Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Kommentit (1518)
Sanokaa kun ootte miettineet, mihin kiinnität ensin huomiota tuntemattomassa ihmisessä, niin miehissä kuin naisissa, kun hän tulee sinua kohti vaikka hakemaan tanssiin (ravintolan) tanssilattialla?
Itse sanon, että kokonaisuus ( habitus) ja kun tulee lähelle kasvot ensin. Onko pitkä, pätkä, lihava vai normaali jne. Kasvoista hiukset, lähempänä silmien väri joka on itselle tärkeä tietystä syystä. Niin me käsittelemme omia kriteerejä ihan kaikki. Eikä voi syyttää ketään hänen valinnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kun osallistujilla on vaikeuksia parisuhteissa jo aiemmin. Ei ne ongelmat katoa, jollei ITSE ymmärrä kehittää itseään. Tuskin edes silloin ymmärtävät omaa toimintaansa, kun katsovat itseään telkkarista. Sanovat vain, että tuotanto antanut väärän kuvan heistä. "
Asiantuntijoiden tehtävä on näyttää heille kasvunpaikkansa. Muutenhan tässä formaatissa ei ole mitään järkeä. Osallistujat voivat asennoitua kokeiluun,niin että saavat mahdollisuuden parisuhteeseen ja lisäksi ilmaista terapiaa käsitellä ongelmakohtiaan.
Nytkin Jannelle pitäisi kertoa, mitä asenteissaan ja vastaavasti käytöksessään on korjattavaa.
No mikä Jannen asenteessa on korjattavaa? Asiantuntijoiden pitäisi kertoa Jannelle, että hänen täytyy oppia kiihottumaan lihavista naisista? Helpommin sanottu kuin tehty...
Ohjelman tarkoitus on juuri tämä: oivaltaa se, miksi ei syystä tai toisesta löydä itselleen kumppania luonnollisesti. Koko elämähän ihmisessä on kehitettävää. Jannen pitää haastaa itseään, kuten kaikki muutkin ohjelmaan osallistuvat tekevät. Jos ei romanttista yhteyttä löydy, niin ainakin olisi mukana tässä kokeilussa ja kenties oppisi jotakin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kun ootte miettineet, mihin kiinnität ensin huomiota tuntemattomassa ihmisessä, niin miehissä kuin naisissa, kun hän tulee sinua kohti vaikka hakemaan tanssiin (ravintolan) tanssilattialla?
Itse sanon, että kokonaisuus ( habitus) ja kun tulee lähelle kasvot ensin. Onko pitkä, pätkä, lihava vai normaali jne. Kasvoista hiukset, lähempänä silmien väri joka on itselle tärkeä tietystä syystä. Niin me käsittelemme omia kriteerejä ihan kaikki. Eikä voi syyttää ketään hänen valinnoistaan.
Nämähän ovat täysin päivänselviä asioita. Jostain syystä täällä palstalla silti tätäkin asiaa käsitellään päivä toisensa jälkeen. Jollei viehäty toisen ulkonäöstä, niin ei siitä parisuhdetta synny. Piste.
Kyllä Katri on vahvempi kuin Janne, eihän tuo Janne edes kävellä jaksa. Ja ylävartalo kunnon plösö ja tikku jalat. Ei kyykännyt ole hän, ei sitten yhtään. Peruskestävyys myös paska. Salille mars. Lenkkipolulle myös. Toivottavasti Janne lukee näitä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kun osallistujilla on vaikeuksia parisuhteissa jo aiemmin. Ei ne ongelmat katoa, jollei ITSE ymmärrä kehittää itseään. Tuskin edes silloin ymmärtävät omaa toimintaansa, kun katsovat itseään telkkarista. Sanovat vain, että tuotanto antanut väärän kuvan heistä. "
Asiantuntijoiden tehtävä on näyttää heille kasvunpaikkansa. Muutenhan tässä formaatissa ei ole mitään järkeä. Osallistujat voivat asennoitua kokeiluun,niin että saavat mahdollisuuden parisuhteeseen ja lisäksi ilmaista terapiaa käsitellä ongelmakohtiaan.
Nytkin Jannelle pitäisi kertoa, mitä asenteissaan ja vastaavasti käytöksessään on korjattavaa.
No mikä Jannen asenteessa on korjattavaa? Asiantuntijoiden pitäisi kertoa Jannelle, että hänen täytyy oppia kiihottumaan lihavista naisista? Helpommin sanottu kuin tehty...
Kai se on siitä, että aina toitotetaan, että OLE OMA ITSESI. Mutta sitten ei saa kuitenkaan olla oma itsensä.
Ohjelman tarkoitus on juuri tämä: oivaltaa se, miksi ei syystä tai toisesta löydä itselleen kumppania luonnollisesti. Koko elämähän ihmisessä on kehitettävää. Jannen pitää haastaa itseään, kuten kaikki muutkin ohjelmaan osallistuvat tekevät. Jos ei romanttista yhteyttä löydy, niin ainakin olisi mukana tässä kokeilussa ja kenties oppisi jotakin itsestään.
Voi minua, kun luulin tämän ohjelman tarkoituksen olevan, että ihmissuhteisiin perehtyneet rautaiset ammattilaiset etsivät tieteeseen perustuen ohjelmaan osallistujalle sopivan parin.
Kun Janne sanoi etsivänsä "urheilullista naista", niin tiesin heti, että haki sellaista hoikkaa ja simpsakkaa naista. Sellaista, jota suurin osa miehistä hakee ja johon kokee vetovoimaa. On täysin käsittämätöntä etteivät asiantuntijat ole tätä huomioineet Jannen kohdalla ja laittavat sen sijaan Katrin todella kiusalliseen ja hänen mielenterveyttään vaarantavaan tilanteeseen. Tietenkin naisena Katri tämän aistii ja näkee. Toivottavasti hänen itsetuntonsa kestää. Kaikkien ei kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun Janne sanoi etsivänsä "urheilullista naista", niin tiesin heti, että haki sellaista hoikkaa ja simpsakkaa naista. Sellaista, jota suurin osa miehistä hakee ja johon kokee vetovoimaa. On täysin käsittämätöntä etteivät asiantuntijat ole tätä huomioineet Jannen kohdalla ja laittavat sen sijaan Katrin todella kiusalliseen ja hänen mielenterveyttään vaarantavaan tilanteeseen. Tietenkin naisena Katri tämän aistii ja näkee. Toivottavasti hänen itsetuntonsa kestää. Kaikkien ei kestäisi.
Ja kuinkahan monta kertaa ei-niin-maskuliiniset miehet on tässä ohjelmassa paritettu naisille, joista kuitenkin aistii kilometrien päähän, että nämä haluavat nimenomaan sitä maskuliinisuutta miehessä.
Ja sitten täällä Vauvalla vielä haukutaan näitä "miikoja" ihan surutta ja voivotellaan missä on kaikki oikeat miehekkäät miehet näille ohjelmaan osallistuville naisille. Jep, taattua Vauva-laatua mammoilta.
Tiedätkö mitä, minä en miehenä tästä syystä tunne mitään sääliä Katria kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Janne on itse pullea kuin pullataikina
Niin, mutta ei se tarkoita, että hänen pitäisi nyt pitää Katrin ulkonäöstä. Jokainen saa pitää juuri siitä mistä haluaa. Enkä todellakaan usko, että Janne pitää KAIKKIA ylipainoisia rumina.
Näin ulkopuolisena, keski-ikäisenä naimisissa olevana tätinä ihmettelen tarvetta haukkua itselle outoja ihmisiä. Erityisesti Janne on nyt jonkun hampaissa. Mietipä itseäsi, mikä synnyttää halun kirjoittaa noin rumasti itsellesi tuntemattomasta ihmisestä, mistä aggressiosi oikein kumpuaa? Kirjoittajiahan nämä ilkeät kommentit paremmin kuvaavat kuin noita ohjelmassa pikaisesti nähtyjä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkahan monta kertaa ei-niin-maskuliiniset miehet on tässä ohjelmassa paritettu naisille, joista kuitenkin aistii kilometrien päähän, että nämä haluavat nimenomaan sitä maskuliinisuutta miehessä.
Ja sitten täällä Vauvalla vielä haukutaan näitä "miikoja" ihan surutta ja voivotellaan missä on kaikki oikeat miehekkäät miehet näille ohjelmaan osallistuville naisille. Je
Erikoinen kommentti. Meinaatko, että kosto on suloinen, vai mikähän pointtisi oli? Kuulostaa melkoisen kierolta ajattelulta. Katrihan ei ole ansainnut mitenkään sinun tai muidenkaan katkerien miesten vihaa vain siksi, että ei vastaa miesten yleistä kauneusihannetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipailin ainakin niitä maskuliinisia miehiä mukaan. Ehkä kiinnostaisi seurata sen tyyppistä parisuhdetta. Maskuliinisella tarkoitan etenkin sellaisia piirteitä kuin vaikkapa johtajuus, aloitteellisuus, vastuunkanto. Fyysiset ominaisuudet ovat toissijaisia. Haluaisin tällaisen miehen, koska koen, että olen omien piirteideni kanssa liikaa joillekin pehmeämmille miehille. Suhteet kaatuvat siihen, että minä olen lopulta se vahvempi.
