Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minullakin on vähän ylipainoa. Olen kehomyönteinen ja kehorauhan kannattaja.
Silti on pakko myöntää, että joissain kohtauksissa Katri oli epäedukseen. Esim kun laittautui päätösjaksossa asiantuntijoiden tapaamiseen, hänen todella iso käsivarsi, jossa oli todella iso tatuointi, korostui. En olisi halunnut nähdä. Samoin jotkut hänen pyöräilyshortsit tmv olisin voinut jättää näkemättä.
En tarkoita, että lihavan pitää pukeutua säkkiin tai peittävästi mutta pitääkö sitä esitellä ja korostaa?
Sama tyyli ei käy hoikalle ja lihavalle. Samoin kuin nuorsotyyli ei sovi vanhalle naiselle.
Toki jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta se ei aina näytä hyvältä.
Minä taas olen aika hoikka nainen ja ihmettelen kehopositiivisuutta. Silti en tykkää siitä,että katrihullu haukkuu täällä joka toisessa viestissä lihavuut
Ohi tämän keskustelun aiheen, mutta se mainoksen laiha Coopin tuotteita käyttävä nuori poika on kuitenkin ilmiselvä homo.
Matilla oli tosi hyvä asenne ohjelmaa ja toiseen tutustumista kohtaan, oli valmis joustamaan ja antamaan aikaa. Harmi, että sai parikseen harakan, joka ilmoitti että tässä on manuaali, lue se ja tanssi pillini mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmää porukkaa nämä painojankkaajat. Eivät osaa tehdä omaa aloitusta niin tulevat muihin ketjuihin lätisemään vihaansa. Säälittävää. Kohta tulee viimeinen tv-jakso niin näiden pitää mennä taas muihin ketjuihin haukkumaan.
Saa nähdä tuleeko ensikaudelle enää hakijoita
Joka vuosi on pohdittu, tuleeko hakijoita. Ja joka vuosi tulee. Taso on kyllä laskenut mutta silti.
Kommentoin äsken ekaa kertaa Katrin kiloja. Tai oikeastaan sitä, että hän korostaa niitä vaatteilla. Esimerkiksi kireät shortsit tai hihaton toppi.
Ylipaino ei saa olla tabu. Siitäkin pitää pystyä puhumaan. Eri juttu tietenkin kiusaaminen, haukkuminen ja jankkaaminen
Ei Iinakaan mikään hoikka tyttö ole. Mutta hän pukeutuu erilailla. Ehkäpä siksi häntä ei ole nostettu tikunnokkaan.
En tiedä, kenelle luulet paasaavasi.
Mutta ihan ekaa kertaa kommentoin tänään Katrin kokoa ja pukeutumista.
Tottakai voi pukeutua hihattoman toppiin tai heilua vaikka bikineissä.
Kyllä lihavan pukeutumista voi kommentoida kuten normaalipainoisenkin. Jotkut vaatteet korostavat hyviä puolia, jotkut taas huonoja puolia.
Olisi aika tekopyhää sanoa normaalipainoisen vaatteesta, ettei sovi ja sitten ylipainoisen kohdalla vaieta, ettei sille tule paha mieli.
Olen muuten sanonut Artun emännän hääpukua rumaksi. Se on ok, koska hän on normipainoinen?
Mun puolesta jokainen saa kantaa läskinsä itse. Mutta on se nyt kumma, jos aihe täytyy vaieta kuoliaaksi.
Suurin osa ylipainoisista on ihan itse syönyt itsensä tuohon kuntoon. Eli viihtyvät sellaisena kuin ovat. Älä suotta loukkaannu heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Matilla oli tosi hyvä asenne ohjelmaa ja toiseen tutustumista kohtaan, oli valmis joustamaan ja antamaan aikaa. Harmi, että sai parikseen harakan, joka ilmoitti että tässä on manuaali, lue se ja tanssi pillini mukaan.
Kiva kun asia tuli selväksi nyt viestissä nro 4987, joka kertoo saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti jakso niin näiden pitää mennä taas muihin ketjuihin haukkumaan.
Joka vuosi on pohdittu, tuleeko hakijoita. Ja joka vuosi tulee. Taso on kyllä laskenut mutta silti.
Kommentoin äsken ekaa kertaa Katrin kiloja. Tai oikeastaan sitä, että hän korostaa niitä vaatteilla. Esimerkiksi kireät shortsit tai hihaton toppi.
Ylipaino ei saa olla tabu. Siitäkin pitää pystyä puhumaan. Eri juttu tietenkin kiusaaminen, haukkuminen ja jankkaaminen
Ei Iinakaan mikään hoikka tyttö ole. Mutta hän pukeutuu erilailla. Eh
En tiedä, kenelle luulet paasaavasi.
Mutta ihan ekaa kertaa kommentoin tänään Katrin kokoa ja pukeutumista.
Tottakai voi pukeutua hihattoman toppiin tai heilua vaikka bikineissä.
Kyllä lihavan pukeutumista voi kommentoida kuten normaalipainoisenkin. Jotkut vaatteet korostavat hyviä puolia, jotkut taas huonoja puolia.
Olisi aika tekopyhää sanoa normaalipainoisen vaatteesta, ettei sovi ja sitten ylipainoisen kohdalla vaieta, ettei sille tule paha mieli.
Olen muuten sanonut Artun emännän hääpukua rumaksi. Se on ok, koska hän on normipainoinen?
Mun puolesta jokainen saa kantaa läskinsä itse. Mutta on se nyt kumma, jos aihe täytyy vaieta kuoliaaksi.
Suurin osa ylipainoisista on ihan itse syönyt itsensä tuohon kuntoon. Eli viihtyvät sellaisena kuin ovat. Älä suotta loukkaannu heidän puolestaan.
Kaikki me ollaan täällä ekaa kertaa. Älä arvostele ihmisten ulkonäköä, hyvin yksinkertaista. Se nyt vaan ei ole ok. Jonkun pitää pystyä sanomaan tämä nyt eikä 20 vuoden kuluttua, kun saadaan taas ihmetellä miksi 2025 sai puhua rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmää porukkaa nämä painojankkaajat. Eivät osaa tehdä omaa aloitusta niin tulevat muihin ketjuihin lätisemään vihaansa. Säälittävää. Kohta tulee viimeinen tv-jakso niin näiden pitää mennä taas muihin ketjuihin haukkumaan.
Ei Iinakaan mikään hoikka tyttö ole. Mutta hän pukeutuu erilailla. Eh
Itselläni on sellainen periaate, että en kirjoita nettiin mitään mitå en voisi sanoa kasvotusten. Ei tulisi mieleenikään esim haukkua kenenkään hääpukua rumaksi tai kommentoida kenenkään kehoa.
Selvästi lihavuus on tabu
Täällä haukutaan sivutolkulla Elisan luonnetta, ilmeitä ja hampaita. Myös Julian luonnetta ja ilmettä, joka on aina kuin norsunveellä. Haukutaan Jannen ylipaino, kävelytyyli ja luonne. Mikon ulkonäkö ja luonne. Artun hymy (joka minusta on kaunis) luonne.ja "tyhmyys".
Edelliseltä kaudelta muistellaan Jyrkin köyhyyttä, Jennin luonnetta ja vihjaillaan törkeästi Matista. Tainan jatkuva itku ja valitus.
Mutta yhyy, sitä ei saa sanoa, että niukat vaatteet ei pue lihavaa ihmistä.
Hyvä kun sanoit nyt, etkä 25v päästä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan sivutolkulla Elisan luonnetta, ilmeitä ja hampaita. Myös Julian luonnetta ja ilmettä, joka on aina kuin norsunveellä. Haukutaan Jannen ylipaino, kävelytyyli ja luonne. Mikon ulkonäkö ja luonne. Artun hymy (joka minusta on kaunis) luonne.ja "tyhmyys".
Edelliseltä kaudelta muistellaan Jyrkin köyhyyttä, Jennin luonnetta ja vihjaillaan törkeästi Matista. Tainan jatkuva itku ja valitus.
Jokaisesta näistä olen täällä huomauttanut, joten puhu pukille.
Et ymmärrä yhteiskunnallisesta keskustelusta mitään, jos et ymmärrä kuinka mediassa sai puhua 20-30 vuotta sitten.
🎵🎶kyllä rikoo on riskillä ruma 🎵
"Et ymmärrä yhteiskunnallisesta keskustelusta mitään, jos et ymmärrä kuinka mediassa sai puhua 20-30 vuotta sitten."
Miksi mun pitäisi nyt sun kanssa kiinnostua yhteiskunnallisesta keskustelusta 20-30 vuotta sitten???
Eikä tämä ole yhteiskunnallista keskustelua 😁 Täällä puhutaan hömppäohjelmasta, johon ihmiset ovat vapaaehtoisesti lähteneet mukaan. He ovat olleet täysin tietoisia, että heistä tullaan puhumaan. Täällä puhutaan myös parinmuodostuksesta ja syistä, jotka ehkä ovat olleet esteenä.
Ihan sama. Sun mielipide on kuin hyttysen ininää korvissani. (Siteeraus kirjasta, jonka luin 30v sitten)
Sekin on mulle ihan sama, miksi Janne ei kiinnostunut Katrista.
Minulla on oikeus mielipiteeseeni, että Katrin vaatteet toivat esiin hänen runsautensa. Eikä se ollut minun mielestäni kaunista.
Jos haluat syvällistä yhteiskunnallista keskustelua, et löytäne sitä mistään Vauvan ketjusta.
Et ymmärrä yhteiskunnallisesta keskustelusta mitään, jos etsit sitä Vauva.fi:ltä
Olette pihalla, niinkuin kunnon av-mamman kuuluukin.
...harmi tuottaa pettymys, mutta Janne on laihduttanut! Sitä paitsi tsekkasin viimeksi niin hänellä oli pieni pylly, vaikka täällä taas ilkeät henget puhuivat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä sitten vika jakso. Viimeisen kerran näemme Jannen /\ läskijalat ja neliöpään. Onneksi.
Oletko koskaan kirjoittanut parempaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä sitten vika jakso. Viimeisen kerran näemme Jannen /\ läskijalat ja neliöpään. Onneksi.
Oletko koskaan kirjoittanut parempaa naista?
No mitäpä luulet? /\ -jalkahullu ja parempaa naista -hullu ovat yksi ja sama trollitehdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisesta näistä olen täällä huomauttanut, joten puhu pukille.
Et ymmärrä yhteiskunnallisesta keskustelusta mitään, jos et ymmärrä kuinka mediassa sai puhua 20-30 vuotta sitten.
Hei äläviitti enää jookos. Valehtelet.
Selailin ketjua taaksepäin ja eilen illalla on kommentoitu Elisan silmiä pelottavaksi ja ilmeitä oudoksi. Samalla sivulla viimekauden Matti creepyksi.
Sinua ei näy missään. Eikö yhteiskunnalliseen korrektiin keskusteluun kuulu muu kuin ylipainon puolustaminen?
Puhu ite pukille.
Tuli mieleen tästä yhteiskunnallisesta keskustelijasta, että joka kaudella jonkun osallistujan mummo, pappa, äiti tai vastaava rientää puolustamaan jälkikasvuaan. Heidät tunnistaa siitä, että tämä on selkeästi heille vieraampi maailma ja reaktiot sen mukaiset. Samoin käytetty kieli usein paljastaa, että ollaan vähän vieraalla maaperällä.
Ei siinä mitään. Inhimillistä. Mutta joskus he ovat sotkeneet soppaa pahemmaksi, kun porukka provosoituu.
Ainakin näin olen tulkinnut. Saatan olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hei yhteiskunnallinen keskustelija!
Täällä on sulle puolusteltavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei yhteiskunnallinen keskustelija!
Täällä on sulle puolusteltavaa!
Tämähän on sinun oma kommentti. Jätät vain ikävyydet kirjoittamatta, niin ei tarvitse kenenkään puolustella. Helppoa!
Ja kyllä laihakin voi löytää kumppanin!