Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit Matti upean missin seurassa
Kuka kaikista ensitreffit-Mateista ja missä. Tämän kaudenko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iina on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Mikon kuuluisi olla tyytyväinen Iinaan. Ainakaan parempaa naista kuin Iina Mikko tuskin löytää.
Joku käy säännöllisin väliajoin opastamassa Jannea ja Mikkoa, että heidän pitäisi tyytyä heille valittuun puolisoon. Mutta "kahden kauppa on kolmannen korvapuusti", ulkopuolinen ei voi sydämenasioista päättää.
Olis kyllä ääliömäistä lähteä tähän ohjelmaan, jos ei ole valmis tyytymään itselle valittuun puolisoon. Koska nimenomaan siitähän tässä on kyse, että antaa toisille valtuudet valita puoliso itselle. Ennen kyseessä jopa avioliitto.
Kenenkään ei tarvitse tyytyä. Tyytyminen ei ole tämän formaatin pointti.
Eliklä torstaina tulee viimeinen jakso. Tai yöllä jo. Mitä veikkaatte kuinka kauan keskustelu vielä jatkuu kun tuntuu nytkin jo hyytyvän?
On ääliömäistä olettaa, että ohjelmassa pitäisi jatkaa täysin vääränlaisen puolison kanssa.
Eli: ohjelmaan osallistuvat riskinottajat. Ihmiset, jotka uskovat kuuluvansa siihen 10-20 prosenttiin, joille löytyy hyvä kumppani, mutta jos ei löydy, tietävät miten toimia.
Vierailija kirjoitti:
Eliklä torstaina tulee viimeinen jakso. Tai yöllä jo. Mitä veikkaatte kuinka kauan keskustelu vielä jatkuu kun tuntuu nytkin jo hyytyvän?
Ensi viikonloppuun kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies syty luonteesta, mies syttyy vartalosta. Ei Jannelle ollut sytykettä. Tai oli liikaa. Kuinka vaan. Sellainen mies vaan on. Totuutta ei kehdata ääneen sanoa.
No ehkä joku parikymppinen mies ajattelee noin, mutta Janne on kuitenkin jo 37-vuotias kahden lapsen isä, joten jos on noin paljon elämänkokemusta, niin silloin kumppanin ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä kuin nuorena. Sitä paitsi onhan Janne itsekin pullukka .
Mä olen 70 v ja vieläkin puolison vartalo on tärkeä eroottinen sytyke. (Hän on hoikka edelleen). Mies ei muutu minkään ikäisenä. Oma vartalo voi muuttua, mutta mielipde eroottisesti sytyttävästä vartalosta ei muutu.
Ai sä olet 70? Ja noin lapsellinen? Voi sun puol
"Mun vaimo on tosi seksikäs vieläkin, isorintainen ja hoikka"
Ja entä jos vaimo oliskin lihonut tai rintasyöpä vienyt rinnat? Ei kelpais sulle vaimo enää vaan pistäisit ovesta kartanolle. Semmosta se on kun pelkkä ulkonäkö merkkaa eniten.
itse en uskaltaisi mennä yhteen ihmisen kanssa jolle isot rinnat ja hoikkuus olisi pääasia kumppanissa.
Joo en ole lihava, en ole koskaan ollut, enimmäkseen alipainoisuuden rajalla(läpipaskaksi haukuttu :D)mutta en voi käsittää, että jollekin ulkoset seikat jopa vuosikymmeniä rinnalla pysyneessä kumppanissa on se tärkeimmät asiat.
Mullakin on puoliso, ollut vuosikymmeniä ja koskaan en hätä kyllä sen takia hylkäisi, vaikka hän lihoisi. Mitä väliä tissien koolla tai vatsamakkaroilla, jos olet löytänyt rinnallesi ihana ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
On ääliömäistä olettaa, että ohjelmassa pitäisi jatkaa täysin vääränlaisen puolison kanssa.
Eli: ohjelmaan osallistuvat riskinottajat. Ihmiset, jotka uskovat kuuluvansa siihen 10-20 prosenttiin, joille löytyy hyvä kumppani, mutta jos ei löydy, tietävät miten toimia.
