Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6598)
Vierailija kirjoitti:
". Et voi vetää mitään johtopäätöksiä siitä, mitä aiemmin on käynyt, koska jokainen pari on yksilöllinen tapaus. "
Oletko kuullut koskaan todennäköisyyden käsitteestä? Kyllä tietyt asiat ennustavat maailmassa sitä todennäköisintä lopputulosta. Todennäköisyys ei tarkoita että jotain muutakin ei voisi tapahtua mutta se on vain harvinaisempaa.
88888
Missä kohtaa olen mielestäsi puhunut jotain todennäköisyyksistä? Niinpä, en missään. Ihan vain olen yrittänyt saada sinut tajuamaan, että suhde ei aina tarvitse salamarakastumista toimiakseen. Hyvä, että tämä itsestäänselvyys alkaa pikkuhiljaa mennä sinunkin kaaliisi.
Juu, ei tarvitse aina, mutta lähes aina. Joko olet tyytyväinen ja voit lopettaa tämän saman asian jankkauksen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vodcastista ole tullut uutta (plussatahtista) jaksoa vielä Katsomoon? :(
Koska vodcast etenee ilmaisjaksojen tahtiin, kun vodcastissa selkeällä suomen kielellä kerrottiin alussa.
Jooh. Ei kyllä nyt kenestäkään tämän kauden parista tule mitään.
Tottakai toivoo Iinalle ja Mikolle parasta, koska aidosti yrittävät.
Mikolla on ainakin sinnikäs ja tutkiskeleva luonne. Sopii parisuhteeseen ainakin tuolta osin.
Matti on symppis mutta Elisa ei kyllä saa hänestä parhaita puolia esiin. Ehkä Elisakin näyttäytyisi viehättävämpänä henkilönä jonkun itselleen sopivamman kanssa. Kiusallista seurata tätä paria.
Janne ja Katri. Ei ei ja ei. Janne on niin lössähtänyt ja kaavoihinsa kangistunut ettei aktiivinen ja tekevä Katri saa hänestä kyllä vertaistansa kumppania. Kaikessa ei tarvitse olla yhtenevät kiinnostuksen kohteet mutta tuossa kyllä törmätään yhteen pahasti.
Noh, Julia kertoikin jo päättävänsä suhteen Artun kanssa mikä oli hieno ratkaisu heidän kohdalla. Arttu vaikuttaa niin creepyltä etten ihmettele että alkaa naista kuin naista ahdistaa hänen seuransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskasta katsottavaa tämä(kin) kausi! Toivotaan, että Iina ja Mikko edes onnistuvat. He vaikuttavat kyllä erinomaiselta matchilta.
Minun silmääni he eivät ole varsinaisesti hyvä match, mutta he vain suhtautuvat tähän formaattin ja toisiinsa kauniisti. En usko että tuo suhde tuosta jatkuu kovin pitkään.
Yhteen kasvetaan ajan myötä. Lempeys on hyvä lähtökohta ja heillä sitä on. Kahdella tuntemattomalla. Myöhemmin tulee myös kiintymys.
Mä näen niin, että nyt heillä on luottamusta, keskusteluyhteys, mukava olla yhdessä ja ovat sitoutuneet prosessiin ja kunnioittavat toisiaan. Tässä on erinomainen pohja parisuhteelle, ja Mikon katseista ja Iinan käyttämästä "ihastus"-ilmaisusta päättelen, että heillä on erinomaiset mahdollisuudet onnelliseen pitkäaikaiseen suhteeseen.
"Sulle ei vissiin ole tuttu sanonta "Poikkeus vahvistaa säännön"."
Olen kuullut. Ja se on muuten oikeasti käännösvirhe. Alkuperäinen tarkoittaa enemmänkin että poikkeus tuo sen pääsäännön näkyväksi. Eli kun alemme ihmettelemään miksi joku odottamaton asia tapahtui niin samalla tulemme paljastaneeksi sen miten asiat yleensä tapahtuvat.
"On tässä muitenkin pareja ollut, joilla alku on ollut tahmea. Ei ole Venla ja Karl mikään ainutlaatuinen tapaus. Sä et vain muista, miten Tiinakin oli ihan ahdistuksissaan, vaikka ovat Samuelin kanssa onnellisesti yhdessä. JNE. "
Kyllä, mutta jälleen kun katsomme mitä on tapahtunut eniten niin niitä aika alusta lahtien onnellisia pareja on jatkaneista selvä enemmistö. Ja Tiinan ja Samuelin tapauksessa ei ollut mitään Venlan ja Karlin tasoista ongelmaa vaan Tiinan oli vain aluksi hieman hankala heittäytyä ja antaa mennä vaikka selvästi suhde oli hyvä ja asiat sujuivat pääsääntöisesti hyvin.
Onko teistä vastuutonta ottaa koulukiusattu, ulkonäön suhteen epävarma Julia tähän ohjelmaan? Aiemmilla kausilla jotkut naiset ovat nimittäin sanoneet, että tuskin on mitään ruumiinosaa, mistä ei olis heistä keskustelupalstoilla kritisoitu. Miten voidaan taata, ettei kritiikki kantaudu Julian korviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
". Et voi vetää mitään johtopäätöksiä siitä, mitä aiemmin on käynyt, koska jokainen pari on yksilöllinen tapaus. "
Oletko kuullut koskaan todennäköisyyden käsitteestä? Kyllä tietyt asiat ennustavat maailmassa sitä todennäköisintä lopputulosta. Todennäköisyys ei tarkoita että jotain muutakin ei voisi tapahtua mutta se on vain harvinaisempaa.
88888
Missä kohtaa olen mielestäsi puhunut jotain todennäköisyyksistä? Niinpä, en missään. Ihan vain olen yrittänyt saada sinut tajuamaan, että suhde ei aina tarvitse salamarakastumista toimiakseen. Hyvä, että tämä itsestäänselvyys alkaa pikkuhiljaa mennä sinunkin kaaliisi.
Juu, ei tarvitse aina, mutta lähes aina. Joko olet tyytyväinen ja voit lopettaa tämän saman asian jankkauksen, kiitos.
Ei edes lähes aina. Sä vain et muista niiden "ihanneparien" huonoja hetkia. Ja jankutuksen osalta huolehdi ihan vain omasta tavastasi jaiuhaa samaa asiaa uudesaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artusta tulee mieleen, että on tottunut lirkuttelemaan naisille puuta heinää. Tietynlaiset naisethan ovat sulaa vahaa, jos mies puhuu heti kättelyssä rakkaaksi ja hokee kliseisiä kommentteja sisäisestä kauneudesta (peittääkseen sen, että meni sanomaan naista rumaksi). Suhteen aikana naiselle sitten paljastuu todellinen luonto ja suhde päättyy pikapikaa.
Ehkä ei ole ihan oikeassa ohjelmassa jos hanskat tippuu kirjeen "rakas vaimo" tervehdykseen ja tarkoituksena on mennä naimisiin ensitreffeillä.
Ei ole oikein ymmärtänyt mitä tässä ollaan tekemässä; sitoutumassa olevinaan avioliittoon ensi tapaamisella. Oudompaa se minusta olisi kirjoittaa pian vaimoksi tulevalle otsikoiden "parahin Nti Möttönen".
Mihin avioliittoon? Eihän nuo mene oikeasti
Niin, ehkäpä tosiaan tämän formaatin voisi lopettaa ja tehdä sarjan Ihmiset ja Tinder.
Vierailija kirjoitti:
"Sulle ei vissiin ole tuttu sanonta "Poikkeus vahvistaa säännön"."
Olen kuullut. Ja se on muuten oikeasti käännösvirhe. Alkuperäinen tarkoittaa enemmänkin että poikkeus tuo sen pääsäännön näkyväksi. Eli kun alemme ihmettelemään miksi joku odottamaton asia tapahtui niin samalla tulemme paljastaneeksi sen miten asiat yleensä tapahtuvat.
"On tässä muitenkin pareja ollut, joilla alku on ollut tahmea. Ei ole Venla ja Karl mikään ainutlaatuinen tapaus. Sä et vain muista, miten Tiinakin oli ihan ahdistuksissaan, vaikka ovat Samuelin kanssa onnellisesti yhdessä. JNE. "
Kyllä, mutta jälleen kun katsomme mitä on tapahtunut eniten niin niitä aika alusta lahtien onnellisia pareja on jatkaneista selvä enemmistö. Ja Tiinan ja Samuelin tapauksessa ei ollut mitään Venlan ja Karlin tasoista ongelmaa vaan Tiinan oli vain aluksi hieman hankala heittäytyä ja antaa mennä vaikka selvästi suhde oli hyvä ja asiat sujuivat
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
"Missä kohtaa olen mielestäsi puhunut jotain todennäköisyyksistä? Niinpä, en missään."
Vain siinä jossa sanoit että "et voi ennustaa". No voinhan. Jos tietty asia on aina ennen ollut se todennäköisin jonkun lopputuloksen ennustaja niin se on suurella todennäköisyydellä jatkossakin.
"Ihan vain olen yrittänyt saada sinut tajuamaan, että suhde ei aina tarvitse salamarakastumista toimiakseen. Hyvä, että tämä itsestäänselvyys alkaa pikkuhiljaa mennä sinunkin kaaliisi. "
En ole sitä kiletänyt vielä yhtään kertaa. Se on vain se selvästi harvinaisempi tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä vastuutonta ottaa koulukiusattu, ulkonäön suhteen epävarma Julia tähän ohjelmaan? Aiemmilla kausilla jotkut naiset ovat nimittäin sanoneet, että tuskin on mitään ruumiinosaa, mistä ei olis heistä keskustelupalstoilla kritisoitu. Miten voidaan taata, ettei kritiikki kantaudu Julian korviin?
Julia on aikuinen ihminen ja ihan itse vastuussa omasta osallistumisestaan. Ei tuolla kukaan pakolla ole mukana, vaan ihan vapaaehtoisesti jokainen on ohjelmaan hakeutunut.
Vierailija kirjoitti:
"Missä kohtaa olen mielestäsi puhunut jotain todennäköisyyksistä? Niinpä, en missään."
Vain siinä jossa sanoit että "et voi ennustaa". No voinhan. Jos tietty asia on aina ennen ollut se todennäköisin jonkun lopputuloksen ennustaja niin se on suurella todennäköisyydellä jatkossakin.
"Ihan vain olen yrittänyt saada sinut tajuamaan, että suhde ei aina tarvitse salamarakastumista toimiakseen. Hyvä, että tämä itsestäänselvyys alkaa pikkuhiljaa mennä sinunkin kaaliisi. "
En ole sitä kiletänyt vielä yhtään kertaa. Se on vain se selvästi harvinaisempi tapaus.
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska jokainen osallistuja on hakeutunut tuonne ihan omasta vapaasta tahdostaan. Jokainen heistä myös tietää, millaista kommentointi nykypäivänä on. Ei ole mikään pakko lukea somekommentteja. Sekin on ihan vapaaehtoista.
" Sä vain et muista niiden "ihanneparien" huonoja hetkia. "
No ei kai nyt kenenkään suhde voi olla täydellinen joka ikinen hetki. Mutta jos nyt vain haluat ymmärtää mistä nyt puhutaan niin varmaan pystyt.
''Oikeasti näitä miehiä on paljon. Siis että itse muistuttaa jotain mursua ja naisihanteena kuplapeppuinen salimissi. ''
''No useimmille miehille riittää että nainen on normaalipainoinen.''
No ei esim. Artulle näyttänyt riittävän, kun on kritisoinut Juliaa hiuksista, tatuoinneista ja miesmäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt kenenkään suhde voi olla täydellinen joka ikinen hetki. Mutta jos nyt vain haluat ymmärtää mistä nyt puhutaan niin varmaan pystyt.
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
Vierailija kirjoitti:
Ei se pysty.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei ole ihan oikeassa ohjelmassa jos hanskat tippuu kirjeen "rakas vaimo" tervehdykseen ja tarkoituksena on mennä naimisiin ensitreffeillä.
Ei ole kenelläkään hanskat tippuneet tuollaiseen. Älä jauha paskaa. Äläkä sotke mammojen kommentointia Juliaan.
Julian reaktiosta näki, että siinä vaiheessa tajusi, ettei kyse olekaan pelkistä lyhyistä sokkotreffeistä vaan ohjelman ideahan on tosiaan sitoutua suhteeseen kuin oltaisi naimisissa. Päälle tieto puolison lapsista ja asuinpaikasta, niin kriisi ja terapian tarve sekä halu paeta kaikesta mihin oli lupautunut olikin valmis.
No mitäs järkeä tuossa koko ohjelmassa sitten on? Sama olis seurailla jonkun randomin tinder säätöä, jos tuonne ei kerran mennä sitoutumaan parisuhteeseen ventovieraan kanssa, vaan tsekkaamaan minkälainen uros /naaras on vastassa ja sitten swaippaamaan vasemmalle kun ei näky ihastuttanut.
Eihän se estä sitoutumista, vaikka avioliittoa ei solmita. Aika moni ihminen elää nykypäivänä ihan sitoutuneesti avoliitossa tai seurustelusuhteessa, joka ei ole avioliitto. Ei siihen mitään juridista asiakirjaa tarvita, että voi sitoutua suhteeseen.
Onko Mikossa sitten näkynyt tällaisia merkkejä Iinan kanssa? Itse katson ilmaistahdissa, niin en ole vielä huomannut.