Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Enskat Pääsiäisviikonloppuun PE-MA**

06.04.2007 |

Eiliset:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9995079&p=1&tmode=1&smode…

Laitoin nyt 4 päivän pinon, kun suurinosa viettää varmaan hiljaiseloa pääsiäisenä:)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi pitkästä aikaa aikaa kaikille ja ONNEA ONNEA kesiksen perheelle! :)

Nyt viimein pääsit tälle puolelle kun intoa oli jo ilmassa aiemmin! Kiva kuulla että kaikki meni hienosti ja ihania kuvia poikasesta! Tuosta imetyksestä vielä sanon minäkin, että koita vaan jaksaa alku, kyllä se siitä rauhoittuu ja harvenee.

Niin enkä ollut onnitellut viipuliakaan vauvasta, onnea teidänkin perheelle!

Kuulosti kyllä mammiksen " oireet" vähän siltä, että olis tälle puolelle siirtyminen ehkä lähellä... Mäkin oksensin synnytyksen alkaessa...hmmmm--

Muutenkin alkaa tulemaan taas pyrähdys uusia äitejä ja vauvoja tänne puolelle, ihanaa..

Oikeastaan tulin kurkkaamaan, että onko makkara jo palannut pääsiäisen vietosta Nakin kanssa, kun muistaakseno oli ristiäiset...iten meni? olikos muita pääsiäisristiäisiä?

Noin muuten koitin äkkiä kahlata kuulumiset mutta paljoa ei mieleen jäänyt, paitsi millin sisustuskuvat, ihanaa! on se kiva kun saa laittaa uutta kotia.

ja burdelle sympatiat muuton alla, on vielä itselläkin tuoreessa muistissa kuukauden takainen muutto, ei ole herkkua se, mutta lopputulos onneksi palkitsee ja tuleepahan samalla katsottua romut läpi ja hankkiuduttua ehkä jostain eroonkin...

Elli vaan kasvaa ja on ihana. Nauravainen ja seurustelevainen pikkupirpana sai paljon huomiota molemmissa mummuloissa pääsiäisen aikana joten katsotaan riittääkö enää äidin seura kun arki huomenna palaa...

Ylihuomenna neito on tasan 3 kk ja samana päivänä neuvola ja iiik rokotukset, jännittää.

Mutta vauvalehden pariin.. ja toisella silmällä vilkuilen potteria minäkin...

palaillaan,

iisa ja elli paria päivää vaille 3 kk (aika menee niiiiiiin äkkiä, justhan se syntyi...)

Vierailija
22/59 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kesikselle pikku pojasta!

Kiitokset kaikille Matiaksen 1-v. onnitteluista. Juhlia vietettiin Lapissa mummulassa. Matias sai herkutella Muumi-keksillä ja vesimelonilla. Ai että oli hyvää! Isommille oli mummu leiponut kakkua, nam, sekin oli hyvää! ;)

Koko pääsiäinen meni pohjoisessa, joten en ole linjoilla käynyt. Pikaselauksen otin tähän pääsiäispinoon, mutta eipä tainnut muuta paljoa päähän jäädä, kuin tuo Kesiksen pojan syntymä... Meidän pojille tuli sitten melko tarkkaan vuosi ikäeroa. Mammiskin taisi käydä jo täällä kuikuilemassa. Kuulostaa synnytystä enteilevältä nuo oireet. ;)

Ai niin, Pikku-Millin Aksukin oli päässyt tavallisen maidon makuun. Meilläkin ollaan kovasti opeteltu. Hapanmaitotuotteet menevät jo kunnialla, tavallista maitoa olen vielä lantrannut Tuttelilla, ettei menisi massu sekaisin. Mutta aika hyvin on alkanut kestää maha maitoa, pian varmaan siirrytään kokonaan tavalliseen maitoon.

Pian sitten vietetään Pesukarhun Joonan ja Pikku-Millin Aksun 1-v päiviä! Vuosi sitten me olimme ensimmäistä päivää kotona pojan kanssa... Oih, oli se ihanaa aikaa!

Matias muuten on alkanut puhumaan useammin. Tänäänkin yritin " livahtaa" itekseni vessaan jättäen Matiaksen olohuoneeseen leikkimään. Eiköhän poika kuitenkin hokassut minun poistuneen, ja alkoi hulluna huudella: " Äitti! Äitti!" Äiti tulee jo monta kertaa päivässä. Silloin tällöin on sanonut myös " iti" . Ja nälkä ilmaistaan sanomalla " Nam-nam" . Kävellä Matias ei vielä osaa. Meillä sanottiin siis ekat sanat selvästi aiemmin. Tuo " Äitti" kyllä saa sydämen sulamaan joka ainoa kerta, vaikka nykyään sen kuulenkin jo tosiaan monta kertaa päivässä. Ihana ensimmäinen sana!

Kissankello ja Matias 1 v 4 pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen tulin piipahtamaan. En oo kerinnyt pääsiäisenä paljon nettiä availemaan, kun oon ollut töissä + muut menot siihen päälle. Tukka putkella saa olla koko ajan menossa.

MATIAKSELLE SUUREN SUURET 1V. ONNITTELUT!!! Joona tulee sitten kahden viikon päästä perässä. Haikeana muistelen, kun vuosi sitten kärvistelin kotona ja oottelin, että syntyis jo :) Mulle tuli ihan pala kurkkuun tosta, kun Matias huutelee " äittiä" . Jonsku se ei vielä puhu eikä kävele. No, jospa se ennen kouluikää oppis :) Mekin ollaan nyt lantrattu tavan maitoa Tutteliin. Pikkuhiljaa täytyy lisätä määriä ja sitten siirtyä vaan tavalliseen maitoon. Hapanmaitotuotteet menee jo tosi hyvin. Viili on Joonan suurinta herkkua.

JA KESIKSELLE ONNITTELUT PIENEN POJAN JOHDOSTA! Mä oon salaa välillä odotuspuolella käynyt lukemassa sun kuulumisia. On täytynyt fiilistellä, kun eikös sullakin ollut pitkänäperjantaina laskettuaika? Mulla se oli vuosi sitten pitkänäperjantaina. Sillon tosin pitkäperjantai oli 14. päivä ja Joona syntyi vasta rv 41.

Muuta en nyt valitettavasti ehdi. Paremmalla ajalla sitten lisää. Joko Napero oot muuten käyny sinne taaperopuolelle ensikkopinoa laittamassa?

pesukarhu ja Jonsku vajaa kahden viikon päästä 1v. :)

Vierailija
24/59 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys pitkästä aikaa!

Mammanalku: Kun olin itse synnärillä käynnistyksessä, siis SVO:lla, alkoi tehdä todella pahaa ja kyllähän se laatta sit lensi. Siinä aulassa sattui olemaan toisen synnyttäjän tukihenkilö, ammatiltaan kätilö. Tämä kätilö sanoi, että pahoinvoinnin tunne liittyy usein kohdunsuun aukeamiseen.

Varmasti saat pian nyytin syliin. Tsemiä matkaan ellet oo jo mennyt. ;)

Kesikselle onnittelut pikkuisesta pojasta!

Minähän olen tänne kirjoitellut ihan luvattoman vähän, mutta nyt myös jotain tästä meidän meiningistä. Tyttö on 8kk ja oppi pääsiäisenä sekä konttaamaan että nousemaan pystyyn. Nyt saa olla silmät selässäkin kun koko ajan kiitää jonnekin.

Pahanteossa alvariinsa ja sitten naurattaa. ;) Muun muassa vessaharjaa pitäisi päästä maistamaan, ja vanhemmat koettavat sitä parhaansa mukaan estää...

Äitin tietsikankin jo osannut sammuttaa pari kertaa ja kiskoa kaiuttimien johdon irti.

Tänään oltiin käymässä tytön kummeilla, heillä on iso sekarotuinen koira. Oli liikuttavaa katsoa, miten tyttö koetti pysyä koiran perässä ja tarrasi jalasta kiinni välillä, yritti nousta koiraa vasten pystyyn, mutta sepäs ei pysynytkään paikallaan.

Koira sitten vuorostaan oli salamana paikalla kun typyllä tuli itku silmään. Ihan huolestui! Empaattinen otus kerta kaikkiaan.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja pääsiäisen loppuja!

Silmu ja typy 8kk

Vierailija
25/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on herätty nyt muutamana aamuna " jo" kasilta. Passaa hyvin mulle :) Tänä aamuna olisin ollut valmis heräämään jo klo 7. Viitisen yötä taisi mennä taas kahdella syötöllä, viime yö yhdellä ja heti on virkeämpi olo kun uni ei keskeydy siinä aamuyöstä. Annoin miehenkin jäädä nukkumaan, kun hän menee tänään 12 tunnin yövuoroon, huh huh.

Meillä ei ole mitään erikoista näin pääsiäisenä. Tai no, huomenna mennään mun äidille syömään :)

Me oltiin eilen Ideaparkissa ekaa kertaa miehen ja Idan kanssa. Kiltisti mies kulki mun perässä kaupasta kauppaan eikä yhtään vikissyt ;) Onneksi siellä ei ollut edes paljon porukkaa ja oli senkin takia mukavaa kierrellä!

Ida söi eilen 2x puoli desiä peruna-porkkanaa, tänään ajattelin kokeilla miltä maissi maistuu :)

Kiitti burde lihavalistuksesta :) Minäkin kävin eilen ostamassa pari lihasosepurkkia kaupasta, vaikka varmaan pääasiassa teen itse soseet. Mutta jos meidänkin tirppana rupeaa nirsoilemaan äiteen pöperöille, niin on sit kaapissa varalla. Eikös queenin neiti protestoi äidin soseille? Missäs muuten quuen luuraa?

Burde, ootko saanut selkiyttä maidontuotannon vähenemiseen? Vieläkö jatkuu?

Karssuli. Voin hyvin kuvitella kuinka vaikeata oli luopua imetyksestä. Mutta se oli teille varmasti kaikkein paras ratkaisu! Huimia määriä Aino jo vetää bataattia päivässä. Minäkin jo salaa haaveilen yösyöttöjen loppumisesta, mutta eipä tuo 1-2 kertaa yössä nyt niin paha ole ;)

Mun pitikin jo aikaisemmin sanoa Naperon Eetusta kun se oli siellä treffeillä niin lutunen nukahtaessaan äidin syliin peukku suussa :) Vauvakuumekin kasvoi taas asteen verran, kun Hermionen Miloa katseli!

Ja siinä samassa tosiaan huhuilen Sirua, Sippuliinia?

Täyttikö Matias siis eilen 1 vuotta? Vai vasta ensi viikolla?

Aamukahveelle...

MiaMik ja Ida 6kk

Vierailija
26/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=3A5FCD]Heippa taas täältäkin! En oo taas pariin päivään kirjoitellut, vaikka nyt tuntuisi olevan vähän enemmän aikaa kun Emiliina ei vietä enää niin pirusti aikaa tissillä..=) Nyt on vaan niin kiva lukea kirjoja ja näytellä tavaroita kun tyttö alkaa tosissaan olla kiinnostunut kaikesta roinasta ympärillään..=) Kovin tarkkaavainen on jo ja ei malttais paljoa nukkua kun on niin jänskää..=D

Treffeillä on oltu ja merkkipäiviäkin ollut paljon..Onnea kaikille merkkipaalujen saavuttajille! =) Ossen tyttelikin on lähdössä jo konttaamaan?! Hui kun ihanaa! =)

Viipulille onnea ja ihanaa vauva-arkea! =)

Allergioista ollut paljon juttua kans..Voiko olla kamalampaa?! Pitää vaan omallakin kohdalla toivoa parasta sit kun aika koittaa =/ Jaksamista kaikille asian kanssa painiskeleville! Karssuli ainakin jaksaa olla positiivinen! =)

Meillä meneekin pääsiäinen varmaan kuljeskellessa isovanhempien luona ' näytillä' , kun ollaan pysytelty kotona sairastelun takia..Onneksi Emiliina ei oo sentään vielä saanut mitään flunssaa tai mitään..Vaikka isoja krekkoja tuleekin välillä nenusta..=D

Ihania pyhiä kaikille!

t. poppis ja Emiliina 2kk+

Vierailija
27/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napero ja MiaMik, minäkin olen kotona koko pääsiäisen joten pidetään palstaa pystyssä jos muilla kerta on muuta elämää. :)

Kiva kuulla Poppiksen ja Emiliinan kuulumisiakin taas. Niin se elämä pikkuhiljaa helpottaa kun vauva kasvaa eikä ihan koko ajan roiku tississä kiinni - jää vähän aikaa muuhunkin. :)

Me lähdetään kohta ajelemaan kohta kotia mun pikkuveljen ja Ainon kanssa. Velipoika tulee meille pääsiäisen viettoon. Suunnittelin niin, että Aino nukkuisi autossa päikkärit, mutta nyt näyttää nuo aamupäiväunet venyvän ja venyvän. Hassua kun jotain suunnittelee, niin Aino aina jollain konstilla laittaa suunnitelmat uusiksi! Heh.

Asiasta kolmanteen, mua häiritsi koko päivän tuo eilisen aloitukseni kirjoitusvirhe. Yleensä oon tosi tarkka että kirjoitan oikein, tänne tulee tietysti naputeltua vauva sylissä ja kiireellä niin ei todellakaan mene oikein. Muiden kirjoitusvirheet ei kylläkään häiritse. Mies aina vitsailee että olen oikea leppäkertun pahin vihollinen, pilkuntiedättekyllämikä. =) Taitaapi olla yksi paheistani...

Taidanpa mennä vähän herättelemään pikku neitiä niin päästään joskus matkaan...

Karssuli & Aino 6kk

Vierailija
28/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oli ihan pakko tulla kommentoimaan, kun en meinannut millään huomata, mikä Karssulin eilinen kirjoitusvirhe oli. :)

Ollaan just lähdössä, mies tuhisee ku vaan koneella oon... joten eiku menoks ja hauskaa pääsiäistä kaikille!

-Osse ja typykkä kolme päivää vajaa 5kk

Vierailija
29/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka mä kuinka tavutan, niin en löydä Karssulin aloituksesta virhettä :D No täytyy kyllä sanoa eetä välillä lukee hirveällä pikakelauksella eikä edes niitä virheitä näe. Paitsi tietenkin omassa tekstissä!

Poppis, joko sun mies on toipunut leikkauksesta?

Ida meni juuri ulos nukkumaan. Mä päätin nyt taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa polkemaan kuntopyörällä. Kävin juuri puntarilla ja paino kas kummaa noususuunnassa, eikä mikään ihme kun tuo karkki tuppaa maistuvan ;)

Karssulille piti jo aikaisemmin sanoa, että kiva jos pääsette Treen toukokuun treffeille :)

Vierailija
30/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi kotona pääsiäistään viettävä ilmoittautuu.

Maanantaina olisi tarkoitus lähteä Aleksin kanssa kotopuoleen hääkutsutalkoisiin, mutta muut pyhät vietetään ihan kotosalla.

MiaMik oli päässyt IdeaParkiin. Voi että, olisi kiva päästä pitkästä aikaa kunnolla kaupoille. Täällä maalla kun siihen ei oikein ole mahdollisuutta.. Sen mitä olen kaupungilla viime aikoina käynyt, on ollut häitä varten pikaisia hankintoja tekemässä.

Kiva kuulla että Emiliinakin on alkanut jo kiinnostua ympäristöstään :)

Karssulille ja Jennille piti vielä sanoa kiitokset kun tsemppasitte imetyksen lopettamisasiassa. On sitä vaan niin haikea ajatella jo nyt. Vielä on armonaikaa, mutta välillä meinaa ihan tulla tippa linssiin, kun poika on rinnalla ja niin tyytyväisenä imee ja välillä hymyilee äitille.. Aikansa kutakin mutta olisin niin halunnut imettää pitempään ja lopettaa imetyksen sitten vähitellen, vasta kun molemmista siltä tuntuu.

Karssuli olikin jo lopettanut imetyksen, varmasti nyt helpottaa kun päätös on tehty ja pääsette nyt uuteen vaiheeseen, ja toivottavasti myös kohti Ainon oireettomuutta!

Mun piti myös hetken aikaa etsiä sun kirjoitusvirhettä.. :) Tunnustan olevani myös samanlainen pilkunsellainen. Huomasin eilisestä tekstistäni jälkikäteen luettuna, että olipas taas kökköä tekstiä. " laitoin lääkkeen pienin erin taakse poskeen" . Siis mitä?! =D

Hei älkääpäs nyt alkako allergiaa pelätä jos pylly punottaa! Eetullakaan tuskin muita oireita on niin turhaan murehdit. Ja tosiaan neuvolassa olisivat varmasti jo asiaan puuttuneet :) Aleksilla tuo punotus vain on yksi oire lukuisten muiden joukossa.

Tutista piti vielä sanoa, että meillä tutti alkoi kelvata vasta 2kk:n iässä, eikä sitä nytkään käytetä kuin nukahtamisen ajan ja autossa välillä.

Nukahtamisen helpottamiseen se on loistava apu, ja Aleksi aina pudottaa tutin pois nukahtamisen jälkeen.

Aleksi nukkuu ulkona, täytyy kai sitä mennä viettämään vähän aikaa miehenkin kanssa kun kerrankin on kotosalla, eikä vain roikkua koneella koko aikaa ;)

Palailen,

Viipero & Aleksi huomenna 5kk

Vierailija
31/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä luuraan, en ole vaan ehtinyt kirjoitella kun meille tuli tuo koiranpentu, Hemmo ja on kyllä kyttääminen etteivät tee meidän neidin kanssa lähempää tuttavuutta, tyttö varmaan rutistais noin pienen hauvan hengiltä. Meidän vanhempikin koira on lähinnä järkyttynyt uudesta koirakaveristaan..eli täällä on hulinaa:)

Eiköhän se tästä!

ja itseasiassa tulin toivottelemaan hyvää pääsiäistä kaikille enkä löpöttämään koirajuttujani;)

..tässä kuitenkin linkki meidän karvaisenkin vauvan kuviin jos koiraihmisiä sattuu pinoilemaan

http://www.saunalahti.fi/cyanhaze/

..niin ja tärkein meinas unohtua,meidän Liia oppi peruuttamaan,liikkuu se sentään johonkin suuntaan!:)

Iloista pääsiäistä!!!!!!!!

Queen ja lattialla vilistävä lauma

Vierailija
32/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken kotona olekaan, nii pitää kirjoitella. :)

Ekanan kiitokset Tampereen treffiseurasta, ja Naperolle ja Eetulle kyydistä! Vähän meinas mies suuttua shoppailuista.. ;)

Tänään sit Eve maistoi perunaa. Välillä näytti et hyvin maistuu, ja välillä taas kulmat kurtuun ja kaikki pihalle suusta. No, kyllä se tästä.

Ja soseiden tekoon saatiin uusi laite, mun porukat osti mulle synttärilahjaksi miljoona osaisen monitoimikoneen. Oon sellaisesta haaveillut, mutta kun ne maksaa niin kauheasti. No, ensi viikolla pitään rueta opettelemaan sen käyttöä.

Meille tulee mielenkiintoinen pääsiänen, mies unohti pankkikortin tunnusluvan ja kokeili varmaan liian monta kertaa ja nyt kortti on käyttökiellossa.. Ja minun tilillä ei ole rahaa, kun yleensä mies maksaa kaiken.. Ja nettitunnukset on tietysti kotona.. Ei siinä muuten mitään, mut ehkä saada bensaa autoon... Ehkä tämä tästä..

Mut hauskaa pääsiäistä, jos en ehdi enää palstalle!

bejpi ja Eve perunan syöjä 3kk ~1vk

Vierailija
33/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan myös! Kotosalla siis koko pääsiäinen ja vieläkin kipeenä. :( Kävin eilen jo lääkärissä, mutta täti tuumasi vain, että ihan tavallinen flunssa ja se yhdistettynä alkuraskauteen, niin ei ole ihme että olen ihan rättipoikkiväsynyt. Että sellaista. Kamalaa kun yskittää öisin eikä saa nukuttua, mutta mitään yskänlääkettäkään ei saa ottaa. Mies on koko pääsiäisen töissä, joten ollan poitsun kanssa kaksistaan. Onneksi anoppi ja appiukko oli täällä tänään leikkimässä quun kanssa, niin sain itse nukkua. Huomenna sama kuvio.

Queenille oli tullut suloinen hauvavauva! Eikö olekin hassua, että Liia on jo niin iso, että saa pelätä, että se vetää koiraa hännästä pikemminkin kuin sitä, että koira loikkaisi vauvan kimppuun. :)

Unohdin ihan onnitella Iitukkaa ja Karssulin Ainoa puolivuotispäivästä. Onnea siis molemmille isoille tytöille!

Ja onnitteluista puheen ollen, Matiakselle valtavan suuret 1v.-synttärionnittelut! Töttöröö!!!!!

Mulla alkaa masu olla aivan turvonnut. Siis järkyttävää, että se turpoaa taas ylävatsasta lähtien, heti rintojen alta eikä silleen nätisti vauvamahaksi, niin kuin muilla. Näytän ihan tynnyriltä, mies voi varmaan kierittää mut sinne etelään...