Tää on jännä aihe. Tiedostan että miehenä sohaisen ampiaispesää, jos väitän naisten tämän osalta haluavan ns. syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Tarkoitan tällä sellaista, että naiset haluavat yhteiskunnallisesti päästä sinne johtaviin positioihin ja saada jalansijaa perinteisillä miesten aloilla. Naiset eivät kuitenkaan halua, että heidän ominaisuuksiaan tällä saralla kutsutaan miehekkäiksi; eli kykyä tehdä päätöksiä, johtaa alaisia ja kantaa vastuuta. Tällöin ne o
Jostain syystä sitten perheessä se kyky tehdä päätöksiä ja organisoida onkin jotain minkä vain perheen äiti osaa? Ehkä kannattaisi hieman tarkastella syvemmin, mikä lopulta on "maskuliinista".
Olen katsonut vasta ekan jakson, onko Janne siis tuonut esiin että Katri ei fyysisesti miellytä häntä?
Vierailija kirjoitti:
No ihmissuku olisi loppunut jo vuosituhansia sitten jos miehet olisivat biologisesti niin kranttuja lisääntymisseuran suhteen kuin nykyiset miehet. Joten kyllä osa tästä "minulle kelpaa vain" on ihan opittua ja siitä voi oppia myös pois.
Mutta jos on vuosia tumputtanut vain niiden kauneimpien naisten kuvia katsellen niin luonnolisesti sitä mies ehdollistuu siihen että se on se ainoa joka kiihottaa.
Tuota noin, eikös koko Vauva-palstan eetos perustu näissä asioissa siihen, että miehet nussii kaikkea millä on pulssi? Ja joskus ei tarvita edes sitä pulssia.
Sen sijaan palstalla naiset ovat sitä mieltä, että vain aniharva mies herättää haluja siihen malliin, että voisi ajatella mitään seksuaalista kanssakäymistä.
Olen palstametrini lukenut, joten tiedän kyllä miten mammat täällä tästä aiheesta KOKEMUKSEN SYVÄLLÄ RINTAÄÄNELLÄ kirjoittelee. Joten kysynkin sinulta: miten meni noin nii
Mitäs sinä - Miehinen Mies? - teet mammapalstalla? :D
Katrihan on todella lihava, vaikka onkin sporttinen. Ei siitä pääse yli eikä ympäri, tuon tason ylipaino on todella monelle turn off, vaikka muuten ylipaino ei haittaisikaan. Ps Katri on entinen koulukiusaaja huhujen mukaan joten voi olla että kameroiden ulkopuolella Katrin luonne voi olla erilainen kuin telkussa ja se kaivelee Jannea. Mistäs me se tiedetään.
Ja kuka hullu sanoisi isossa realityssä että haluaa hoikan naisen kun muistelee sitä maajussia ja mitä sille kävi:) Minullekin kaveri vaahtosi ettei noin saa sanoa mutta eipä ole kritisoinut ikinä naisten toiveita pidemmästä miehestä. Asiantuntijoille Janne on voinut sanoa jotain muuta, ei me sitä tiedetä mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut vasta ekan jakson, onko Janne siis tuonut esiin että Katri ei fyysisesti miellytä häntä?
Seiska kertoo juonipaljastuksia, että häämatkalla Katri haluaisi tehdä juttuja YHDESSÄ Jannen kanssa, mutta Janne ei halua. Näin ollen on herännyt epäilys, että Janne ei nyt ole kovin innoissaan Laturista jostain syystä. Kyllähän jos sä olet edes vähän ihastunut johonkin, niin kyllä sä yrität miellyttää häntä ja viettää aikaa hänen kanssaan.
Mutta naisten hypergamiahan tulee hyvin esille Matin ja Elisan kohdalla. Vaikka Matti on jopa Elisaa vähän tasokkaampi, niin sekään ei riitä naisten hypergamiaan tottuneelle Elisalle, vaan vielä tasokkaampaa miestä pitäisi saada.
M.O.T.