Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22314)

Vierailija
20561/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko 1900-luvulla opetettiin, että lihava ihminen on ruma. Sama on vieläkin, lihava ihminen on ruma kokonaisuus. Suursyömäreitä halveksittiin ja hoikkuus oli normi. Nyt yritetään lihavuudesta tehdä normaalia ja hyväksyttävää, mutta totta se ei ole.

Eikös seitsemässä kuolemansynnissäkin ole ahneus ruualle  synti?

Vierailija
20562/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on täysjärkinen perinteinen nainen joka pitää siitä että mies tekee miehiset hommat, kuten autoon renkaanvaihdot jne...Jenni ei satavarmasti halua mitään neitimäistä ukkoa tai sellaista jonka elämänhallinta ontuu,kuten Jyrkillä raha-asioissa ja työasioissa. Huono match.

mä en edes ymmärrä, miten Jyrkillä ei muka olisi ollut fyrkkaa, kuten antoi ymmärtää sarjassa? Hän asui Kotkassa vuokralla, ei ollut lemmikkejä eikä lapsia, joihin uppoaa rahaa ja hän tienasi vuonna 2023 n. 35 000 euroa (siitä oli juttua vuosi sitten ip-lehdissä). Kyllä noillla tuloilla voi elää ihan kivaa elämään, kun ajattelee,, että Kotkassa asuminen on varsin edullistakin, toisin kuin vaikka Helsingissä.

Minäkin kerran tapailin hetken aikaa 40-vuotiasta miestä, joka oli sellaisessa työssä, jossa tienaa joku 2500€/kk ja hänellä ei ollut autoa, lemmikkejä eikä lapsia ja hän asui edullisesti kauoungin vuokrayksiössä (eli asumiseen menee aika vähän rahaa). Hänen harrastukset olivat myös edullisia. Kun kävin hänen kotonaa, niin se oli tosi ankeasti sisustettu, huoneklaut olivat joku 20 vuotta vanhoja ja risaisia. Toki voi olla, että hän oli vaan pihi ja/tai minimalisti, että haluaa kuluttaa rahaa tavaraan mahd. vähän. Sitten hän ei kertaakaan edes tarjonnut minulle ravintolassa tai tuonut kukkia ne mitään tullessaan mun luokse kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20563/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on täysjärkinen perinteinen nainen joka pitää siitä että mies tekee miehiset hommat, kuten autoon renkaanvaihdot jne...Jenni ei satavarmasti halua mitään neitimäistä ukkoa tai sellaista jonka elämänhallinta ontuu,kuten Jyrkillä raha-asioissa ja työasioissa. Huono match.

mä en edes ymmärrä, miten Jyrkillä ei muka olisi ollut fyrkkaa, kuten antoi ymmärtää sarjassa? Hän asui Kotkassa vuokralla, ei ollut lemmikkejä eikä lapsia, joihin uppoaa rahaa ja hän tienasi vuonna 2023 n. 35 000 euroa (siitä oli juttua vuosi sitten ip-lehdissä). Kyllä noillla tuloilla voi elää ihan kivaa elämään, kun ajattelee,, että Kotkassa asuminen on varsin edullistakin, toisin kuin vaikka Helsingissä.

Minäkin kerran tapailin hetken aikaa 40-vuotiasta miestä, joka oli sellaisessa työssä, jossa tienaa joku 2500€/kk ja hänellä ei ollut autoa, lemmikkejä eikä lapsia ja hän asui

Pihi

Mun ex oli tollanen. Mut hyvät säästöt. Ei vaan raaskinut käyttää.

Vierailija
20564/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen jakso huomenna ja keskustelupalsta lähenee myös loppua

Ehei!

Tietyt tyypit kaivetaan esiin vuosi toisensa jälkeen. Rahka-Petri, Napakymppi-Heidi jne

Tässäkin ketjussa puhutaan Jennistä ja Jyrkistä, Itku-Tainasta ja monesta muusta.

Se on satavarmaa, että Elisa jää puheisiin. Eikä hyvällä tavalla. 

Sinipää Matti taas tullaan nostamaan esiin sankarina ja niiiiin ihanana.

Kun ohjelmaan eksyy joku vaikea herkkisnainen, häntä verrataan Juuliaan ja Tainaan.

Otto elää puheissa hankalana miehenä. Samoin Tuulan Miika. Olivat eritavalla hankalia. Otto herkkis loukkaantuja ja Miika - no Miika on Miika. Mutta hänkin on jo isä-ihminen.

Seuraavan raivottaren kohdalla verrataan Heidiin ja Elisaan. Aikaisemmilla kausilla oli myös joku, joka nostetaan esiin vaikeana naisena, jonka nimeä en muista. Min

Sama juttu näillä "asiantuntijoilla". Heitä vertaillaan ja joitain toivotaan takaisin. 

Saattaa olla iso mainehaitta ammatillisesti, jos profiloituu henkilönä, jolla meni Enskreissa kaikki vihkoon. Tai jos näyttäytyy puolueellisena tai puhuu pelkkää sanahelinää.

Vierailija
20565/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa omat läski-, hiki- ja tulokeskustelut! Vielä ehtii.

Vierailija
20566/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minullakin on vähän ylipainoa. Olen kehomyönteinen ja kehorauhan kannattaja.

Silti on pakko myöntää, että joissain kohtauksissa Katri oli epäedukseen. Esim kun laittautui päätösjaksossa asiantuntijoiden tapaamiseen, hänen todella iso käsivarsi, jossa oli todella iso tatuointi, korostui. En olisi halunnut nähdä. Samoin jotkut hänen pyöräilyshortsit tmv olisin voinut jättää näkemättä.

En tarkoita, että lihavan pitää pukeutua säkkiin tai peittävästi mutta pitääkö sitä esitellä ja korostaa?

Sama tyyli ei käy hoikalle ja lihavalle. Samoin kuin nuorsotyyli ei sovi vanhalle naiselle. 

Toki jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta se ei aina näytä hyvältä.

Vierailija
20567/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä en edes ymmärrä, miten Jyrkillä ei muka olisi ollut fyrkkaa, kuten antoi ymmärtää sarjassa? Hän asui Kotkassa vuokralla, ei ollut lemmikkejä eikä lapsia, joihin uppoaa rahaa ja hän tienasi vuonna 2023 n. 35 000 euroa (siitä oli juttua vuosi sitten ip-lehdissä). Kyllä noillla tuloilla voi elää ihan kivaa elämään, kun ajattelee,, että Kotkassa asuminen on varsin edullistakin, toisin kuin vaikka Helsingissä."

Mitä ymmärtämistä tässä on? 35000 on 2900 e / kk. Verojen jälkeen se on 2100 tai max 2300e. Siitä vuokrat, ruuat, oluet, jotkut turhuudet ja Wolttaukset niin se on äkkiä siinä. Voi olla maksujuttuja myös,  joita makselee pois.

Mutta itse lainaisin vaikka kaverilta, että saisin ruuat vaimolle ostettua eikä tarvisi olla käsi ojossa TV:SSÄ. Noloa...

Vierailija
20568/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko 1900-luvulla opetettiin, että lihava ihminen on ruma. Sama on vieläkin, lihava ihminen on ruma kokonaisuus. Suursyömäreitä halveksittiin ja hoikkuus oli normi. Nyt yritetään lihavuudesta tehdä normaalia ja hyväksyttävää, mutta totta se ei ole.

Se on kyllä koko 1900-luku tai koko 1900-luvun. Opettele suomea ennen kuin tulet tänne valittamaan.

Vierailija
20569/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Ikkuna "normaaliuden" suhteen liikkuu koko ajan. Kun olin armeijassa, pidettiin huonokuntoisena jos ei päässyt Cooperissa kuin 2200-2400 m. Nykyään se on normi ja monet jopa kävelevät suuren osan testistä. Naissotilaat-sarjassa oli juuri näitä kävelijöitä. Osalla tulos oli alle 2000 m. 

Vierailija
20570/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustakaa omat läski-, hiki- ja tulokeskustelut! Vielä ehtii.

Sun pitää perustaa oma hikisten läskien kehorauhaklubi.

Täällä arvioidaan parisuhteen epäonnistumiseen vaikuttavia syitä. Väitätkö, etteivät läski ja hiki ole haitaxi perisuhteessa? Onnea sitten vaan!

