Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (1590)

Vierailija
1341/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti vaikuttaa tosi herttaiselta.

Vierailija
1342/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide ja henkilökohtainen mieltymys ovat eri asioita. Esim. itse suhtaudun positiivisesti maahanmuuttoon, mutta henkilökohtaisesti en voisi kuvitella parisuhdetta muun kuin länsi-eurooppalaisen miehen kanssa kulttuurillisista yhteensopivuussyistä. Hyväksyn kaikenlaiset kehot, mutta en voisi kuvitella parisuhdetta runsaasti ylipainoisen miehen kanssa, koska en koe seksuaalista vetoa sellaisiin miehiin. 

Jos lähtisin EA-ohjelmaan, toki vastaisin mieltymysteni mukaan. Tod.näk. jotkut vastailevat hyvesignalointiperiaatteella, ja sitten menee kyllä pieleen.

Suhtaudut sitten varmaan myös positiivisesti tähän tilastoon https://infogram.io/p/c2dae9b7dbe74cdf55898e336ed8e454.png

Sitten sinä ja kaltaisesti naiset ulisevat kuinka ette uskalla mennä taksilla, koska turvaton olo (m_amujen takia). Ulisette kuinka pitää pelätä illalla kadulla, koska turvaton olo (m_amujen takia). Ulisette kuinka ei voi käydä yökerhossa, koska siellä ahdistellaan (m_amujen takia). Mutta silti toistatte samaa mantraa kuinka monikulttuurisuus on rikkaus ja äänestätte vihervasureita ja ongelmat sen kuin lisääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on itse pullea kuin pullataikina

Vierailija
1344/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Janne sanoi etsivänsä "urheilullista naista", niin tiesin heti, että haki sellaista hoikkaa ja simpsakkaa naista. Sellaista, jota suurin osa miehistä hakee ja johon kokee vetovoimaa. On täysin käsittämätöntä etteivät asiantuntijat ole tätä huomioineet Jannen kohdalla ja laittavat sen sijaan Katrin todella kiusalliseen ja hänen mielenterveyttään vaarantavaan tilanteeseen. Tietenkin naisena Katri tämän aistii ja näkee. Toivottavasti hänen itsetuntonsa kestää. Kaikkien ei kestäisi.

Ja kuinkahan monta kertaa ei-niin-maskuliiniset miehet on tässä ohjelmassa paritettu naisille, joista kuitenkin aistii kilometrien päähän, että nämä haluavat nimenomaan sitä maskuliinisuutta miehessä. 

Ja sitten täällä Vauvalla vielä haukutaan näitä "miikoja" ihan surutta ja voivotellaan missä on kaikki oikeat miehekkäät miehet näille ohjelmaan osallistuville naisille. Jep, taattua Vauva-laatua mammoilta.

Tiedätkö mitä, minä en miehenä tästä syystä tunne mitään sääliä Katria kohtaan. 

Vierailija
1345/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne on itse pullea kuin pullataikina

Niin, mutta ei se tarkoita, että hänen pitäisi nyt pitää Katrin ulkonäöstä. Jokainen saa pitää juuri siitä mistä haluaa. Enkä todellakaan usko, että Janne pitää KAIKKIA ylipainoisia rumina. 

Vierailija
1346/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkopuolisena, keski-ikäisenä naimisissa olevana tätinä ihmettelen tarvetta haukkua itselle outoja ihmisiä. Erityisesti Janne on nyt jonkun hampaissa. Mietipä itseäsi, mikä synnyttää halun kirjoittaa noin rumasti itsellesi tuntemattomasta ihmisestä, mistä aggressiosi oikein kumpuaa? Kirjoittajiahan nämä ilkeät kommentit paremmin kuvaavat kuin noita ohjelmassa pikaisesti nähtyjä ihmisiä.

