Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (968)
Taas kerran: olit sitten millainen hyvänsä ja teit sitten mitä tahansa muuta, niin älä hyvä mies lähde mukaan tällaiseen lehtijuttuun ja häpäise itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Lauri ei ole riittävän hyvännäköinen minullekaan. Svaippaisin satavarmasti vasemmalle.
Sinänsä hän on mun silmiin ihan sympaattisen näköinen. Mutta hän ei vaan ole yhtään seksikäs.
Mä en osaa ollenkaan päätellä kuvien perusteella seksikkyyttä. Livenä sen sitten huomaa löytyykö sitä rentoutta ja hauskuutta, jonka seksikkyys vaatii. Suurin osa on joko liian äänekkäitä, liian supliikkeja, liian kuivia tai liian eri aaltopituudella, mutta kyllä niitä kerran viidessä vuodessa niitäkin miehiä löytyy jotka saa pöksyt kostumaan. Ja ulkoisesti näillä miehillä ei ole paljonkaan muuta yhteistä kuin vilkkuvat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hiukset ja vatsa.
Suomessa on paljon naisia jotka on lihavampia kuin Lauri. Ja joiden hiuksissa ei ole yhtään enempää kehumista.
no ei niiden naisten silti ole pakko olla laurin kanssa
En minäkään . Parit treffit menee ihan ok jonka jälkeen tulee 12 viestiä whatsappiin mikä minussa on vialla. Hyvä kuitenkin että naiset on kaikinpuolin virheettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Lauri ei ole riittävän hyvännäköinen minullekaan. Svaippaisin satavarmasti vasemmalle.
Sinänsä hän on mun silmiin ihan sympaattisen näköinen. Mutta hän ei vaan ole yhtään seksikäs.
Sitä seksikkyyttä tosiaan tarvisi olla, liian harva mies tajuaa että naisiakin kiinnostaa seksikäs mies. Siihen voisi miehetkin vähän panostaa.
Ohhoh, mulla on harvahiuksinen, pömppämahainen kakkosmies. Mua 15 v vanhempi (melkein 50 v). Näyttää paremmalta kuin tämä jamppa... Itse tosin tykästyin luonteeseen, en ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän saman tyylinen ja näköinen kuin Lauri, mutta ikää 42v.
Koskaan ei ole ollut haasteita naisseuran kanssa. Olen kohtelias, osaan puhua ja kuunnella, sekä nauraa myös itselleni. Olen sellainen mies, jota ei ehkä ulkonäön takia ekana valita, mutta kun jutulle pääsee niin homma luistaa. Jos olet sellainen alistuva ja säälissä märehtivä mies, eihän sellaista kukaan halua.
Olen sitä mieltä, että melkein naisen kuin naisen saa puhumalla sänkyyn. M42
No sillä ei mielestäni ole juurikaan arvoa, että saako jonkun sänkyyn puhumalla tai muuten (tai ehkä miehelle on?) mutta itse arvostan sitä, että pystyy saamaan pysyvän parisuhteen jossa viihtyy ja siinähän sitä seksiäkin saa. Ja se vain paranee tutun kumppanin kanssa.
Kyllä se mun mielestä on yhden illan juttu, jos ensitapaamisen ainoa tarkoitus molemmilla on pelkästään panna, eikä vähääkään etsiä potentiaalista seurustelukumppania.
Jos siitä silti sikiää parisuhde, niin yhden illan jutusta se on alkanut, vaikka voissa paistaisi
Onko tää se latela 2.0 Lauri ? Vai kuka nää oot vai kekä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa ollenkaan päätellä kuvien perusteella seksikkyyttä. Livenä sen sitten huomaa löytyykö sitä rentoutta ja hauskuutta, jonka seksikkyys vaatii. Suurin osa on joko liian äänekkäitä, liian supliikkeja, liian kuivia tai liian eri aaltopituudella, mutta kyllä niitä kerran viidessä vuodessa niitäkin miehiä löytyy jotka saa pöksyt kostumaan. Ja ulkoisesti näillä miehillä ei ole paljonkaan muuta yhteistä kuin vilkkuvat silmät.
On tiettyjä ulkonäköpiirteitä, joita minä pidän seksikkäänä. Raamikkuus, tietynlaiset kasvonpiirteet, ryhti. Jos nuo kaikki on ns. pielessä, niin kyllä minä tiedän jo pelkästä valokuvasta, että tämä mies ei ole minun tyyppiäni. Oli hän sitten kuinka hauska ja rento tahansa, niin "it's a no for me".
Esimerkiksi Ensitreffit alttarilla ollut Matti vähän samantyyppinen ulkonäöltään, mutta luonteeltaan niin kivan oloinen että olisin huolinut itselleni. Tästä miehestä vaikea sanoa kun ei tiedä luonteesta, kiinnostuksen kohteista, käyttäytymisestä tai keskustelutaidoista mitään.
Mikä hän on ammatiltaan? Mitä harrastaa? Millaista naista etsii?
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, mulla on harvahiuksinen, pömppämahainen kakkosmies. Mua 15 v vanhempi (melkein 50 v). Näyttää paremmalta kuin tämä jamppa... Itse tosin tykästyin luonteeseen, en ulkonäköön.
Noh, en kauheesti kehuisi sillä että petät kumppaniasi vanhemman pömppömahamiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran: olit sitten millainen hyvänsä ja teit sitten mitä tahansa muuta, niin älä hyvä mies lähde mukaan tällaiseen lehtijuttuun ja häpäise itseäsi.
Niin. Hänen kirjoittama kirja on nimeltään vääränlainen mies.
Laurilta puuttuu itsetietoisuutta ja ymmärrystä. Hän lähestyy ongelmaa väärästä lähtökohdasta jos hän ajattelee että naisissa on joku vika.
Nykyään on todella paljon tietoa netissä siitä että mitä nainen tarvitsee parisuhteessa miehen kanssa ja mihin nainen tuntee vetoa - feminiininen ja maskuliininen energia, ym.
Siitä tutkimaan omaa käytöstä, lapsuutta ja ihmissuhdedynamiikkoja.
Pahanhajuisuus?
Runkkarointiin liittyvä omien sormien haistelu?
Persuus?
Savolaishuumori?
Nää nyt ainakin karkottaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään . Parit treffit menee ihan ok jonka jälkeen tulee 12 viestiä whatsappiin mikä minussa on vialla. Hyvä kuitenkin että naiset on kaikinpuolin virheettömiä.
No et sinä noin epäkypsällä asenteella kyllä tilannettasi paranna.
Miehessä pitää olla "sitä jotain". Huippukomea ulkonäkö ei ole tärkeää (no kyllä se plussaa tietenkin olisi). Itse pidän sellaisista vekkuleista ja pikkasen kiusottelevista miehistä, jotka antavat tilaa myös omille ajatuksilleni. Sellainen salaperäinen mutta silti vähän ilkikurinen mies... ah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon naisia jotka on lihavampia kuin Lauri. Ja joiden hiuksissa ei ole yhtään enempää kehumista.
no ei niiden naisten silti ole pakko olla laurin kanssa
Sepä se! Meidän ei ole pakko mutta laurien näköjään on tai henki lähtee.
Kuka kivirekeä ja takiaista haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ulise. Sinä uliset. Mee pois.
38 ja neitsyt ja naama näyttää savokarjalaista. Hyi.
Muistakaa, että VETOVOIMA ei selity millään "tasoilla" tai siitä että "huolii" jonkun ihmisen.
Vetovoimaa ei neuvotella, sitä ei valita - sitä joko on tai ei, ja sen taustalla on sekä tietoisia että tiedostamattomia syitä.
Useimmat ihmiset pariutuvat vetovoiman perusteella.
Jotkut taas ottavat jonkun jonka saavat koska eivät halua elää yksin- tämä porukka on usein vähän yksinkertaista ja henkiseltä tasoltaan hyvin pihalla
Ongelma on yleensä siinä että vaikka kemiaa löytyy, ulkonäöllisesti toinen ei viehätä. Ja se että sitten ne joita itse pitää viehättävänä ei toinen viehättävänä toisinpäin tai sellaisena jota haluaa seksuaalisesti. Juuri tuollaisen Laurin ihanteena taitaa olla omaa tasoa korkeampi nainen ulkonäöllisesti muttei sellaista voi saada koska ei itse anna mitään takaisin. Joillekin se on oleellinen asia, ei ole väliä millainen supliikkimies on.
Toisaalta miehestä huomaa heti kokemattomuuden ihmissuhdeasioissa, hienovaraisuus puuttuu, lauotaan ajattelemattomia vitsejä tai yritetään liikaa. Mies saattaa luulla että keskustelut sujuivat hyvin ja naurua ei puuttunut mutta ei sitä etteikö nainen osaisi katsoa asioita rivien välistä tai kuinka luonnollista keskustelu on. Se voi olla oikeastaan aika ajattelematontakin ja herkemmät naiset eivät oikeastaan tykkääkään vaikka hymyilevät ja nauravat. Ihmissuhteet ovat vaikeita.