Pikkasen nauratti toi Viiperon eilinen

Nyt käy käsky, mies huutelee että iltatissiä kaivataan...

Heti tuli mieleen, että mieskö sitä iltatissiä kaipaa? :=) Meilläkin taitaa jo kaivata, mutta vähän on hiljaista kun oon koko ajan kipeenä... Jospa tästä paranis ja voitais sitten viettää laatuaikaa etelän lämmössä iltaisin, kun poika on mennyt jo nukkumaan. Eihän me iltaisin voida kuitenkaan missään kovin myöhään siellä hengailla niin täytyy sitten järjestää hotellihuoneessa omaa kivaa. Onneks meillä on kaksio niin quu saa nukkua makkarissa ja me voidaan katsoa rauhassa töllöä yms. toisessa huoneessa.

Eipä mulla mitään asiaa oikeestaan ollutkaan, kunhan tulin turisemaan seuraksi tänne pääsiäispinkkaan.

-Q- ja -q- 8kk ja miniquu 8+3

Vierailija
34/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä kädellä kirjoitan kun tämä termiitti heiluu sylissä.

bejpillä oli kyllä epäonnea matkassa pankkikortin suhteen!

queen, vaikka en olekaan yhtään koiraihmisiä, niin oli tuo teitin hauvavauva lutupallero :)

quiero, kateellisena luen sun tulevasta matkasta. varsinkin kun tiedän kuinka ihanaa siellä bahia felizissä on. toivottavasti et ole koko matkan ajan väsynyt tai pahoinvoiva.

me käytiin juuri iltalenkillä ja mies lähtikin kaverilleen ennen töitä. kas kummaa taas kun oon iitukan kanssa kaksin niin neiti viihtyy liian hyvin sylissä :)

niin ja maissi oli tänään tosi nam nam :) ei muuta ;)

Vierailija
35/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisiä täältäkin!!!

Kiitos treffiseurasta Tampereen porukalle! Oli tosi mukavaa. Toukokuun treffit meiltä jääkin taas väliin kun mulla on koulupäivä just silloin. Kokonaista neljä luentoa kun mulla on tässä kevään aikana niin eikö yks satu just sit treffipäivälle.

Mä kanssa eilen tipahdin Viiperon miehen iltatissin kaipuulle =D tai siis siltä se kuulosti :D

Kiva kuulla Poppiksen ja Emiliinankin kuulumisia!!! Viikon päästä nähdään, JEY!!!

Karssuli, piti pariin kertaan tavata ennen kun sen kirjoitusvirheen löysin edes :D

Queen, ihana koiruus teillä!!! Ja onnea Liialle pakin löytymisestä.

Bejpi, voi kurja teidän tuuria! Toivottavasti löpöt autoon saatte ees.

Q:lle jaksuja sairastelun kanssa! Ihana varmaan päästä etelän lämpöön. Me tässä just kateltiin lentoja kanssa. Ollaan juhannukseks lähdössä parin viikon reissulle Espanjaan.. Akselin alkulähteille =D

Me ollaan tehty remppaa uudella asunnolla koko viikko. Ihanaa saada tehdä oman näköistä kotia!!!! Nyt mies on välillä remppahommien ohessa töissä ja me katellaan Aksun kanssa Idolsia. Täytyy sanoo, että Akselilla on hyvä maku suosikin suhteen¿ Aksu nimittäin kovasti tanssii Arin tahtiin. Seisoi Arin eka biisin ajan kuin naulittuna telkkarin edessä ja polvet notkui =)

Huomenna aamulla mulle on tiedossa nukkumisaikaa¿ onneks! Alkaa olla väsymys taas melkoisissa mitoissa kun Aksu on koko viikon herännyt taas yöt läpeensä kahden tunnin välein. Toivottavasti omaan huoneeseen siirtyminen helpottaa näitä öitä!!! Ja silloin kyllä sitten maitobaarikin sulkeutuu yöltä. Nyt oon antanut maitoo vielä kun se helpottaa näitä meidän risaisiä öitä.

Tuli muuten tänään mieleen hauska yötempaus meidän Lapin lomalta¿ Aksu alkoi yöllä kitistä matkasängyssään ja mä sitten pilkkopimeässä huoneessa nostin Aksun kainaloiden alta ylös ja laitoin kyljelleen mun viereen sänkyyn. Sit aloin sovittaa tuttia Aksun suuhun ja ihmettelin, että mites nyt ei toimikaan¿ noh¿ Aksu olikin ollut matkasängyssä pää kohti jalkopäätä ja mä sitten olinkin nostanut Aksu-paran pää alaspäin roikottaen sieltä sängystä =D no, ei onneks pikkumies protestoinut vaikka äiti sekoili pimeässä.

Nyt takaisin Idoleiden pariin toivomaan Arin voittoa ja odottamaan koska pieni mies simahtaa kun on nukkunut tänään vaan yhdet päikkärit.

Ai niin, me ollaan alettu vähitellen siirtyä lehmänmaitoon. Juur Aksu äsken veteli 40ml lehmänmaitoo ja 80ml tuttelia. Ja päivällisellä ruokajuomana maisteli gefilus-piimää =)

Pikku-milli & Akseli 11kk

Vierailija
36/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joo kieltämättä näytti vaikutti aika perverssiltä tuo eilisen viestin lopetus.. Mutta niin se isi tuolta huuteli ja minähän heti kirjoitan tänne mitä sylki suuhun tuo =D (kyllä mieskin varmaan haluaisi useammin iltatissiä mutta minkäs teet kun se on tuo iso isäntä joka meidän perheessä simahtaa iltaisin aina ennen pikkuisäntää).

Ja jos milli tipahti eilen niin minä tipahdin äsken tuolle teidän yöepisodille =D

Idolsin tuloslähetystä en taida jaksaa jäädä valvomaan, kun Aleksikin jo sammui. Laitan nauhalle ja katsotaan se heti aamusta eikä kurkita netistä lopputulosta. Vaikka Arihan sen voittaa, sehän nyt on selvä, ja hyvä niin :)

Viipero & pojat yöunilla

Vierailija
37/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä iltatissille että Aksu-raukan roikottamiselle :) Meilläkin on miehen iltatissittely aika vähissä, kun Noel nukkuu edelleenkin samassa sängyssä ainakin 80% yöstä... Ehkä yhdeksi syötönväliksi saan sen nostettua omaan sänkyynsä.

Viiperolle piti jo keskiviikkona neuvoa tuota lääkkeenantoa, mutta sähän saitkin jo hyvät ohjeet. Eli aika vauhdilla sinne poskeen vaan. Ja " takaposkeen" , muuten ne tulee ulos kun taapero vähän päätä kääntää. Meillä mies on aika ekspertti tuossa lääkkeenannossa, mä sen sijaan sössin aika usein. Noeliin kuitenkin ruiskitaan lääkettä 3x vrk vielä loppuvuodenkin ajan...

Viipulillakin oli monta kysymystä, mutta vastauksiakin oli niin runsaasti, etten viitsi enää toistaa kaikkea. Nännien kipeytymisestä vaan sen verran, että jos on kovin pinkeät rinnat, se vauva ei pääse tarpeeksi kiinni nänniin, jonka johdosta se yrittää imeä tosi kovaa vaan sitä nännin päätä (jotta saisi enemmän rintaa suuhun). Sun pitää siis joko pikkaisen pumpata pahimpia pois, ihan 1-2min ajan, tai sitten aika ronskisti vaan kädellä muotoilla sitä nänniä vauvan suuhun. Näin ainakin meillä. Tietty eri asia jos nännikipu johtuu rikkinäisestä ihosta.

Ja jos sulla heruu toinen rinta samalla kun syötät toista, lypsä sitä siinä sivussa vähän tyhjemmäksi kädellä, niin se ei ole sitten niin pinkeä seuraavalla syötöllä.

Meillä oli vauvavieras kylässä, kun mun vanha koulukaveri tuli yöksi 6kk tyttönsä kanssa. Oli tosi hauskaa jutella niitä näitä. Noel oli vaan tosi mustis kun vieras vauva vei sen huomion ja lelut. (Noelin lempilelu osoittautui sen tyttövauvankin lempileluksi.) Noel vaan katsoi kulmat kurtussa tyttöä :) Sitten se oli taas kuin itse ihanuus, kun tyttövauva meni aikaisemmin nukkumaan, ja se sai taas kaikkien huomion ihan itselleen :)

