Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (1174)

Vierailija
821/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktatietoa. Molemmat lapset syntyneet maaliskuussa 

Milloin tuo Maajussi-ohjelman haku ja kuvaukset sitten on? Kuvaukset kai kesällä? Ja siis samana vuonna maaliskuussa saanut lapsen?

Älä usko kaikkea, mitä netissä valehdellaan. Artulla oli Maajussien aikaan vasta yksi lapsi. Maajussit kuvattiin kesällä 2021. 

Vierailija
822/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mahdollista olla räväkkä joissain asioissa ja konservatiivinen toisissa.

Joku voi olla vaikka runsaasti tatuoitu mutta samaan aikaan kannattaa perinteisiä sukupuolirooleja. Itse asiassa tämä ei ole edes kamalan harvinainen yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan mahdollista olla räväkkä joissain asioissa ja konservatiivinen toisissa.

Joku voi olla vaikka runsaasti tatuoitu mutta samaan aikaan kannattaa perinteisiä sukupuolirooleja. Itse asiassa tämä ei ole edes kamalan harvinainen yhdistelmä.

Tatuoinnit eivät vieläkään liity mitenkään räväkkyyteen tai ihmisen arvomaailmaan. Myös hiljaisella hissukalla voi olla tatuointeja. Samoin kuin äärikonservatiivilla. 

Vierailija
824/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että Jannella ja Katilla on parhaat mahdollisuudet onnistua. Ovat eniten samanhenkisiä ja vaikuttavat siltä, etteivät skitsoile turhista. 

Katri on sellaisessa työssä, että jos siellä omaksuttu rooli tulee yksityiselämän puolelle niin hän voi olla melkoinen jyrä puolisona. Itsessäni on vähän samaa vikaa. Töissä on tehtävä nopeita päätöksiä eikä niissä voi jäädä kuuntelemaan kaikkia mahdollisia mielipiteitä, vaan minun pitää tehdä päätös ja laittaa muut toimimaan sen mukaisesti. Janne taas vaikuttaa lunkilta ja leppoisalta tyypiltä, joka ei ole ehkä tottunut olemaan komenneltavana. Mutta tällaiset piirteet ovat mielestäni juuri niitä joita voi opetella säätelemään niin että molemmille jää suhteessa riittävästi tilaa. Jännä nähdä miten homma etenee!

Vierailija
825/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä luulet, että tatuoitu on aina jotenkin räväkkä? Vaikuttaako esim. Mikko Parikka sinusta jotenkin räväkältä persoonalta? 

Vierailija
826/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että Jannella ja Katilla on parhaat mahdollisuudet onnistua. Ovat eniten samanhenkisiä ja vaikuttavat siltä, etteivät skitsoile turhista. 

Katri on sellaisessa työssä, että jos siellä omaksuttu rooli tulee yksityiselämän puolelle niin hän voi olla melkoinen jyrä puolisona. Itsessäni on vähän samaa vikaa. Töissä on tehtävä nopeita päätöksiä eikä niissä voi jäädä kuuntelemaan kaikkia mahdollisia mielipiteitä, vaan minun pitää tehdä päätös ja laittaa muut toimimaan sen mukaisesti. Janne taas vaikuttaa lunkilta ja leppoisalta tyypiltä, joka ei ole ehkä tottunut olemaan komenneltavana. Mutta tällaiset piirteet ovat mielestäni juuri niitä joita voi opetella säätelemään niin että molemmille jää suhteessa riittävästi tilaa. Jännä nähdä miten homma etenee!

Joskus voi olla myös niin, että se "vätys" (ei pahalla tässä yhdeydessä) tarvitsee vähän persiiseen potkimista ja jopa nauttii siitä. Itse olen vähän vätysluontoinen ja saan paremmin aikaan asioita, kun vähän patistellaan. Sopivassa määrin, ei jyräämällä. 

Vierailija
827/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä luulet, että tatuoitu on aina jotenkin räväkkä? Vaikuttaako esim. Mikko Parikka sinusta jotenkin räväkältä persoonalta? 

Tatuoitu ihminen on nykyään kai lähinnä muodin perässä juoksija eikä mikään "oman tien kulkija".

Vierailija
828/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä miesrotu ajattelee naisesta aina negatiivisen kautta ja itseään ylentäen. Kuten täällä aiemmin oli mies, joka oli sitä mieltä, että naiset matkustavat yksin vain jakamaan toosaansa paikallisille miehille, koska naisella ei voi olla muuta syytä matkustaa. Nainen on oikeasti vain pilde ja jos se ei ole miehen itsensä käytössä niin se on toisten miesten käytössä joka on epistä. Näin ollen nainen on myös kauttarantain vain äiti (lapset ei haittaa) ja miestä määräilevä Justiina (naisella on omat arvot ja rajat).

Vierailija
829/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpariskunnalla oli alkuun tämä sama ongelma. Työpersoona tuli toisella kotiin mukaan. Siitä selvittiin keskustelemalla, että hei, mä en ole sun alainen, sun ei tarvii delegoida mulle juttuja hoidettavaksi ja suunnitella mun päivää.

Vierailija
830/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen aika montakin paria, joissa nainen vaikuttaa pomottajalta ja mies tossukalta, mutta todellisuus on ihan muuta. Jotku toki myös tykkäävät, että toinen hoitaa organisoinnin jne. ja itse sitten vaikka sen toteutuksen. Meillä tuo kaava toimii erityisesti rakennusasioissa. Minä hoidan järjestelyt ja mies tekee käytännön hommat. 

eri

Vierailija
831/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää Arttu on joku reality-konkari? Se kertoo jo kaiken eli mies on narsistisesti esillä julkisuudessa. Kyllä tuon näköinen tavismies löytää seuraa ilman mediaa.

Onhan tuo löytänyt, kun on jo 35v iässä saanut pökättyä peräti 2 naista paksuksi. Ja ilmeisesti seuraava äiti etsinnässä. 

Ja maksaa elareita edellisistä lapsista logistiikka-alan (=varastomies) palkastaan. Mikä saalis kuin kahden kilo lohi tai ainakin nahkiainen.

Vierailija
832/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu ihminen on nykyään kai lähinnä muodin perässä juoksija eikä mikään "oman tien kulkija".

Aivan, eikä yhtään ajatella miltä jotkut isot näköistatskat näyttävät kun kroppa muuttuu. Se komea kotkakin näyttää varsin kummalliselta kun ikää tulee.

Vierailija
833/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo suhde kariutuu hyvin nopeasti. Mies ei tuntunut ihastuvan morsiamensa ulkonäköön ja luonnekin tuntui pohdituttavan heti alusta: hirveän puhelias ja nopeatempoinen, mietti ovatko liian erilaisia. Kun morsian huomaa miehen hitaan lämpenemisen, loukkaantuu ja kiukustuu ja homma on siinä. Tuossa ennustukseni.

Vierailija
834/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, eikä yhtään ajatella miltä jotkut isot näköistatskat näyttävät kun kroppa muuttuu. Se komea kotkakin näyttää varsin kummalliselta kun ikää tulee.

Tai sitten ajatellaan, että muutokset ovat osa elämää eikä sen tatuoinnin ole tarkoituskaan olla ikuisesti samanlainen kuin tehtäessä. Elämä ja sen kulku saa näkyä myös tatuoinneissa.

t. tatuoitu

Vierailija
835/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijoilta oli fiksu veto, että laittoivat kauden lihavimmat yhteen. Lisäksi nää ei ole laiskoja pullukoita vaan harrastavat ulkoliikuntaa. Jos, lihavalle laitetaan laiha kumppani niin lihava voi nolostua ja laihempi tuntea itsensä heikoksi.

Veikkaan kyllä, että Janne olisi päinvastoin ilahtunut, jos hänelle oltaisiin naitettu pieni hoikka nainen, että meni odotusten mukaisesti. 

Vierailija
836/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijoilta oli fiksu veto, että laittoivat kauden lihavimmat yhteen. Lisäksi nää ei ole laiskoja pullukoita vaan harrastavat ulkoliikuntaa. Jos, lihavalle laitetaan laiha kumppani niin lihava voi nolostua ja laihempi tuntea itsensä heikoksi.

Veikkaan kyllä, että Janne olisi päinvastoin ilahtunut, jos hänelle oltaisiin naitettu pieni hoikka nainen, että meni odotusten mukaisesti. 

Mutta pieni hoikka nainen harvoin ilahtuu saadessaan keski-ikäistyvän punkeron parikseen. 

Vierailija
837/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetäänpä yksityiskohdat lapsista pois ketjusta. Lapset eivät ole ohjelmassa mukana ja heillä on oikeus yksityisyyteen. 

Vierailija
838/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ajatellaan, että muutokset ovat osa elämää eikä sen tatuoinnin ole tarkoituskaan olla ikuisesti samanlainen kuin tehtäessä. Elämä ja sen kulku saa näkyä myös tatuoinneissa.

t. tatuoitu

Otan osaa.

Vierailija
839/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pieni hoikka nainen harvoin ilahtuu saadessaan keski-ikäistyvän punkeron parikseen. 

Niin, en ole tainnut koskaan kuulla missään rakkaus-realityssa, että joku toivoisi lihavaa tai edes vähän pullukkaa kumppania. Korjatkaa, jos sellaisia on teille tullut vastaan.

Vierailija
840/1174 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää Arttu on joku reality-konkari? Se kertoo jo kaiken eli mies on narsistisesti esillä julkisuudessa. Kyllä tuon näköinen tavismies löytää seuraa ilman mediaa.

Onhan tuo löytänyt, kun on jo 35v iässä saanut pökättyä peräti 2 naista paksuksi. Ja ilmeisesti seuraava äiti etsinnässä. 

Ja maksaa elareita edellisistä lapsista logistiikka-alan (=varastomies) palkastaan. Mikä saalis kuin kahden kilo lohi tai ainakin nahkiainen.

Jos mietitään puhaasti rahanäkökulmasta, normaalille naiselle ei ole ongelma, että mies hoitaa lastensa elatuksen. Normaali nainen huolehtii ihan itse omasta elatuksestaan eikä tarvitse miehen rahoja.