Onhan tuo valtakunnallinen, ilmainen deittimainos, kun muistaa esiintyä edukseen. Ja (tulevia) bisneksiään voi edistää, tarjoutuu mahdollisuus ponnahtaa julkimoksi ym ym.
Ei hyvä jumala. Ulkonäkö merkkaa eniten? Hoikkuus pääasia? Juuri kun kirjoitin tuolla, että mikä tämä on tämä tyyli vauvalla, että kehut hoikkaa puolisoasi, niin jo kommentoidaan "en kestäisi jos puolisolle hoikkuus olisi PÄÄASIA!" Argh! En kestäisi asua tuollaisten sanojenvääntäjien kanssa.
Eri
Ja entä jos vaimo oliskin lihonut tai rintasyöpä vienyt rinnat? Ei kelpais sulle vaimo enää vaan pistäisit ovesta kartanolle. Semmosta se on kun pelkkä ulkonäkö merkkaa eniten.
itse en uskaltaisi mennä yhteen ihmisen kanssa jolle isot rinnat ja hoikkuus olisi pääasia kumppanissa.
Joo en ole lihava, en ole koskaan ollut,
......tähän viittasin. En ymmärrä näitä.
Tuossa edellytetään tunteiden ja tilanteiden nopeaa prosessointia. Se on mahdotonta. Useimmille pelkästään kuvaus eli kameroiden läsnäolo ja pakolliset omat videointisessiot kuormittavat liikaa, koska sellaiseen ei ole voinut valmistautua. Mielen myllerrys on väistämätön. Pitää olla todella vakaa ja hötkyilemätön ihminen, että pysyy henkisesti koko ajan rattailla.
Sekin olisi parannus ja lievittäisi alkushokkia, että valitut parit tutustuvat toisiinsa aluksi etänä, viesteilemällä ja videopuheluilla, ennen tapaamista/"häitä". Silloin toinen olisi edes vähän tuttu ensi kertaa tavatessa. Esim. Elisan ja Matin suhde ei olisi kärjistynyt noinnpahasti, jos olisivat voineet tutustua toisiinsa aluksi turvallisen matkan päästä.
Tiedän, että formaatin clue on juuri se sokki, kun naitetaan täysin t7mtematt9mallae. Mutta tämä on mielestäni edesvastuutonta ihmisten psyyken kiusaamista. Katsojat tirkistelevät ja arvostelevat. How lame is that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa Julia ja Arttu tapasivat ohjelman aikana? Lasketaanpa:
1 häät
2 häämatka
3 melonta ja eräily
4 minigolf
5 heidän päätösjakso
Häissä oli vielä "neutraali" tunnelma.
Häämatkan jälkeen Julia nosti kytkintä. Oli jo päätöksensä tehnyt.
Melonnassa murjotti eikä olisi halunnut olla osallisena koko touhuun.
Minigolffissa antoi rukkaset näyttävästi kertoen olleensa pettynyt kun pääpalkinto jäi saamatta.
Päätösjaksoon ei olisi halunnut osallistua kun niin ahdisti vieläkin.
Toisin sanoen toisten treffien kohdalla, eli häämatkalla Julia oli jo päättänyt että jättää koko homman. Valittu puoliso ei miellyttänyt koska lapset ja välimatka. Loppu ol
Julia ei halunnut alkaa äitipuoleksi, ja ihan ymmärrän syyn.
Ja tiedättekö mitä? Vaikka palstalla jaetaan parhaimmat, pureskelluimmat ja eniten ajatellut ohjeet, luulen että ne ketkä tähän osallistuvat, eivät ironisesti koskaan lue palstaa. Sitten heille vielä painotetaan, että älkää vain lukeko keskusteluita...... kun täällä on jo vuosia tiedetty mitä virheitä EI saa tehdä. Esim. että olisi hyvä sopia, että vedetään kuvaukset ohi ja aletaan tutustumaan vasta sen jälkeen, että ei munata toisiamme tässä nyt kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iina on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Mikon kuuluisi olla tyytyväinen Iinaan. Ainakaan parempaa naista kuin Iina Mikko tuskin löytää.
