Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Enskat Pääsiäisviikonloppuun PE-MA**

06.04.2007 |

Eiliset:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9995079&p=1&tmode=1&smode…

Laitoin nyt 4 päivän pinon, kun suurinosa viettää varmaan hiljaiseloa pääsiäisenä:)

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=3A5FCD]Täällä muutaman iltaoluen voimalla.. =) Perhe nukkuu autuaasti, mutta mamma vaan nettailee..=D

Tota " iltatissiä" lähdin vaan kommentoimaan, että ei oo meillä täällä ollut just minkäänlaista toimintaa Emiliinan syntymän jälkeen! Kerran oon lämmintä kättä antanut (HAH!=D), mutta ei siis YHTÄÄN tee VIELÄKÄÄN mieli laittaa mitään vierasta tahi tuttuakaan tilppistä tonne alakertaan!! Ensinnäkin koko värkki näyttää jo ulkoisesti ihan KARSEELTA ja mietiskelin kauhulla, että miltähän se näyttää/tuntuu sisältä..=) En voi kylliksi ylistää miehen ymmärtäväisyyttä!! =) Me ollaan kyllä vähän suunniteltu huomiseksi romanttista viini+juustoiltaa meille, mutta loppuillasta ei siis tietoa..=D Kaks sanaa kuulkaa: Y - ÖK. =D

Muutenkin oon muka ihan kyllästynyt koko mieheen ja mietin jatkuvasti jos lähtis prk Emiliinan kans omaan kotimaahan Ausseihin viettään loppuelämää..Liekö normaalia? Siis oikeesti..mietin koko ajan asioita mitkä vaan ärsyttää mua..Mä oikeen ajan itseni sellaiseen tilaan, että en pysty enää edes suukottaa miestä kun muka niin kuvottaa koko ihminen..tää ei voi olla enää tervettä.. =/ (huomatkaa, etten avautuis näin jossen ois ottanu paria iltaolutta!!) =) Piuh.

Ehkä ollaan vaan oltu liian kauan niin tiiviisti..Miamik taisi kysellä siitä miehen toipumisesta? On nyt ollu yli kuukauden sairaslomalla ja vielä on 2 viikkoa jäljellä ku sai 4 viikkoa saikkua siitä umpisuolesta..Tavallisestihan saa vaan 2 viikkoa, mutta ku on sukeltaja ni ei saa mennä vielä töihin..Pöh. Mut muuten on jo terve ja sitäkin vituttaa istua pylly homeessa kotona..

Pikku-milli! Ihanaa nähdä viikon kuluttua! Kai me ollaan hetki täällä meillä kahvittelemassa vai onko teillä kaamee kiire kaupoille? =) Hullupää kun taiteilit sen Aksun kanssa matkasängyssä XD

Queenin karvavauva oli ihana!!! =)

Quieron massukin alkaa jo näkyä?! =) Älytöntä miettiä sellaista tällä hetkellä! Paljon onnea vaan vielä kerran! =)

Viva Idols-voittaja ARI!! =)

Noniih! Nyt poppis nukkumaan niinkuin olis jo!!!!!!!!

Ihanaa lauantaita kaikille!!

t. poppis ja Emiliina edelleen jotain 2kk+

Vierailija
42/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B0000]No missäs kaikki aamuvirkut on? =)

Tulipa vielä tällainen juttu mieleen, että onko kenenkään vauvalla ollut sammasta? Pitäiskö olla jotain pilkkuja suussa tms.? Mä mietin kun Emiliina on alkanut erittään ihan homppelina sylkeä, koko ajan on melkein suu vaahdossa ja sylkikuplissa niin voisko se olla sammasta vai onkos ihan normaalia? =) Mä tsiigailin sen kitalakea ja on sellainen vähän harmaa, mutta onko sekin vaan maidosta? Tietääkö kukaan?

t. aamuvirkku poppis ja puuhaileva Emiliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ENSKOILLE!

Oon ollu vähän laiska palstailija tässä...

ONNEA VIIPULILLE PIKKUPRINSSISTÄ VIELÄ KERRAN! Ja tervetuloa tänne puolelle! :) Sulla oli liuta kysymyksiä, joihin oli kyllä hyvin vastailtukin. Meillä pullot pestään joka käytön jälkeen, mutta nykyään ei kyllä ihan joka kerta keitetä, sillä ihän niitä kukaan muu käytä, kuin Sampo eli pelkästään Sampon pöpöt pyörii niissä. Tietty jos sattuu esim. tipahtamaan lattialle tms. niin silloin myös keitetään. Ja mun mielestä vauvalle voi antaa tuttia, jos imemisote on hyvä rinnalla. Jos imemisotteessa onvielä vaikeuksia, niin silloin ei välttämättä kannata ihan alussa antaa.Nännikipuun olen huono kommentoimaan, kun mulla on vieläkin imettäessä nännit kipenä ja Sampo on jo 2kk... Alkuun mulla oli nännit ihan verillä (tännekin taisin joskus itkeä, kun Sampo oli pulautellut verta ja olin aivan paniikissa :p). Oon yrittänyt korjata pojan imemisotetta, jos se kipu johtuisi siitä, mutta eipä ole helpottanut. Ja sitten tietty se, kun maito nousee/heruu, sekin aiheuttaa kipua (eihän vaan oo siitä kyse sulla?). Tällaista.

PIKKU-MILLI, täälläkin kyllä repeiltiin tuolle yölliselle tapaukselle :)

POPPIS, kiva kun kävit moikkaan! Elä huoli, ei niitä haluja kaikilla muillakaan ole, täällä yksi o/ Tai kaipaan kyllä sitä läheisyyttä ja kosketusta, mutta joku tökkii :p Eiköhän se tässä helpota. Meillä myös käynyt niin, että oon muuttunut ihan kauheaksi pirttihirmuksi ja pikkujutut, jotka ennen oisin jättäyt huomiotta, ärsyttävät välillä tosi paljon. Oon kyllä itsekin pahoillani siitä, että oon muuttunut tällaiseksi :/ Onneksi mies ymmärtää.

Tajuttiin just tuossa miehen kans, et meillä ei oo ollu " yhteistä aikaa" pariin kuukauteen. Kun Sampo illalla nukahtaa, oon niin poikki, etten jaksa ajatellakaan mitään yhteisiä juttuja. Ja päiväunia meillä ei nukuta kuin yhdet puolilta päivin, joten kun mies iltapäivisin kotiin tulee, niin loppupäivä meneekin enemmän tai vähemmän Sampoa viihdyttäessä. Viikonloppuisin Sampon päiväuniaikaan tehdään kaikkea muuta kuin oltaisiin kahdestaan rauhassa. Tänäänkin ollaan lähdössä kartsalle Sampon päikkäriaikaan. Harmi kyllä, olis mukava viettää edes joskus sellainen " hetki meille" . No, eiköhän tässä ehditä vielä... Tavallaan on ikävä miestä :/

No niin, jatketaas vähän mukavemmilla aiheilla :)

Han ja Sampo 2kk

Vierailija
44/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas. Todella joo jännittävää tämä kotiäidin elämä.. Riehakas pääsiäinen ;)

Poppis, mulla on ollut vähän samankaltaisia fiiliksiä kuin sulla, ei oo voinu tuo iltatissi (uus termi) vähempää kiinnostaa synnytyksen jälkeen. Musta tuntuu, että elän tällä hetkellä niin vahvasti äidin roolia, ettei sinne mahdu tuollaiset (esi-)aviolliset velvollisuudet. Ja asiaa ei yhtään sen helpommaksi tee, kun mies kulkee perässä kieli pitkällä, ja kyselee että eikömevoitais... No ei voitais! Mutta sen voin sanoa, että kun se teidänkin elämä siitä tasoittuu ja hormonit myös, niin alkaa omat tunteet noin niinkuin muutenkin miestä kohtaan tasoittua. Tunnustan ainakin parin ekan kk:n ajan pojan syntymän jälkeen olleeni aika hirveä välillä miestä kohtaan, tiuskin vaan joka asiasta ym.

Hetkinen, siis ootko Ausseista kotoisin? Onko mulla mennyt jotain ohi :O

Sammaksesta en osaa sanoa. Mutta Aleksikin alkoi 2kk:n iässä erittää ihan valtavasti sylkeä, koko ajan suu vaahdossa, joten voihan se olla ihan vaan tuollaista normaalia kuolaamista.

Piti jo eilen sanoa, että aivan ihana pikku hauveli Queenilla!

Kandi, nyt on lääke alkanut uppoamaan vähän paremmin, mutta välillä valuu suupielestä vaikka kuinka syvälle yritän ruiskun tunkea.. Kai se vaan vaatii harjoittelua. Typerää vaan antaa sitä litkua 4 kertaa päivässä, ja vielä syötön jälkeen.