Vierailija
1347/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Janne sanoi etsivänsä "urheilullista naista", niin tiesin heti, että haki sellaista hoikkaa ja simpsakkaa naista. Sellaista, jota suurin osa miehistä hakee ja johon kokee vetovoimaa. On täysin käsittämätöntä etteivät asiantuntijat ole tätä huomioineet Jannen kohdalla ja laittavat sen sijaan Katrin todella kiusalliseen ja hänen mielenterveyttään vaarantavaan tilanteeseen. Tietenkin naisena Katri tämän aistii ja näkee. Toivottavasti hänen itsetuntonsa kestää. Kaikkien ei kestäisi.

Ja kuinkahan monta kertaa ei-niin-maskuliiniset miehet on tässä ohjelmassa paritettu naisille, joista kuitenkin aistii kilometrien päähän, että nämä haluavat nimenomaan sitä maskuliinisuutta miehessä. 

Ja sitten täällä Vauvalla vielä haukutaan näitä "miikoja" ihan surutta ja voivotellaan missä on kaikki oikeat miehekkäät miehet näille ohjelmaan osallistuville naisille. Je

Erikoinen kommentti. Meinaatko, että kosto on suloinen, vai mikähän pointtisi oli? Kuulostaa melkoisen kierolta ajattelulta. Katrihan ei ole ansainnut mitenkään sinun tai muidenkaan katkerien miesten vihaa vain siksi, että ei vastaa miesten yleistä kauneusihannetta.

Vierailija
1348/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipailin ainakin niitä maskuliinisia miehiä mukaan. Ehkä kiinnostaisi seurata sen tyyppistä parisuhdetta. Maskuliinisella tarkoitan etenkin sellaisia piirteitä kuin vaikkapa johtajuus, aloitteellisuus, vastuunkanto. Fyysiset ominaisuudet ovat toissijaisia. Haluaisin tällaisen miehen, koska koen, että olen omien piirteideni kanssa liikaa joillekin pehmeämmille miehille. Suhteet kaatuvat siihen, että minä olen lopulta se vahvempi. 

Tää on jännä aihe. Tiedostan että miehenä sohaisen ampiaispesää, jos väitän naisten tämän osalta haluavan ns. syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Tarkoitan tällä sellaista, että naiset haluavat yhteiskunnallisesti päästä sinne johtaviin positioihin ja saada jalansijaa perinteisillä miesten aloilla. Naiset eivät kuitenkaan halua, että heidän ominaisuuksiaan tällä saralla kutsutaan miehekkäiksi; eli kykyä tehdä päätöksiä, johtaa alaisia ja kantaa vastuuta. Tällöin ne o

Jostain syystä sitten perheessä se kyky tehdä päätöksiä ja organisoida onkin jotain minkä vain perheen äiti osaa? Ehkä kannattaisi hieman tarkastella syvemmin, mikä lopulta on "maskuliinista".

Vierailija
1349/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut vasta ekan jakson, onko Janne siis tuonut esiin että Katri ei fyysisesti miellytä häntä? 

Vierailija
1350/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipide ja henkilökohtainen mieltymys ovat eri asioita. Esim. itse suhtaudun positiivisesti maahanmuuttoon, mutta henkilökohtaisesti en voisi kuvitella parisuhdetta muun kuin länsi-eurooppalaisen miehen kanssa kulttuurillisista yhteensopivuussyistä. Hyväksyn kaikenlaiset kehot, mutta en voisi kuvitella parisuhdetta runsaasti ylipainoisen miehen kanssa, koska en koe seksuaalista vetoa sellaisiin miehiin. 

Jos lähtisin EA-ohjelmaan, toki vastaisin mieltymysteni mukaan. Tod.näk. jotkut vastailevat hyvesignalointiperiaatteella, ja sitten menee kyllä pieleen.

Suhtaudut sitten varmaan myös positiivisesti tähän tilastoon https://infogram.io/p/c2dae9b7dbe74cdf55898e336ed8e454.png

Sitten sinä ja kaltaisesti naiset ulisevat kuinka ette uskalla mennä taksilla, koska turvaton olo (m_amujen takia). Ulisett

Äläpä itse ulise ja yleistä. Kuvittelet jopa kirjoittavasi naisten puolesta ja olet mies (kai?). Kyllä mä pelkään enemmän peukkua tms. vetäviä kantisnarkkeja, mutta en heitäkään mitenkään erikseen väistele. Taksilla ajan silloin kun on tarve, olipa kuski mistä hyvänsä lähtöisin. Sinä voit tavailla tilastoja kaikessa rauhassa, mutta älä tule väittämään tietäväsi miten naiset (kaikki tai muutama) käyttäytyvät tai mitä ovat mieltä asioista. Sulla ei ole tainnut kovin hyvä flaksi käydä naisten kanssa...

Vierailija
1351/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kommentti. Meinaatko, että kosto on suloinen, vai mikähän pointtisi oli? Kuulostaa melkoisen kierolta ajattelulta. Katrihan ei ole ansainnut mitenkään sinun tai muidenkaan katkerien miesten vihaa vain siksi, että ei vastaa miesten yleistä kauneusihannetta.

Tavallaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Emme ole koneita, vaan tuntevia ihmisiä, jotka kokevat asioita omista lähtökohdistaan ja ajoittain myös epäkypsästi tai jopa ikävälläkin tavalla. Sellaista se elämä on.

Enkä missään kohtaa väittänyt olevani synnitön ihminen. Ihan vain ihminen.

Vierailija
1352/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmissuku olisi loppunut jo vuosituhansia sitten jos miehet olisivat biologisesti niin kranttuja lisääntymisseuran suhteen kuin nykyiset miehet. Joten kyllä osa tästä "minulle kelpaa vain" on ihan opittua ja siitä voi oppia myös pois.

Mutta jos on vuosia tumputtanut vain niiden kauneimpien naisten kuvia katsellen niin luonnolisesti sitä mies ehdollistuu siihen että se on se ainoa joka kiihottaa.

Tuota noin, eikös koko Vauva-palstan eetos perustu näissä asioissa siihen, että miehet nussii kaikkea millä on pulssi? Ja joskus ei tarvita edes sitä pulssia.

Sen sijaan palstalla naiset ovat sitä mieltä, että vain aniharva mies herättää haluja siihen malliin, että voisi ajatella mitään seksuaalista kanssakäymistä.

Olen palstametrini lukenut, joten tiedän kyllä miten mammat täällä tästä aiheesta KOKEMUKSEN SYVÄLLÄ RINTAÄÄNELLÄ kirjoittelee. Joten kysynkin sinulta: miten meni noin nii

Mitäs sinä - Miehinen Mies? - teet mammapalstalla? :D

Vierailija
1353/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä sitten perheessä se kyky tehdä päätöksiä ja organisoida onkin jotain minkä vain perheen äiti osaa? Ehkä kannattaisi hieman tarkastella syvemmin, mikä lopulta on "maskuliinista".

Sehän tuossa juuri olikin pointtina. Pitäisi vähän tarkastella kuinka näemme maskuliiniset ominaisuudet. Mutta koska meihin on koodattu evoluutiobiologisia vaistoja/viettejä, niin tämä ei olekaan niin helppoa kuin sen ääneen sanominen.

Vierailija
1354/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrihan on todella lihava, vaikka onkin sporttinen. Ei siitä pääse yli eikä ympäri, tuon tason ylipaino on todella monelle turn off, vaikka muuten ylipaino ei haittaisikaan. Ps Katri on entinen koulukiusaaja huhujen mukaan joten voi olla että kameroiden ulkopuolella Katrin luonne voi olla erilainen kuin telkussa ja se kaivelee Jannea. Mistäs me se tiedetään. 

Ja kuka hullu sanoisi isossa realityssä että haluaa hoikan naisen kun muistelee sitä maajussia ja mitä sille kävi:) Minullekin kaveri vaahtosi ettei noin saa sanoa mutta eipä ole kritisoinut ikinä naisten toiveita pidemmästä miehestä. Asiantuntijoille Janne on voinut sanoa jotain muuta, ei me sitä tiedetä mitenkään

Vierailija
1355/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä itse ulise ja yleistä. Kuvittelet jopa kirjoittavasi naisten puolesta ja olet mies (kai?). Kyllä mä pelkään enemmän peukkua tms. vetäviä kantisnarkkeja, mutta en heitäkään mitenkään erikseen väistele. Taksilla ajan silloin kun on tarve, olipa kuski mistä hyvänsä lähtöisin. Sinä voit tavailla tilastoja kaikessa rauhassa, mutta älä tule väittämään tietäväsi miten naiset (kaikki tai muutama) käyttäytyvät tai mitä ovat mieltä asioista. Sulla ei ole tainnut kovin hyvä flaksi käydä naisten kanssa...

Minä peilaan omia näkemyksiäni tilastoihin, joiden mukaan tietyistä kulttuureista tulevat miehet syyllistyvät seksuaalirikoksiin jopa 20 kertaa todennäköisemmin kuin kantasuomalaiset miehet. Siinä on kuule aika iso tilastollinen ero, jos siis olet yhtään matematiikkaan edes alkeellisesti perehtynyt. Tässähän oli muuten jokunen vuosi sitten aika hätkähdyttävä uutinen, mistä selvisi, että sinä vuonna Helsingissä oli tapahtunut vähän yli 50 kpl ns. puskaraiskausta, joiden tekijät olivat 100% eli KAIKKI ulkomaalaisella nimellä varustettuna. Sinä vuonna ei ollut YHTÄÄN Virtasta tai Lahtista noissa tekijöissä. Olet varmasti myös lukenut lukuisia uutisia, missä ulkomaalainen taksikuski on raiskannut naisasiakkaan. Harvemmin, todella harvemmin, niissä tekijänä on kantasuomalainen mies. Mutta sinä voit toki elää omissa "monikulttuurisuus on ihanaa ja raiskaavathan ne suomalaisetkin" fantasioissasi, mutta me fiksut ihmiset ainakin voimme tilastojen kautta nähdä asiat realistimisemmin.

Minulla on käynyt poikkeuksellisen hyvä flaksi naisten kanssa. Ei ongelmia sen osalta.

Vierailija
1356/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä - Miehinen Mies? - teet mammapalstalla? :D

Samaa kuin sinäkin. Siinä jotain vikaa?

Vierailija
1357/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä voit toki elää omissa "monikulttuurisuus on ihanaa ja raiskaavathan ne suomalaisetkin" fantasioissasi, mutta me fiksut ihmiset ainakin voimme tilastojen kautta nähdä asiat realistimisemmin.

Minulla on käynyt poikkeuksellisen hyvä flaksi naisten kanssa. Ei ongelmia sen osalta.

Kyllä. Naisten kohtalo euroopassa on kammottava joskus 50 vuoden päästä kun täällä liikkuu sharia-poliiseja ja ilman rättiä ei ole asiaa ulos. Kouluihin EHKÄ vielä pääsee muuta ajan myötä ei enää. Katsokaa Afganistania enne ja jälkeen islamin valtaantulon.

https://www.thecitizen.in/index.php/en/NewsDetail/index/7/20906/Afghan-…

Vierailija
1358/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä voit toki elää omissa "monikulttuurisuus on ihanaa ja raiskaavathan ne suomalaisetkin" fantasioissasi, mutta me fiksut ihmiset ainakin voimme tilastojen kautta nähdä asiat realistimisemmin.

Kyllä. Naisten kohtalo euroopassa on kammottava joskus 50 vuoden päästä kun täällä liikkuu sharia-poliiseja ja ilman rättiä ei ole asiaa ulos. Kouluihin EHKÄ vielä pääsee muuta ajan myötä ei enää. Katsokaa Afganistania enne ja jälkeen islamin valtaantulon.

Onneksi näille suvakkinaisille löytyy myös ajoittain näitä suvakkimiehiä. Lopputulema on sitten jotain...hmm erilaista kuin mitä he ehkä odottavat.

https://pbs.twimg.com/media/FLYKMQ-aQAAZMqA.jpg:large

Vierailija
1359/1590 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näille suvakkinaisille löytyy myös ajoittain näitä suvakkimiehiä. Lopputulema on sitten jotain...hmm erilaista kuin mitä he ehkä odottavat.

https://pb

Hahahah....tämä ei ole edes vitsi, vaan totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi