Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
Tietääkö kukaan, että minkä ikäisiä Artun lapset ovat? Se esikoinenhan voi olla jo teini, jos Arttu on hänet saanut parikymppisenä. Nuorempi lapsi on max 3-vuotias, koska kesällä 2021 Maajussille morsian -kuvauksissa hänellä ei vielä ollut tätä lasta. Joten tämä nuorempi on syntynyt aikaisintaan 2022.
Tuota samaa arvioita oli täällä aiemmin. Artulla on tosiaan käynyt flaksi jo useammankin kerran joten on jännittävää, että miksi hän hakee just ETA:n kautta uutta rouvaa.
No oisko vaikka siksi, että se flaksi ei ole riittänyt parisuhteeseen asti. Ainakaan pidempään sellaiseen. Harvempi tähän hakee, jos on jo hyvä par
Tarkennan siis Artun tosielämän flaksiin, että hänellä on ollut parisuhteita naisten kanssa. Epäilen, että nämä naiset eivät ole maailman ainoita naisia, jotka ovat olleet Artusta kiinnostuneita, koska on tilastollisestikin epätodennäköistä, että meistä kiinnostuneita henkilöitä olisi vain se, kenen kanssa pariudumme. Voidaan siis olettaa, että Arttu kelpaa useammallekin naiselle, josta Artun pitää vain löytää se itselleen sopivin. Jos naisissa herää kiinnostus tosi elämässä (mutta pitkän parisuhteen flaksi ei ole ihan vielä iskenyt), niin mikä motivoi lähtemään käytännössä sokkotreffeille tuntemattoman kanssa telkkariin ruodittavaksi? Varsinkin, kun todennäköisyys sille pitkälle suhteelle ETA:n kautta on valitettavan pieni - PALJON pienempi kuin Artulle on todennäköisyys löytää nainen vaikka Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paskapuhetta. Jossain lavatansseissa ym. tapaa helposti kymmeniä ikäisiään miehiä. "
Lavatanssit? Kas kun ei nuorisoseuran iltamat.
Niin, lavatansseja on paljonkin kesällä kun menee ulos kehäkolmoselta. Idiootti.
Onon, mutta miten ne liittyvät tähän ohjelmaan? Ei lavatanssit ole mikään taikurinhattu, josta tuosta vain löytää puolison. Ei ainakaan enää 2020-luvulla.
Mistäs V...usta sä sen tiedät. Löytyy sieltä ainakin helpommin puoliso kuin jostain narsisteja houkuttelevasta realitystä.
Tarkennan siis Artun tosielämän flaksiin, että hänellä on ollut parisuhteita naisten kanssa.
Mistä tiedät, että on ollut? Voi sitä lapsia ilman parisuhdettakin tehdä, jos et vielä tiennyt. Ei tarvita mitään sitoumuksia siihen, että ruikkaa mällit pimpsaan ja 9kk päästä onkin jo isä.
Matin ja Elisan häistä klippi katsomossa: Matilla oli jotenkin kauhistunut hymy? Tai molemmat hymyili ja nauroi jotenkin paniikissa
Vierailija kirjoitti:
Arttu löytää naisia tosielämästä. On jo löytänyt. Arttu lähtee kuitenkin etsimään naista telkkarista, vaikka tosielämässäkin käy flaksi. Mietin päässäni, että miksi juuri tämä ratkaisu, jossa on tosi kovat panokset ja oma elämä ja persoona tulee koko kansan ruodittavaksi. Itse miettisin sen 15 kertaa ennen kuin lähtisin ETA:an mukaan, jos sinkkuna olisi flaksi muutenkin.
Kysypä sun äidiltä, mikä ero on sillä, että "löytää naisia" ja sillä, että "löytää parisuhteen, joka kestää". Et nyt selkästikään ymmärrä tätä hyvin keskistä eroa. ETA:ssa ei olla etsimässä mitään "flaksia", vaan ihan pysyvää suhdetta.
Ja mikä on ETA:n onnistumisprosentti tälle sokkona valitun tuntemattoman naisen kanssa VS onnistumisprosentti sille, että Arttu etsii omatoimisesti naisen koko Suomen sinkkunaisten joukosta, kun naiset ovat selkeästi Artusta siellä tosimaailmassa kiinnostuneita?
Miksi tämä yksi jankkaa Artun flaksista? KAIKILLA osallistujilla on takanaan parisuhteita. JOKAINEN heistä on siis saanut naista tai miestä (osa ehkä molempiakin). Varsin omituinen logiikka, että tähän ohjelmaan ei saisi hakea, jos on joskus "käynyt flaksi". Ei tämä nyt sentään mikään Neitsyt alttarilla ole :D
Ja yksi, joka oli ollut Napakympissä. Morsian ei päässyt siitä yli.
Vierailija kirjoitti:
Arttu löytää naisia tosielämästä. On jo löytänyt. Arttu lähtee kuitenkin etsimään naista telkkarista, vaikka tosielämässäkin käy flaksi. Mietin päässäni, että miksi juuri tämä ratkaisu, jossa on tosi kovat panokset ja oma elämä ja persoona tulee koko kansan ruodittavaksi. Itse miettisin sen 15 kertaa ennen kuin lähtisin ETA:an mukaan, jos sinkkuna olisi flaksi muutenkin.
Kysypä sun äidiltä, mikä ero on sillä, että "löytää naisia" ja sillä, että "löytää parisuhteen, joka kestää". Et nyt selkästikään ymmärrä tätä hyvin keskistä eroa. ETA:ssa ei olla etsimässä mitään "flaksia", vaan ihan pysyvää suhdetta.
Arttu itsekö se siellä vastailee, kun noin kipakasti lähti? :D
Arttu on aivan varmasti tosimielellä mukana, mutta miksi nimenomaan juuri ETA kanavaksi tälle pysyvän parisuhteen hakemiselle hänen kohdallaan? Itse menisin ETAan vasta ihan viimeisenä oljenkortena, kun tosielämässä kukaan ei vaan kiinnostu kaikesta yrityksestä huolimatta eikä parisuhdettakaan ole ei ehtinyt syntyä toisen kanssa, saat lapsia.
Mistäs V...usta sä sen tiedät. Löytyy sieltä ainakin helpommin puoliso kuin jostain narsisteja houkuttelevasta realitystä.
Ihan kuule kokemuksesta tiedän. Olen harrastanut lavatansseja nuoresta lähtien. Nyt olen jo 50+ ikäinen. Mieheni löysin ihan muualta kuin lavatansseista. Jokaisella on omanlaisensa väylä löytää puoliso. Turha siitä on tuolla tavalla kiukutella, että joillekin se väylä on tämä ohjelma. Onhan tästä ihan todistetusti löydetty pysyviäkin suhteita. Useampi tähän ohjelmaan osallistunut on edelleen sen tässä formaatissa tapaamansa puolison kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
Tietääkö kukaan, että minkä ikäisiä Artun lapset ovat? Se esikoinenhan voi olla jo teini, jos Arttu on hänet saanut parikymppisenä. Nuorempi lapsi on max 3-vuotias, koska kesällä 2021 Maajussille morsian -kuvauksissa hänellä ei vielä ollut tätä lasta. Joten tämä nuorempi on syntynyt aikaisintaan 2022.
Tuota samaa arvioita oli täällä aiemmin. Artulla on tosiaan käynyt flaksi jo useammankin kerran joten on jännittävää, että miksi hän hakee just ETA:n kautta uutta rouvaa.
No oisko vaikka siksi, että se flaksi ei ole riittänyt parisuhteeseen asti. Ainakaan pidempään sel
Koska jokainen osallistuja ymmärtää, että näkyvyys on ihan eri luokkaa Tinderin tai julkkiksena olon välillä. Jollei sitä parisuhdetta synny ETA:n kautta, niin välillisesti voi, kun ihmiset voivat ottaa yhteyttä ohjelman jälkeen. Ihminen voi tykästyä, vaikka ei itse halua ohjelmaan. Onhan näitä nähty esim. Maajussille morsiamessa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan siis Artun tosielämän flaksiin, että hänellä on ollut parisuhteita naisten kanssa.
Mistä tiedät, että on ollut? Voi sitä lapsia ilman parisuhdettakin tehdä, jos et vielä tiennyt. Ei tarvita mitään sitoumuksia siihen, että ruikkaa mällit pimpsaan ja 9kk päästä onkin jo isä.
Totta, tämäkin skenaario on mahdollinen. Siinä tapauksessa juoksisin itse naisena karkuun tällaista huoletonta mällääjää.
Se Artun lapsi on vielä niin pieni, että ehkä olisi kannattanut keskittyä ihan vain häneen seuraavat pari vuotta ja sitten alkaa deittailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on ETA:n onnistumisprosentti tälle sokkona valitun tuntemattoman naisen kanssa VS onnistumisprosentti sille, että Arttu etsii omatoimisesti naisen koko Suomen sinkkunaisten joukosta, kun naiset ovat selkeästi Artusta si
Sitä ei kukaan voi tietää etukäteen. Ei rakkaus noudattele mitään prosentteja. Se oikea sattuu kohdalle sitten kun on sattuakseen. Joillekin löytyy baarista, joillekin sieltä helvetin lavatansseista ja toisille vaikka Enskareista. En nyt ihan ymmärrä, miksi sinua hiertää noin kovasti juuri Artun osallistuminen. Onhan noilla kaikilla muillakin ollut parisuhteita ennen tätä ohjelmaa. Miksi Artulla ei saisi olla?
Ai nytkö täällä ei saakaan mietiskellä ja keskustella ETAsta ja sen osallistujista? Onko tietty raja siihen että montako viestiä per osallistuja per aihe saa laittaa ennen kuin se on sopimaton määrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu itsekö se siellä vastailee, kun noin kipakasti lähti? :D
Arttu on aivan varmasti tosimielellä mukana, mutta miksi nimenomaan juuri ETA kanavaksi tälle pysyvän parisuhteen hakemiselle hänen kohdallaan? Itse me
Miksi ja miksi? Miksi jankkaat Artusta, vaikka kaikki muutkin ovat valinneet juuri ETA. Jannella ja Matillakin on todistettavasti "käynyt flaksi", kun on lapsiakin tullut maailmaan. Miksi et jankkaa heidän osallistumisestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on ETA:n onnistumisprosentti tälle sokkona valitun tuntemattoman naisen kanssa VS onnistumisprosentti sille, että Arttu etsii omatoimisesti naisen koko Suomen sinkkunai
Totta kai saa olla. Ihan normaalia. Ehkä mietin nyt liikaa itseni kantilta, koska en tosiaankaan lähtisi tähän ohjelmaan, jos minulla olisi erinomaiset saumat löytää kumppani muutoinkin. Siksi kiinnostaisi tietää ajatuksia ihmiseltä, joka on toista mieltä ja tekee toisen päätöksen kuin mitä itse tekisin. Minua kiinnostaa syyt ihmisten toimintaan ja motivaatioon sen takana. Tavallaan se auttaa myös ymmärtämään itseäkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan törkeää laittaa joku avioitumaan ihmisen kanssa, jolle omat lapset ovat niin vähäpätöinen asia, ettei niistä viitsi edes kertoa. Siis MJM.ssä. Nythän ne on tuotu esiin, mutta ei se korjaa jo tapahtunutta vahinkoa. Eikä tuokaan kovin hyvää kuvaa anna, että ollaan jos uusilla vesillä vaikka lapsi on hädin tuskin päässyt vaipoistaan. Ja toinen lapsi hylättynä toiselle puolelle Suomea.
Siis Arttu on ollut tuossa toisessa ohjelmassa mukana eikä ole sinne hakiessaan lainkaan kertonut lapsestaan?
Nyt on kyllä rimanalitus tuotantotiimiltä. Ei tällaiseen ohjelmaan uskalla enää kukaan järkevä hakea jos tuotanto on valmis päästämään mukaan moraaliltaan noin hataran ihmisen. Jos ajattelen että olisin hakenut ohjelmaan, olisin pitänyt rehellisyyttä sellaisena itsestäänselvyytenä jota valituksi tuleminen edellyttää. Tyyliin: jos olen itse epärehellinen, ei kannata hakea mukaan koska minua ei tulla valitsemaan. Jos haen ja pääsen, voin luottaa siihen että kuka ikinä kumppanikseni tuleekaan, hänellä on ainakin tämä perusasia kunnossa.
Ohjelman seuraava kausi tulee olemaan aivan kammottavaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö täällä ei saakaan mietiskellä ja keskustella ETAsta ja sen osallistujista? Onko tietty raja siihen että montako viestiä per osallistuja per aihe saa laittaa ennen kuin se on sopimaton määrä?
Saa, mutta se ei ole keskustelua, jos jankuttaa samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Jos haluat mietiskellä, tee se monipuolisemmin kuin toistelemalla, että Artulla käy flaksi. Hitostako sinä edes tiedät, miten sillä flaksi käy. Se, jos on pannut 35-vuotiaana kaksi naista paksuksi ei vielä todista mistään laajasta flaksista. Ne kaksi naistahan voivat olla ainoat, jotka ovat ikinä osoittaneet kiinnostusta Arttuun. Kävikö edes mielessä?
Totta kai saa olla. Ihan normaalia. Ehkä mietin nyt liikaa itseni kantilta, koska en tosiaankaan lähtisi tähän ohjelmaan, jos minulla olisi erinomaiset saumat löytää kumppani muutoinkin. Siksi kiinnostaisi tietää ajatuksia ihmiseltä, joka on toista mieltä ja tekee toisen päätöksen kuin mitä itse tekisin. Minua kiinnostaa syyt ihmisten toimintaan ja motivaatioon sen takana. Tavallaan se auttaa myös ymmärtämään itseäkin paremmin.
Mistä sinä olet saanut käsityksen, että Artulla on erinomaiset saumat löytää kumppani? Voin suurinpiirtein Artun ikäisenä naisena kertoa, että mies, jolla on kaksi pientä lasta kahden eri naisen kanssa ei todellakaan ole mikään "kahden kilon lohi" (vai miten se Arttu nyt itseään kuvailikaan). Harva nainen syttyy tuollaisesta miehestä varsinkaan parisuhdemielessä. Kun tähän lisätään se fakta, että Arttu on käytännössä valehdellut treffiohjelmassa ja hylännyt vanhemman lapsensa toiselle puolelle Suomea, pisteet laskevat entisestään.
No niin Arttu! Nyt lavatansseihin siitä! Miehiä tapaamaan niin vaimo löytyy tuosta vaan :D