Ari tosiaan meni ja voitti, ja olihan se hieno esitys varsinkin se Skorppareiden biisi.

Voi voi, pitäisi mennä jatkamaan siivoamista, jonka aloitin jo eilen..

Ei vois vähempää kiinnostaa :/ Olis varmaan pitänyt siivota jo ennen pääsiäistä, mutta minkäs teet kun on saamaton.

Viipero & Aleksi tänään 5kk :)

Vierailija
45/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Ihana kuulla, että muillakin on vähän hiljaisempaa kammarissa..On ollut vaan niin huono omatunto kun en enää oo pystynyt venymään himokkaaksi rakastajattareksi..=) Ehkäpä sekin puoli sit saadaan vielä kuntoon kun tytteli laitetaan omaan sänkyyn ym. =)

Viipero: kyllä vaan olen pesunkestävä kengurumaalainen..=) on kai siitä joskus ollut juttua, mutta enpä mä siitä joka käänteessä olekaan korostamassa eli ohi se on varmaan mennyt monelta muultakin..=) Mun isä on suomalainen ja mama kans aussi. Oon Emiliinalle puhunut kans englantia josko siitä tulis kaksikielinen kun isukkikin siihen innostaa..Jotkut kuulemma kuulee mun puheesta joskus jotain jännää..sillai ' can' t really put my finger on it' , mutta jotain kuitenkin..toiset ei huomaa mitään..=)

Nyt pyykit pois koneesta ja kaupungille ostoksille..

Ihanaa lauantaita kaikille!

t. poppis ja Emiliina 2kk+

Vierailija
46/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät rimpsut kirjoitin, ja yhtäkkiä kone sammahti. Joku oli irroittanut virtapiuhan niin eipä ihme että sammui kun akku loppui. Ärsyttää!

Mulla on näköjään tänään sellainen päivä ettei oikein mikään huvita. Ihan kuin olis taas flunssa tulossa kun on niin vetämätön olo. Pitäis lähteä Prismaan ruokaostoksille, jääkaappi tietenkin ammottaa tyhjyyttään viikon poissaolon jäljiltä.

Eilisilta oli Ainolla ihme hulinaa, nukahti jo 19.30 mutta sitten heräsi jo ysiltä ja ei suostunut unille ennen kuin 23.30. Onneks nukkui edes vähän pidempään, jopa kasiin saakka.

Tänään siirretään Ainon pinnis Ainon omaan huoneeseen ihan koemielessä. Aino nimittäin aika usein havahtuu tai uni muuttuu levottomaksi kun itse menen nukkumaan. Jos ei uni muutu omassa huoneessa paremmaksi, sitten siirretään ehkä pinnis takaisin meidän makkariin. Yösyöntejä kun ei enää ole, voi Aino ihan hyvin nukkua omassa huoneessaan.

Ihana koiruus Queenilla! Mulla oli jossain vaiheessa koirakuume, mutta mies ei lämmennyt ajatukselle, ja sitten tulinkin raskaaksi. Mutta haluaisin kyllä koiran, meillä kun kotona oli aina lemmikkejä.

Toivottavasti Q:n flunssa kohta helpottaisi, raskaana ollessa flunssa on kyllä ikävä kun ei oikein voi lääkitä itseään. Minäkin olen vähän kade kun kohta pääsette sinne matkalle...

Poppis, mua myös ärsyttää mies ihan kauheasti. Ei onneksi ihan koko aikaa kuitenkaan, mutta paljon enemmän kuin ennen. Huomaan että olen itse aika tiukkapipo välillä, omasta olemisesta on hävinnyt se rentous ja huumori, miehen kanssa siis, muuten olen aika pitkälti oma itseni. Hormonit varmaan vaikuttaa asiaan, ja tietysti väsymys, kun onhan tämä vauvanhoito aika vaativaa hommaa kuitenkin.

Jaahas nyt kuuluu rahinaa itkuhälyttimestä, taitaa olla neiti hereillä.

Palailen myöhemmin!

Karssuli & hulina-Aino 6kk

Vierailija
47/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan piitkästä aikaa!

Mä oon aivan kamala ihminen: me tultiin pari tuntia sitten Emmin mummilaan Kaarinaan ja tässä mä oon jo lukenut varmaan puol tuntia viikon pinoja läpi. Meillä on siis kotona netin vaihto menossa ja nettipimentoa pitänyt jo maanantaista lähtien. Ja tää mamma ihan laukalla, kun ei pääse teitä moikkaamaan... ;o)

Juups, paljon on monessa paikassa tapahtunut, mutten nyt kuitenkaan pysty juurikaan kommentoimaan, kun tuo informaatioähky pääsi yllättämään.

Viipulille kuitenkin onnittelut pienestä ihanansta pojasta!!! Ja Kesikselle myös!!!

Tampereen treffit jäi meiltä väliin, kun mä olin työhaastattelussa ja ajeltiin sitten Emmin kanssa moikkaamaan Auroraa ja Oliveria. Nyt pari viikkoo tarttee odottaa, mitä herrat päättävät, eli saankos uuden viran vai en. Mutta seuraaville treffeille me kyllä sitten tullaan ellei ihan oo pää paketissa tai jotain.

Meille ei muuten oikeestaan mitään ihmeempiä kuulu. Emmi kasvaa ja on niin valloittava kuin vain ipana voi olla. Masullaan hakee jo kellonviisaripyörimistä ja kohottelee itseään käsillään. Jalkoja punkee myös masun alle. Eli ryömimistä täälläkin jo odotellaan.

Ja-has, mies huikkailee, että tarttis lähtee käymään hänen kummitädillään. Tätä tää on, kun harvoin tulee käymään näissä maisemissa. Kun muuten tullaan ajallaan, niin open ja poppiksen kanssa vois tehä tärskyjä, kun tässä ihan Turun kupeessa ollaan.

Nyt kaikille oikein munaisaa pääsiäistä! =D Toivottavasti meidän uus netti aukee alkuviikosta, niin pääsen taas mukaan juttuihin paremmin.

-Amy ja Emmi, 5,5kk

Vierailija
48/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis, jos te lähdette Emiliinan kanssa Ausseihin, niin ota meidät mukaan! :) Ei vais, saattaisi tulla miestä ikävä aika pian...

Meilläkin on ollut pinna kireällä puolin jos toisin, mutta nyt alkaa jo helpottaa. Alussa mä olin niin tiukkis että riideltiin aika paljon. Ja sitten oli huono omatunto jos huudettiin Noelin kuullen. Mies on vielä sellainen huutaja ja paiskoja, että se sai viime viikollakin Noelin purskahtamaan ihan hillittömään itkuun, kun fiksusti karjui täysiä vauva sylissä. Tollanen mua ottaa aivoon ihan hirveästi, itse kun en tosiaankaan karjuisi kovaa, saati sitten paiskoisi ovia, vauva sylissä. Ties mitä traumoja pienelle jää. Mä ainakin muistan vieläkin ihan elävästi ne (harvat) kerrat, kun oma isäni suuttui oikein tosissaan.

Mutta kyllä se siitä helpottaa! Uusimmassa Vauva-lehdessä oli fiksusti sanottu, että alle kolmevuotiaisen lasten vanhemmilta pitäisi olla eroaminen kielletty. Väsymys tekee niin paljon hallaa parisuhteelle.

Mutta pitää nyt hehkuttaa, että kyllä tää äitiys vaan tulee kivemmaksi päivä päivältä, kun lapsi kasvaa! Noel on niin ihana kun iltaisin aina halailee mua ja haluaa nukkua ihan vieressä, naama mun kainalossa. Ja on se imartelevaa kun lapsi rauhoittuu hirveästä itkusta äitin syliin. Tuollainen päälle kolmikuinen osoittaa jo tunteitaan jonkun verran, joten äitiys on jo tosi palkitsevaa. Ihan pientä vauvaa kun vain syötti/pesi/puki, ja se vain söi, karjui tai nukkui...

Meillä on kahden viikon päästä toinen sydänkontrolli, ja mua jo vähän jännittää. Vaikka Noel on ihan hyvävointinen, niin silti sitä miettii niitä kaikkia mahdollisuuksia. Oikeastaan eniten pelottaa se, että Noel joutuun jäämään sairaalaan yöksi ilman että mä saan jäädä seuraksi. Se oli jotain niin sanoinkuvaamattoman tuskaista silloin synnytyksen jälkeisinä päivinä, kun ei saanut olla oman lapsen kanssa yhdessä. Mä olen vieläkin vähän katkera sairaalan henkilökunnalle siitä, ettei ne antaneet meidän viettää kaikkea mahdollista aikaa yhdessä, vaan pitivät mua vaan sängyssä sillä verukkeella että sektiohaava on niin tuore...

Jahas, pitäisi varmaan lähteä tästä tuntoja purkamasta. Pyykit odottaa koneessa ja Noel nukkuu vielä toistaiseksi päikkäreitä. Mutta hauskaa pääsiäistä tosiaan kaikille!

Kandi & Noel 3,5kk

Vierailija
49/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitin lukee pinon läpi, että voin kommentoida vihdoin ja viimein jotain... saa nähä kuin käy ku toi neiti kitisee tossa takana miehen sylissä.. :)

Miamik: Me käytiin miehen tädillä kylässä ja niillä oli se lehti missä oli Iitun kuva. :) Se jopa leikkas sen mulle talteen... se muuten taitaa olla viäki hoitolaukun taskussa.. :D Ihana kuva se oli!!

Kyselit maitoasiaa... No nyt tulee taas aika normaalisti. En tiä sitte, että tuliko se maidon vähyys jotenki pikkusen myöhässä sen flunssan suhteen, mutta siis nyt jo tulee ihan ok. =)

Queen: Ihana se teidän Hemmo!! :) Tosi sulonen... Osaa hyvin kuvitella millasta teillä on ku on vauva ja hauvavauva... ja sit vielä yks vanhempi karvalapsikin menossa mukana. =)

Poppis: Kiva kuulla, että Emiliina ei oo tissillä enää koko ajan ja on alkanu kiinnostuu enempi ympärillä olevasta! :)

Bejpi: Voi kurjuus teidän pankkikortti jutun kanssa! Toivottavasti saatte bensaa autoon, että pääsette kotiin. =)

PikkuMilli: Voi että... mä muutan teille asumaan!!!! :D Vitsi mä ootan, että pääsen kattoo teidän huushollia, siitä tulee varmaan ihana! :) (Niin ja siis mähän tuun vaikka ei kutsuttais.. heh.. no ei vais..)

Kandi: Toivottavasti Noelin sydänkontrollissa olis kaikki hyvin/paremmin!!!

Amy: Harmi, kun ette päässy treffeille, mut ens kerralla sitte.. Toivottavasti saat sen viran!!!!

Jaha... nyt täytyy lopettaa kun Häydi hermostuu ihan totaalisesti. Moimoi!

Burde ja Heidi, joka hönkii kärttysenä niskaan (6,5kk)

PS.Missäs AinoAurora???

Vierailija
50/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas Iitukan normaaliin aikaan nukkumaan klo 21. Kolmisen iltaa on mennyt silleen, että kun neidin laittoi iltasyöpöttelyn jälkeen nukkumaan omaan sänkyyn niin heti alkoi parku. Sitten istuttiin 45 min sitterissä mulle koko ajan nauraen, väännettiin kakat ja pesujen jälkeen vasta maate klo 22 :) Soseet kun on vähän sekoittaneet kakan tuloa. Enää ei kakata 10 kertaa päivässä vaan 1-3 kertaa ja nekin kerrat illalla ;)

Tänään meni taas vajaa desi x 2 maissi-pottua kuin kuumille kiville. Olisi mennyt varmaan enemmänkin, mutta en ollut tehnyt enempää :)

Kyllä mäkin tipahdin jo muutamaan kertaan teidän jutuille. Eilen illalla hekotin nukkumaan mennessä sängyssä ja väsyneenähän jutut on aina vaan hauskempia :D

Vai on täällä kärttysiä äiti-ihmisiä ;) Tai siis miehelle kärttysiä :D Mulla oli ekat 3kk synnytyksestä mieliala tooosi tasainen ja olin koko ajan hyväntuulinen. Nyt on alkanut jo välillä tulla sellaista pms-kiukkua ja mieheen se pitää tietenkin purkaa.

No nythän mä jo unohdin mitä mun piti kommentoida...Hmmm...

Burde, juu on se ihana kuva Idasta vaikka se kattookin siinä kuvassa aika sivuun. Mutta ne kädet on niin lutuset :) Ja tulihan se 1. perintöprinsessaus sillä kuvalla ;)

Amykin on taas linjoilla. Varmaan kauhiat vieroitusoireet sulla palstalta :D

Siis pää lyö tyhjää... Taidan tästä avata yhden sidukan...

MiaMik ja Ida 6kk+

Vierailija
51/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että mikä ihana päivä! Viime yönä sain nukuttua suunnilleen 4 tuntia, kun yskitti niin kauheesti. Mutta sisko ottikin sitten quun hoitoon täksi päiväksi ja kun mieskin on töissä niin sain vaan NUKKUA! Klo 11-16 olin ihan kanttuvei ja nyt olen kuin uudestisyntynyt. Välillä vaan heräsin yskimään ja raotin silmiä ja sitten totesin, että ääääh, en jaksa vielä nousta. :)

Poitsu tuli iltapuurolle kotiin ja takaisin äidin kainaloon. Just kun pääsin kehumasta siskolle, että quu nukahtaa niin nätisti omaan sänkyyn ilman temppuiluja, niin eiköhän se sitten tänään kiipeillyt puoli tuntia polvilleen pinnoja vasten ja kuikuillut sieltä, kun yritin katsoa bondia. Vitsit kun quu repii tota pinnasuojaa, mutta en viitsis ottaa sitä poiskaan, kun sitten se näkee koko ajan mitä me puuhataan olohuoneessa. Meillä on siis vielä toistaiseksi niin, että olohuone ja makkari on kiinni toisissaan ja välissä ei ole mitään ovea vaan ainoastaan iso aukko.

Ai niin, viimeaikaisia juttuja piti muutamaa ainakin vielä kommentoida, eli:

Queen, tosi hienoa, että Liia löysi pakin! Voin vannoa, että ei mene kauaa, kun teilläkin mennään täyttä höyryä eteenpäin vaikka millä tyylillä! :)

Ja Jenniä piti onnitella sinnikkyydestä. Nyt D siis vihdoin on päässyt soseiden makuun, kivaa!

Meillä on ens keskiviikkona quun 8kk neuvola. Toivottavasti poitsu on ainakin nyt sen 8kg jo, kun odotan hartaasti, että saatais toi uusi turvaistuin käyttöön. Ei me ihan siihen 9kg asti voida odottaa, mikä oli ohjeena, koska quu ei enää pian mahdu pituuden puolesta turvakaukaloon, mutta jos paino olis edes vähän lähempänä 9kg... En sitten tiedä haittaako se paljon, jos ei ole 9kg. Pitäis varmaan vielä kysyä sieltä kaupasta.

Tuolla odotuspuolen enskapinossa on ihan huippujännät tunnelmat! Siellä on ainakin 5 mammaa ihan viimeisillään, joten saas nähdä kuoriutuuko niiden pikkuiset vielä pääsiäispyhien aikana.

Jännä muuten, että kun quu syntyi viikoilla 38+1 niin nyt olen muka jotenkin alusta asti asennoitunut, että ei tälläkään kertaa mene laskettuun aikaan asti. Tosi " vaarallista" , koska sehän ei tietenkään mitenkään pidä paikkaansa, vaan voin kärvistellä vielä ilman supparin supparia vaikka 42+0. Kyllä voi aika käydä pitkäks, jos odottelee viikolta 38 lähtien, että joko! Pitäis vaan tulla järkiinsä, mutta miten?

Kellä onkaan vauva syntynyt marraskuussa? Oliko teillä jo iso maha kesäkuun alussa? Yritän tässä miettiä vaatteita kavereiden häihin, mutta pitäiskö lähteä mammalinjalle vai olla vielä tavallisessa mekossa. Toisaalta, kun ajattelen, että viime kerralla mulla maaliskuun alussa ei kyllä vielä ollut kauhean iso maha, mutta kyllä se näkyi... Täytynee sirtää asuvalintaa hieman lähemmäs.

Okei, lähden täältä turisemasta, kun ei ole mitään tähdellisempää asiaa. Oli muuten ihan kiva, että Ari voitti sen Idolsin! :)

-Q- ja -q- 8kk ja miniquu 8+4

Vierailija
52/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikein odotin, että kohta se quiero tulee vielä kirjoittelemaan ;) Ihanat päikkärit olit vetäissyt!

Me yritetään Naperon kanssa mesessä parantaa maailmaa sidukan voimalla, mutta ei me osata enää sellaista :D

Kai tästä pitää kömpiä nukkumaan...

Vierailija
53/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tää elämä on menny, kun lapsen saa nukkumaan niin sit ite pittää roikkua netissä... No, ei vaan, vaikka kyllähän tuo sänky tuolla kovasti huutelee...

Mutta Qlle piti tulla sanomaan, että me otettiin kyl toi turvaistuin käyttöön marraskuussa, ja Eetulla ei ollu kuin 8080g lokakuun lopussa painoo... Ja siis meillä käytössä toi Britax Two Way Elite... Ja ihanaa kun olit saanut nukkua kunnolla! Vieläpä tuosta masusta... Mä olin kahissa häissä kaasona noin puol vuotta ennen Eetun syntymää... Ja mul ei kyl vielä massua näkynyt, mutta voipi olla että kun tonskaa odotat niin massu tulee aikaisemmin näkyviin....

Multa kanssa oli mennyt ohi tuo poppiksen Ausseus... Ja ikäviä nuo fiilikset... Toivottavasti on ohimenevää... Niin ja tuosta kuolaamisesta, mitäs jos Emiliinalle on tulossa hampuja? =)

Queen koirulivauveli on kyllä söpö tapaus... (ja niin alkoi kasvamaan koirakuume... huoh!) Ei vaan miehen kanssa just puhuttiin, että sit kun Eetu on isompi niin kattotaan uudestaan, mutta jos vaikka maatiaskissan hommais... Hih!

Ja koirista vielä, kyllähän niistä on AINA seuraa, eikä ne KOSKAAN jätä/petä! Ja niistä kyllä saa ikuisen ystävän...

Joo,tätä tää sidukka tekee... alkaa hempeily... Kiitokset vaan Miamikille " seurasta" ... Otetaan joskus uusiks!

Bejbillä oli kurja reissu, tuon pankkikortin takia. toivottavasti kuitenkin kotiin pääsette!

Vielä omaa... Meil kävi tänään vieraita, ja menoa kyl oli kun oli lapsia talo täys, ja Eetu nautti ihan äärettömän paljon muista lapsista! Oli ilo seurata sen ilmeitä ja juttuja ja leikkejä yms, kun nautti NIIN paljon!

Mutta joo, taidan mäkin painua nukkumaan... Huomenna pitäis kävästä Eetun kummitätskän synttäreillä...

napero ja Eetu 1v2kk

Vierailija
54/59 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire nukkumaan joten nyt ei irtoo kommentteja mut Poppikselle tulin sanomaan, että tottakai kahvitellaan eka :D ei sinne kaupoille mikään hengenhätä oo

Ja tässä pari maistiaista uudesta kodista... keittiöstä ja olkkarista ennen ja nyt. Olkkari jakaa mielipiteitä, mutta me tykätään!!!

Eli siis...

olkkari ennen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=439228.jpg

ja olkkarin tapetti nyt:

http://www.aijaa.com/v.php?i=439129.jpg

ja vielä toisesta kohtaa olkkari nyt: (porraskaiteet on irti)

http://www.aijaa.com/v.php?i=439232.jpg

keittiön tapetti ennen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=439114.jpg

keittiö nyt:

http://www.aijaa.com/v.php?i=439151.jpg

Vierailija
55/59 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokin pitkästä aikaa paistaa, ihanaa. Saisi vaan nuo lumet sulaa, meillä on maa ihan valkoinen :/ No kaipa se kevät vielä ehtii tulla.

Ollaan tänään menossa Aleksin mummulaan, ja sinne tulee myös miehen serkut poika 4v ja tyttö 2v :)

Milli oli laittanut kivoja kuvia näytille. Olipas teillä hienot ja vähän erilaiset tapetit olkkarissa. Ei tule heti samanlaisia vastaan :)

Mites Ainon yö sujui omassa huoneessa?

Amylle on täälläkin peukut pystyssä viran saamiseksi!

Kandi, toivotaan että Noelilla kontrollissa kaikki hyvin niin kuin varmasti onkin! Ihanasti kuvasit tuntojasi poikaa kohtaan. On totta että tunteet lasta kohtaan vain syvenee entisestään kun lapsi alkaa itsekin niitä osoittamaan. Oletko ajatellut miten kauan nukutte perhepedissä? Meillä nukutaan edelleen koko yö samassa sängyssä, enkä tiedä koska tuota raaskisi omaan sänkyyn laittaa. Ei ainakaan ennen kuin yölliset masuvaivat helpottaa. Ja mikäs sen ihanempaa kuin nukkua poika kainalossa :)

Iitukkahan on alkanut päästä soseitten makuun :)

Quu oli saanut nukkua. Varmasti teki hyvää, muistan kyllä kuinka kamalan väsynyt sitä oli alkuraskaudessa. Aleksi syntyi marraskuun 7. (la 6.11) ja kesäkuun alussa mulla alkoi näkyä maha. Juhannuksena ainakin jo ihan kunnolla. Joten kun tonska olet niin saattaa olla että mammavaatteet tulee tuolloin tarpeeseen :)

Viipero & Aleksi 5kk

Vierailija
56/59 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikkuMilli: Jaa hei onko pikkusen paljon makeemmat tapetit teillä nyt!!!!!! :D Ihan hyvä kun se ukko halus ne vaihtaa.. On paljon nuorekkaamman näköstä noilla uusilla tapeteilla!!! :)

Napero: Mulle tuli heti mieleen tosta sun " koira ei ikinä petä.." -jutusta se kun meidän Simba piti lopettaa. Mulla oli sen jälkeen tosi huono omatunto siitä, kun Simba oli AINA ollu niin hyvä ja uskollinen koira ja mä olin tavallaan pettäny sen. :( Siis en tarkota sitä lopettamista, se oli ihan paikallaan kun se oli niin kipee, vaan sitä kun Heidi synty ni sen jälkeen mulla ei ollu aikaa sille YHTÄÄN! Tai jos oli ni ei vaan jotenki jaksanu ja kiinnostanu... :S Ni nyt Simban kuoleman jälkeen on harmittanu ihan hirveesti se kun mä petin sen vaikka se oli niin hyvä ja lojaali koira. :( Jos saisin toisen mahkun, ni voi vitsit että tekis monta asiaa toisin!!

Mä en eilen sit kerenny kirjottelee meijän kuulumisia, kun neiti vaati äitin 100% huomioo... :) Me ollaan kyllä lähössä anoppilaan pelaamaan mölkkyä ja tekee ruokaa miehen sisarusten ja niiden perheen kanssa, kunhan toi neiti herää torkuiltaan, joten saa nähä tyssääkö tää tälläkin kertaa lyhyeen.

Heidi pyöri tuolla lattialla eilen ja onnistu peruuttamaan nojatuolin alle niin, että nojatuolilta roikkuva pyyhe tuli sen naaman eteen... Sit se oli vähän paniikissa ja ihmeissään kun ei nähny enää mitään... =D

Täällä on ollu aiemmin paljon vauvakuume keskusteluja, ja jotain siihen aikasemmin kirjotin, mutta siitä en oo täällä paljon maininnu, että mehä jo koitetaan saada pikku kakkosta alulle, mutta ei ny silleen yrittämällä yritetä. Saa nähä joudutaanko meki jossain vaiheessa turvautumaan hoitoihin... mut toivottavasti ei.

No emmä ny kirjotakaan enempää... Meen pukemaan loput. Tulin siis äsken suihkusta ja sain alaosaston puettua, mutta oon vielä topless. :D Meen siis pukee, ni ehin vielä tekee ruokavalmistelut ennen lähtöä.

Mukavaa pääsiäistä kaikille!

Burde ja Heidi 6,5kk

Vierailija
57/59 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti tulin vain kyselemään, että voinko imettää, vaikka mulla on kuumetta:(? Äsken kun mittasin kuumeen, sitä oli 37.6 astetta ja tuntuu, että kuume nousee koko ajan. Plääh. Tarttuukohan vauveliin kuinka helposti äidin kuume? Että pitikin tämä kipeys nyt sitten iskeä...Olen viimeksi ollut kipeänä joskus yläasteella! Toivottavasti kyseessä ei olisi rintatulehdus...

~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu ~ ♥ ~

Vierailija
58/59 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit imettää rauhassa, vaikka sinulla onkin kuumetta. Minulla nousi heti sairaalasta tultua kahtena iltana kuume ja kyseessä oli ilmeisesti alkava rintatulehdus, koska kuume laski heti kun pumppasin maitoa vähän pois samalla hieroen paukuroita...

Vierailija
59/59 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

skipatkaa jos ei kiinnosta =D

Aksun tulevaa huonetta...

ennen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=440348.jpg

ja uusi väri valmistumassa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=440350.jpg

vastakkainen seinä ennen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=440354.jpg