Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää Arttu on joku reality-konkari? Se kertoo jo kaiken eli mies on narsistisesti esillä julkisuudessa. Kyllä tuon näköinen tavismies löytää seuraa ilman mediaa.
Onhan tuo löytänyt, kun on jo 35v iässä saanut pökättyä peräti 2 naista paksuksi. Ja ilmeisesti seuraava äiti etsinnässä.
Ja maksaa elareita edellisistä lapsista logistiikka-alan (=varastomies) palkastaan. Mikä saalis kuin kahden kilo lohi tai ainakin nahkiainen.
Jos mietitään puhaasti rahanäkökulmasta, normaalille naiselle ei ole ongelma, että mies hoitaa lastensa elatuksen. Normaali nainen huolehtii ihan itse omasta elatuksestaan eikä tarvitse miehen rahoja.
Mutta millä rahalla sitä sitten rakennetaan taloa tai matkustellaan tms, jos toisen rahat on kiinnitetty lapsiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoilta oli fiksu veto, että laittoivat kauden lihavimmat yhteen. Lisäksi nää ei ole laiskoja pullukoita vaan harrastavat ulkoliikuntaa. Jos, lihavalle laitetaan laiha kumppani niin lihava voi nolostua ja laihempi tuntea itsensä heikoksi.
Veikkaan kyllä, että Janne olisi päinvastoin ilahtunut, jos hänelle oltaisiin naitettu pieni hoikka nainen, että meni odotusten mukaisesti.
Mutta pieni hoikka nainen harvoin ilahtuu saadessaan keski-ikäistyvän punkeron parikseen.
Niin, en ole tainnut koskaan kuulla missään rakkaus-realityssa, että joku toivoisi lihavaa tai edes vähän pullukkaa kumppania. Korjatkaa, jos sellaisia on teille tullut vastaan.
Olisi aika törkeää kommentoida tuolla tavalla. Silti se pullukka on hyvin kelvannut. Nopeana esimerkkinä vaikkapa Annina ja Ville tai Tiina ja Samuel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ajatellaan, että muutokset ovat osa elämää eikä sen tatuoinnin ole tarkoituskaan olla ikuisesti samanlainen kuin tehtäessä. Elämä ja sen kulku saa näkyä myös tatuoinneissa.
t. tatuoitu
Otan osaa.
Ota ihmeessä. Millaisen tatuoinnin ajattelit ottaa osana tätä osanottoasi?
Mun mielestä tatuoinnin ottaminen on muotia siinä kuin joskus punk-aikoina piti olla rintanappeja ja hakaneuloja. Kertoo vain siitä että menee massan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää Arttu on joku reality-konkari? Se kertoo jo kaiken eli mies on narsistisesti esillä julkisuudessa. Kyllä tuon näköinen tavismies löytää seuraa ilman mediaa.
Onhan tuo löytänyt, kun on jo 35v iässä saanut pökättyä peräti 2 naista paksuksi. Ja ilmeisesti seuraava äiti etsinnässä.
Ja maksaa elareita edellisistä lapsista logistiikka-alan (=varastomies) palkastaan. Mikä saalis kuin kahden kilo lohi tai ainakin nahkiainen.
Jos mietitään puhaasti rahanäkökulmasta, normaalille naiselle ei ole ongelma, että mies hoitaa lastensa elatuksen. Normaali nainen huolehtii ihan itse omasta elatuksestaan eikä tarvitse miehen rahoja.
M
Ei ne elarit niin suuria ole, etteikö muuhunkin elämiseen jäisi rahaa. Ne suhteutetaan tuloihin.
Nyt on kaksi kehopositiivista naista mukana, sitten oli kaksi normaali mitoilla olevaa naista. Ei oikein sytyttäneet nämä naiset. Tuntuu että kaikki jollakin tavalla erikoisia luonteeltaan. Saapa nähdä mitenkä heillä lähtee menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoilta oli fiksu veto, että laittoivat kauden lihavimmat yhteen. Lisäksi nää ei ole laiskoja pullukoita vaan harrastavat ulkoliikuntaa. Jos, lihavalle laitetaan laiha kumppani niin lihava voi nolostua ja laihempi tuntea itsensä heikoksi.
Veikkaan kyllä, että Janne olisi päinvastoin ilahtunut, jos hänelle oltaisiin naitettu pieni hoikka nainen, että meni odotusten mukaisesti.
Mutta pieni hoikka nainen harvoin ilahtuu saadessaan keski-ikäistyvän punkeron parikseen.
Niin, en ole tainnut koskaan kuulla missään rakkaus-realityssa, että joku toivoisi lihavaa tai edes vähän pullukkaa kumppania. Korjatkaa, jos sellaisia on teille tullut vastaan.
Olis
Siis miten tuon kommentointi on törkeämpää kuin sen, että toivoo hoikkaa puolisoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jääkö miehelle pienestä tai edes keskituloisesta palkasta paljoa käteen sen jälkeen kun on maksanut elarit ja muut lapsiin liittyvät kulut? Olisi kuitenkin kiva tehdä puolison kanssa kivoja juttuja yhdessä, kuten matkustella, ja harva nainen haluaa aina maksaa miehelle elämyksiä.
Mutta millä rahalla sitä sitten rakennetaan taloa tai matkustellaan tms, jos toisen rahat on kiinnitetty lapsiin?
Itse olen hoitanut nuo ihan palkkarahoilla. Elatusmaksu ei ole 100% palkasta. Käytä nyt vähän järkeä, lapsihyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietitään puhaasti rahanäkökulmasta, normaalille naiselle ei ole ongelma, että mies hoitaa lastensa elatuksen. Normaali nainen huolehtii ihan itse omasta elatuksestaan eikä tarv
Mutta ei varastoduunarin palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin kommenttiisi, että normaali nainen olettaa lasten isän huolehtivan lasten elatuksesta. Olivatpa ne lapset yhteisiä tai miehen edellisestä liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Masentava ketju. Riitelyä, haukkumista, toisten arvostelua, tuomitsemista. Millaista väkeä täällä oikein kirjoittaa? Harvat fiksut kommentit hukkuvat tähän likasankoon.
Naisia lähinnä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Meinaatko, että ydiperheet eivät koskaan matkustele tai rakenna muuta elämää? :D:D:D Ydinperheessähän molemmat käyttävät rahaa lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
No se on voi voi. Jos lapsia hankkii, se maksaa. Piste. Ja elarit eivät ole niin jumalattoman isoja, että niillä omaan taskuun jäädessä rakenneltaisiin taloja ja reissattaisiin maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ajatellaan, että muutokset ovat osa elämää eikä sen tatuoinnin ole tarkoituskaan olla ikuisesti samanlainen kuin tehtäessä. Elämä ja sen kulku saa näkyä myös tatuoinneissa.
t. tatuoitu
Otan osaa.
Mun mielestä tatuoinnin ottaminen on muotia siinä kuin joskus punk-aikoina piti olla rintanappeja ja hakaneuloja. Kertoo vain siitä että menee massan mukana.
Ok, boomer. Mielipiteesi on rekisteröity. Kertoo hyvin paljon sinusta tuollaiset ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoitanut nuo ihan palkkarahoilla. Elatusmaksu ei ole 100% palkasta. Käytä nyt vähän järkeä, lapsihyvä.
Käytä sinäkin nyt järkeä toinen lapsi. On vähän eri asia tienata 2000e kuin 5000e.
Siis miten tuon kommentointi on törkeämpää kuin sen, että toivoo hoikkaa puolisoa?
Ei kukaan täysipäinen tuollaistakaan ääneen sano.
Toinen lapsi ainakin oli kolmosjaksossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietitään puhaasti rahanäkökulmasta, normaalille naiselle ei ole ongelma, että mies hoitaa lastensa elatuksen. Normaali nainen huolehtii ihan itse omasta elatuksestaan eikä tarv
Lapset. Nuo miehen kukkaron pahimmat loiset 😉 Ilman niitä olisi mahdollisuus tarjota daamille kartano ja yksityiskone.
Vierailija kirjoitti:
"Paskapuhetta. Jossain lavatansseissa ym. tapaa helposti kymmeniä ikäisiään miehiä. "
Lavatanssit? Kas kun ei nuorisoseuran iltamat.
Lavatansseissa ei ole 15 vuoteen käynyt muita kuin tanssiharrastajia joita kiinnostaa vain tanssi, ei pariutuminen.