Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1272)
En ole katsonut tätä sarjaa enää vuosiin, mutta lehtikuvien perusteella tuosta Elisasta tulee mieleen se takavuosien Heidi, joka höykytti Oskaria (?) Napakymppiin osallistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Artun lapset ovat syntyneet vuosina 2018 sekä 2021
Oletko keksinyt tuon päästäsi vai pitääkö tuo paikkansa? Arttuhan osallistui Maajussille morsian -ohjelmaan kesällä 2021, niin miten on mahdollista, että vielä saman vuonna on hänelle syntynyt lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun lapset ovat syntyneet vuosina 2018 sekä 2021
Oletko keksinyt tuon päästäsi vai pitääkö tuo paikkansa? Arttuhan osallistui Maajussille morsian -ohjelmaan kesällä 2021, niin miten on mahdollista, että vielä saman vuonna on hänelle syntynyt lapsi?
Helposti. Eukko ollut jo paksuna, kun Arttu lähtenyt etsimään uutta. Ei olisi ensimmäinen mies, joka niin tekee.
Esim. näin: Käytellyt suojaamaton pippeliä naisen A pimpissä alkuvuodesta. Saanut kutsun Jusseihin ja mennyt sinne. Kuvausten jälkeen nainen A on kertonut olevansa raskaana. Syksyllä Artusta on tullut toistamiseen isä.
Ei taida olla Maajusseihin osallistumisen kriteerinä selibaatti ennen kuvauksia. Hyvin siinä ehtii panna yhden paksuksi ennen kuvauksia. Eihän ne kuvaukset kestä kuin muutaman viikon.
Vierailija kirjoitti:
Aloin juuri katselemaan ja ainakin musiikki on sitä samaa paskaa lällätystä kuin aiemmin. Luultavasti muutenkin sama meno jatkuu leikkaamisen ja muun suhteen. Näkyypä mukana olevan joku reality-konkarikin eli tuo yksi miespuolinen,ja kas kummaa suhteilla päästään ohjelmaan edelleen.
Muakin ärsyttää turhat maisemaklipit ja kotimainen haahatusmusiikki. Jos moinen kiinnostaisi, niin voisi yhtä hyvin luurit päässä kävellä ympäri Helsinkiä kuuntelemassa kotimaista roskaradiota, ei siihen telkkariohjelmaa tarvittaisi, olisipa edes 45 minuuttia täyttä sisältöä, kun jaksotkin ovat niin lyhyitä.
Faktatietoa. Molemmat lapset syntyneet maaliskuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan törkeää laittaa joku avioitumaan ihmisen kanssa, jolle omat lapset ovat niin vähäpätöinen asia, ettei niistä viitsi edes kertoa. Siis MJM.ssä. Nythän ne on tuotu esiin, mutta ei se korjaa jo tapahtunutta vahinkoa. Eikä tuokaan kovin hyvää kuvaa anna, että ollaan jos uusilla vesillä vaikka lapsi on hädin tuskin päässyt vaipoistaan. Ja toinen lapsi hylättynä toiselle puolelle Suomea.
Siis Arttu on ollut tuossa toisessa ohjelmassa mukana eikä ole sinne hakiessaan lainkaan kertonut lapsestaan?
Nyt on kyllä rimanalitus tuotantotiimiltä. Ei tällaiseen ohjelmaan uskalla enää kukaan järkevä hakea jos tuotanto on valmis päästämään mukaan moraaliltaan noin hataran ihmisen. Jos ajattelen että olisin hakenut ohjelmaan, olisin pitänyt rehellis
Se on tätä joidenkin miesten harha-ajattelua että
a) ei ne lapset haittaa, kun kaikki naiset rakastaa (just sen miehen) lapsia.
b) kun nainen on jo rakastunut tai hyvin koukussa, se ei lähde kävelemään lapsista kuultuaan
c) lapset on sen exän, lasten äidin, pääprojekti ja isukki vähän auttelee siinä sivussa (jos auttelee), joten käytännössä melkein kuin lapseton poikamies 😉
d) ei se velaus haittaa, koska kaikki naiset haluavat jossain vaiheessa kuitenkin lapsia tai se nainen rakastuu niin tulisesti minuun, että pyöräyttää parit muksut
e) nainen lähtee heti kävelemään, kun kuulee lapsista eli jotta saisin pesää niin pitää lapset pitää piilossa mahdollisimman pitkään
Tää on yleensä sitä samaa sakkia, joka ei halua mennä naimisiin, koska se on liian sitovaa ja pallo jalassa. Lapsia kuitenkin hankitaan oikein mielellään vaikka 5, kun ne eivät sido yhtään. 🙄
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut tätä sarjaa enää vuosiin, mutta lehtikuvien perusteella tuosta Elisasta tulee mieleen se takavuosien Heidi, joka höykytti Oskaria (?) Napakymppiin osallistumisesta.
Tätä samaa katsoin kans eilen ohjelmasta. Ihmettelinkin, ettei kukaan vielä kommentoinut yhdennäköisyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa katsoin kans eilen ohjelmasta. Ihmettelinkin, ettei kukaan vielä kommentoinut yhdennäköisyyttä!
Aivan.
Palaan vielä tuohon, että tatuoitu nainen haluaa konservatiiviselta näyttävän miehen koska on itsekin konservatiivinen. Minulla on paljon tatuointeja ja lävistyksiä edelleen keski-ikäisenä tätinä ja lisää tulossa. Olen silti konservatiivinen mm. sen suhteen, etten käytä alkoholia, en tupakoi, en harrasta yhdenillansuhteita tai mitään fuck buddy juttuja, ja avioliitto on minulle tärkeä konsepti, johon ei rynnätä ihan kenen kanssa tahansa. Olin tällainen jo teininä.
Pitäisin silti itseäni omituisena, jos vaatisin kumppaniani olemaan ihan tavallinen Teemu vaan tai että minun pitäisi kelvata konservatiiviselle tavan Teemulle tällä ulkonäöllä.
Minustakin on moraalitonta tuotantotiimiltä valita ohjelmaan joku jolla on pieniä lapsia, vieläpä eri naisten (tai miesten kanssa, pätee molempiin sukupuoliin) ja joka on kolunnut muitakin parisuhde-realityjä. Tuolla historialla on ihan kohtuullista kyseenalaistaa, onko hakija ohjelmassa tosimielellä vai kiinnostaako julkisuus. Kokisin itse pettymystä jos uskaltautuisin julkiseen tv-formaattiin etsimään kumppania ja saisin vastinparikseni jonkun jolla on monimutkainen elämäntilanne (pienet lapset ovat välttämättä juuri sitä).
En siis ole sitä mieltä että olisi moraalitonta jos lapsia on hankittu syystä tai toisesta useamman ihmisen kanssa vaan se on nykyään ihan tavallistakin.
Mitä v..ua sä selität.Ei tatskat tee kenestäkään konservatiivista.Idioottimaiselta ne kyllä näyttää ja kun nahkasi kurtistuu,niin vielä naurettavammalta. Samoin kaikki lävistykset näyttää hölmöiltä. Massan mukana menet sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Herkkiä ja kilttejä iskämiehiä vahvoille itsenäisille naisille. Lopputulos? Naiset itkee ahdistuneena kun tuntuu, että jotain puuttuu, ja miehet kuuntelee ja lohduttaa. Aina sama kaava.
Tarvitsevat kuumaverisen turkkilaisen jolla on pistola taksin hanskalokerossa
Vierailija kirjoitti:
Palaan vielä tuohon, että tatuoitu nainen haluaa konservatiiviselta näyttävän miehen koska on itsekin konservatiivinen. Minulla on paljon tatuointeja ja lävistyksiä edelleen keski-ikäisenä tätinä ja lisää tulossa. Olen silti konservatiivinen mm. sen suhteen, etten käytä alkoholia, en tupakoi, en harrasta yhdenillansuhteita tai mitään fuck buddy juttuja, ja avioliitto on minulle tärkeä konsepti, johon ei rynnätä ihan kenen kanssa tahansa. Olin tällainen jo teininä.
Pitäisin silti itseäni omituisena, jos vaatisin kumppaniani olemaan ihan tavallinen Teemu vaan tai että minun pitäisi kelvata konservatiiviselle tavan Teemulle tällä ulkonäöllä.
Miten tatuoinnit ja konservatiivisuus liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa puhetta sinulta. Se, ettei käytä alkoholia ei lliity mitenkään konservatiivisuuteen. Ihminen voi olla hyvinkin liberaali, vaikka olisi absolutisti. Myöskään tupakointi ei kerro mitään ihmisen arvoista. Eikä tatuoinnit tai lävistykset.
Vierailija kirjoitti:
Se on tätä joidenkin miesten harha-ajattelua että
a) ei ne lapset haittaa, kun kaikki naiset rakastaa (just sen miehen) lapsia.
b) kun nainen on jo rakastunut tai hyvin koukussa, se ei lähde kävelemään lapsista kuultuaan
c) lapset on sen exän, lasten äidin, pääprojekti ja isukki vähän auttelee siinä sivussa (jos auttelee), joten käytännössä melkein kuin lapseton poikamies 😉
d) ei se velaus haittaa, koska kaikki naiset haluavat jossain vaiheessa kuitenkin lapsia tai se nainen rakastuu niin tulisesti minuun, että pyöräyttää parit muksut
e) nainen lähtee heti kävelemään, kun kuulee lapsista eli jotta saisin pesää niin pitää lapset pitää piilossa mahdollisimman pitkäänTää on yleensä sitä samaa sakkia, joka ei halua mennä naimisiin, koska se on liian sitovaa ja pallo jalassa. Lapsia kuitenkin hankitaan oikein mielellään vaikka 5, kun ne eivät sido yhtään. 🙄
Jep jep, eli valehdellaan itselle niin että korvat heiluu, ja siinä sivussa totta kai muillekin.
Samaa törkyä kuin vaikka nyt oman iän valehteleminen. Yksi tuttavani perustelee tätä sillä että kun hän on niin nuorekas ja oman ikäiset naiset tuntuvat vanhoilta. Mutta eihän nuorekkuus tarkoita että pitäisi/kannattaisi valehdella!
Jos näen deittiprofiilin jossa ikäiseni mies näyttää ikäiseltään, reaktioni on neutraali. Jos näen profiilin jossa 10 vuotta vanhempi mies näyttää minun ikäiseltäni, kiinnitän huomiota siihen kuinka nuorekkaalta hän näyttää ja kiinnostun ainakin sen verran että luen profiilin ajatuksella, varsinkin jos on selvää että kuvat ovat tuoreita. En yleensä deittailisi noin paljon vanhempaa mutta voisin tehdä poikkeuksen jos mies on paljon ikäistään nuoremman oloinen. Jos taas näen ikäiseni miehen joka näyttää 10 vuotta vanhemmalta, profiili menee saman tien roskiin.
Toisin sanoen iän valehtelu alaspäin tuottaa neutraalin tuloksen silloin jos mies oikeasti näyttää huomattavasti nuoremmalta, mutta sama mies saisi minussa myönteisemmän reaktion aikaan jos hän kertoisi oikean ikänsä. Jos taas miehellä onkin pientä harhaisuutta siinä oman nuorekkuuden arvioinnissa niin valehtelu ei kannata ollenkaan. Lisäksi tuo ensin mainittu skenaario johtaa joka tapauksessa siihen että todellinen ikä paljastuu myöhemmin (jos tapailu jatkuu). Silloin tulee negatiivinen reaktio tapailukumppanilta ihan siksi että toinen on valehdellut. Nuorekkaalla ulkonäöllä ei voi kompensoida epärehellisyyttä, ellei ole aivan valtavan pinnallisista ihmisistä kysymys.
Veikkaisin, että Jannella ja Katilla on parhaat mahdollisuudet onnistua. Ovat eniten samanhenkisiä ja vaikuttavat siltä, etteivät skitsoile turhista.
Vierailija kirjoitti:
Faktatietoa. Molemmat lapset syntyneet maaliskuussa
Milloin tuo Maajussi-ohjelman haku ja kuvaukset sitten on? Kuvaukset kai kesällä? Ja siis samana vuonna maaliskuussa saanut lapsen?
Taitaa tosiaan olla hyvin vähän mieshakijoita, kun joukkoon on pitänyt ottaa Temppariäijä (aiemmalla kaudella) ja nyt tämä Arttu.