Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Matilda Wirtavuoren kreikkalainen Apostolos-mies on sitten komea herrajestas!! Huh huh. Wau. Onnen tyttö.
Siinä on sitä maskuliinista miestä. Osaa olla naiselle mies. Ulkomuoto tulee sitten lisänä.
Jopa näin miehen näkökulmasta voin sanoa että atyyppinen maskuliininen jätkä ei tarkoita automaattisesti mitään parempaa kohtelua verrattuna epävarmaan nörttimieheen. Parisuhteessa voi olla pettämistä ja jopa fyysistä väkivaltaa jota monet naiset eivät tunnu ymmärtävän. Jos olet yhdessä troglodyytin kanssa niin ei pitäisi tulla yllätyksenä kuinka primitiivinen hän loppujen lopussa on. Jos haluaa pinnallisempaa meininkiä niin neandertaalit sopivat siihen hyvin, mutta jos haet aitoutta ja romantiikkaa niin herkempi ja pehmeämpi mies on parempi valinta.
Vähän OT mutta alapeukku koska et tiennyt että neandertalilaiset olivat sosiaalisempia ja vähemmän agressiivisiä kuin nykyihmiset.
Näyttää tämä Janne käyvän samalla salilla, kuin minä ja nostelee sellaisia painoa, mitä hyvin harva pystyy nostamaan. Että ei kannata arvostella onko urheilullinen tai ei, vaikka massaa on.
Vierailija kirjoitti:
Ei Elisa mitään arkkitehtiopintoja tee.
Mitä sitten tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Matti näyttää kasvonpiirteiltään kovin naismaiselta? Onko ollut alkujaan nainen?
Sinulla ei ole silmiä päässä, sillä hän on näistä miehistä se jolla on kaikkein maskuliinisimmat piirteet. Otapa siihen viereen vaikka Arttu tai Mikko, niin huomaat, että Matilla on massiivinen leuka, miehekäs nenä ja terävät piirteet. Hänellä on voimakas kasvojen luusto. Esim Arttu on kovin metroseksuaali Matin rinnalla pehmeine ja pienine piirteineen.
Mattihan on ihan kirveellä veistetyn perus Suomi miehen perikuva. Tuollaisia ainakin Hämeessä ja Pohjanmaalla olen nähnyt.
En ole kyllä ikinä nähnyt Hämeessä sinitukkaista liuhulettiä, joka pukeutuu pinkkiin takkiin. Vähän erilainen Seitsemän Velje
Miten kasvonpiirteet siis liittyy tukan tai takin väriin?
"Moni noista osallistujista olisi ihan erilaisia, kun sattuisi hyvä ja sopiva kumppani (tai vähemmän ahdistava ympäristö). Itsetuntemusta toki voisi olla enemmän, mutta onhan he myös melko nuoria, moni alle kolmekymppisiä. Aikuisia, mutta vielä kesken. "
Kyllä nämä ihan aikuisia ihmisiä on jotka omasta valinnasta lähtivät tähän mukaan. Nuorikin ihminen osaa perus käytöstavat kuten kohteliasuuden toisia kohtaan, vaikka kaikki ei menisi juuri niin kuin itse haluaa. Ei tarvitse olla tyly, sillä toisellakin osapuolella on tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin heille(meille) terapeuteille) maksetaan
Niin että mistä
Vierailija kirjoitti:
Onko noi naiset noin epätoivoisia, että lapsetkin kelpaa miehen kylkiäisiksi?
Suurimmalla osalla ei oo varaa valita - normaalipainoinen (painoindeksin, ei katukuvan perusteella), nätti ja täyspäinen nainen saa valita miehen, muut tyytyy siihen mitä jää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne haluaa sporttisen naisen vaikka itse on ylipainoinen, jonka vapaa-aika kuluu Ilveksen matseissa...
Tää on kyllä ihme harhaluulo, etteikö voisi olla urheilullinen vaikka olisi vähän ylipainoa. Onko esim. Suomen moukarinaiset urheilullisia? Mielestäni ovat.
Ovat urheilijoita, mutta eivät urheilullisia. Seitsenottelijat ovat urheilullisia.
Vierailija kirjoitti:
Typerää, kun tämän ketjun aloittaja on laittanut aloituskommenttiin sanan PASKA. Tympäisee avata ketjua.
Voihan kakka
Salla ja Lauri lähti toimimaan vasta, kun Lauri uskalsi olla avoin siitä, ettei romanttista kipinää oikeasti ollut. Onhan se hirveä tilanne, jos toinen vaikuttaa kiinnostuvan, itsellä selvä ei puskee läpi kaikesta tahdosta huolimatta ja isolla haloolla on kuitenkin sitouduttu. Ei ihme, jos ei siinä ole parhaimmillaan kaikki. Itse epäilen, että voisin olla aivan hirveä lehmä tuollaisessa paineessa, en ikinä yrittäisi.
Silti mullakin on onnellinen parisuhde, ja normaalielämässä olen itse asiassa aika hyvä suhteissa, kun on myös tasoittumisaikaa. Moni noista osallistujista olisi ihan erilaisia, kun sattuisi hyvä ja sopiva kumppani (tai vähemmän ahdistava ympäristö). Itsetuntemusta toki voisi olla enemmän, mutta onhan he myös melko nuoria, moni alle kolmekymppisiä. Aikuisia, mutta vielä kesken.