Noel ei ole saanut vielä päiväkakkaa aikaiseksi, joten eipä tule yöunikaan. Nyt kaikki keinot peliin, jotta poika kakkaisi. Mies tuossa fiksusti kehoitti poikaa että " siihen isin mahalle olisi hyvä kakata" . Pilkunpainaja täälläkin tokaisi, että eikös kannattaisi kuitenkin vaippaan kakata ;)

Kandi & Noel 3,5kk

Vierailija
38/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandivaihe:

sekä iltatissille että Aksu-raukan roikottamiselle :) Meilläkin on miehen iltatissittely aika vähissä, kun Noel nukkuu edelleenkin samassa sängyssä ainakin 80% yöstä... Ehkä yhdeksi syötönväliksi saan sen nostettua omaan sänkyynsä.

Hei, mutta entä jos herättäisit miehen siinä yhdessä syöttövälissä sitten? Taitaisi isäntä käydä tosi kuumana, heh heh ;)

Joo oikei, aika väsynyttä, mutta kyllä tää palstailu piristää tässä sairastaessa. :)

-Q-

Vierailija
39/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli ostanut lapsenlapsille matkasängyn (jo aikapäiviä sitten), ja tuossa illalla sitä ruvettiin kokoamaan eikä meinannut millään onnistua. Onneks saatiin neuvoja fiksummilta ja saatiin tyttö unille. Vähän jännitti vissiin " uusi" paikka, mutta kun äiti taas lauloi höpölauluja, niin johan nukahti. Saa nähdä vieläkö mun laulut tepsii sitten, ku typy alkaa ymmärtää mitä äiti sanoo. :) Mä olin muuten vielä pitkälle koulussa ku äitin piti joka ilta laulaa mulle iltalaulut. taitaa olla äitinsä tyttö tuo höppänä. Tänään sain nimittäin vahvistusta käsitykselleni, että oon ollut ihan samanlainen tättähäärä pienenä, yhtä hymyä ja kikatusta siihen asti, kunnes oon ruvennut huutamaan et isoveli kiusaa. :D

Meilläkin mies kaipailis vähän iltatissiä, mutta tää vaimo on niin väsynyt aina iltaisin...

Mulle vois käydä ihan ku millille, et roikottaisin typyä väärin päin ja ihmettelisin, miksei tissi kelpaa. Onneks typy kitisee niin kovasti, et todennäköisyys tehdä noin on pienempi.

Jaahas, mua ajetaan koneelta pois. Mielelläni vielä surffailisin ja etsisin meille juhannusmatkaa. Jonnekin pitää päästä viikoks ennen muuttohommia.

Jaksaakohan sitä valvoa Idols-tuloksiin asti. Mieskin häipy moikkaamaan veljeään ja mun äiti meinaa kömpiä jo petiin. Kyllä on hurjaa äiti-ihmisen pitkäperjantai.

-Osse ja typykkä unten mailla

Vierailija
40/59 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja niinkuin eilen vannoin, että mut täältä löytää, niin kuinka ollakaan tää päivä meni niiiiiiiiin nopeeta ohi, että HUH! Eka siivoiltiin kotona, järkättiin paikkoja, kun huomenna tulee mun kaks serkkuu lapsineen (yht 5) kylään, ja sit lähettiin hakeen Eetua ja poistullessa pysähdyttiin miehen mummun synttäreille, ja siitä sitten ajeltiin kotiin, niin johan kello näytti paljon! Ja kotona sitten jäätiin viel pihaan purkamaan tuulen telomaa autokatosta, vuoden kesti motonetista ostettu " talli" ... No, täytyy ens talveksi kehitellä muita juttuja, että saa molemmat autot katoksen alle... Hmmm...

Juu, meille ei tuon kummempii kuulukaan, mutta jopas täällä alkaa mammoilla menemään ajatukset kumman nopeeta... hmmm... Meillä sen sijaan on vaan parantunut nuo aviolliset hommat sitten Eetun syntymän... Ja mieskin on nykyään enemmän kuin innoissan kun sai tissit takas ittelleen, heh!

Mutta joo, jopas alkaa täälläkin jutut olemaan mulla ala-arvoista, joten taidan painua tuonne ukkokullan luokse kattomaan Idols 2007- julistusta! Mulle taasen on ihan sama kuka voittaa, on niillä molemmilla niiin mageet äänet!!!!

napero ja Eetu 1v2kk