Vierailija
20571/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minullakin on vähän ylipainoa. Olen kehomyönteinen ja kehorauhan kannattaja.

Silti on pakko myöntää, että joissain kohtauksissa Katri oli epäedukseen. Esim kun laittautui päätösjaksossa asiantuntijoiden tapaamiseen, hänen todella iso käsivarsi, jossa oli todella iso tatuointi, korostui. En olisi halunnut nähdä. Samoin jotkut hänen pyöräilyshortsit tmv olisin voinut jättää näkemättä.

En tarkoita, että lihavan pitää pukeutua säkkiin tai peittävästi mutta pitääkö sitä esitellä ja korostaa?

Sama tyyli ei käy hoikalle ja lihavalle. Samoin kuin nuorsotyyli ei sovi vanhalle naiselle. 

Minä taas olen aika hoikka nainen ja ihmettelen kehopositiivisuutta. Silti en tykkää siitä,että katrihullu haukkuu täällä joka toisessa viestissä lihavuutta ja ihmisiä. Joka toinen viesti. Miettikää sitä. Milloin on veetuilua "parempaa naista", kun kaikki tietävät että Janne ehkä halusi eri naisen ja "paremman" naisen,  ja milloin on naamioiduttu naiseksi läskipukuun kuin siinä mainoksessa konsanaan ja alta paljastuu pastaa kokkaava laiha läpipasko inceli. Hoida oma kroppasi ja ennen kaikkea päävärkkisi kuntoon, niin ei  tarvitse muita kiusata läski- ja hiki- ja laardiviesteillä. 

Kukaan laiha ei jaksa kuunnella tota.(ja lihavilta et kysy.)

Vierailija
20572/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikös se ollut myös tuo Hanna, joka osti ParkuTainan jutut yhtään pureksimatta ja työnsi Matin bussin alle?

Silloinkin päätti keskeyttää ja Matista jäi kuva, että olisi tehnyt jotain hirmukamalaa.

Hanna vihaa miehiä?"

Tämän saman olen huomannut. Hannalla on joku hirveä tarve ottaa joku naisista suuren suojeluksen alle, vaikka yhdenkään kohdalla mitään suurta tai vakavaa ei ole tapahtunut. Ihan perus eripuraa ja yhteensopimattomuutta ollut.

Jotain omaa agendaansa toteuttaa "pelastamalla naisia pulasta".

Selvästi näki ilmeistä ja käytöksestä viimekaudella miten oli Jennin puolella. Jyrki ei ollut Jennin tyyppiä, tavallinen mies kuitenkin. Se selän takana puhuminen meni liian pitkälle.

Samoin Hanna meni mukaan, kun Tainaa ahdisti, että pitäisi aikaa viettää miehen seurassa kun itse meni ohjelmassa naimisiin. Ei

Ohjelman teko on tiimityötä. Uskon, että Hanna on yhdessä valittu tuohon rooliin, eikä katsojille näytetä tietenkään kaikkia keskusteluita ja tapahtumia. Ei Hanna yksin ole voinut päättää mitään.

Vierailija
20573/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen aika hoikka nainen ja ihmettelen kehopositiivisuutta. Silti en tykkää siitä,että katrihullu haukkuu täällä joka toisessa viestissä lihavuut

Ai en tiennytkään, että täällä on vain yksi läskihullu. 

Sori, että kommentoin

sama

Vierailija
20574/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun moni täällä sanoo, että "ei voi oll parisuhteessa, jos ei ole syvästi rakastunut kumppaniinsa". Kuitenkin esim. Unelmahäät ja Supernanny Suomi -sarjoissa näkee usein pariskuntia, joista ainakin minä olen miettinyt, että "Mitä tuo mies/nainen näkee kumppanissaan? Miksi se haluaa olla sen kanssa?". Ilmeisesti he ovat kuitenkin täysin tyytyväisiä suhteissaan. Jotkut ovat sellaisia, että he lopettavat kumppanin etsimisen löydettyään riittävän hyvän. Ei kaikki ole sellaisia, että etsivät aina vaan parempaa ja parempaa.

Vierailija
20575/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun moni täällä sanoo, että "ei voi oll parisuhteessa, jos ei ole syvästi rakastunut kumppaniinsa". Kuitenkin esim. Unelmahäät ja Supernanny Suomi -sarjoissa näkee usein pariskuntia, joista ainakin minä olen miettinyt, että "Mitä tuo mies/nainen näkee kumppanissaan? Miksi se haluaa olla sen kanssa?". Ilmeisesti he ovat kuitenkin täysin tyytyväisiä suhteissaan. Jotkut ovat sellaisia, että he lopettavat kumppanin etsimisen löydettyään riittävän hyvän. Ei kaikki ole sellaisia, että etsivät aina vaan parempaa ja parempaa.

Olet ymmärtänyt väärin. Kyllä voi olla parisuhteessa. Puolet avioliitoista päätyy eroon ja puolet niistä, jotka jää, eivät ole tyytyväisiä. Eli 75% yhteensä. You win, voi olla naimisissa vaikka miten kauan vaikka ei olisi rakastunut.

Vierailija
20576/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmää porukkaa nämä painojankkaajat. Eivät osaa tehdä omaa aloitusta niin tulevat muihin ketjuihin lätisemään vihaansa. Säälittävää. Kohta tulee viimeinen tv-jakso niin näiden pitää mennä taas muihin ketjuihin haukkumaan.

Saa nähdä tuleeko ensikaudelle enää hakijoita

Vierailija
20577/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernanny Suomi: Uusperheen sisarpuolet tappelevat keskenään - Ilta-Sanomat

Tuossa linkki Supernanny Suomi -sarjan tämän kevään jaksoon, jossa molemmat vanhemmat ovat reilusti ylipainoisia. Silti he vaikuttavat olevan korviaan myöten rakastuneita. ELi kyllä voi pullukkakin löytää kumppanin.

Vierailija
20578/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyhmää porukkaa nämä painojankkaajat. Eivät osaa tehdä omaa aloitusta niin tulevat muihin ketjuihin lätisemään vihaansa. Säälittävää. Kohta tulee viimeinen tv-jakso niin näiden pitää mennä taas muihin ketjuihin haukkumaan.

Joka vuosi on pohdittu, tuleeko hakijoita. Ja joka vuosi tulee. Taso on kyllä laskenut mutta silti.

Kommentoin äsken ekaa kertaa Katrin kiloja. Tai oikeastaan sitä, että hän korostaa niitä vaatteilla. Esimerkiksi kireät shortsit tai hihaton toppi.

Ylipaino ei saa olla tabu. Siitäkin pitää pystyä puhumaan. Eri juttu tietenkin kiusaaminen, haukkuminen ja jankkaaminen 

Ei Iinakaan mikään hoikka tyttö ole. Mutta hän pukeutuu erilailla. Ehkäpä siksi häntä ei ole nostettu tikunnokkaan.

Vierailija
20579/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supernanny Suomi: Uusperheen sisarpuolet tappelevat keskenään - Ilta-Sanomat

Tuossa linkki Supernanny Suomi -sarjan tämän kevään jaksoon, jossa molemmat vanhemmat ovat reilusti ylipainoisia. Silti he vaikuttavat olevan korviaan myöten rakastuneita. ELi kyllä voi pullukkakin löytää kumppanin.

Tottakai voi!

Vierailija
20580/22314 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi on pohdittu, tuleeko hakijoita. Ja joka vuosi tulee. Taso on kyllä laskenut mutta silti.

Kommentoin äsken ekaa kertaa Katrin kiloja. Tai oikeastaan sitä, että hän korostaa niitä vaatteilla. Esimerkiksi kireät shortsit tai hihaton toppi.

Ylipaino ei saa olla tabu. Siitäkin pitää pystyä puhumaan. Eri juttu tietenkin kiusaaminen, haukkuminen ja jankkaaminen 

Ei Iinakaan mikään hoikka tyttö ole. Mutta hän pukeutuu erilailla. Ehkäpä siksi häntä ei ole nostettu tikunnokkaan.

Hei äläviitti enää jookos. Kyllä meitä muitakin ihmetyttää asiat, mutta osataan pitää päämme kiinni. Et ole kehorauhan kunnioittaja, vaikka niin aiemmin väitit. Heti tuli: "mutta hän ei olisi saanut olla hihattomassa koska ". Kuule toisia kunnioittava ei avaa palstaa ja ala valittamaan jostain leveästä kohdasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä