kanssa hyvin! 

Vierailija
13695/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Suomalaiset ovat lihoneet 1970-luvulta asti, ja viime aikoina lihominen on kiihtynyt grafiikat näyttävät huolestuttavan kehityksen, jonka syy ei ole geeneissä

Lihomisen syy ei ole perimässä vaan ympäristössä, selviää tuoreesta tutkimuksesta.""

Silti monet syyttää geenejään lihomisesta.

Vierailija
13696/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti monet syyttää geenejään lihomisesta.

Niin, kyllähän ne geenit altistaa laskuudelle ja ylensyönnille:)))

Vierailija
13697/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tuo elävä esiintyminen verrattuna Hannaan joka vaan toistaa toisen sanomisia rauhallisella äänellä. Menisi itseluettuna iltasatuna. En terapeutille mennessä haluaisi ammattilaisen kuulostavan äänikirjalta jonka sisällön olen itse tuottanut.

Vierailija
13698/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin mietin, että mua miellyttäisi rauhallisempi tapa puhua. Ajattelin myös, että ehtivätkö kuulijat omaksua kuulemansa. Mutta tämä on makuasia.

Vierailija
13699/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan hampaat saattaa olla esteettinen haitta, mutta suurempi asia on, että ne romuttavat hänen itsetuntoaan. Peittelee suutaan nauraessaan kädellään ja ehkä juuri siksi ei uskalla olla kasvoiltaan avoin ja kauniisti ilmehtivä.

Huono itsetunto johtaa juuri tuollaiseen erittäin huonoon käytökseen, jota Elisa osoittaa.

Lisäksi kun on vahva alapurenta, alahammasrivi tulee näkyviin selvästi aina puhuessa. Sanna Marinilla sama. Alahampaat on yhtä tärkeät hoitaa oikomisella kauniiksi kuin ylähammasrivi.

Soopaa. Hampaat näkyvät eri ihmisillä eri tavoin. Oikoa voi ne ketä omat hampaat häiritsee. Muiden takia ei kannata ulkonäköä muuttaa. Ei hampaita, tissejä, huulia tai mitään muutakaan.

Vierailija
13700/17337 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti on varmaan houkuteltu Tinderistä mukaan tähän ohjelmaan. Vaikea kuvitella, että tuolla habituksella ja taustalla oleva lähtisi tällaiseen ihmiskokeeseen oma-aloitteisesti. Sitoutumisen aste ei ole ehkä ollut kovin korkealla, lisäksi siihen aivan vääräntyyppinen nainen. Matti kulkee tän reissun ihan zeninä läpi ja on kyllä todella kohtelias. Lisäksi tuon tasoiset miehet ovat valikoivia, koska heillä on varaa.

Matilla on niin kauniin rauhallinen katse. Niihin silmiin voisi upota. 💙

Näyttää vielä paremmalta uusilla lyhyillä hiuksilla, kunnon namupala 😍