Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (968)
Vierailija kirjoitti:
En pääse lukemaan, mutta luultavasti niin, että swaippaillut 10 vuotta nuorempia ja treffatessa tulee vastaan iskämaha.
Hyvä analyysi.
Vierailija kirjoitti:
No tuon jutun myötä tämä Lauri tulee myös jäämään yksin. Ei kukaan halua moista ruikuttajaa takertumaan lahkeeseen.
En pääse lukemaan koko juttua mutta luulen samaa kuin moni muukin täällä eli Lauri haaveilee aivan eri tason naisista kuin mitä itse on. Tiedän että jotkut suorastaan hermostuvat kun puhutaan ihmisten olevan eri tasolla näissä asioissa mutta niin se vain on. En minäkään lähtisi turhaan mieltäni pahoittamaan ja yrittäisi lähestyä miestä joka olisi aivan liian komea minulle. Ei hän minua huolisi ja ymmärrän sen oikein hyvin.
Mutta miksi hän kuitenkin pääsee treffeille? Jutun mukaan vasta treffeillä naiset sitten kertovat kuka minkäkin syyn sille, ettei hommasta tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.
Miten se voi lihottaa kun geenit,stressi,kilpirauhanen,ferritiini,hormoonit,unettomuus,ikä,ruuhkavuodet vaivaa?
Ei se syö edes juuri mitään koskaan.
Monelleko pitää kelvata? Eikö yksi riitä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä nykymeininkiä. Erittäin huonoa käytöstä sanoa toiselle päin naamaa ulkonäöstä mitään negatiivista.
Laurina sanoisin vastaavasti naiselle, että ei sinunkaa ulkonäkösi ole miellyttävä, mutta oli kiva jutella tai ei häävi tarvii olla, että pääsee sanomaan😅
Tein nuorena mallintöitä ja kerran yksi mies sanoi, että olet ihana, mutta tissit pitäisi olla isommat.( oli c-kupit).
Vastasin, että sinäkin ole kiva, mutta aivot voisi olla isommat tai toimivat.🤔
Joo ihan asiaa turiset, mutta ei tuo ulkonäön kommentointi ole "nykymeininkiä" vaan ainakin naisia on haukuttu aina suoraan ja rumasti.
On rumaa mennä sanomaan toiselle päin näköä, että olet lihava tai ruma, mutta kyllähän ihmisen luulisi itsekin ymmärtävän mistä EHKÄ kiikastaa, jos kaveria ei löydy. Rumuus sinällään ei ole este, koska toisen ruma on toisen komea jne, mutta jos kiloja on vaikka 150 niin kyllähän se voi vähän haitata kumppanin etsinnässä. Tai jos ulkonäkö on kovin epäsiisti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hänen persoonasta mitään eikä mulla ulkonäköään vastaan ole mitään, mutta en lähtisi tämmösen "miksi en kelpaa kenellekään"- miehen mukaan.
Nämä on ihan naurettavan herkkänahkaisia! Muutaman vastaavan kanssa joskus viestitellyt ja annas olla jos olet vaikka töissä etkä heti vastaa johonkin viestiin niin jo sieltä tulee
"miksi et vastaa??"
"Haloooo???"
"Noniin mä arvasin tän!!!"
"Sulla on ilmeisesti parempaa tekemistä??"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon jutun myötä tämä Lauri tulee myös jäämään yksin. Ei kukaan halua moista ruikuttajaa takertumaan lahkeeseen.
En pääse lukemaan koko juttua mutta luulen samaa kuin moni muukin täällä eli Lauri haaveilee aivan eri tason naisista kuin mitä itse on. Tiedän että jotkut suorastaan hermostuvat kun puhutaan ihmisten olevan eri tasolla näissä asioissa mutta niin se vain on. En minäkään lähtisi turhaan mieltäni pahoittamaan ja yrittäisi lähestyä miestä joka olisi aivan liian komea minulle. Ei hän minua huolisi ja ymmärrän sen oikein hyvin.
Mutta miksi hän kuitenkin pääsee treffeille? Jutun mukaan vasta treffeillä naiset sitten kertovat kuka minkäkin syyn sille, ettei hommasta tule mitään.
Mä kans luulen, et ongelma ei ole tasoissa saatikka ulkonäkö- tai muissa preferensseissä vaan Laurin asenteessa ja käytöksessä. Haluaa vain naisen kuin naisen ja sehän sitten näkyy. Suhteen olisi hyvä alkaa ihastumisesta jne. Toki näin tinderaikakautena se on hankalaa, ja mun mielestä kannattaakin puoliskoa katsella ihan livenä. Mäkin olin joskus 2 kk tinderissä ja vaikea se oli ulkonäön perusteella mitään valkata. Toisaalta taas livenä monet kiinnostavat ovat kuvissa niin lattean näköisiä ettei hetkauta suuntaan tai toiseen ja hyvännäköinen mies saattaa olla liian puhelias, ärsyttävä tai jotain muuta epäkiinnostavaa. Mutta Laurin ongelmaksi veikkaisin mailan puristamisen ja epätoivoisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että hän on sitten liian takertuva ja lataa liikaa odotuksia niihin treffeihin. Pitää sitä lupauksena jostakin kun kerran treffeille asti on päädytty. Liika innokkuus ei ole hyvä vaan lähinnä pelästyttää ja epätoivo on luontaantyöntävää.
Tai sitten käyttää itsestään ikivanhoja kuvia tai muuten sellaisia jotka eivät vastaa nykytilannetta ja naiset pettyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä nykymeininkiä. Erittäin huonoa käytöstä sanoa toiselle päin naamaa ulkonäöstä mitään negatiivista.
Laurina sanoisin vastaavasti naiselle, että ei sinunkaa ulkonäkösi ole miellyttävä, mutta oli kiva jutella tai ei häävi tarvii olla, että pääsee sanomaan😅
Tein nuorena mallintöitä ja kerran yksi mies sanoi, että olet ihana, mutta tissit pitäisi olla isommat.( oli c-kupit).
Vastasin, että sinäkin ole kiva, mutta aivot voisi olla isommat tai toimivat.🤔
Joo ihan asiaa turiset, mutta ei tuo ulkonäön kommentointi ole "nykymeininkiä" vaan ainakin naisia on haukuttu aina suoraan ja rumasti.
On rumaa mennä sanomaan toiselle päin näköä, että olet lihava tai ruma, mutta kyllähän ihmisen luulisi itsekin ymmärtävän mistä EHKÄ kiikastaa, jos kaveria ei löydy. Rumuus sinällään ei ole este, koska toisen
Kyllähän ne miehet tän pelin osaa naisia paremmin :D mä treenaan kovaa salilla, niin turhan usein miehet tulee valistamaan, etteivät itse halua näin lihaksikasta naista tai jopa etten koskaan tule saamana miestä tällä menolla. On kyseenalaistettu sukupuoltani ja jopa seksuaalista suuntautumista. Muutoinkin miehet esim valistaa naisia, etteivät esim pidä lihavista naisista, laihoista jaloista, pienistä tisseistä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurin pitäisi laihduttaa niin tulisi raamit selkeämmin esiin. Nyt esillä on vain vatsa.
Ei sekään toimi, jos naista ei vaan kiinnosta. Vierestä seurasin aikoinaan, kuinka vahvasti ylipainoinen jätkä iski työpaikan kaunottaren. Komeampiakin olisi ollut tarjolla, mutta jostain syystä he eivät kiinnostaneet.
Huono itsetunto naisella. Otti sen johon nähden hänellä on selkeä valta-asema.
Keski-ikäiseksi mieheksi Lauri on ihan ok, eikä sinällään ollenkaan pahan näköinen. Vatsaa vähän on joo, mutta naama ei ollenkaan paha.
Vaikea uskoa, että tänä päivänä, kun ihmisistä yli puolet on reilusti ylipainoisia, että ainakaan tuo paino voisi olla syy jättää kiinnostava kaveri rannalle.
Eihän tuo pömppövatsa tietenkään seksikäs ole, mutta nykyään voi olla vaikea löytää keski-ikäinen hoikka ihminen :D
Vaikea arvioida mistä Laurin kohdalla kiikastaa, kun ei pääse juttua lukemaankaan(että tietäisi mistä Lauri arvelee johtuvan sen, että aina tulee pakit) mutta ei se kyllä ulkonäöstä voi olla kiinni.
Toki ensitreffeille voi pukea päällensä jotain vähän siistimpää. Ja niin hän varmasti tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans luulen, et ongelma ei ole tasoissa saatikka ulkonäkö- tai muissa preferensseissä vaan La
Jos minä ja mieheni olisimme tavanneet tinderissä niin emme varmasti olisi nyt yhdessä. Mieheni ei ole ollenkaan kuvauksellinen ja kaikella rakkaudella hän näyttää kuvissa aika uunolta. Hänen tapansa kirjoittaa viestejä on hyvin tylyn oloinen joten jos häntä ei tunne ja tiedä hänen tapaansa kirjoittaa hän ei vaikuta yhtään mukavalta ihmiseltä. Oikeasti on valloittava ja kiltti mutta ei osaa tuoda sitä esiin somessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tavallisen näköisenä en havittele itseäni paremman näköistä. Tajuaako tämä nelikymppinen Lauri minkä näköinen on realistisesti?
Naisille on kyllä ihan realistista löytää itseä paremman näköinen, miehille ei niinkään.
Laurin kannattaisi unohtaa nirsot kahvilanaiset, ja jalkautua oikeaan elämään, jossa on normaaleja naisia. Esimerkiksi lavatansseihin.
Minä en tiedä noista mutta kaikki ystäpiirieni miehet & naiset ovat kyllä löytäneet "vakan kantensa", jos sellaisen ovat halunneet. Miehenä voin sanoa senkin, että osalla ihan kaunis vanhakin "muija". Itse oon aina ollut persjalkainen pygmi vertauskuvallisesti. Silti minulla on vuosikymmenet ollut puoliso. Lapsiakin, tosin jo omillaan olevia. Ei minuakaan eka ja tokakaan valinnut mutta ennen pitkään löisin ihan komean ja hyvätapaisen naisen, joka kelpuutti minutkin.
Eli, jos tosiaan ei onnista naismarkkinoilla useammankaan kanssa, niin pitää katsoa peiliin. Ulkonäkö tuskin kaikkea merkkaa mutta kukaan halua olla sellaisen kanssa, jonka kanssa luonteenpiirre ja muu henkinen yhteys on erilainen. Kauneudella ei montaa puuroa keitetä, sanoo jo vanha sananlaskukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet joilla on pömppömaha ovat alkoholin suurkuluttajia.
No tämä ei pidä paikkaansa. Mun mies juo todella harvoin ja on muuten hoikka, mutta vatsa pömpöttää.
Oo mies ja en juo alkoholia tippaakaan. Silti pömpöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta
Enemmistö samanikäisistä naisista on pullukoita.
Se ei hoikista Lauria yhtään.
Tästä mallia miten livenä tavataan! Harrastuksen parissa ja siitä se sitten lähti! Paljon fiksumpaa tämä kuin joku sarjatinderöinti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä analyysi.