Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun parta ei vain kasva

Vierailija
12.05.2024 |

Alkaa kolmevitosena hiljalleen ymmärtämään ettei se parta vain kaikille kasva. Vähän sama kuin kaikille naisille ei kasva isoja rintoja tai pyöreää pyllyä, ne toki selviää huomattavasti nopeammin kuin miehen parrankasvu jota mies ("poika!") odottaa hautaan saakka. Olisi mukava olla sänkiposkinen, naiset katsoisivat minua että miten komea miehekäs mies. Naiset tuomitsevat siloposkiset pojiksi tai muutenvain ällöiksi. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain harvalla suomalaisella on hyvä parrankasvu, suurinosa näyttäisi paremmalta ilman haituvia munakarvoja naamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mul kasvaa aika hyvin ainakin, se alko nimenomaan 30v jälkee

Mut täytyy kyl sanoa, että se on aika paljo myös oikeasti geeneistä kiinni ja tottakai ihmisen omista elämäntavoista myös

Valkosilla ihmisillä ylipäätään ei oo yleensä hirveen hyvä parrankasvu

Vierailija
4/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta ei pahoille kasva.

Vierailija
5/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parta ei pahoille kasva.

Ja turpa jouhet joutaville...

Vierailija
6/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mieheksi.com/blogi/parran-kasvatus-opas/

Minoxidil aiheutti rintakipua ja kovia sydämen tykytyksiä jo viikon käytöllä

Vierailija
7/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.mieheksi.com/blogi/parran-kasvatus-opas/

Minoxidil aiheutti rintakipua ja kovia sydämen tykytyksiä jo viikon käytöllä

Heille jotka on allergisia. Siksi pitää tehdä allergia testi ennen käyttöä.

Vierailija
8/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla taas parta kasvaa. Miehillä ei kaikilla. Missä vika? Hormonihäiriköt?

Vierailija
9/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat semmoisia asioita ettei niihin vaan voi itse vaikuttaa kuten ei peniksen kokoonkaan. Itse olen varsinainen kokovartaloapina mutta päälaki onkin sitten sileä kuula. Ihan hyvin sitä on elämässä pärjännyt vaikka kaukana olen varmasti jostain naisten ihannemiehestä olkapää ja selkäkarvoineni.

Vierailija
10/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähistöllä kanalaa?  Käy hakemassa kanan paskaa ja laita siitä harsolla naamaan kananpaskahaude.  Toimii varmasti.  Sitä voi tilata myös matkahuollon kautta jos ei lähistöllä ole.

Vierailija
11/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat semmoisia asioita ettei niihin vaan voi itse vaikuttaa kuten ei peniksen kokoonkaan. Itse olen varsinainen kokovartaloapina mutta päälaki onkin sitten sileä kuula. Ihan hyvin sitä on elämässä pärjännyt vaikka kaukana olen varmasti jostain naisten ihannemiehestä olkapää ja selkäkarvoineni.

Voi vaikuttaa. Mm minoxidil ja mikroneulaus myös parran istutus auttaa.

ps. peniksen kokoon voi vaikuttaa leikkauksella mutta pituutta ei taida saada paljoa lisää.

Vierailija
12/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljastui sukurasite kun esivanhemmat ennen 1900-lukua muuttivat amerikkaan tai tarkalleen noin kanadaan, niin meidän suvussa on alkuperäiskansan geenejä ja siksi ei kasva parta ja karvat. Sukua muutti takaisin pois, koska amerikan kapitalismi ei toiminutkaan hyvin ja tulivat sotimaan punaisten puolelle Suomeen.

Alkoholismia pitää myös varoa ihan tosissaan.

Vierailija
13/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kasva kuin viikset suupielen tasaan asti ja partaa leuan kärjessä ja osan matkaa leuan alla/ kaulalla. Ihan hyvät turpajouhet noista saa kun malttaa kasvatella. Ja mitään lääkkeitä tähän ei ole käytetty. 

Vierailija
14/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolisolla tai kenelläkään sukulaismiehellä ei parta kasva, ja ovat kaikki normaaleja ihmisiä ja puolisotkin löytyy. Mihin sitä partaa tarvitaan? Kukaan nainen ei tuomitse parratonta miestä. 

Vierailija
15/15 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni, kyläkaupan tädillä oli mustat viikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän