Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu löytää naisia tosielämästä. On jo löytänyt. Arttu lähtee kuitenkin etsimään naista telkkarista, vaikka tosielämässäkin käy flaksi. Mietin päässäni, että miksi juuri tämä ratkaisu, jossa on tosi kovat panokset ja oma elämä ja persoona tulee koko kansan ruodittavaksi. Itse miettisin sen 15 kertaa ennen kuin lähtisin ETA:an mukaan, jos sinkkuna olisi flaksi muutenkin.
Kysypä sun äidiltä, mikä ero on sillä, että "löytää naisia" ja sillä, että "löytää parisuhteen, joka kestää". Et nyt selkästikään ymmärrä tätä hyvin keskistä eroa. ETA:ssa ei olla etsimässä mitään "flaksia", vaan ihan pysyvää suhdetta.
Arttu itsekö se siellä vastailee, kun noin kipakasti lähti? :D
Arttu on aivan varmasti tosimielellä mukana, mutta miksi nimenomaan juuri ETA kanavaksi tälle pysyvän parisuhteen hakemiselle hänen kohdallaan? Itse me
Miksi ja miksi? Miksi jankkaat Artusta, vaikka kaikki muutkin ovat valinneet juuri ETA. Jannella ja Matillakin on todistettavasti "käynyt flaksi", kun on lapsiakin tullut maailmaan. Miksi et jankkaa heidän osallistumisestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu löytää naisia tosielämästä. On jo löytänyt. Arttu lähtee kuitenkin etsimään naista telkkarista, vaikka tosielämässäkin käy flaksi. Mietin päässäni, että miksi juuri tämä ratkaisu, jossa on tosi kovat panokset ja oma elämä ja persoona tulee koko kansan ruodittavaksi. Itse miettisin sen 15 kertaa ennen kuin lähtisin ETA:an mukaan, jos sinkkuna olisi flaksi muutenkin.
Kysypä sun äidiltä, mikä ero on sillä, että "löytää naisia" ja sillä, että "löytää parisuhteen, joka kestää". Et nyt selkästikään ymmärrä tätä hyvin keskistä eroa. ETA:ssa ei olla etsimässä mitään "flaksia", vaan ihan pysyvää suhdetta.
Ja mikä on ETA:n onnistumisprosentti tälle sokkona valitun tuntemattoman naisen kanssa VS onnistumisprosentti sille, että Arttu etsii omatoimisesti naisen koko Suomen sinkkunai
Totta kai saa olla. Ihan normaalia. Ehkä mietin nyt liikaa itseni kantilta, koska en tosiaankaan lähtisi tähän ohjelmaan, jos minulla olisi erinomaiset saumat löytää kumppani muutoinkin. Siksi kiinnostaisi tietää ajatuksia ihmiseltä, joka on toista mieltä ja tekee toisen päätöksen kuin mitä itse tekisin. Minua kiinnostaa syyt ihmisten toimintaan ja motivaatioon sen takana. Tavallaan se auttaa myös ymmärtämään itseäkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan törkeää laittaa joku avioitumaan ihmisen kanssa, jolle omat lapset ovat niin vähäpätöinen asia, ettei niistä viitsi edes kertoa. Siis MJM.ssä. Nythän ne on tuotu esiin, mutta ei se korjaa jo tapahtunutta vahinkoa. Eikä tuokaan kovin hyvää kuvaa anna, että ollaan jos uusilla vesillä vaikka lapsi on hädin tuskin päässyt vaipoistaan. Ja toinen lapsi hylättynä toiselle puolelle Suomea.
Siis Arttu on ollut tuossa toisessa ohjelmassa mukana eikä ole sinne hakiessaan lainkaan kertonut lapsestaan?
Nyt on kyllä rimanalitus tuotantotiimiltä. Ei tällaiseen ohjelmaan uskalla enää kukaan järkevä hakea jos tuotanto on valmis päästämään mukaan moraaliltaan noin hataran ihmisen. Jos ajattelen että olisin hakenut ohjelmaan, olisin pitänyt rehellisyyttä sellaisena itsestäänselvyytenä jota valituksi tuleminen edellyttää. Tyyliin: jos olen itse epärehellinen, ei kannata hakea mukaan koska minua ei tulla valitsemaan. Jos haen ja pääsen, voin luottaa siihen että kuka ikinä kumppanikseni tuleekaan, hänellä on ainakin tämä perusasia kunnossa.
Ohjelman seuraava kausi tulee olemaan aivan kammottavaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö täällä ei saakaan mietiskellä ja keskustella ETAsta ja sen osallistujista? Onko tietty raja siihen että montako viestiä per osallistuja per aihe saa laittaa ennen kuin se on sopimaton määrä?
Saa, mutta se ei ole keskustelua, jos jankuttaa samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Jos haluat mietiskellä, tee se monipuolisemmin kuin toistelemalla, että Artulla käy flaksi. Hitostako sinä edes tiedät, miten sillä flaksi käy. Se, jos on pannut 35-vuotiaana kaksi naista paksuksi ei vielä todista mistään laajasta flaksista. Ne kaksi naistahan voivat olla ainoat, jotka ovat ikinä osoittaneet kiinnostusta Arttuun. Kävikö edes mielessä?
Totta kai saa olla. Ihan normaalia. Ehkä mietin nyt liikaa itseni kantilta, koska en tosiaankaan lähtisi tähän ohjelmaan, jos minulla olisi erinomaiset saumat löytää kumppani muutoinkin. Siksi kiinnostaisi tietää ajatuksia ihmiseltä, joka on toista mieltä ja tekee toisen päätöksen kuin mitä itse tekisin. Minua kiinnostaa syyt ihmisten toimintaan ja motivaatioon sen takana. Tavallaan se auttaa myös ymmärtämään itseäkin paremmin.
Mistä sinä olet saanut käsityksen, että Artulla on erinomaiset saumat löytää kumppani? Voin suurinpiirtein Artun ikäisenä naisena kertoa, että mies, jolla on kaksi pientä lasta kahden eri naisen kanssa ei todellakaan ole mikään "kahden kilon lohi" (vai miten se Arttu nyt itseään kuvailikaan). Harva nainen syttyy tuollaisesta miehestä varsinkaan parisuhdemielessä. Kun tähän lisätään se fakta, että Arttu on käytännössä valehdellut treffiohjelmassa ja hylännyt vanhemman lapsensa toiselle puolelle Suomea, pisteet laskevat entisestään.
Onpa harmi että täällä on tarkoitus keskustella ohjelmasta ja sitten kuitenkin suitsitaan keskustelijoita siitä että kenestä saa puhua, miten ja miten paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi että täällä on tarkoitus keskustella ohjelmasta ja sitten kuitenkin suitsitaan keskustelijoita siitä että kenestä saa puhua, miten ja miten paljon.
Ota vähän monipuolisempi kulma juttuihisi niin ei tarvitse itkeä. Ota seuraavaksi käsittelyyn vaikka Janne. Hänelläkin on kaksi lasta eli naista on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan törkeää laittaa joku avioitumaan ihmisen kanssa, jolle omat lapset ovat niin vähäpätöinen asia, ettei niistä viitsi edes kertoa. Siis MJM.ssä. Nythän ne on tuotu esiin, mutta ei se korjaa jo tapahtunutta vahinkoa. Eikä tuokaan kovin hyvää kuvaa anna, että ollaan jos uusilla vesillä vaikka lapsi on hädin tuskin päässyt vaipoistaan. Ja toinen lapsi hylättynä toiselle puolelle Suomea.
Siis Arttu on ollut tuossa toisessa ohjelmassa mukana eikä ole sinne hakiessaan lainkaan kertonut lapsestaan?
Nyt on kyllä rimanalitus tuotantotiimiltä. Ei tällaiseen ohjelmaan uskalla enää kukaan järkevä hakea jos tuotanto on valmis päästämään mukaan moraaliltaan noin hataran ihmisen. Jos ajattelen että olisin hakenut ohjelmaan, olisin pitänyt rehellisyyttä sellaisena itsestäänselvyytenä jota valituksi tuleminen edellyttää. Tyyliin: jos olen itse e
Samaa mieltä. En anna hyvää kuvaa tuotannosta ja vielä huonomman itse henkilöstä. Varsinkin lapset ovat niin julmetun iso asia piilotella, että punainen lippu vaan liehahtaa. Olisin itse huolissani myös siitä, että mies ei välitä lapsistaan jos niistä kerrotaan ohimennen vasta kuukausien päästä. Silleen "nainen nalkkiin eka, sitten se ei enää lähde, vaikka kerron lapsista". Iso punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä olet saanut käsityksen, että Artulla on erinomaiset saumat löytää kumppani? Voin suurinpiirtein Artun ikäisenä naisena kertoa, että mies, jolla on kaksi pientä lasta kahden eri naisen kanssa ei todellakaan ole mikään "kahden kilon lohi" (vai miten se Arttu nyt itseään kuvailikaan). Harva nainen syttyy tuollaisesta miehestä varsinkaan parisuhdemielessä. Kun tähän lisätään se fakta, että Arttu on käytännössä valehdellut treffiohjelmassa ja hylännyt vanhemman lapsensa toiselle puolell
Olen eri, mutta onhan Arttu selvästi näistä parhaimman näköinen. Minä pidän poikamaisista piirteistä ja luulen, että tämä jankkaaja pitää myös Artun ulkonäöstä. Joten varmaan siksi jankkaa, kun haluaisi ottaa itse yhteyttä heti tähän Arttuun.
Ehkä mietin nyt liikaa itseni kantilta, koska en tosiaankaan lähtisi tähän ohjelmaan, jos minulla olisi erinomaiset saumat löytää kumppani muutoinkin
Nimeomaan, JOS olisi. Mutta oikeassa elämässä kahden pienen lapsen isä, jonka lapsilla on kaksi eri äitiä ei ole sellaisessa asemassa kuin sinä luulet. Ei ole naisia jonoksi asti odottamassa tätä "aikamoista saalista". Sinun ongelmasi on se, ettet tajua tätä faktaa, vaan luulet, että se on joku elämää suurempi saavutus, että saa kaksi naista raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi, joka oli ollut Napakympissä. Morsian ei päässyt siitä yli.
Ei se kyllä minunkaan mielestäni miehen houkuttelevuutta lisää että on osallistunut Napakymppiin. :D Sehän on ihan täyttä hakuammuntaa. Vastaa niitä Tinder-profiileja joissa sanotaan suunnilleen "Hakusessa elämänkumppani. Laita viesti jos kiinnostuit, en näe tykkäyksiä." Eli siis etsitään IHAN KETÄ TAHANSA naista kumppaniksi. Yksikään nainen ei halua olla puolisolleen kuka tahansa.
(Luultavasti en silti olisi vetänyt asiasta pultteja tv:ssä vaan olisin vetänyt puolivillaisella osallistumisella kuvaukset loppuun ja sitten elämässä eteenpäin.)
Olen eri, mutta onhan Arttu selvästi näistä parhaimman näköinen. Minä pidän poikamaisista piirteistä ja luulen, että tämä jankkaaja pitää myös Artun ulkonäöstä. Joten varmaan siksi jankkaa, kun haluaisi ottaa itse yhteyttä heti tähän Arttuun.
Ulkonäöllä ei tee mitään jos sisältö on sontaa. Pysyvää parisuhdetta etsitään ihan muista lähtökohdista kuin siitä, onko toisella nätti naama. Toki se on hyvä asia, jos on, mutta jos se nätti naama on ainut, mitä on tarjolla, ei siitä mitään suhdeetta tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä olet saanut käsityksen, että Artulla on erinomaiset saumat löytää kumppani? Voin suurinpiirtein Artun ikäisenä naisena kertoa, että mies, jolla on kaksi pientä lasta kahden eri naisen kanssa ei todellakaan ole mikään "kahden kilon lohi" (vai miten se Arttu nyt itseään kuvailikaan). Harva nainen syttyy tuollaisesta miehestä varsinkaan parisuhdemielessä. Kun tähän lisätään se fakta, että Arttu on käytännössä valehdellut treffiohjelma
Mitä niillä piirteillä tekee, jos mies ei osaa sitoutua ja puhua totta? Aikuisille ihmisille luottamus ja rehellisyys ovat perusarvoja, joita ei kivalla ulkonäöllä korvata.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei tee mitään jos sisältö on sontaa. Pysyvää parisuhdetta etsitään ihan muista lähtökohdista kuin siitä, onko toisella nätti naama. Toki se on hyvä asia, jos on, mutta jos se nätti naama on ainut, mitä on tarjolla, ei siitä mitään suhdeetta tule.
No ei tietenkään. Mutta kyllä tuota miestä panisi, vaikka ei parisuhteeseen kelpuuttaisikaan.
Artun lapset ovat syntyneet vuosina 2018 sekä 2021
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Mutta kyllä tuota miestä panisi, vaikka ei parisuhteeseen kelpuuttaisikaan.
Ehkäpä tuossa on se paljon kaipaamasi syy Artun osallistumiselle. Hän kelpaa kyllä panoksi, mutta ei pitkäaikaiseen suhteeseen. Siksi on nyt tässä formaatissa etsimässä sitä pitkäaikaista suhdetta. Tosin Julian kanssa ei tule sitä löytämään missään todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Huh! Tyyppi on siis jo toistamiseen hypännyt deittiohjelmaan ennen kuin lapsi on edes oppinut kunnolla kuivaksi. On kyllä niin iso punainen lippu kuin olla jo voi tuollainen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä rimanalitus tuotantotiimiltä. Ei tällaiseen ohjelmaan uskalla enää kukaan järkevä hakea jos tuotanto on valmis päästämään mukaan moraaliltaan noin hataran ihmisen. Jos ajattelen että olisin hakenut ohjelmaan, olisin pitänyt rehellisyyttä sellaisena itsestäänselvyytenä jota valitu
Samaa mieltä. En anna hyvää kuvaa tuotannosta ja vielä huonomman itse henkilöstä. Varsinkin lapset ovat niin julmetun iso asia piilotella, että punainen lippu vaan liehahtaa. Olisin itse huolissani myös siitä, että mies ei välitä lapsistaan jos niistä kerrotaan ohimennen vasta kuukausien päästä. Silleen "nainen nalkkiin eka, sitten se ei enää lähde, vaikka kerron lapsista". Iso punainen lippu.
Viimeksi kun deittailin niin sovelluksissa tuli vastaan sellainen ikäiseni, oikein kivan oloinen mies. Minulla luki profiilissa selkeästi että olen vapaaehtoisesti lapseton ja etsin samanlaista miestä. Tutustuimme ensin jonkun verran viestittelemällä ja sovimme lopulta treffit, jotka menivät melko mukavasti. Mietin että voisin hyvin tavata miehen uudelleenkin, mutta minulla oli outo tunne tästä vapaaehtoisesta lapsettomuudesta, koska mies vaikutti mielestäni persoonaltaan sellaiselta joka ehdottomasti haluaa lapsia. Valmistauduin kyselemään aiheesta tarkemmin, koska en halua joutua tilanteeseen jossa mies yhtäkkiä tajuaakin että haluaa lapsia vaikka on aiemmin ajatellut muuta.
No mies sitten tunnusti että hänellä itse asiassa on jo kaksi pientä lasta. Kysyin miten hän ei ollut maininnut asiasta vaikka on viestitellyt ja treffaillut kanssani jo pidempään. Hän ei ollut ajatellut että asia olisi minulle mitenkään erityisen tärkeä.
Ihminen voi vaikuttaa vaikka kuinka mukavalta, mutta tällainen piirre että toisen puolesta päätetään mikä toiselle on tärkeää tai ei.. on pelottava ja johtaa takuulla ongelmiin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein Vuoden Isä tämä meidän Arttu. Käytännössä hylännyt alle kouluikäisen lapsen ja tuupannut heti uutta lasta tulille. Siinä välissä käynyt valehtelemassa deittiohjelmassa ja nyt taas uutta rouvaa etsimässä. Missäs se lapsille omistautuminen on?
Ai nytkö täällä ei saakaan mietiskellä ja keskustella ETAsta ja sen osallistujista? Onko tietty raja siihen että montako viestiä per osallistuja per aihe saa laittaa ennen kuin se on sopimaton määrä?