Joku käy säännöllisin väliajoin opastamassa Jannea ja Mikkoa, että heidän pitäisi tyytyä heille valittuun puolisoon. Mutta "kahden kauppa on kolmannen korvapuusti", ulkopuolinen ei voi sydämenasioista päättää.
Olis kyllä ääliömäistä lähteä tähän ohjelmaan, jos ei ole valmis tyytymään itselle valittuun puolisoon. Koska nimenomaan siitähän tässä on kyse, että antaa toisille valtuudet valita puoliso itselle. Ennen kyseessä jopa avioliitto.
Kenenkään ei tarvitse tyytyä. Tyytyminen ei ole tämän formaatin pointti.
&nb
Kyllä se idea ainakin oli se, että "tyydyt" aviopuolisoosi joka sinulle on valittu, niin järkiavioliitto toimii. Ei siinä kysellä että kaduttaako kuitenkin, vai etkö kuitenkaan "tyydy".
Että inhoan tuota nykyajan muotisanaa.
Vierailija kirjoitti:
Tännehän kirjoittaa vain täydelliset rikkaat menestyneet huippumallit. Eivät ole koskaan yhtään virhettä elämässään tehneet. Kummasti ei vaan ole muuta tekemistä kuin haukkua vauva palstalla...
Yksi isoimmista tuotannon mokista on mielestäni se, että asiantuntijoiden surkeat osuudet on kuvattu aina yhdellä kertaa per asiantuntija. Entistä vähemmän katsoja vakuuttuu heidän roolistaan, kun koko kausi selitetään samassa paidassa itsestäänselvyyksiä, jotka selvästi kuvattu samalla kertaa. 🙄
joku roti nyt tuotanto!
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi niin, että selvisin hengissä tilanteesta, jossa kolme ystävääni tapettiin. Jarkytyin ja sain posttraumaattisen stressireaktion ; lievän paniikkihäiriön. Sulhaseni, jonka kanssa olin ollut kihloissa kolme vuotta, jätti minut kylmästi sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi niin, että selvisin hengissä tilanteesta, jossa kolme ystävääni tapettiin. Jarkytyin ja sain posttraumaattisen stressireaktion ; lievän paniikkihäiriön. Sulhaseni, jonka kanssa olin ollut kihloissa kolme vuotta, jätti minut kylmästi sen takia.
Olen pahoillani! Ihmiset on niin epäkypsiä, täysin vailla yhteyttä omaan pimeään puoleensa.
Olen seurannut ehkä hiukan huvittuneena, toisaalta kauhistuneena nyt jo kolmatta kautta ko ohjelmaa ja joka ikinen kerta on ensivaikutelma (siis muutaman jakson jälkeen) tietyistä henkilöistä pitänyt paikkansa. Siis heistä jotka olen luokitellut ihmisiksi joille tulee ns heti ongelmia kumppanin kanssa, eivätkä edes joko jatka ollenkaan tapailua, eivät edes yritä. Tuntuu että se jokin "vaikea persoona" tai joku ihmeellinen kriittisyys, puhetyyli tms paljastaa heti sen että tämän henkilön kanssa ei tule kenelläkään parisuhdetta. Vaikkakin ohjelmahan ei kerro henkilöistä kuin pintaraapaisun ja tuotantoyhtiä antaa heistä sen kuvan mikä myy, he haluavat draamaa jotta katsojat katsoo ja täällä kirjoitellaan tuhansia kommentteja. Mutta siitä huolimatta joku piirre, vaikka kehonkieli, katseet, puhetyyli yms paljastaa heti kuka on sellaienn persoona joka edes vie kunnialla tämän loppuun kuka iskee hanskat tiskiin heti tai viimeistään kun ohjelma loppuu.
Ei. Janne ssnoi tokavikassa jaksossa eli ei miimeisimmässä, että en muista edes koska oltais pussattu. Siitäkin oli jo aikaa.